AITO USKOVAINEN EI USKO EVOLUUTIOTEORIAAN

AITO USKOVAINEN EI USKO
EVOLUUTIOTEORIAAN

Silloin Olli ei ole uskovainen ei ainakaan Jumalaan uskovainen

Vallalla oleva kristillisyys on ottanut vähättelevän kannan Jumalan luomistyöhön. Se on ollut mahdollista vain siten, että ensin he ovat väheksyneet Raamatun arvovaltaa. Raamattu kertoo meille selvästi tapahtumasta kuinka ihmiskunta sai alkunsa sekä eläinmaailma (1 Moos, ensimmäinen luku). Jotkut ovat menneet jumalattomuudessaan jopa niin pitkälle, että väittävät Jumalan luoneen evoluutioteorian kautta (lajit ovat syntyneet vuosimiljoonen aikana) elämän tälle maaplaneetalle ikään kuin Jumala tarvitsisi ihmisten kehittämiä teorioita. Näin vallalla oleva kristillisyys on väheksynyt Jumalan voimaa sekä Hänen Pyhyyttänsä antaen ymmärtää, että Jumala olisi voimaton
luomaan kaikkea elollista maapallollemme lyhyessä ajassa.
Jokainen, joka väittää, että Raamatun luomiskertomusta ei tule ottaa kirjaimellisesti, kuten se on Raamattuun kirjoitettu, on sielunvihollisen eksyttämä vaikka tämä väittäisikin harhaanjohtavasti olevansa Jumalan lapsi. Jos luomiskertomusta ei oteta kirjaimellisesti niin silloin tippuu pohja myös ihmisen syntiinlankeemuksesta ja koko Raamatun opettamasta sovitustyöstä. Jos luomiskertomusta ei oteta kirjaimellisesti, silloin ei oteta Jumalan Poikaa Jeesusta Kristustakaan sillä Jeesus on toinen Adam: Ristinkuolemallaan Hän sovitti sen, minkä ensimmäinen Adam lankeamuksen kautta menetti Paratiisissa (1 Kor.15:45).
🔥 JUMALA ON LUOJA; se on Raamatullinen totuus ja vain eksyttäjä voi väittää muuta! Jos Jumalan luomistyö ei olisi totta niin mekään emme olisi olemassa. Siksi kaikukoon sydämistämme kiitos Luojallemme, nyt, aina
ja iankaikkisesti.
"kumartakaa Häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet" (Ilm.14:7).

6

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei todellakaan, se on ihmistekoista huuhaat!

    • Anonyymi

      Elämä ei voi syntyä itsestään elottomasta aineesta!

    • Anonyymi

      Arto, missä D-vitamiini syntyy?

      • Anonyymi

        ELOLLINEN maailma on täynnä ihmeellisiä luomuksia.
        Mistä ne ovat tulleet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ELOLLINEN maailma on täynnä ihmeellisiä luomuksia.
        Mistä ne ovat tulleet?

        Et vastannut kysymykseen. Kysymys olikin tarkoitettu ensisijassa Artolle.


    • Anonyymi

      Aito uskovainen ei usko ihmisen keksimään uskontoon. Mormonismi on Joseph Smith nimisen taikavarpu aarteenetsijä rikollisen osittain keksimä ja osittain kirjasta View of the Hebrews lainaama sekasotku. Evoluutio sensijaan on arvostettujen tieteilijöiden todistama tosiasia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe