Voinko lähestyä ihanaa miestä??

Anonyymi-ap

Mulla oli maailman ihanin viikonloppu. Olin pienellä kaupunkilomalla, törmäsin reissussa pariin kivaan mieheen. He pitivät mulle seuraa, pyysivät iltaelämään kanssaan. He olivat kohteliaita ja mukavia. Toisen kanssa välit hieman lämpenivät, hän istui koko illan kanssani viimeisenä iltana. Hän halusi laulaa kanssani karaokea, halailtiin kovasti. Hän myös avautui minulle syvemmin. Nyt minulla on ihan mahdoton ikävä tätä miestä. Uskon, että kumpikin tunsi samoin. Mitåån yhteystietoja ei vaihdettu, koska en ollut varma oliko kaveri varattu. Nyt yritän hillitä itseni, etten mene etsimään häntä netistä. Haluaisin kunnioittaa hänen yksityisyyttään, mutta ikävä on valtava.

17

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä lähesty. Mallimiehellä on takuulla vaimo ja lapset kotona. Olit vain yksi mallimiehen lukuisista naisista.

      • Anonyymi

        Siinä joku kateellinen palstaprinssi. Ei hän sen vuoksi neuvo olemaan etsimättä että yrittää suojella sinua siltä pettymykseltä että mies onkin varattu. Ei, hän ei halua että löydät sen miehen ja käy ilmi että mies on vapaa ja yhtä ihastunut sinuun kuin sinä häneen. Se on se mitä hän ei halua. Palstaprinssi ei tiedä mitään hirveämpää kuin että jossain olisi onnellinen heteropari - kun hän on edelleen yksin.

        Palstaprinssit eivät soisi toisille onnea.

        Minä yrittäisin etsiä sen miehen. Sinä et ole tehnyt mitään väärää. Jos käy ilmi että mies oli varattu, häpeä ei ole sinun vaan hänen. Entä Kos hän onkin vapaa? Entä jos hän ei uskalla etsiä sinua koska arvelee että sinä olet varattu?

        Kumpi on pahempi;
        1. Löydät hänet ja käy ilmi että hän on naimisissa oleva häntäheikki joka pelehti joka välissä vieraiden naisten kanssa vai
        2. Hän on vapaa ja tykästyi sinuun ja harmittelee ettei uskaltanut pyytää puhelinnumeroasi, ettekä te kumpikaan tapaa koska kumpikin ajattelee että ei kannata, senon varmaan varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä joku kateellinen palstaprinssi. Ei hän sen vuoksi neuvo olemaan etsimättä että yrittää suojella sinua siltä pettymykseltä että mies onkin varattu. Ei, hän ei halua että löydät sen miehen ja käy ilmi että mies on vapaa ja yhtä ihastunut sinuun kuin sinä häneen. Se on se mitä hän ei halua. Palstaprinssi ei tiedä mitään hirveämpää kuin että jossain olisi onnellinen heteropari - kun hän on edelleen yksin.

        Palstaprinssit eivät soisi toisille onnea.

        Minä yrittäisin etsiä sen miehen. Sinä et ole tehnyt mitään väärää. Jos käy ilmi että mies oli varattu, häpeä ei ole sinun vaan hänen. Entä Kos hän onkin vapaa? Entä jos hän ei uskalla etsiä sinua koska arvelee että sinä olet varattu?

        Kumpi on pahempi;
        1. Löydät hänet ja käy ilmi että hän on naimisissa oleva häntäheikki joka pelehti joka välissä vieraiden naisten kanssa vai
        2. Hän on vapaa ja tykästyi sinuun ja harmittelee ettei uskaltanut pyytää puhelinnumeroasi, ettekä te kumpikaan tapaa koska kumpikin ajattelee että ei kannata, senon varmaan varattu?

        Toi on kyllä hyvä pointti, että mies voi ajatella minunkin olevan varattu, eikä siksi tee mitään. Ja tosiaan siinä ei ole mitään väärää, jos osoitan kiinnostukseni. Antoihan hän itse myös vahvasti ymmärtää olevansa kiinnostunut. Eihän kyllä juuri mitään kovin henkilökohtaista itsestään kertonut, mutta ei kai vieraille kerrotakaan. Jotenkin ajattelin sen perusteella, että on varattu. Enkä ymmärrä itseäni miksen käynyt kunnolla kiinni mieheen, kun siihen olisi ollut ihan mahdollisuus. En halunnut olla tyrkky, yritin olla siveä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on kyllä hyvä pointti, että mies voi ajatella minunkin olevan varattu, eikä siksi tee mitään. Ja tosiaan siinä ei ole mitään väärää, jos osoitan kiinnostukseni. Antoihan hän itse myös vahvasti ymmärtää olevansa kiinnostunut. Eihän kyllä juuri mitään kovin henkilökohtaista itsestään kertonut, mutta ei kai vieraille kerrotakaan. Jotenkin ajattelin sen perusteella, että on varattu. Enkä ymmärrä itseäni miksen käynyt kunnolla kiinni mieheen, kun siihen olisi ollut ihan mahdollisuus. En halunnut olla tyrkky, yritin olla siveä.

        Ja onhan sekin mahdollista, että mies on varattu, mutta silti ihastui minuun. Voihan hänellä mennä huonosti suhteessaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voit. Ihania miehiä tulee harvoin vastaan. Mitään et menetä vaikka et löytäisi häntä, mitään et menetä vaikka löytäisit ja kävisi ilmi ettei hän ole kiinnostunut sinusta. Jos et edes yritä, menetät mahdollisuuden löytää aarteen. Kadut ehkä loppuelämäsi.

      Minä torjuin nuorena ihanan miehen koska minulla oli huono itsetunto enkä uskonut että hän on tosissaan. Ajattelin ettei noin komea ja fiksu voi minusta välittää, hän varmaan vain leikkii tunteillani - ja annoin pakit. Kyllä hän oli ollut tosissaan, se selvisi vuosikymmeniä myöhemmin. Älä sinä tee samaa virhettä.

    • Anonyymi

      Nyt mies ilmestyi Facebookin kaveriehdotuksiin eli on käynyt tsekkaamassa profiilini. Ainakin kiinnostunut on olipa varattu tai mikä hyvänsä.

      • Anonyymi

        Varmasti mies on kiinnostunut. Nyt laitat miehelle viestiä ja kysyt vaikka viikonloppuna luoksesi viettämään iltaa!


    • Anonyymi

      Lähetä kaveripyyntö!

    • Anonyymi

      nettihahmoisra et voi edes tietää onko kyseessä mies vai nainen

      • Anonyymi

        Totta, mutta tässähän ei ole mikään nettihahmo vaan mies jonka aloittaja on tavannut livenä.


    • Anonyymi

      Turha jossitella täällä ja rakennella itselleen pilvilinnoja. Laita miehelle viestiä.

    • Anonyymi

      Aika iso kynnys on ottaa mieheen yhteyttä, koska oletan hänen olevan varattu. Hän oli sen verran ihana ja fiksu, että haluan kunnioittaa hänen yksityisyyttään. Haluan myös säilyttää ihanan muiston. Toki varovasti toivon, että mies ottaisi yhteyttä tai tiemme muuten kohtaisivat.

      • Anonyymi

        No, itsehän päätät mitä teet. Mutta miksi oletat että mies uskaltaa ottaa yhteyttä jos sinäkään et uskalla? Minusta sinun pitäisi laittaa hänelle kaveripyyntö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, itsehän päätät mitä teet. Mutta miksi oletat että mies uskaltaa ottaa yhteyttä jos sinäkään et uskalla? Minusta sinun pitäisi laittaa hänelle kaveripyyntö.

        Onko noloa, jos laitan viestin? Entä, jos mies ei vastaa? Laitanko täysin neutraalin vai lämpimän viestin? Itse kannatan neutraalia lähestymistä, varsinkin, jos hän on varattu..


    • Anonyymi

      Neutraali ystävällinen viesti. Tyyliin hei, taidat olle se jonka kanssa laulettiin viime viikonloppuna karaokea, mitäpä kuuluu?

    • Anonyymi

      En tiedä, miten pääsen yli miehestä. Hän oli aivan ihana. Kauhea ikävä ja kaipaus.. Eipä ole kuitenkaan hänestäkään kuulunut mitään. Uskon, että on kunnollinen ja perheellinen mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe