Kaikki palstalaiset 😴
Hyvää yötä
4
138
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tää kovin hyvä ole neljäs yö kun valvon parin tunnin yöunilta herättyäni. Hermokipuja koko ylävartalossa.
Kaurapussin alla kyrsien.
Entinen Eivor- Anonyymi
Joopa joo, hankala kohdata seuraava päivä kovin päivänsäteisenä ja aurinkoisena jos vaivat on noin pahat. Selästäkös nuo kivut olivat lähtöisin?
Viimeisen viikon verran olen itse ihmetellyt unensaannin kanssa, nukun pätkän, herään ja siinäpä ihmettelen miksi uni ei jatku tuntikausiin, aamusella taas pätkä unia ja ennen puoltapäivää ei toimi mikään. Vaikka on tietysti tämäkin vaihtelua siihen normiongelmaan eli unen saamiseen ylipäänsä...toisessa versioissa matka höyhensaarille ei lähde käyntiin ja toisessa taas matka höyhensaarille keskeytyy. Onko tämä sitten molempi parempi vai pahempi? 🤔
Pientähän tämä on toki kipuiluihin verraten, puuduttavaa lähinnä 🙄
Ex-Lukka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo, hankala kohdata seuraava päivä kovin päivänsäteisenä ja aurinkoisena jos vaivat on noin pahat. Selästäkös nuo kivut olivat lähtöisin?
Viimeisen viikon verran olen itse ihmetellyt unensaannin kanssa, nukun pätkän, herään ja siinäpä ihmettelen miksi uni ei jatku tuntikausiin, aamusella taas pätkä unia ja ennen puoltapäivää ei toimi mikään. Vaikka on tietysti tämäkin vaihtelua siihen normiongelmaan eli unen saamiseen ylipäänsä...toisessa versioissa matka höyhensaarille ei lähde käyntiin ja toisessa taas matka höyhensaarille keskeytyy. Onko tämä sitten molempi parempi vai pahempi? 🤔
Pientähän tämä on toki kipuiluihin verraten, puuduttavaa lähinnä 🙄
Ex-LukkaFibro ja ahtaumat kaularangassa ja olkapäissä. Stressi vähän pahentaa vielä ja on tota stressiä ollu viime aikoina liikaa. Kyllä se unettomuus itsessään ilman kipujakin uuvuttaa, sairastuttaa pitemmän päälle. Minulla uni tulee hyvin, mutta herään kipuihin ja uni ei enää tule. Päivät kuin zombie.
Entinen Eivor
- Anonyymi
hyvää yötä 😴 kauniita unia 😔✨🦔🥀🤗🥰💝💖🎗✨🙏
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506