Mä teen tekstejä, mutta en ole muusikko. Tykkään riimitellä.
Mä sanon suoraan, mä sanon suoraan
en enää mene lähellekkään
sinne missä jotain poria puhutaan.
En mä asu missään Turussa,
en myöskään Kirkkonummella,
en vietä rapujuhlia
en käy hevostallilla.
Mä sanon suoraan, mä sanon suoraan
että hyvästi porvaristo,
nyt on suuntana Savo.
Mä sanon suoraan mä sanon suoraan,
mun koti on parasta
ihan oikeesti parasta
niin on, niin on
oikeesti parasta.
Rap-muusikolle tekstejä
6
233
Vastaukset
- Anonyymi
🦍💩🐄💩🦨💩🫏💩
- Anonyymi
YHTEEN JA ERIKSEEN
Mä muutin aina toiseen asuntoon
mut heti taas
mä soitin sun numeroon
Aina vaan palattiin yhteen
mentiin yhteen ja erikseen.
Ei oltu, ei oltu
meitä yhteen tarkoitettu
ei oltu ei oltu
on se niin nähty ja koettu.
Joku hulluus meitä ajaa
ei tähän mitään tolkkua saa.
Naapurit on valittamassa
että on tää rikospaikka
muija vaan heitti mun kamppeeni alas
mut ehkä niin onki paras.
Ei tullu ei tullu
ei meistä mitään tullu
ei tullu ei tullu
on se niin nähty ja koettu.- Anonyymi
Tuo oli vähä parempi jo.
- Anonyymi
Täyttä 💩💩💩
- Anonyymi
Ei tarvi olla muusikko että voi tunkee paskaa suustaan.
- Anonyymi00007
🗣💩💩💩😅😂🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html404231Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2424042Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1353158Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat173071Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis653014Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos732736Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien982473Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana1202115- 452035
- 241780