Nainen mitä ajattelisit tästä ?

Anonyymi-ap

Tiedät, että mies on kiinnostunut sinusta.
Menet miehen luo juttelemaan siten, että olet vähän siinä syrjässä, et tule välttämättä siten, että huomasiko mies sinua varmasti.
Mies kävelee tilanteesta pois.
Mitä mietit ?
Menikö mies vessaan ?
Vältteleekö mies sinua kun teille ei ole mitään säpinää tullut vaikka mies tahtoisi.

119

1030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä, kun en mä ikinä toimi noin. Miten mennään juttelemaan niin, ettei toinen välttämättä ees huomaa? En mä nyt ihan niin huomaamaton ole.

• Anonyymi

Vaikka kävelee toisen takaa ja jää sinne odottamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatellaan, että nainen olettaa miehen hänet huomanneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä mä kävelisin toisen taakse ja jäisin odottamaan. Kuulostaa creepyltä. Tai sehän voisi vaikka peruuttaa ja kävellä mun päälleni. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatellaan, että nainen olettaa miehen hänet huomanneen.

No ... jos oletan toisen huomanneen minut, niin sitten hän on varmaan tervehtinyt minua, nyökännyt tmv. jos olen ollut kauempana. Voihan se tietenkin olla mahdollista, että hän onkin nyökännyt jollekulle toiselle 🤷‍♀️. Mutta jos siis toinen menee pois tilanteessa, jossa oletan hänen nähneen minut ja sen, että olen tulossa juttelemaan ja sitten hän menee pois ilmaisematta mitenkään minne menee, niin pitäisin sitä a) erittäin epäkohteliaana käytöksenä ja b) merkkinä siitä, että hän ei ole kiinnostunut edes juttelemaan kanssani saati jotakin muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ... jos oletan toisen huomanneen minut, niin sitten hän on varmaan tervehtinyt minua, nyökännyt tmv. jos olen ollut kauempana. Voihan se tietenkin olla mahdollista, että hän onkin nyökännyt jollekulle toiselle 🤷‍♀️. Mutta jos siis toinen menee pois tilanteessa, jossa oletan hänen nähneen minut ja sen, että olen tulossa juttelemaan ja sitten hän menee pois ilmaisematta mitenkään minne menee, niin pitäisin sitä a) erittäin epäkohteliaana käytöksenä ja b) merkkinä siitä, että hän ei ole kiinnostunut edes juttelemaan kanssani saati jotakin muuta.

Miksi miehen pitäisi naisen kanssa jutella kun naista ei kiinnosta mies sillein .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi naisen kanssa jutella kun naista ei kiinnosta mies sillein .

Mistä niin päättelet, ettei kiinnosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tulihan tervehtii ensin ja mies ei ole tervehtimistä huomannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siis ei tietenkään ole mikään pakko. Aloituksen otsikossa nyt kuitenkin kysyttiin, että "Nainen mitä ajattelisit tästä ?". Kerroin mitä ajattelisin. En mä siitä mitään kaunaa alkaisi kantaa, mutta en myöskään pyrkisi enää juttusille kyseisen miehen kanssa. En näkisi mitään syytä enää häiritä häntä, kun ei seurani kerta kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siis ei tietenkään ole mikään pakko. Aloituksen otsikossa nyt kuitenkin kysyttiin, että "Nainen mitä ajattelisit tästä ?". Kerroin mitä ajattelisin. En mä siitä mitään kaunaa alkaisi kantaa, mutta en myöskään pyrkisi enää juttusille kyseisen miehen kanssa. En näkisi mitään syytä enää häiritä häntä, kun ei seurani kerta kiinnosta.

Mutta mies on ilmaissut naiselle selkeästi olevan kiinnostunut naisesta, mutta se ei ole johtanut mihinkään aiemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä niin päättelet, ettei kiinnosta?

Mies on aiemmin kesällä tuonut ilmi kiinnostustaan naiseen viimeksi.
        Ja sitä ennen monta vuotta aina joskus tuonut ilmi kiinnostustaan naiseen ilmi naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mies on ilmaissut naiselle selkeästi olevan kiinnostunut naisesta, mutta se ei ole johtanut mihinkään aiemmin.

Eihän sillä mitään väliä ole. Jos hän menee noin pois, niin ei selvästikään kiinnosta. Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Antaisin hänelle rauhan, enkä häiritsisi häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitä ennen monta vuotta aina joskus tuonut ilmi kiinnostustaan naiseen ilmi naiselle.

Niin? Jos ei kiinnosta niin ei sitten kiinnosta. Ei mun kanssani ole pakko jutella, jos ei halua. En mä ala kenenkään seuraan väkipakolla tunkemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sillä mitään väliä ole. Jos hän menee noin pois, niin ei selvästikään kiinnosta. Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Antaisin hänelle rauhan, enkä häiritsisi häntä.

Mutta mies menee sen takia pois kun naista ei ole mies kiinnostanut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hänen asiansa. Jos hän päättää tuon olevan hyvä toimintapa, niin kunnioitan sitä päätöstä. En häiritse häntä enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mieskään jaksa sitä että naista ei kiinnosta.
        Sitten pitäisi vielä jutella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mieskään jaksa sitä että naista ei kiinnosta.
        Sitten pitäisi vielä jutella.

Sittenhän nainen toimii täysin oikein, kun toteaa, että ei sitten ja jättää miehen jatkossa rauhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hänen asiansa. Jos hän päättää tuon olevan hyvä toimintapa, niin kunnioitan sitä päätöstä. En häiritse häntä enää.

Ok, käytän sitten välttelyä toimintatapana. Kun naista ei kiinnosta minä en hänelle itsestään mitään pientäkään anna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen kokemus minulla on, mutta emme ole keskustelleet toistemme kanssa. Minä haluaisin keskustella hänen kanssaan, koska pidän hänestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, käytän sitten välttelyä toimintatapana. Kun naista ei kiinnosta minä en hänelle itsestään mitään pientäkään anna.

Se on sinun valintasi ja sinulla on tietysti siihen oikeus. En tosin tajua, miksi tuota ei voi suoraan sanoa. Siinä pääsisi helpommalla ja tilanne olisi molemmille selvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen kokemus minulla on, mutta emme ole keskustelleet toistemme kanssa. Minä haluaisin keskustella hänen kanssaan, koska pidän hänestä.

Miten sinulla voi olla kokemus missä mies tuo sanallisesti kiinnostustaan naiseen ilmi mutta ette ole jutelleet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittenhän nainen toimii täysin oikein, kun toteaa, että ei sitten ja jättää miehen jatkossa rauhaan.

Mies joskus viestinyt naisen kanssa, se ei naisen puolelta johtanut siihen että naisen olisi alkanut miehelle oma -aloitteellisesti viestiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta jos naista oikeasti kiinnostaa mies niin nainen tulee uudestaan miehen luo.
        Tästä mies tietää sen asian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta jos naista oikeasti kiinnostaa mies niin nainen tulee uudestaan miehen luo.

Jos naista mies kiinnostaisi olisi nainen jo antanut miehelle.näin sen pitäisi olla.
        Mutta en ole saanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies joskus viestinyt naisen kanssa, se ei naisen puolelta johtanut siihen että naisen olisi alkanut miehelle oma -aloitteellisesti viestiä

Niin? Mitä sitten? Jos miestä kerta ei kiinnosta naisen seura, niin sitten ei kiinnosta. Hänhän tuo sen selvästi ilmi, mennessään pois. Hänet on siis parasta jättää jatkossa kokonaan rauhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä joku tulisi. Minä en tulisi. Jos ei kiinnosta, niin sitten ei kiinnosta. En minä ketään seuraani ja kanssani keskustelemaan pakota. Vaikka olisin korviani myöten rakastunut, niin en enää tuputtaisi seuraani, kun toista ei kerta kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin? Mitä sitten? Jos miestä kerta ei kiinnosta naisen seura, niin sitten ei kiinnosta. Hänhän tuo sen selvästi ilmi, mennessään pois. Hänet on siis parasta jättää jatkossa kokonaan rauhaan.

Miestä ei kiinnosta naisen seura ellei muuta ole luvassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten jo totesin, niin sittenhän tuossa toimitaan täysin oikein, kun nainen toteaa, että ei sitten eikä enää häiritse miestä seurallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi mies jaksaisi jutella kun ei tiedä saako mitä haluaa.
        Ei viitsi sellaiseen alkaa.
        Kun jos naista mies kiinnostaisi nainen esim viestiä laittaa ja sanoo asian ja tietty antaakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun jos naista mies kiinnostaisi nainen esim viestiä laittaa ja sanoo asian ja tietty antaakin

Eikö jo todettu, että ei ole mikään pakko. En minä ainakaan kenenkään seuraan väkisten tuppaudu ja uskon kerrasta, että ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä joku tulisi. Minä en tulisi. Jos ei kiinnosta, niin sitten ei kiinnosta. En minä ketään seuraani ja kanssani keskustelemaan pakota. Vaikka olisin korviani myöten rakastunut, niin en enää tuputtaisi seuraani, kun toista ei kerta kiinnosta.

Ellei nainen tule kanssani enää jutteleen katson ettei häntä kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies poistuu paikalta, kun olen selkeästi tulossa juttelemaan hänen kanssaan, niin katson, että häntä ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska jos naista kiinnostaa hän tulee jutteleen ja selkeästi sanoo että mies saa jotain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies poistuu paikalta, kun olen selkeästi tulossa juttelemaan hänen kanssaan, niin katson, että häntä ei kiinnosta.

Miestä ei kiinnosta nainen ellei asia johda seksin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli teen siis täysin oikean päätelmän, miestä ei kiinnosta seurani. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska en ole naiselta saanut nyt kertaakaan olisko 8 vuoden aikana katosn ettei naista kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska en ole naiselta saanut nyt kertaakaan olisko 8 vuoden aikana katosn ettei naista kiinnosta.

Eli päätelmäni on oikea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska jos naista kiinnostaa hän tulee jutteleen ja selkeästi sanoo että mies saa jotain

Tietenkin naisen ilmaistava asia selkeästi. Ellei tätä tee ei syytä jutella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin naisen ilmaistava asia selkeästi. Ellei tätä tee ei syytä jutella

Mieshän poistui paikalta, ennen kuin nainen pääsi edes puhumaan hänelle. Eli eipä tuossa voi mitään miehelle ilmaista. Kuin miestä ei kerta kiinnosta niin antaisin olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä minussa pitää kiinnostaa muukin kuin pelkkä seksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen ilmaisi joskus miehelle tyyliin näin.
        Olet minussa pieneen tyytyväinen , kun mies jutteli naisen kanssa ja oli iloinen juttelustakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli teen siis täysin oikean päätelmän, miestä ei kiinnosta seurani. 👍

Ei ellei muuta ole luvassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä minussa pitää kiinnostaa muukin kuin pelkkä seksi.

Kiinnostaisi.
        Mutta seksiäkin mies haluaisi.
        Eli nainen Kiinnostaa miestä ja juttelun naisen kanssa kiinnostaa miestä valtavasti ja mies nauttii naisen seurasta.mutta mies haluaa myös seksiä.
        Mies arvostaa naista ka pitää hänestä todella paljon. Mutta himoaa häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ellei muuta ole luvassa.

Eli yksinkertaisesti seurani ei kiinnosta. Sitähän tuo käytännössä tarkoittaa. Seurani ei kiinnosta, minä en kiinnosta, mies ei ole lainkaan kiinnostunut minusta. Ensimmäinen tulkintani meni sii tasan nappiin. Mies ei ole lainkaan kiinnostunut. En enää häiritsisi häntä ja edes yrittäisi jutella hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieshän poistui paikalta, ennen kuin nainen pääsi edes puhumaan hänelle. Eli eipä tuossa voi mitään miehelle ilmaista. Kuin miestä ei kerta kiinnosta niin antaisin olla.

Mies ehkä poistui syystä paikalta.
        Mutta en tässä avaa asiaa enempää. Yksityisyys näet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaisi.
        Mutta seksiäkin mies haluaisi.
        Eli nainen Kiinnostaa miestä ja juttelun naisen kanssa kiinnostaa miestä valtavasti ja mies nauttii naisen seurasta.mutta mies haluaa myös seksiä.
        Mies arvostaa naista ka pitää hänestä todella paljon. Mutta himoaa häntä.

Miestä ei kiinnosta seurani, joten se siitä. En mä ala itseäni kenellekään tyrkyttää. Kyllä mä annan toisen olla rauhassa, kun häntä ei kerta kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ehkä poistui syystä paikalta.
        Mutta en tässä avaa asiaa enempää. Yksityisyys näet.

Ja aloituksen otsikossa kysyttiin mitä nainen tuosta ajattelee. Siihen on nyt useampaan kertaan vastattu. Hyvin suurella todennäköisyydellä nainen tulkitsee tuollaisen niin, että ok miestä ei (enää) kiinnosta ja nainen jättää miehen rauhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja aloituksen otsikossa kysyttiin mitä nainen tuosta ajattelee. Siihen on nyt useampaan kertaan vastattu. Hyvin suurella todennäköisyydellä nainen tulkitsee tuollaisen niin, että ok miestä ei (enää) kiinnosta ja nainen jättää miehen rauhaan.

Nainen ajattelee noin, mies ajattelee pitkällä otannalla ettei naista kiinnosta koska seksiä ei ole ollut.Tuo miehelle selkeä merkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli yksinkertaisesti seurani ei kiinnosta. Sitähän tuo käytännössä tarkoittaa. Seurani ei kiinnosta, minä en kiinnosta, mies ei ole lainkaan kiinnostunut minusta. Ensimmäinen tulkintani meni sii tasan nappiin. Mies ei ole lainkaan kiinnostunut. En enää häiritsisi häntä ja edes yrittäisi jutella hänelle.

Tulkitset nyt tuon tasan väärin.
        Ei kukaan 10 vuotta juttele ellei nainen kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joten miehelläkin oikeus tuosta ettei ole naiselta vielä saanut tehdä johtopäätöksiä.
        Harva nyt näin kauan odottaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen ajattelee noin, mies ajattelee pitkällä otannalla ettei naista kiinnosta koska seksiä ei ole ollut.Tuo miehelle selkeä merkki.

Aloituksessa kysyttiin mitä nainen ajattelee. Se mitä mies ajattelee on naisen ajatusten kannalta yhdentekevää, sillä eivät ne asiat luultavasti enää koskaan naisen tietoon tulisi. Nainen hyvin suurella todennäköisyydellä jättäisi miehen siitä lähtien rauhaan, sillä onhan tuollainen käytös niin selvä merkki, että seura ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin moni, todella moni, valtavan moni juttelee, vaikka ei ole pennin vertaa kiinnostunut muusta kuin juttelemisesta. Miehissä on valtavan paljon sellaisia, joita kiinnostaa myös juttelukin, eikä vain seksi ja jotka juttelevat hyvän ja mukvan seuran kanssa mielellään, vaikka tietävät, että seksiä ei niihin jutusteluihin tule koskaan liittymään. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö joku toisinaan voi siitä haaveilla (nainenkin), mutta molemmat osapuolet tietävät, ettei se ole realismia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessa kysyttiin mitä nainen ajattelee. Se mitä mies ajattelee on naisen ajatusten kannalta yhdentekevää, sillä eivät ne asiat luultavasti enää koskaan naisen tietoon tulisi. Nainen hyvin suurella todennäköisyydellä jättäisi miehen siitä lähtien rauhaan, sillä onhan tuollainen käytös niin selvä merkki, että seura ei kiinnosta.

Nainen tietää miehen kiinnostuksen. Jo vuosia tiennyt
        Kannattaa lukea mitä näissä lukee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä nainen ajattelee on lieventää ajattelun kannalta aivan yhdentekevää. Mies tekee johtopäätöksiä aiemmista asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään asia tässä maailmassa ei ole kiveen hakattua ja ikuista. Eilen ilmaistu kiinnostus ei vältäämättä ole enää ensi viikolla voimassa ja jokaisen elämäntilanteet voivat muuttua. Vain äärimmäisen itserakas ihminen olettaisi, että nyt ilmaistu on voimassa tästä ikuisuuteen. Nainen tietää siis vain, että mies on ainakin ollut kiinnotustunut. Mitä muuta hän ei varmuudella tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä nainen ajattelee on lieventää ajattelun kannalta aivan yhdentekevää. Mies tekee johtopäätöksiä aiemmista asioista.

Aloituksessa kysyttiin mitä nainen ajattelee. Jollei naisen ajatuksilla ole mitään väliä, niin miksi edes kysyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään asia tässä maailmassa ei ole kiveen hakattua ja ikuista. Eilen ilmaistu kiinnostus ei vältäämättä ole enää ensi viikolla voimassa ja jokaisen elämäntilanteet voivat muuttua. Vain äärimmäisen itserakas ihminen olettaisi, että nyt ilmaistu on voimassa tästä ikuisuuteen. Nainen tietää siis vain, että mies on ainakin ollut kiinnotustunut. Mitä muuta hän ei varmuudella tiedä.

Tietää koska kesällä ilmaistu asia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin moni, todella moni, valtavan moni juttelee, vaikka ei ole pennin vertaa kiinnostunut muusta kuin juttelemisesta. Miehissä on valtavan paljon sellaisia, joita kiinnostaa myös juttelukin, eikä vain seksi ja jotka juttelevat hyvän ja mukvan seuran kanssa mielellään, vaikka tietävät, että seksiä ei niihin jutusteluihin tule koskaan liittymään. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö joku toisinaan voi siitä haaveilla (nainenkin), mutta molemmat osapuolet tietävät, ettei se ole realismia.

Varmaan noin.
        Itse en enää noin tee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietää koska kesällä ilmaistu asia

Ei tiedä, koska kesällä ilmaistu asia. Eilinen on aina eilinen ja tänään on tänään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan noin.
        Itse en enää noin tee.

Se on sinun oikeutesi. Itse en ole kiinnostunut seurasta, joka ei ole kiinnostunut seurastani, vaan mielii vain seksiä. Ei minua kiinnosta sellainen seksikään, jossa toinen osapuoli ei ole oikeasti minusta kiinnostunut. Jokainen makunsa mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sinun oikeutesi. Itse en ole kiinnostunut seurasta, joka ei ole kiinnostunut seurastani, vaan mielii vain seksiä. Ei minua kiinnosta sellainen seksikään, jossa toinen osapuoli ei ole oikeasti minusta kiinnostunut. Jokainen makunsa mukaan.

Lisään vielä tuohon, että seksiähän nyt saisi mistä tahansa. Hyvä ja miellyttävä seura on paljon harvinaisempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tiedä, koska kesällä ilmaistu asia. Eilinen on aina eilinen ja tänään on tänään.

Ei sentään.
        Paskapuhetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä tuohon, että seksiähän nyt saisi mistä tahansa. Hyvä ja miellyttävä seura on paljon harvinaisempaa.

Itse nautin naisen seurasta.pidän hänestä. Kunnioitan häntä.
        Mutta ei seksiä ole tullut kuten en enää seuraanikaan anna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sentään.
        Paskapuhetta

Kylmä fakta, ei lainkaan paskaa. Tänään on tänään ja eilinen on jo mennyttä. Eilen sanottu kertoo vain sen miten tilanne oli eilen. Tästä päivästä se ei kerro yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut mitä sattuu.
        10 vuotta lähes jutellut ja nyt en enää halua kun seksiä ei tule.
        Mielii vaan seksiä.
        Vittu mitä paskaa kirjoitat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse nautin naisen seurasta.pidän hänestä. Kunnioitan häntä.
        Mutta ei seksiä ole tullut kuten en enää seuraanikaan anna.

Se on edelleen sinun päätöksesi. Minä en ole kiinnostunut seurasta, jota kiinnostaa vain seksi. Maailman tylsintä ja huonointa seuraa sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut mitä sattuu.
        10 vuotta lähes jutellut ja nyt en enää halua kun seksiä ei tule.
        Mielii vaan seksiä.
        Vittu mitä paskaa kirjoitat

Eihän kukaan yritä pakottaa sinua juttelemaan. Sinulla on täysi oikeus olla juttelematta ja eiköhän se pointti tullut naisellekin varsin selväksi. Tuskin hän enää sinua häiritsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän kukaan yritä pakottaa sinua juttelemaan. Sinulla on täysi oikeus olla juttelematta ja eiköhän se pointti tullut naisellekin varsin selväksi. Tuskin hän enää sinua häiritsee.

Joo en juttelemaan kun seksiä ei ole tullut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo en juttelemaan kun seksiä ei ole tullut

Juu, eiköhän se käynyt sille naiselle selväksi, että haluat hänen jättävän sinut rauhaan. Jos ei, niin hän on harvinaisen paksupäinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En anna seuraani kun ei seksiäkäön ole tullut.
        En anna mitään itsestäni enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En anna seuraani kun ei seksiäkäön ole tullut.
        En anna mitään itsestäni enää.

Juu juu, kyllä se on kuultu jo. Hän nyt tuskin tietää, että ongelmasi on seksinpuute, mutta ei se liene tarpeenkaan. Kyllä hän varmasti tajusi, että jättää sut jatkossa rauhaan. Vaikka tietäisi, niin tuskin sun jutustelusi nyt ihan niin ihmeellistä on, että siitä kannattaisi seksillä maksaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu juu, kyllä se on kuultu jo. Hän nyt tuskin tietää, että ongelmasi on seksinpuute, mutta ei se liene tarpeenkaan. Kyllä hän varmasti tajusi, että jättää sut jatkossa rauhaan. Vaikka tietäisi, niin tuskin sun jutustelusi nyt ihan niin ihmeellistä on, että siitä kannattaisi seksillä maksaa.

Joo ja ei hänkään juttelu nyt nii ihmeellistä ole että sitä kannattaa tehdä ellei naista muu kiinnosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja ei hänkään juttelu nyt nii ihmeellistä ole että sitä kannattaa tehdä ellei naista muu kiinnosta

En ole enää hänen kanssaan tekemisissä koska häntä ei muu kiinnosta eikä ole kiinnostustaan seksiin ilmaissut suoraan minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittenhän tuo oli hyvä juttu. Kyllä se viesti varmasti perille meni. Kyllä naiset yleensä noin elvät viestit ymmärtävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole enää hänen kanssaan tekemisissä koska häntä ei muu kiinnosta eikä ole kiinnostustaan seksiin ilmaissut suoraan minulle.

Ihan ymmärrettävää. En minäkään harrasta irtoseksiä, joten en alkaisi kenellekään jutustelusta seksillä maksamaan. En mä nyt ihan niin epätoivoisesti kenenkään seuran tarpeessa ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittenhän tuo oli hyvä juttu. Kyllä se viesti varmasti perille meni. Kyllä naiset yleensä noin elvät viestit ymmärtävät.

Toivottavasti näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan ymmärrettävää. En minäkään harrasta irtoseksiä, joten en alkaisi kenellekään jutustelusta seksillä maksamaan. En mä nyt ihan niin epätoivoisesti kenenkään seuran tarpeessa ole.

En viitsi jutella ellei muu kiinnosta, joten se siitä.

• Anonyymi

Mielestäni jos nainen on siinä sivummassa ja vaikka mies hänet tunnistaisikin, niin ei mies voi päätellä passiivisesta naisen olemuksesta, haluaako nainen ylipäätään miehen lähestyvän. Jos nainen ei ole aktiivinen ja ei siten mieskään, mies voi ajatella naisen olevan siinä esim. jonkun toisen henkilön vuoksi tai muuten vaan.

• Anonyymi

Nainen ei olisi siinä muuten vaan ja mies siinä se kenen kanssa nainen oletetusti juttelisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen ei olisi siinä muuten vaan ja mies siinä se kenen kanssa nainen oletetusti juttelisi.

Ovatpa vain kahdestaan tai enemmän ihmisiä ympärillä, molemmilta tarvitaan rohkeutta. Jos toinen on rohkeampi, niin siitä vaan. Pahinta on jumittunut tilanne, jossa kaksi ihmistä peilailee toisiaan arkaillen tulla lähemmäksi juttelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovatpa vain kahdestaan tai enemmän ihmisiä ympärillä, molemmilta tarvitaan rohkeutta. Jos toinen on rohkeampi, niin siitä vaan. Pahinta on jumittunut tilanne, jossa kaksi ihmistä peilailee toisiaan arkaillen tulla lähemmäksi juttelemaan.

Tietenkin kiinnostunut nainen tulisi miehelle juttelemaan.
        Tämä päivänselvää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin kiinnostunut nainen tulisi miehelle juttelemaan.
        Tämä päivänselvää

Koska olen naiselle oman kiinnostukseni näyttänyt tässä 5,6,7 vuoden aikana.
        Viestimällä.
        Sanomalla.
        Kehumalla häntä usein.
        Yms.

• Anonyymi

Päättelisin, että ei todellakaan ole kiinnostunut ja jättäisin rauhaan.

• Anonyymi

Juuri noin mäkin päättelisin. Miestä ei selvästikään voisi vähempää kiinnostaa ja jättäisin hänet rauhaan.

• Anonyymi

Ajattelisin tuosta, että olen selvästikin väärässä kuvitellessani, että miestä kiinnostaisi. Minua varmastikin hieman hävettäisi se, että edes kuvittelin häntä kiinnostaneen ja että olin yrittämässä mennä oikein juttelemaan. En tekisi sitä virhettä enää toista kertaa.

• Anonyymi

Lueskelen koko ketju vielä ja mieti vähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lueskelen koko ketju vielä ja mieti vähän.

Noin minä tilanteen päättelisin ja noin toimisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin minä tilanteen päättelisin ja noin toimisin.

Outo logiikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outo logiikka

Minusta olisi hyvin outo logiikka, jos päättelisi toisin. Jos toinen on huomannut, että olen tulossa juttelemaan ja silti poistuu, niin se siitä. Viesti tuli perille. En todellakaan edes yrittäisi enää mennä toiste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta olisi hyvin outo logiikka, jos päättelisi toisin. Jos toinen on huomannut, että olen tulossa juttelemaan ja silti poistuu, niin se siitä. Viesti tuli perille. En todellakaan edes yrittäisi enää mennä toiste.

Jos nainen on kiinnostunut niin tulee toistekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nainen on kiinnostunut niin tulee toistekin.

Minä en tulisi. En vaikka olisin kuinka kiinnostunut tahansa. Kyllä kerta tuollaista riittää mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en tulisi. En vaikka olisin kuinka kiinnostunut tahansa. Kyllä kerta tuollaista riittää mulle.

Ainoastaan jos mä pystyisin jotenkin loogisesti itselleni perustelemaan, että hän ei oikeasti tajunnut mun olevan menossa juttelemaan tai ollut nähnyt mua tai jotain. Ainoastaan tossa tilanteessa voisin vielä yrittää. Jos on selvä, että hän oli mut nähnyt, niin se oli sitten siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoastaan jos mä pystyisin jotenkin loogisesti itselleni perustelemaan, että hän ei oikeasti tajunnut mun olevan menossa juttelemaan tai ollut nähnyt mua tai jotain. Ainoastaan tossa tilanteessa voisin vielä yrittää. Jos on selvä, että hän oli mut nähnyt, niin se oli sitten siinä.

Kiinnostunut tulee juttelemaan.
        Ja kos naista kiinnostaa antaa hän sen seuraavalla kerralla sanoo suoraan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostunut tulee juttelemaan.
        Ja kos naista kiinnostaa antaa hän sen seuraavalla kerralla sanoo suoraan

Joku tulee ja joku ei. Mulle riittää kyllä ihan kerta, kun toinen ilmaisee noin selvästi, että suksi kuuseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku tulee ja joku ei. Mulle riittää kyllä ihan kerta, kun toinen ilmaisee noin selvästi, että suksi kuuseen.

Itse katson että ellei tule ja sano suoraan minulle onko kiinnostunut minusta ja saanko seksiä ettei ole kiinnostunut ja ei tarvitse tulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse katson että ellei tule ja sano suoraan minulle onko kiinnostunut minusta ja saanko seksiä ettei ole kiinnostunut ja ei tarvitse tulla.

Sitten sun ei kannata noin suoraan haistattaa paskaa toiselle, jos hän on tulossa sun luoksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten sun ei kannata noin suoraan haistattaa paskaa toiselle, jos hän on tulossa sun luoksesi.

Kiinnostunut tulee toistekin.
        Ja en ollut yksin joten ei hän mitään olisi sanonutkaan.
        Mitään tuollaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostunut tulee toistekin.
        Ja en ollut yksin joten ei hän mitään olisi sanonutkaan.
        Mitään tuollaista

Kukaan ei tule toiste, kun toinen haistattaa paskat noin päin näköä. Ei kukaan täysjärkinen ainakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei tule toiste, kun toinen haistattaa paskat noin päin näköä. Ei kukaan täysjärkinen ainakaan.

Kiinnostunut tulee toistekin, kun eihän tuossa mitään olisi voinut edes jutella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostunut tulee toistekin, kun eihän tuossa mitään olisi voinut edes jutella.

Ei tule, kun on haistatettu noin paskat päin näköä.

• Anonyymi

Toihan on käytännössä sama kuin keskisormen näyttö ja röhönauru päälle. En menisi enää juttelemaan.

• Anonyymi

Itse miettinyt naisen jutteluista samaa.
        Hän tietää että olen kiinnostunut hänestä ja sitten tulee jutteleen. Eli vähän kuin veistä haavassa. Vittuiluna tuota voisi pitää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän tietää että olen kiinnostunut hänestä ja sitten tulee jutteleen. Eli vähän kuin veistä haavassa. Vittuiluna tuota voisi pitää

Tulee jutteleen mutta asia ei johda mihinkään. Ei seksiä.
        Joten ei kiinnosta tuollainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sä et ole sanonu, että et halua olla kaveri, etkä jutella hänelle, niin mistä hän sen tietää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee jutteleen mutta asia ei johda mihinkään. Ei seksiä.
        Joten ei kiinnosta tuollainen.

Kyllä mä ainakin osaan ihan itse suoraan sanoa, jos jonkun seura ei kiinnosta. Sunkin kannattaa opetella.

• Anonyymi

Tollasella käytöksellä sais mun mielenkiintoni aikalailla kerrasta lopetettua.

• Anonyymi

Ei Naisella mitään mielenkiintoa ole ollutkaan kun ei noihin vuosiin seksiä ole ollut.

• Anonyymi

Häipyisin vähin äänin. En juttelin miehelle enää.

• Anonyymi

Miestä ei selvästikään kiinnosta. Menen pois ja pysyn jatkossa kaukana hänestä.

• Anonyymi

Kiitoksia arvon naisille kommenteistanne.
      Sain ajateltavaa ja selkeytän asiaa itsekin ja vielä kerran 👍

• Anonyymi

Ja itsellä oli looginen syy poistua.
        En sano mikä, mutta oikea syy.
        En ole varma tietääkö tai muistaako nainen tätä asiaa.
        Mutta katson asiaa ja osaan hänelle olla reilu, suora ja rehellinen ja arvostan häntä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta katson asiaa ja osaan hänelle olla reilu, suora ja rehellinen ja arvostan häntä

Joitain asioita muutin ja mielipiteitäni myös, että saisin keskustelua ja vastauksia ja naisen ajatusmaailmaa vähän tässä .
        Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis että olet naimisissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis että olet naimisissa

Eihän naimisissa olo mikään syy ole.
        En tuota tarkoittanut.

• Anonyymi

Työpaikallako tämä juttelu tapahtuu ?

• Anonyymi

Miksi kysyt ?

• Anonyymi

Mulla on miehenä kokemusta siitä, kun itse innostuu ja saa pakit tai ei ymmärrä omia rajojaan.

Minulla on kokemusta myös siitä kun ilman julkista syytä joutuu antamaan pakit. On kokemusta myös siitä kun nainen on miimikko, eli ehhtii ja ilmehtii sanomatta mitään. En tiedä olisiko oma lähestyminen ollut sitten se juttu.

• Anonyymi

Hän tuli jutteleen kanssani.
      Kuten sanoinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe