Itse olen miettinyt tätä. 
Kolme oikeasti aikuista naista käy keskinäistä valtataistelua elämän vaiheessa jossa enää ei ole välttämättä mitään pakkoa mihinkään valtataisteluun, kun elämä on aktiivisen vaiheen ehtopuolella.
Kaksi vanhempaa naista on vajaat 70v ja "nuorinkin" jo vähän päälle 60. Vanhemmat naiset tekee asioita joilla nuorin saadaan sananmukaisesti itkemään. Sota on jollain tapaa aivan hirveää ja joillekin nautintoa, kun millään ei ole mitään väliä.
Ole siinä sitten yhden kanssa kaveri ja toiseen kusessa.  
Mutta aiheuttako naisen elämänvaihe ( hormoonit)  tätä aivan vittumaista kostoa ja onko tämä pelkkää vittuilemista nuoremmalle. Onko naisilla yleistäkin tämä kiimassa kamppailu.
aikuisten naisten keski60näinen valtataistelu!
5
232
Vastaukset
- AnonyymiSe voi tulla sulle yllätyksenä, että osa naisistakin on muuten vaan k.sipäitä. - AnonyymiAloittaja kommentoi. 
 Tässä jutussa on vain yksi kp. Toinen on puolustaja ja joukon nuorin on pelkkä turpaansa ottaja.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Aloittaja kommentoi. 
 Tässä jutussa on vain yksi kp. Toinen on puolustaja ja joukon nuorin on pelkkä turpaansa ottaja.Niin? Eihän siihen tarvita välttämättä kuin yksi ja kyllä niitä naisistakin löytyy. Toisaalta kyllä k.pään puolustaja on yleensä myös k.sipää tai sitten vain totaalisen nössö ja nyhverö. 

- AnonyymiKuka jaksaa tuollaista draamaa yhtään? 
- AnonyymiEi ole sukupuolseta kiinni se, jos ihminen on ilkeä. Nimittäin ilkeitä ja katkeria ihmisiä on olemassa ja he ovat joko ihan luonnostaan pahansuopia tai sitten itsetunnoltaan niin heikkoja, että ainoa ilo on pyrkiä mitätöimään toisia ihmisiä ja edes sitå kautta saada hieman itselle (kuviteltua) hyvää oloa. 
 Ikäkään ei ole mikään kriteeri, näitä ruttuturpia on jokaisessa ikäluokassa, valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424945
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183666
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862690
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302640
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161733
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161576
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011458
- 1521321