On heittänyt puhelimen päälle, estänyt kulkua, haukkunut, nimitelellyt, heitellyt tavaroita seinään, nyrkkiä mun viereen seinässä. Nyt tuntuu siltä, että tää oli tässä. Kunnolla käsiksi ei oo käynyt, mutta sitä en halua jäädä odottamaan.
Vastaukset 6
- Anonyymi
En minäkään Persuun luottaisi, he ovat kovin sivistymättömiä.
- Anonyymi
eli trilleri —> jätä se.🫵
- Anonyymi
rakas ystävä 😔 oikein paljon kiitos viestistä 🙏 olet rohkea nainen, kun uskallat jakaa kokemuksesi 😪 noi on oikeesti tosi pelottavia ja vaarallisia, ja kyllä minäkin pelkään tollasia agressiivisesti ja väkivaltasesti käyttäytyviä miehiä 😢 mä niin toivon et sä uskallat hakee apua 😴, ennenkuin on liian myöhäistä 💘 ja tiiän et on hyvin vaikea, ellei mahdotonta paeta noinkin vaarallisesta tilanteesta 💔
muista et sä oot todella tärkeä ja rakas ystävä 💝 monelle meistä 💖 me täällä ikävä palstalla toivotaan ja kannustetaan sua hakee apua 🥀
nyt lähdet äkkiä pois tosta vaarallisesta suhteesta, heti kun se on suinkin vain turvallista, hakeudut turvataloon (sinne voi myös soittaa) laitan yhteystiedot tonne alle
https://paakaupunginturvakoti.fi/turvakoti-hertta/
ystävällisin terveisin 🥰
Antti Elme Makkonen 24v. Helsinki 🦔🥀🎗✨ - Anonyymi00005
Ihan samankaltaisia juttuja omassa suhteessa.
Traumatisoitunut pelastaja, joka kännissä meni "psykoottiseen" tilaan. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen juoppohullu, jonka tapasin. Ai että sitä valehtelun ja vähättelyn määrää...
Nyt peli vihelletty poikki ja fiilikset hyvät vaan se että yhteisö suojelee häntä edelleen ja mahdollistaa em. kaltaisen käytöksen mm. naisia kohtaan on kyllä ällistyttävää.
Tsemppiä eteläiseen Jyväskylään. - Anonyymi00006
Elämme aikaa, jossa tällaiset tilanteet yleistyvät? En haluaisi uskoa, mut arvaamattomuudet lisääntyy ja pahoinvoivien määrä kasvaa, kun elo kurjistuu. Vastoinkäymiset ja itse kritiikin puute ei kehitä ihmistä paremmaksi vaan vie väärään suuntaan enemmänkin.
Syyt ovat monille aina muiden aiheuttamia, vaikka itse olisi se pahin kaiken pahan synnyttäjä. Tämä ei koske vain miehiä vaan naisistakin heitä löytyy, jotka jopa lisää näitä pahoinvointien määrää muissa mm. mustamaalaten ja uhriutuen syyttä. Syyttömistäkin voi tulla näin kärsijöitä.
Domino- efekti mahdollista, kun pahoinvointia syntyy, kun oma elämä vaikeutuu, eikä löydy ymmärtäjiä vaan enempi syyttelijöitä ja väärin ymmärtäjiä. Tällaiset asiat ruokkii sitä itseään. Hyvään uskovien määrä vähenee tätä menoa. - Anonyymi00007
Miten uhria voi auttaa jos ei jaksa enää kuunnella vuosikymmeniä samaa. Kertoo et rakastaa puolisoa vaikka joutuu elättämään sitä ja ei usko kenenkään neuvoja vaan valittaa. Terveyteni ei enää kestä olla kuuntelija.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei288853- 77738
- 82726
- 71691
- 50655
- 37646
- 44617
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609