Pari kertaa ollaan nöhty kaksistaan ja muutoin yleisellä tapaamispaikalla.
Yhtenä päivänä oli selvästi ihastunut kun olin aiemmin laittanut vaatteet jotka sopivat hyvin mulle.
Viimeksi kun tavattiin, mies kehui koko ajan ulkonäköäni ja kosketti kättäni ja hiukan reittäni.
Aistin että mies on ihastunut.
Mies on naimisissa.
Onhan se mukavaa kun joku kehuu ja kaipaan kosketusta mutta taitaa kohta tulla raja vastaan.
Varattu mies ihastunut muhun
9
697
Vastaukset
- Anonyymi
Noniin! Ja he sanovat, että mies katsoo eikä lähesty kuukausiin, koska hän on varattu. Mies toimii, eikä pelkää, jos hän on todella ihastunut! - sivusta nainen 🤔
- Anonyymi
Vautsi naisena tarinoiva mies, nämä kehuskelevat ukkomiehet on kyllä varmasti aivan todella ennennäkemätön ilmiö
- Anonyymi
Joo joo ja tarinoita riittää, joo ja tarinoita riittää .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo joo ja tarinoita riittää, joo ja tarinoita riittää .
Aivan- vornasen timpasta lähtien, se homma eskaloituikin vähän eri tavalla sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan- vornasen timpasta lähtien, se homma eskaloituikin vähän eri tavalla sitten
Ja avitan arvon tarinoitsijaa sen verran, että ukkometso suivaantui kun lirttailun väliin tuli kilpailua. Muuta?
- Anonyymi
Heheh, Taas yksi toiveajattelija runoilemassa!
- Anonyymi
Vonkamies liikenteessä 🚩
- Anonyymi
No tää on totta. Iltaisin laittaa viestejä sydänhymiöillä.
Pelkään että yrittää aloittaa suhdetta.- Anonyymi
Turhaan pelkäät, vain laita tuon idiootin numero soittokieltoon ja lakkaat yhteydenpidon sen kanssa aivan kaikessa: juttelutuokioissa, somessa , tekstareitahan se ei voikkaan enää lähetellä kun on soittokiellossa, jne.
Typerimmätkin oliot tajuavat aikanaan jättää toisen rauhaan kun eivät saa mitään vastakaikua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171102124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133658Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2432501Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja262455Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31800- 1981295
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491244- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591069Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771019