Vaimo haluaa isoa karhumaista miestä

Anonyymi-ap

Ovatko naiset isojen ns. nallekarhumaisten miesten perään? Vaimo kertoi että on paneskellut työkaverinsa, kyseisen tyyppisen miehen kanssa. Kuulemma en tarjoa samanlaista turvallista kokemusta kun olen suht lyhyt ja laiha. Suutuin kovasti, ja ero uhkaa. Vaimo kehtasi vielä ehdottaa että muutoin kun tykkää minusta ja maksetaan asumiskulut jne puoliksi, niin että voi jatkaa kanssani mutta ehtona olisi että saisi käydä kerran viikossa yöpymässä kyseisen miehen luona! Mitä te tekisitte tässä?

2

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku tykkää ja joku ei. Olen kuullut, että tuollaisia naisia on olemassa, jotka pitävät ns. nallekarhumaisista miehistä, mutta itse en henkilökohtaisesti tunne yhtään sellaista. Itse pidän tuollaisen "nallekarhun" vastakohdista, eli suht lyhyistä ja hoikista miehistä.

Onko tuossa ehdotuksessa sitten mitään järkeä -no sehän on sinusta itsestäsi kiinni. Itse en ole mustasukkainen yksilö, mutta tuossa ehdotuksessa menisi silti useampi asia ohitse sen, miten haluan elää. Minä siis päästäisin kyseisen henkilön kokonaan vapaaksi, kokemaan niitä turvallisia kokemuksia, tai mitä hän nyt ikinä kaipaakaan.

• Anonyymi

Itse olen ollut uskollinen mutta vaimon vaatimus on kova henkisesti. Mutta olen tässä jo lauhtunut ja alan päätyä siihen että menköön kerran viikossa sinne karhunsa luokse niin pysyy tyytyväisenä. Meilläkin on seksiä ja lupasi että saan sitä jatkossakin aina kun tekee mieleni. Huolehtii ehkäisystä enkä mitään toisten alkuunlaittamia lapsia haluakaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      854
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      813
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      240
      699
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      51
      691
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      49
      609
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      570
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      91
      540
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      536
    9. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      43
      518
    Aihe