Kun ikää tulee lisää

Anonyymi-ap

Kumppanin löytämisen merkitys alkaa vähentyä.

57

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei välttämättä kaikille käy niin. Eikä ole tietenkään pakko löytää ketään, vaan sen takia että olis joku. mielellään niin että on molemminpuolista rakkautta ja oikeaa kiinnostusta toista kohtaan. Intohimoa. Nuorena sellaiset tulee kuin itsestään. Ei tarvii ku hengailla jossain. Vanhemmiten muuttuu näkymättömäksi.

• Anonyymi

Ja vanhemmiten ei todellakaan muutu näkymättömäksi. Silloin vasta tietää, että on ollut ja on edelleen olemassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja vanhemmiten ei todellakaan muutu näkymättömäksi. Silloin vasta tietää, että on ollut ja on edelleen olemassa.

Et ymmärrä. Kyllä sä harmaannut ja lakkaat olemasta kiinnostava siinä mielessä, kun ikää tulee.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Et ymmärrä. Kyllä sä harmaannut ja lakkaat olemasta kiinnostava siinä mielessä, kun ikää tulee.

Nyt oot kyllä höppänä. Voin olla edelleen kiinnostava jos joku kiinnostuu minusta MUTTA on ihan eri asia, että kiinnostaako minua joku toinen.

Ei mua harmaantuminen haittaa. Ja oikeesti pärjään yksinkin. En välttämättä tarvitse ketään. Ikä tekee sen, että voin myös elää loppuelämäni yksin. Taidat olla kovin nuori...

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt oot kyllä höppänä. Voin olla edelleen kiinnostava jos joku kiinnostuu minusta MUTTA on ihan eri asia, että kiinnostaako minua joku toinen.

Ei mua harmaantuminen haittaa. Ja oikeesti pärjään yksinkin. En välttämättä tarvitse ketään. Ikä tekee sen, että voin myös elää loppuelämäni yksin. Taidat olla kovin nuori...

Yli 50 olen, mutta nuori mieleltäni.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Yli 50 olen, mutta nuori mieleltäni.

Just joo. Varmaan oot 50-kymppinen 😆😅 Mäkin oon nuori mieleltäni ja naurattaa oikeesti monet jutut.
        Virkeä oot pitämään tätä palstaa elossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Just joo. Varmaan oot 50-kymppinen 😆😅 Mäkin oon nuori mieleltäni ja naurattaa oikeesti monet jutut.
        Virkeä oot pitämään tätä palstaa elossa.

No jännä ettet ikääni usko, mutta en usko minäkään. Ainoastaan peilistä katsoo joku vanha äijä, jota en tunne. Muutenki elämä on kuin jonku toisen omaa, eikä minun ollenkaan.

Palstaa pidän elossa vaan, kun ei ole sitä oikeaa elämää ollenkaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No jännä ettet ikääni usko, mutta en usko minäkään. Ainoastaan peilistä katsoo joku vanha äijä, jota en tunne. Muutenki elämä on kuin jonku toisen omaa, eikä minun ollenkaan.

Palstaa pidän elossa vaan, kun ei ole sitä oikeaa elämää ollenkaan.

Aattele, miten en voi uskoa ikääsi täällä?😌 Suomen luotettavimmalla 24 palstalla🥲

Kuulostaa surulliselta, elämäsi on kuin jonkun toisen.Eikö meidän jokaisen elämä ole meidän oma? Tärkeä ja merkityksellinen?

Eihän sinun ole pakko olla palstalla? Tuntuu raskaalta riippuvaisuudelta. Anteeksi kun sanon.

• Anonyymi kirjoitti:

Aattele, miten en voi uskoa ikääsi täällä?😌 Suomen luotettavimmalla 24 palstalla🥲

Kuulostaa surulliselta, elämäsi on kuin jonkun toisen.Eikö meidän jokaisen elämä ole meidän oma? Tärkeä ja merkityksellinen?

Eihän sinun ole pakko olla palstalla? Tuntuu raskaalta riippuvaisuudelta. Anteeksi kun sanon.

Tää on korvannu mulle todellisen elämän ihmiskontaktit. Ja kuvittelin täällä aiemmin olleen ihastuksenikin, se harha mut tähän koukutti. Tuskin olen ainoa, jolla sellanen kohtalo on ollu.

• Anonyymi kirjoitti:

Se että elämä ei tunnu omalta, johtuu ihan omista paskoista valinnoista, mitä on elämän aikana tehny. Eikä mikään enää ole sellasta, ku joskus oli. Esim tää paikka jossa asun, ei tunnu omalta yhtään. En tunne täällä ketään, jos ei eksää ja lapsia lasketa. Mä muutin tänne perheeni kanssa, ja sitten tuli ero. En minä tiedä missä mun pitäis olla. Kaikki vaan menee miten menee ja mä siinä mukana.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tää on korvannu mulle todellisen elämän ihmiskontaktit. Ja kuvittelin täällä aiemmin olleen ihastuksenikin, se harha mut tähän koukutti. Tuskin olen ainoa, jolla sellanen kohtalo on ollu.

Minusta tuntuu pahalta ja surulliselta, että tämä olisi korvannut sinun elämäsi livekontaktit.

Kuulostat juuri komerointi-tyypeiltä joista tein joskus aloituksen.

Minäkin löysin tämän palstan joskus kaivattuni live-yhteyden jälkeen.

Nyt tulee jo väsy. Levollista yötä.
        🌾

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuntuu pahalta ja surulliselta, että tämä olisi korvannut sinun elämäsi livekontaktit.

Kuulostat juuri komerointi-tyypeiltä joista tein joskus aloituksen.

Minäkin löysin tämän palstan joskus kaivattuni live-yhteyden jälkeen.

Nyt tulee jo väsy. Levollista yötä.
        🌾

öitä...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Se että elämä ei tunnu omalta, johtuu ihan omista paskoista valinnoista, mitä on elämän aikana tehny. Eikä mikään enää ole sellasta, ku joskus oli. Esim tää paikka jossa asun, ei tunnu omalta yhtään. En tunne täällä ketään, jos ei eksää ja lapsia lasketa. Mä muutin tänne perheeni kanssa, ja sitten tuli ero. En minä tiedä missä mun pitäis olla. Kaikki vaan menee miten menee ja mä siinä mukana.

Kirjoitan vielä tämän sinulle kun jäi vaivaamaan.
        On surullista, että sinulle on tullut ero.
        Silti voit olla tosi kiitollinen, että sinulla on omia lapsia. Ole heistä kiitollinen. Vaali elämääsi ja yhteyttä rakkaisiin läheisiimpiisi.

Levollista yötä🌾

• Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitan vielä tämän sinulle kun jäi vaivaamaan.
        On surullista, että sinulle on tullut ero.
        Silti voit olla tosi kiitollinen, että sinulla on omia lapsia. Ole heistä kiitollinen. Vaali elämääsi ja yhteyttä rakkaisiin läheisiimpiisi.

Levollista yötä🌾

No eron olen käsitelly ajat sitten. Kai seki piti vaan tapahtua. Kuljen tällaista kivikkoisempaa elämän polkua. Se on mulle tarkoitettu.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

kuule ei se harmaantuminen estä ihmisisuhteita. miksi mun ystävät ei ole hylännyt mua vaikka olen harmaantumassa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

niin jani sä luulit että netta on täällä, netta ei ole ikinä halunnut sua elämäänsä edes somessa

• Anonyymi kirjoitti:

kuule ei se harmaantuminen estä ihmisisuhteita. miksi mun ystävät ei ole hylännyt mua vaikka olen harmaantumassa.

Sä et ymmärrä yhtää mitä sillä tarkoitan. Kyllä sä voit oman ikäisten kanssa kaveerata harmaanakin, mutta nuorempia ei kiinnosta mikää harmaa setä/täti. Ne saa nuorempaaki.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sä et ymmärrä yhtää mitä sillä tarkoitan. Kyllä sä voit oman ikäisten kanssa kaveerata harmaanakin, mutta nuorempia ei kiinnosta mikää harmaa setä/täti. Ne saa nuorempaaki.

kuka on sanonut että mua kiinnostaa 18 vuotiaat pojat

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Asiat harvemmin on niin mustavalkoisia, kun haluaisi uskoa. Elämä kuljettaa jokaista omalla tavallaan. Pettymykset ja vastoinkäymiset voivat muokkaa ihmistä moneksi. Monella on myös pakkomielteitä, joista toiset pääsee eroonkin? Toisilla on ehdottomuuksia, joihin voi kuulua, ei liian nuoria tai vanhoja tai toisin? Nämä voivat ohjaa poikkeaviin tilanteisiin?

Tuki ja turvallisuus voi olla monille mieleen, samoin kuin hetkessä eläminen, joka taas on kuluttavaa, eikä niin palkitsevaakaan, henkisesti. Oman maineen menettäminen on pelkoa, joka tulee monella mieleen, kun hairahtaa väärään oksaan? Siksi stalkaaaminenkin voidaan kokea ikävänä asiana? Kukaan ei halua paljastua lyhyistä suhteistaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sinun ongelmasi on edelleen siinä, että sinun kiinnotuksesi ja kiinnostus sinusta eivät kohtaa. Et sinä ole yhtään sen näkymättömämpi, jos vain osoittaisit kiinnostusta sellaisia kohtaan, joiden kiinnostuminen takaisin olisi todennäköisempää. Ja juu, ymmärrän kyllä, että sua nyt ei vain kiinnosta "mummelit". Se on ihan ok. Se, että valitat asiasta, on kuitenkin naurettavaa. Ongelmasi on hyvin pitkälti oma "valintasi".

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun ongelmasi on edelleen siinä, että sinun kiinnotuksesi ja kiinnostus sinusta eivät kohtaa. Et sinä ole yhtään sen näkymättömämpi, jos vain osoittaisit kiinnostusta sellaisia kohtaan, joiden kiinnostuminen takaisin olisi todennäköisempää. Ja juu, ymmärrän kyllä, että sua nyt ei vain kiinnosta "mummelit". Se on ihan ok. Se, että valitat asiasta, on kuitenkin naurettavaa. Ongelmasi on hyvin pitkälti oma "valintasi".

Ihan kaikki kaakattavat täällä asioista omasta valinnastaan. Ei yhtä naurettava olet sinäkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei pysty kiinnostumaan väkisin jostain mikä ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Vastattu kirjoitti:

Ihan kaikki kaakattavat täällä asioista omasta valinnastaan. Ei yhtä naurettava olet sinäkin.

Mistä minä sitten olen valittanut? Kerro ihmeessä yksikin asia, sillä mä en nyt oikein keksi mitään mistä voisin valittaa, kun elämässäni on kaikki varsin hyvin. Viimeksi eilen havahduin siihen, että elämä on oikeastaan varsin mainiota juuri tässä ja nyt. Olisi kiva kun keksisit mulle jotakin valitettavaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tyhjästä valittamisen pystyt kuitenki lopettamaan. Tuollainen jatkuva vinkuminen asioista, jotka eivät edes pidä paikkaansa, on rasittavaa.

• Anonyymi
        Vastattu kirjoitti:

Tai no hei, mä voin keksiä yhden asian, josta valittaa - lähestyvä talvi. Tosin just tässä hetkessä, kun ulkona paistaa aurinko ja lämpötila on yli +20, niin sekään ei tunnu ihan ajankohtaiselta valituksen aiheelta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

kai sä jani ymmärrät että netalla on poikaystävä ja vaikka olis sinkku niin netta ei halua sua elämäänsä. voi olla 10 vuotiaita jotka 8 vuoden kuluttua katselee sua. mutta tällä hetkellä he eivät ole susta kiinostuneita. odota 8 vuotta jos sitten tulis uusi sukupolvi 18 vuotiaita teinejä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä minä sitten olen valittanut? Kerro ihmeessä yksikin asia, sillä mä en nyt oikein keksi mitään mistä voisin valittaa, kun elämässäni on kaikki varsin hyvin. Viimeksi eilen havahduin siihen, että elämä on oikeastaan varsin mainiota juuri tässä ja nyt. Olisi kiva kun keksisit mulle jotakin valitettavaa.

Ensin sinä kaakatat, että rouva mustasi:lla on ongelma. Ja sitten kaakatat millainen ongelma rouva mustasusi:lla on. Olet siis valinnut kaakattaa täällä asioista, omasta valinnastasi. Ja sen lisäksi kaakatat itsesi kanssa.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensin sinä kaakatat, että rouva mustasi:lla on ongelma. Ja sitten kaakatat millainen ongelma rouva mustasusi:lla on. Olet siis valinnut kaakattaa täällä asioista, omasta valinnastasi. Ja sen lisäksi kaakatat itsesi kanssa.

xLiner

Et näköjään kyennyt tajuamaan lainkaan mitä edes mustasudelle sanoin. Otan osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Hassua, että hän itse näytti tajuavan hyvin mitä tarkoitin. No toisaalta, eipä teidän muiden tarvitsekaan tajuta, kun ei sitä teille edes sanottu. 😂

• Anonyymi

Riippuu varmasti elämän tilanteesta ei välttämättä edes iästä. Jos on ollut pitkä avioliitto tai ihmissuhde niin sellaisen jälkeen voi olla parempi olla yksinään.

Toisen ihmisen läheisyyden merkitys tuskin vähenee iän myötä. Tai voihan se olla, että yksinäänkin on hyvä olla.

• Anonyymi

En ole samaa mieltä.

• Anonyymi

Lisäys edelliseen. Kauan kestänyt parisuhteeni ei ollut sellainen kuin olisin halunnut. Siksi haluan nyt parisuhteen, jossa molemmat osapuolet osaavat näyttää tunteensa ja osaavat keskustella kaikesta sellaisesta mikä liittyy parisuhteeseen ja elämään yleensäkin. Ottavat toisensa huomioon ja tekevät asioita yhdessä ja viettävät aikaa toistensa kanssa.

• Anonyymi

Eiono-inkeri sasi pokur selcyöryjä ohjjelmassa... Rino

• Anonyymi

reino dsia poykuy.. mutta niin mieledrtäni tuo elviytyjät... hayssjiha jukowikyhs,,¨

• Anonyymi

näytti pelottavalalle jos niin ryrör tipahtapavas joteinm tuollain sest köyriratajurusrfaaa

• Anonyymi

Ätmi ei saa koskaan muuta kumppania kuin toisen ätmin, tai äitinsä.

• Anonyymi

Avioliitto äidin kanssa pelasti 34-vuotiaan Kankaanpää-ätmin.

Irma

• Anonyymi

Mä en oo ätmi, usko jo! Itse olet!

• Anonyymi

Milloin sä lakkaat haukkumasta mua ätmiksi? Olen monta kertaa kieltänyt puhumasta minusta mitään! Ei ainakaan valheita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Irma

Siis pelasti sinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Irma

En ole ätmi enkä äitini kanssa naimisissa!

• Anonyymi

niin vsrmasti voi kuulostaa hassullr joku yön pait siis kun yötö viilenee niin yön paital...

• Anonyymi

vagina röpinöityy vanhetessa rupsahraakai...

• En ole samaa mieltä. Omien havaintojen myötä se kumppanin löytymisen merkitys on sellainen U-käyrä eli nuorempana, haluaa ehkä perustaa perheen tai tuntea itsensä muuten vaan hyväksytyksi.

Sitten tulee ajanjakso, jolloin elämä on täynnä kaikkea muutakin. Työtä, harrastuksia, luottamustehtäviä, lapsia(jos sellaiset on tullut tehtyä). Jaksaa vielä käydä iltariennoissa ja on myös rahaa vaikka matkustella.

Sitten kun lähestytään eläkeikää ja mennään sen yli, olisi mukavaa kun sitä lisääntyvää vapaa-aikaa olisi jakamassa joku muukin ja myös pitämässä kädestä niinä hetkinä kun vanhuuden tuomat vaivat yrittävät iskeä maahan ja lopulta iskevätkin.

• Mikä ikä eläkeiän ylittäneellä on?

• Anonyymi

ol' öos'' tuj,utt' ,ittamoom ,ol' kpli uäåaoras ruräoöö'lom moom swööasomwm kpli åorl'mwm ---

• Anonyymi

Ap on on oikeassa ikänaisten ja wanhusnaisten osalla. Miehillä se merkitys ei vähenny.

• Anonyymi

Kyllä merkitys vähenee miehilläkin, ei naiset kiinnosta enää samalla tavalla, ei viitsi nähdä paljoakaan vaivaa suhteiden kehittelyyn. Nuorempana oli valmis jopa kaukosuhteisiin, nyt max etäisyys 30 km ja naisella pitää olla auto. Muutkin odotusarvot kasvaa vuosi vuodelta, ei ole niin väliä, yksinkin elämä on hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä merkitys vähenee miehilläkin, ei naiset kiinnosta enää samalla tavalla, ei viitsi nähdä paljoakaan vaivaa suhteiden kehittelyyn. Nuorempana oli valmis jopa kaukosuhteisiin, nyt max etäisyys 30 km ja naisella pitää olla auto. Muutkin odotusarvot kasvaa vuosi vuodelta, ei ole niin väliä, yksinkin elämä on hyvää.

Minä himoitsen samalla tavalla kuin aina olen himoinnut, samanlaisia teininaisia kuin olen aina himoinnut. Hänellä tarvitsee olla vain minihame ja paljaat koipi-reidet sekä paljaat varpit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä himoitsen samalla tavalla kuin aina olen himoinnut, samanlaisia teininaisia kuin olen aina himoinnut. Hänellä tarvitsee olla vain minihame ja paljaat koipi-reidet sekä paljaat varpit.

Ootpas sinä haaska immeinen....

• Anonyymi

ikä lisää tyhmyyttä on fakra.

nukkumisvaatteet niin naddias kasi tytöille4kin jos pirää ola erikseen sellaiser

• Anonyymi

Joo, ei enää paljon hormonit hyrrää. Mieluummin ottaisin asuinkumppaniksi vaikka kissan, kuin jonkun nalkuttavan laiskan lehmän.

• Anonyymi

niin tuollainenkin tuntuu vähän joku pään törmäysa caikka niin ei hampaat päänsärky vsrmaakin...

• Anonyymi

Joillain varmasti noinkin. Itse en ole huomannut oikeastaan mitään eroa tuossa asiassa. Mulle ei ole koskaan ollut tunnetta, että se olisi erityisen merkityksellistä, mutta toisaalta ei se ole mitenkään vähemmän merkitykselliseksikään muuttunut.

• Anonyymi

tuntuuko hauskallr jod menet nukkumaan niin tytön vähän viileät jalat dittgrn diinä...

• Anonyymi

moo,å'oom vpo yimyiasjeddiöör kpd kpmlommdorem vooör'y ksöst---

• Anonyymi

Enskesän jälkeen siirrän joitain osiani eläkkeille kun niillä on ne erikseen. Raha ei riittäny vakuuttamiseen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6144
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3172
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2456
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2118
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      351
      1772
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1646
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1541
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1384
    Aihe