Nainen mitä sanoisit häpeäisitkö

Anonyymi-ap

Leikitään että olisit suhteessa ja mummosi ja vanhempasi ja sisarukset tulis luokse kylään ja tarjoot kahvia ja kaupasta ostettua pullaa ym niin äitisi ja mummosi sanoo ostatko tosiaan miehellesi kaupan pullia yms miksi et leivo itse opettivatko he sinut tekemään noin mummoasi ja äitiäsi hävettää et leivo miehellesi mitään millainen tytär ja millainen lapsen lapsi oletkaan

29

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vuoden vitsi olisi, jos tuollaista sanoisivat.

    • Anonyymi

      Kyllä siinä varmasti myötähäpeää kokisi, jos äitini, joka ei edes osaa leipoa mitään, laukoisi jotain noin typerää tyttärelleen, joka taas halutessaan osaa leipoa mitä tahansa

      • Anonyymi

        Ai niin ja siis minähän en leivo juuri ikinä. Syntymäpäivinä voin leipoa, mutta en muulloin.


    • Anonyymi

      Avovaimoni suvussa sekä kokkaamisosaamattomuus että leipomisosaamattomuus on periytynyt jo ainakin neljä sukupolvea. Koskee nimen omaan suvun naisia.

      • Anonyymi

        Ei oo sinulla kivaa


    • Ei kukaan heistä sanoisi mitään tuollaista😅

      • Anonyymi

        Ei heidän tarvitsekkaan kun syövät leipomuksiasi ja tietävät miehesi saa sinun leipomaa leipomuksia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei heidän tarvitsekkaan kun syövät leipomuksiasi ja tietävät miehesi saa sinun leipomaa leipomuksia

        Harvemmin on minun leipomaa tarjottavaa, kyllä ne usein on ihan kaupasta.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Harvemmin on minun leipomaa tarjottavaa, kyllä ne usein on ihan kaupasta.

        Koitas opetella leipomaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koitas opetella leipomaan

        Osaan kyllä, kiitos vaan.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Osaan kyllä, kiitos vaan.

        No leipoisit sit kanssa kun kaikki haluaisi leipomuksiasi eikä kaupan tekoaines juttuja


    • Anonyymi

      Häpeäisin jos äitini ja mummoni sanoisivat noin, mutta eivät sano.

      • Anonyymi

        No hyvä että leivot ettei heidän tarvitsekkaan sanoa


    • Anonyymi

      Mitä hitsiä kelleen mummeleille ja äitiliineille kuuluu, mitä pullaa meillä syötäisiin.
      Ihan piruuttani voisin leipoa m e i l l e jotain meitä varten.
      Näkkileipäkin juustosiivulla on ihan hyvä 'pulla'.
      Vilma

      • Anonyymi

        Ei näkkileipä ole pullaa ja juusto ei ole mansikkahilloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näkkileipä ole pullaa ja juusto ei ole mansikkahilloa

        20:35
        Ai! Eikö!
        Oletko maistanut kahvin kanssa. Ihan jeees.
        Vilma


    • Anonyymi

      Ei mulla ole noin pipipäitä sukulaisia.

    • Anonyymi

      Ajat ovat muuttuneet.

      Yhä useampi mies on kodin kokki ja leipuri. Mummo ja äiti olisivat ihmeissään, jos saisivat kutsun tyttären kotiin ja miehen loihtiman pitopöydän ääreen.

      Kyllä siinä kehuttaisiin miestä ja kuinka hyvä puolison tytär saanut. Aijai, siinä koko suvun naisten kelpaisi ja ylpeyttä tuntisi, kun kohtelias mies veisi kahvikuppia vanhuksille käteen, niin että näiden silmät kirkastuisi ja tätä ihaillen katselisivat.

      • Anonyymi

        Kyllä äitisi ja mummisi ja siskosi ja suvun muut naiset sanois mistä hänelle löytyis oikea mies se tarvis miehen eikä mitään hame poikii mist se noit mekko poikii löytääkin miestä se tarvis puhuvat keskenään


    • Anonyymi

      No,tottakai voidaan yhdessä pullat leipoa,vanhemmilta ihmisiltä saa hyviä vinkkejä joten en häpeäisi 👍

    • Anonyymi

      Kuule ne sanois että mistä tyttökulta olet löytänyt noin kädettömän ukonretaleen joka ei edes leipoa osaa.

      • Anonyymi

        Minä leivoin boston kakun ja käsin vaivasin taikinan.
        Ei viittinyt vaivauskonetta vaivata, kun oli niin pieni pullataikina ja senveran iso vaivauskone, että pullataikina olisi van levinnut vaivauskoneen kulhon reunoille ja vaivauskoneen vaivaus kammen ympärille.


    • Anonyymi

      on minulla kyllä vähän rosdkia mutta joooh.....
      eri hitviömääräideti ole

    • Anonyymi

      Toinen mummoni ei koskaan leiponut mitää. Äiti joutunut itse leipomaan pienenä täytekakutkin juhliin. Isän puolelta taas sitten miehetkin leiponeet. Ukki ja isä molemmat.

      • Anonyymi

        Eli äitisi puolelta on äitisi mummosi ja ukkisi ja isäsi puolelta on kolme mummia eli naista eli äitisi isä on ainoa mies ja miehen mallin saanut häneltä no äitisi isällä ikävää sukujuhlissa kun ainoana miehenä haluais miestenkin kanssa jutella eikä ainoastaan naisten kanssa naisten juttuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli äitisi puolelta on äitisi mummosi ja ukkisi ja isäsi puolelta on kolme mummia eli naista eli äitisi isä on ainoa mies ja miehen mallin saanut häneltä no äitisi isällä ikävää sukujuhlissa kun ainoana miehenä haluais miestenkin kanssa jutella eikä ainoastaan naisten kanssa naisten juttuja

        Täh. Ukkini isäni isä on raivannut monta metsää pelloiksi ja viljellyt maata. Varmaan tehnyt enemmän mies kuin sinä tule koskaan olemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli äitisi puolelta on äitisi mummosi ja ukkisi ja isäsi puolelta on kolme mummia eli naista eli äitisi isä on ainoa mies ja miehen mallin saanut häneltä no äitisi isällä ikävää sukujuhlissa kun ainoana miehenä haluais miestenkin kanssa jutella eikä ainoastaan naisten kanssa naisten juttuja

        Äitini isä oli sahan johtaja ryyppäsi niin kauan kuin raitistui kunnes lopulta raitistui loukkaantuiniin pahasti onnettomuudesa ettei enää voinut juoda. En tiedä onko hän mikään roolimalli siinä mielessä.


    • Anonyymi

      oikeasti hui joku nainen tosi isio ja niin pelottikin vähän itswäni...

    • Anonyymi

      niin mitään järkeähän ei olisi rekisrellwa jokaisraw asunoreaa kun huippuimurin eli ilmastoinnin juttu..k un roellakuumaa... ne vasin...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe