Ovatko naiset isojen ns. nallekarhumaisten miesten perään? Vaimo kertoi että on paneskellut työkaverinsa, kyseisen tyyppisen miehen kanssa. Kuulemma en tarjoa samanlaista turvallista kokemusta kun olen suht lyhyt ja laiha. Suutuin kovasti, ja ero uhkaa. Vaimo kehtasi vielä ehdottaa että muutoin kun tykkää minusta ja maksetaan asumiskulut jne puoliksi, niin että voi jatkaa kanssani mutta ehtona olisi että saisi käydä kerran viikossa yöpymässä kyseisen miehen luona! Mitä te tekisitte tässä?
Vaimo haluaa isoa karhumaista miestä
3
808
Vastaukset
Kysy itseltäsi, haluatko katsella tuollaista toimintaa sivusta? Onko tuo sun mielestä mitenkään reilua? Mites omat seksiseikkailusi?
- Anonyymi
Joku tykkää ja joku ei. Olen kuullut, että tuollaisia naisia on olemassa, jotka pitävät ns. nallekarhumaisista miehistä, mutta itse en henkilökohtaisesti tunne yhtään sellaista. Itse pidän tuollaisen "nallekarhun" vastakohdista, eli suht lyhyistä ja hoikista miehistä.
Onko tuossa ehdotuksessa sitten mitään järkeä -no sehän on sinusta itsestäsi kiinni. Itse en ole mustasukkainen yksilö, mutta tuossa ehdotuksessa menisi silti useampi asia ohitse sen, miten haluan elää. Minä siis päästäisin kyseisen henkilön kokonaan vapaaksi, kokemaan niitä turvallisia kokemuksia, tai mitä hän nyt ikinä kaipaakaan.- Anonyymi
Itse olen ollut uskollinen mutta vaimon vaatimus on kova henkisesti. Mutta olen tässä jo lauhtunut ja alan päätyä siihen että menköön kerran viikossa sinne karhunsa luokse niin pysyy tyytyväisenä. Meilläkin on seksiä ja lupasi että saan sitä jatkossakin aina kun tekee mieleni. Huolehtii ehkäisystä enkä mitään toisten alkuunlaittamia lapsia haluakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2222520Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3191858- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831495Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671180
- 251121
- 501043
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006