ovat vaihtuneet syyskuun eroottisiin iltoihin.
Ilma iltaisin on lämmin, pimeä, kostea ja kypsä. Aivan kuin olisi naisen kanssa. Pimeää hommaa ja lievää tilan ahtauden tuntua.
Ai että minä nautin.
Ave, ilmastonmuutos!
-keinovaginamies-
Elokuun eroottiset illat
5
273
Vastaukset
- Anonyymi
nyt alkaajo huvittamaan kaqtsoa joo varsinkinjoku aikakaiunins oikeusministeriön nainen.... poprnoträht5iä ;D
- Anonyymi
entä jos aloittaa kirjeen tunteilla sanoen että olen himeman peloissani miten vaisss..
- Anonyymi
Ei ollut erotiikkaa, vaan lämmin ilta ja puoluhaikeaa musisointia. Ilahdutti istua syyslyhtyjen valossa puolituttujen kanssa pihassa. Sellainen pieni ohikiitävä hetki ihmisen elämässä, mikä upea ilta. Kummasti niistä saa iloa, kuin elämä olisi pieni taika.
Olipa mukava istua hetki yhdessä, kun on paljon sellaista suvaitsematontakin kähinää...- Anonyymi
Puolukanhaikea musisointi puolituisten kanssa sopii hyvin lämpimään syysiltaan. Hienoa sinä!
-keinovaginamies-
- Anonyymi
On kyllä tullut nyt naitua aivan tolkuttomasti. Päivittäin ainakin kerran jo pari viikkoa. Eilenkin vielä illalla vaimo kiipesi päälle, vaikka olin jo ihan poikki päivän touhuista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506