Jospa minun oma ei katoaisi?

Anonyymi-ap

Kolmas kerta toden sanoo 🐰

703

5208

ÄÀnestÀ

    Vastaukset

    • Ei sinun ketju ole ennenkÀÀn kadonnut, aina minun😑
      Nyt yllÀpito HALOO! tÀtÀ ei saa poistaa!

      • Anonyymi

        Nii 😞


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii 😞

        Niin siitĂ€ Ketomax 100 lÀÀkkeestĂ€ olin sanomassa, ettĂ€ on itsellenikin vieraan kuuloinen🐰


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin siitĂ€ Ketomax 100 lÀÀkkeestĂ€ olin sanomassa, ettĂ€ on itsellenikin vieraan kuuloinen🐰

        Okei đŸ«Ł


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin siitĂ€ Ketomax 100 lÀÀkkeestĂ€ olin sanomassa, ettĂ€ on itsellenikin vieraan kuuloinen🐰

        Uskaltaakohan sitĂ€ sitten ottaakaan 🐰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskaltaakohan sitĂ€ sitten ottaakaan 🐰

        Tottakai, lÀÀkĂ€ri tietÀÀ kyllĂ€đŸ˜‡ googlasin ettĂ€ se on tulehduskipulÀÀke. Ne on tehokkaampia kuin perus Burana tai PanadolđŸ˜ŠđŸ‘đŸ»


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Tottakai, lÀÀkĂ€ri tietÀÀ kyllĂ€đŸ˜‡ googlasin ettĂ€ se on tulehduskipulÀÀke. Ne on tehokkaampia kuin perus Burana tai PanadolđŸ˜ŠđŸ‘đŸ»

        Oho siis Burana myös tulehduskipulÀÀke mutta toi Ketomex vĂ€hemmĂ€n kĂ€ytössĂ€ yleisesti, siks mullekin vieraampi đŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Oho siis Burana myös tulehduskipulÀÀke mutta toi Ketomex vĂ€hemmĂ€n kĂ€ytössĂ€ yleisesti, siks mullekin vieraampi đŸ€­

        Okei miksiköhĂ€n se on vĂ€hemmĂ€n kĂ€ytössĂ€ đŸ€” Kiitos kun etsit tietoa đŸ«¶đŸ»â€ïž


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei miksiköhĂ€n se on vĂ€hemmĂ€n kĂ€ytössĂ€ đŸ€” Kiitos kun etsit tietoa đŸ«¶đŸ»â€ïž

        SitĂ€ en kyllĂ€ tiedĂ€ enkĂ€ oikeen löytĂ€nyt tietookaanđŸ€”


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        SitĂ€ en kyllĂ€ tiedĂ€ enkĂ€ oikeen löytĂ€nyt tietookaanđŸ€”

        Okei joo. Se ehkÀ vaan on vÀhemmÀn tunnettu.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        SitĂ€ en kyllĂ€ tiedĂ€ enkĂ€ oikeen löytĂ€nyt tietookaanđŸ€”

        Et ehkĂ€ lÀÀkĂ€ri ajatteli kokeilla tuollasta jos se Burana ei ihan yhtĂ€ tehokas ole 😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ehkĂ€ lÀÀkĂ€ri ajatteli kokeilla tuollasta jos se Burana ei ihan yhtĂ€ tehokas ole 😇

        NĂ€in mĂ€ kans uskon😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        NĂ€in mĂ€ kans uskon😊

        Joo😇 MitĂ€ musaa siellĂ€ eilen oli? đŸŽ¶đŸŽ”


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo😇 MitĂ€ musaa siellĂ€ eilen oli? đŸŽ¶đŸŽ”

        Jotain vĂ€hemmĂ€n tunnettuja artisteja, en edes tiennyt niitĂ€đŸ™ˆ sitten joku dj soittamassa sekalaista😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jotain vĂ€hemmĂ€n tunnettuja artisteja, en edes tiennyt niitĂ€đŸ™ˆ sitten joku dj soittamassa sekalaista😊

        Okei joo😊 mut voi sellasista löytyĂ€ jotain tosi hyviikin vaikkei ennakkoon tuntisi 😊 Ja kivahan se on kĂ€ydĂ€ tollasessa muutenkin 😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jotain vĂ€hemmĂ€n tunnettuja artisteja, en edes tiennyt niitĂ€đŸ™ˆ sitten joku dj soittamassa sekalaista😊

        Jori đŸ€Ł Hassu ku Dahlia sanoo JiriĂ€ Joriksi đŸ€Ł


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei joo😊 mut voi sellasista löytyĂ€ jotain tosi hyviikin vaikkei ennakkoon tuntisi 😊 Ja kivahan se on kĂ€ydĂ€ tollasessa muutenkin 😇

        Niin voi mahdollisesti ja oli kivaa😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jori đŸ€Ł Hassu ku Dahlia sanoo JiriĂ€ Joriksi đŸ€Ł

        Joo😂 Aaro yrittÀÀ omistaa Dahlian ja varmaan lukitsee sen johonkin kuten se teki Paulalle😔


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Joo😂 Aaro yrittÀÀ omistaa Dahlian ja varmaan lukitsee sen johonkin kuten se teki Paulalle😔

        Jep! Jotain tollasta siinĂ€ varmasti kĂ€y 😬


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kiitos tiedoista, mutta kysyin Prinsessalta asiaa 😇

        En viiti ees sanoa mitÀ meinasin. Olethan sÀÀ tyytyvÀinen nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kiitos tiedoista, mutta kysyin Prinsessalta asiaa 😇

        KiittÀmÀtön parafiiIi, hermafrodiitti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En viiti ees sanoa mitÀ meinasin. Olethan sÀÀ tyytyvÀinen nyt.

        TyytyvĂ€inen mihin? Olen kyllĂ€ ihan tyytyvĂ€inen kun saan nyt varmasti polvikipuun hoitoa 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KiittÀmÀtön parafiiIi, hermafrodiitti!

        Sanoin kyllÀ kiitos, mutta haluan vain Prinsessalta kysyÀ.


      • Anonyymi



      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Hahaha 😂😂 ismo ku tuli kuviin repesin 😅

        Jep😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        On đŸ„° Ihana ois noin makoilla sylissĂ€si ❀

        Saat makoillađŸ„° painaa pÀÀsi rintaani vasten ja minĂ€ silitĂ€n😍đŸ„ș


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Saat makoillađŸ„° painaa pÀÀsi rintaani vasten ja minĂ€ silitĂ€n😍đŸ„ș

        Aww tuntuu ihanalta đŸ„° Paras tyyny on siinĂ€ 😇 Tai tyynyt đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aww tuntuu ihanalta đŸ„° Paras tyyny on siinĂ€ 😇 Tai tyynyt đŸ€­

        PÀÀ toisella tyynyllĂ€ ja kĂ€si toisellađŸ€­đŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        PÀÀ toisella tyynyllĂ€ ja kĂ€si toisellađŸ€­đŸ€­

        Se on parasta đŸ€­


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on parasta đŸ€­

        Saa hellĂ€sti puristaakinđŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on parasta đŸ€­

        HyvÀÀ yötĂ€, nuku hyvinâ€ïžđŸ€—


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Saa hellĂ€sti puristaakinđŸ€­

        HellĂ€sti puristan ja sinua halaan, hyvÀÀ yötĂ€ đŸ€—đŸ„°


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HellĂ€sti puristan ja sinua halaan, hyvÀÀ yötĂ€ đŸ€—đŸ„°

        Saattaisit tykÀtÀ linkin biisistÀ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaisit tykÀtÀ linkin biisistÀ!

        MinkÀ linkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MinkÀ linkin?

        Kai sÀ nÀet sen tossa muuta kommentti ylempÀnÀ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sÀ nÀet sen tossa muuta kommentti ylempÀnÀ?

        Miksi sinÀ oot noin ilkeÀ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinÀ oot noin ilkeÀ?

        Miten nyt olin ilkeÀ? Mieti omaa ilkeyttÀsi, vaikka nyt tossa aiemmin illalla. Kaikesta huolimatta koitin kertoa tÀrkeÀÀ asiaa lÀÀkkeestÀ sulle. Kuten ennenkin koittanut neuvoa koska nyt vaan satun tietÀmÀÀn noista asioista ja oot saanu hieman ehkÀ vÀÀrÀÀ neuvoa ja liian niukkaa jos niin vois sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nyt olin ilkeÀ? Mieti omaa ilkeyttÀsi, vaikka nyt tossa aiemmin illalla. Kaikesta huolimatta koitin kertoa tÀrkeÀÀ asiaa lÀÀkkeestÀ sulle. Kuten ennenkin koittanut neuvoa koska nyt vaan satun tietÀmÀÀn noista asioista ja oot saanu hieman ehkÀ vÀÀrÀÀ neuvoa ja liian niukkaa jos niin vois sanoo.

        Kiitin jo tiedosta. En mielestÀni ollut ilkeÀ, en ymmÀrrÀ miksi hyökkÀÀt noin kimppuni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitin jo tiedosta. En mielestÀni ollut ilkeÀ, en ymmÀrrÀ miksi hyökkÀÀt noin kimppuni?

        KyllÀ sÀ ymmÀrrÀt ja tiedÀt mitÀ mikÀkin on. EnkÀ hyökÀile mitenkÀÀn sinÀ se sanoit ilkeÀsti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitin jo tiedosta. En mielestÀni ollut ilkeÀ, en ymmÀrrÀ miksi hyökkÀÀt noin kimppuni?

        Miten toi biisi?


      • Anonyymi

        MietitÀÀnpĂ€ oliko ihan noin đŸ€”
        Ja tiedĂ€t hyvin ettei ole kysymys vaan tosta yhdestĂ€ kommentista. đŸŸ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MietitÀÀnpĂ€ oliko ihan noin đŸ€”
        Ja tiedĂ€t hyvin ettei ole kysymys vaan tosta yhdestĂ€ kommentista. đŸŸ

        Kuule minÀ en tiedÀ mikÀ sun ongelma on. Nyt kÀyn nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule minÀ en tiedÀ mikÀ sun ongelma on. Nyt kÀyn nukkumaan.

        Minne meet nukkuu? 😔


      • Anonyymi kirjoitti:

        HellĂ€sti puristan ja sinua halaan, hyvÀÀ yötĂ€ đŸ€—đŸ„°

        Parahultaista perjantaita Pupulle😇 minusta tuntuu ettĂ€ oon tulossa sairaaksiđŸ˜”


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Parahultaista perjantaita Pupulle😇 minusta tuntuu ettĂ€ oon tulossa sairaaksiđŸ˜”

        Voi eei đŸ€’đŸ€• MinkĂ€laisia tuntemuksia on? Ja sitĂ€ on todellakin nyt liikkeellĂ€. Ja samoin hyvÀÀ perjantaita voinnista huolimatta đŸ€—


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi eei đŸ€’đŸ€• MinkĂ€laisia tuntemuksia on? Ja sitĂ€ on todellakin nyt liikkeellĂ€. Ja samoin hyvÀÀ perjantaita voinnista huolimatta đŸ€—

        Niin on paljon liikkeellĂ€đŸ˜ž tosi uupunut olo, toki oon nukkunut huonosti mutta ei tunnu normaalilta vĂ€symykseltĂ€ ihan. Kuivaa yskÀÀ ja kurkku karhea. LĂ€mpöÀ ei ollut kun mittasin, ainakaan vielĂ€đŸ„ș


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin on paljon liikkeellĂ€đŸ˜ž tosi uupunut olo, toki oon nukkunut huonosti mutta ei tunnu normaalilta vĂ€symykseltĂ€ ihan. Kuivaa yskÀÀ ja kurkku karhea. LĂ€mpöÀ ei ollut kun mittasin, ainakaan vielĂ€đŸ„ș

        Lepoa vaan 😞 Mun pari kaveria on koronassa, toivottavasti sulla ei sitĂ€ ois đŸ€•


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lepoa vaan 😞 Mun pari kaveria on koronassa, toivottavasti sulla ei sitĂ€ ois đŸ€•

        Voi ettĂ€đŸ˜” niinpĂ€, kĂ€vi myös mielessĂ€đŸ«Ł


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Voi ettĂ€đŸ˜” niinpĂ€, kĂ€vi myös mielessĂ€đŸ«Ł

        Joo. Lepoa vaan ja koronassa on tĂ€rkeetĂ€ muistaa juoda riittĂ€vĂ€sti. EntĂ€ auttaisko sinkki? Sori tiedĂ€n ettĂ€ tiedĂ€t noi paremmin ku hyvin, mutta Pupu haluaa niin hoivata 🐰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Lepoa vaan ja koronassa on tĂ€rkeetĂ€ muistaa juoda riittĂ€vĂ€sti. EntĂ€ auttaisko sinkki? Sori tiedĂ€n ettĂ€ tiedĂ€t noi paremmin ku hyvin, mutta Pupu haluaa niin hoivata 🐰

        TiedĂ€t sinĂ€kin hyvin, en ole ikinĂ€ koittanut sinkkiĂ€ mutta muistan ettĂ€ olet sanonut sen auttavan flunssaoireisiin😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        TiedĂ€t sinĂ€kin hyvin, en ole ikinĂ€ koittanut sinkkiĂ€ mutta muistan ettĂ€ olet sanonut sen auttavan flunssaoireisiin😇

        Kannattaa kokeilla đŸ«¶đŸ» Katselin kaupassa niitĂ€ tulisia Bulda nuudeleita đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla đŸ«¶đŸ» Katselin kaupassa niitĂ€ tulisia Bulda nuudeleita đŸ€­

        Kokeilen jos tĂ€mĂ€ nyt flunssksi Ă€ityy vai olenko niin vĂ€synyt vaan jotenkin😟
        Joo, niiden mukana on sellainen kastikepussi niin ole varovainen, jos pÀÀdyt ostamaan🐰 se si Prinsessaan suun ihan tuleenđŸ˜± vaikka sinĂ€kin saat minut tietyllĂ€ tavalla tuleen kun olet niin kuuma, mutta se on ihan eri juttu seđŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kokeilen jos tĂ€mĂ€ nyt flunssksi Ă€ityy vai olenko niin vĂ€synyt vaan jotenkin😟
        Joo, niiden mukana on sellainen kastikepussi niin ole varovainen, jos pÀÀdyt ostamaan🐰 se si Prinsessaan suun ihan tuleenđŸ˜± vaikka sinĂ€kin saat minut tietyllĂ€ tavalla tuleen kun olet niin kuuma, mutta se on ihan eri juttu seđŸ€­

        SiinĂ€ on toi vĂ€symys ollut kyl mukana kaikilla mitĂ€ oon kuullut. Koita vaan levĂ€tĂ€ ettei pahenis đŸ«¶đŸ» No saat sinĂ€kin mut tuleen, mutta se on hyvĂ€llĂ€ tavalla ja oikeista paikoista đŸ€­ tulinen ruoka polttaa vÀÀrĂ€llĂ€ tapaa 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        SiinĂ€ on toi vĂ€symys ollut kyl mukana kaikilla mitĂ€ oon kuullut. Koita vaan levĂ€tĂ€ ettei pahenis đŸ«¶đŸ» No saat sinĂ€kin mut tuleen, mutta se on hyvĂ€llĂ€ tavalla ja oikeista paikoista đŸ€­ tulinen ruoka polttaa vÀÀrĂ€llĂ€ tapaa 😅

        JepđŸ€­ Pupun aiheuttama kuumuus ja polte eritoten tuntuu viuhkassa aina, mutta se on hyvĂ€ tunne, erittĂ€in hyvĂ€â€ŠđŸ€­đŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        JepđŸ€­ Pupun aiheuttama kuumuus ja polte eritoten tuntuu viuhkassa aina, mutta se on hyvĂ€ tunne, erittĂ€in hyvĂ€â€ŠđŸ€­đŸ€­

        Hihih đŸ€­ Mutta onneksi viuhkassa on myös vĂ€hĂ€n jÀÀhdytystĂ€ omasta takaa đŸ’ŠđŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hihih đŸ€­ Mutta onneksi viuhkassa on myös vĂ€hĂ€n jÀÀhdytystĂ€ omasta takaa đŸ’ŠđŸ€­

        NiinhĂ€n siellĂ€ onđŸ€­ niin se oli se jÀÀhdytysneste, sitĂ€ kyllĂ€ riittÀÀ Pupun kanssađŸ€­đŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        NiinhĂ€n siellĂ€ onđŸ€­ niin se oli se jÀÀhdytysneste, sitĂ€ kyllĂ€ riittÀÀ Pupun kanssađŸ€­đŸ€­

        Joo jÀÀhdytysneste đŸ€­đŸ€­ Ja vitsasta saa voiteluainetta đŸ˜…đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo jÀÀhdytysneste đŸ€­đŸ€­ Ja vitsasta saa voiteluainetta đŸ˜…đŸ€­

        Nyt kyllĂ€ kuulostaa tosi liukkaaltađŸ˜łđŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Nyt kyllĂ€ kuulostaa tosi liukkaaltađŸ˜łđŸ€­

        Hihih đŸ€­đŸ€­ Liukkaalla kelillĂ€ pitÀÀ olla hyvĂ€t kumit 😉😂


      • Just katoin samaa ettĂ€ höhđŸ˜Ș


      • Ei tĂ€llainen peli vetele😧đŸ€ČđŸ» nyt on arki-ilta ja Salkkarit pitÀÀ tulla sillon!đŸ„ș


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hihih đŸ€­đŸ€­ Liukkaalla kelillĂ€ pitÀÀ olla hyvĂ€t kumit 😉😂

        TottađŸ€­ mutta se ero siinĂ€ on, ettĂ€ siinĂ€ hommassa ei tarvi olla niin varovainen ja ”ajella” hiljaa, kyllĂ€ vauhtia voi kiihdytellĂ€ sitten sopivassa kohdassaâ˜ș


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        TottađŸ€­ mutta se ero siinĂ€ on, ettĂ€ siinĂ€ hommassa ei tarvi olla niin varovainen ja ”ajella” hiljaa, kyllĂ€ vauhtia voi kiihdytellĂ€ sitten sopivassa kohdassaâ˜ș

        Totta đŸ€­đŸ€­ Parempi vaan et on liukasta siinĂ€ đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta đŸ€­đŸ€­ Parempi vaan et on liukasta siinĂ€ đŸ€­

        Takuuvarmasti onđŸ€­ viuhkassani on liukkaustakuu😅😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Takuuvarmasti onđŸ€­ viuhkassani on liukkaustakuu😅😇

        No vitsassa on sit jĂ€ykkyystakuu! đŸ˜…đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        No vitsassa on sit jĂ€ykkyystakuu! đŸ˜…đŸ€­

        HihhihđŸ€­đŸ˜ jĂ€ykkÀÀ vitsaa liukkaaseen viuhkaan😋


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        HihhihđŸ€­đŸ˜ jĂ€ykkÀÀ vitsaa liukkaaseen viuhkaan😋

        Kuulostaa ihan oikealta kaavalta đŸ˜™đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa ihan oikealta kaavalta đŸ˜™đŸ€­

        Se on oikea kaava, niin se tapahtuu, siis virpominenđŸ€—


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Se on oikea kaava, niin se tapahtuu, siis virpominenđŸ€—

        Niin ymmĂ€rsin kyllĂ€ 😊🐰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ymmĂ€rsin kyllĂ€ 😊🐰

        Tietenkin ymmĂ€rsit, sanoin vaanđŸ„°


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tietenkin ymmĂ€rsit, sanoin vaanđŸ„°

        Juuâ€ïžđŸ„°


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tietenkin ymmĂ€rsit, sanoin vaanđŸ„°

        Meen kohta saunaan, siellĂ€ ois kyllĂ€ mukava testata kaavaa ihan kĂ€ytĂ€nnössĂ€ đŸ˜‰đŸ„°


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meen kohta saunaan, siellĂ€ ois kyllĂ€ mukava testata kaavaa ihan kĂ€ytĂ€nnössĂ€ đŸ˜‰đŸ„°

        Oon ihan samaa mieltĂ€. EnemmĂ€n kuin mielellĂ€ni testailisin Pupun kanssa kyseistĂ€ kaavaađŸ„°


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Oon ihan samaa mieltĂ€. EnemmĂ€n kuin mielellĂ€ni testailisin Pupun kanssa kyseistĂ€ kaavaađŸ„°

        Ainakin vitsa on ihan valmiina đŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Oon ihan samaa mieltĂ€. EnemmĂ€n kuin mielellĂ€ni testailisin Pupun kanssa kyseistĂ€ kaavaađŸ„°

        Harmi kun en nĂ€e kokonaan mitĂ€ tossa poistetussa luki đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun en nĂ€e kokonaan mitĂ€ tossa poistetussa luki đŸ€­

        Kysyin ilmeisesti ettĂ€ suukottelisitko kaulaani ja hivelisitkö viuhkaani, ettĂ€ saadaan lisÀÀ liukkautta?đŸ«ą
        samalla ihailisin vitsaasi



      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kysyin ilmeisesti ettĂ€ suukottelisitko kaulaani ja hivelisitkö viuhkaani, ettĂ€ saadaan lisÀÀ liukkautta?đŸ«ą
        samalla ihailisin vitsaasi


        Oooh đŸ„”đŸ„” No kysymĂ€ttĂ€kin 😇 Pupun kĂ€pĂ€lĂ€ hivelisi sitĂ€ niin ettĂ€ se olisi liukas, ja jos se ei riittĂ€isi pussaisi Pupu sinne 😚


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oooh đŸ„”đŸ„” No kysymĂ€ttĂ€kin 😇 Pupun kĂ€pĂ€lĂ€ hivelisi sitĂ€ niin ettĂ€ se olisi liukas, ja jos se ei riittĂ€isi pussaisi Pupu sinne 😚

        HihihđŸ€­ kyllĂ€ Pupu sen tosin hyvinkin liukkaaksi saa, ei siihen paljoa tarviđŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oooh đŸ„”đŸ„” No kysymĂ€ttĂ€kin 😇 Pupun kĂ€pĂ€lĂ€ hivelisi sitĂ€ niin ettĂ€ se olisi liukas, ja jos se ei riittĂ€isi pussaisi Pupu sinne 😚

        Nyt mun tĂ€ytyy alkaa nukkuun, silmĂ€t menee kiinni ihan😮 hyvÀÀ yötĂ€ kulta❀ tuu viereenđŸ€—


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Nyt mun tĂ€ytyy alkaa nukkuun, silmĂ€t menee kiinni ihan😮 hyvÀÀ yötĂ€ kulta❀ tuu viereenđŸ€—

        HyvÀÀ yötĂ€ kultaisin, tuun viereen? Onhan sulla lĂ€mmĂ€ peitto kun oot kipee? đŸ„ș❀


      • Anonyymi kirjoitti:

        HyvÀÀ yötĂ€ kultaisin, tuun viereen? Onhan sulla lĂ€mmĂ€ peitto kun oot kipee? đŸ„ș❀

        Eeen mĂ€ tiedĂ€ Pupu oonko mĂ€ kipeenĂ€ sittenkÀÀn, ei mikÀÀn ole ainakaan eilisestĂ€ pahentunut. 🧐 siis vointi tai oireet.
        Ja minĂ€ en yhtÀÀn ajatellut kun vaan viereen sinua pyysin ja jos olenkin tulossa sairaaksi niin en todellakaan halua tartuttaa sinuun mitÀÀn😔 Prinsessa oli niin unelias ettei tajunnut.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Eeen mĂ€ tiedĂ€ Pupu oonko mĂ€ kipeenĂ€ sittenkÀÀn, ei mikÀÀn ole ainakaan eilisestĂ€ pahentunut. 🧐 siis vointi tai oireet.
        Ja minĂ€ en yhtÀÀn ajatellut kun vaan viereen sinua pyysin ja jos olenkin tulossa sairaaksi niin en todellakaan halua tartuttaa sinuun mitÀÀn😔 Prinsessa oli niin unelias ettei tajunnut.

        Jos voisin ottaa kipeyden sinusta itseeni niin ottaisinđŸ°â€ïž Joten tietyst tuun viereen 😊 Mut hyvĂ€ jos et ookkaan kipeenĂ€, kivaa lauantaita đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos voisin ottaa kipeyden sinusta itseeni niin ottaisinđŸ°â€ïž Joten tietyst tuun viereen 😊 Mut hyvĂ€ jos et ookkaan kipeenĂ€, kivaa lauantaita đŸ«¶đŸ»

        Voi Pupu❀ ei tunnu nyt onneks siltĂ€ ettĂ€ kipeenĂ€ olisinkaađŸ€— kiva lauantaita sinullekin rakkaaniđŸ„°


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos voisin ottaa kipeyden sinusta itseeni niin ottaisinđŸ°â€ïž Joten tietyst tuun viereen 😊 Mut hyvĂ€ jos et ookkaan kipeenĂ€, kivaa lauantaita đŸ«¶đŸ»

        TĂ€ssĂ€ tĂ€llĂ€nen jĂ€ttipupuđŸ„° https://www.instagram.com/p/C_iRj2uyS9u/?igsh=cXFqNWx1YmJ5MHVm
        Ihanat korvatđŸ°đŸ€—



      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Hihi, noin minĂ€kin viihtyisin sylissĂ€si đŸ«¶đŸ»â€ïž

        MinĂ€ olen ikionnellinen kun sinut syliin saanđŸ„°â€ïž maailman onnellisin!


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        MinĂ€ olen ikionnellinen kun sinut syliin saanđŸ„°â€ïž maailman onnellisin!

        đŸ€— samoin ❀


      • Anonyymi kirjoitti:

        đŸ€— samoin ❀

        Kohta katsotaan Masked singer😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kohta katsotaan Masked singer😇

        Joo 😊 olin kĂ€velyllĂ€ ja alko salamoimaa ja satamaan. Vaatteet meni likomĂ€riks ja vĂ€hĂ€ pelotti ku salamoi 😔 nyt on kylmĂ€ 😔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo 😊 olin kĂ€velyllĂ€ ja alko salamoimaa ja satamaan. Vaatteet meni likomĂ€riks ja vĂ€hĂ€ pelotti ku salamoi 😔 nyt on kylmĂ€ 😔

        Voi eiiiđŸ„ș vaihdahan kuivaa pÀÀlle ja tule Prinsessan kainaloon viltin alle❀ keitĂ€n teetĂ€ hunajalla lĂ€mpimiksesiđŸ°đŸ«‚


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Voi eiiiđŸ„ș vaihdahan kuivaa pÀÀlle ja tule Prinsessan kainaloon viltin alle❀ keitĂ€n teetĂ€ hunajalla lĂ€mpimiksesiđŸ°đŸ«‚

        Kiitos đŸ°đŸ«¶đŸ» Tuun kainaloon ja kiitos teestĂ€đŸ„č JĂ€i paha mieli ku salamoi ja pelotti et iskeekö se salama 😞


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos đŸ°đŸ«¶đŸ» Tuun kainaloon ja kiitos teestĂ€đŸ„č JĂ€i paha mieli ku salamoi ja pelotti et iskeekö se salama 😞

        JoođŸ«Ł se onkin pelottavaa, minĂ€ ymmĂ€rrĂ€n😣 onneksi ei kuitenkaan mitÀÀn pahaa tapahtunutđŸ«‚â€ïž


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        JoođŸ«Ł se onkin pelottavaa, minĂ€ ymmĂ€rrĂ€n😣 onneksi ei kuitenkaan mitÀÀn pahaa tapahtunutđŸ«‚â€ïž

        Nii ❀ đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii ❀ đŸ«¶đŸ»

        Katotko Maskedia? onko sulla jotain arvauksia noista🐰



      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Katotko Maskedia? onko sulla jotain arvauksia noista🐰

        Juu katselin. Toukka on minusta Mira Luoti ja pesukarhu Miki salkkareista 😊


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        SöpĂ¶Ă¶Ă¶đŸ˜đŸ˜

        Miten polvesi voi?đŸ€—


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu katselin. Toukka on minusta Mira Luoti ja pesukarhu Miki salkkareista 😊

        Joo😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Miten polvesi voi?đŸ€—

        Ihan ok on ollut, ei oo koskenut. Saa nÀhÀ mitÀ tuo kÀvely tekee nyt sitten, ei ainakaa siinÀ koskenut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ok on ollut, ei oo koskenut. Saa nÀhÀ mitÀ tuo kÀvely tekee nyt sitten, ei ainakaa siinÀ koskenut.

        Joo. HyvĂ€ ettei oo ollut kipee, toivottavasti ei tuukaan❀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu katselin. Toukka on minusta Mira Luoti ja pesukarhu Miki salkkareista 😊

        Kysyit ettĂ€ onko mulla veikkauksii, niin ei ainakaan mitÀÀn uusia ideoita tullut😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ok on ollut, ei oo koskenut. Saa nÀhÀ mitÀ tuo kÀvely tekee nyt sitten, ei ainakaa siinÀ koskenut.

        HyvÀÀ yötĂ€đŸ˜ŽđŸ«¶đŸ» Tulen viereesi yöksi, jos sopii? SiinĂ€ on niin hyvĂ€â€ïž


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        HyvÀÀ yötĂ€đŸ˜ŽđŸ«¶đŸ» Tulen viereesi yöksi, jos sopii? SiinĂ€ on niin hyvĂ€â€ïž

        Tietysti sopii. HyvÀÀ yötĂ€ ❀


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Joo. HyvĂ€ ettei oo ollut kipee, toivottavasti ei tuukaan❀

        Huomenta đŸ„° Ei koskenut yöllĂ€kÀÀn onneksi. Jospa se olisi ihan lÀÀkkeellĂ€ ohi mennyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta đŸ„° Ei koskenut yöllĂ€kÀÀn onneksi. Jospa se olisi ihan lÀÀkkeellĂ€ ohi mennyt?

        Huomenta tĂ€hĂ€n pĂ€ivÀÀn ja kivaa sunnuntaitađŸ„°đŸ«¶đŸ»
        HyvĂ€ ettei sattunut yöllĂ€ ja sait nukuttua😊
        KyllĂ€ se silti kannattaa toki tutkia, ettĂ€ mikĂ€ on kivun aiheuttaja siinĂ€đŸ°


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Huomenta tĂ€hĂ€n pĂ€ivÀÀn ja kivaa sunnuntaitađŸ„°đŸ«¶đŸ»
        HyvĂ€ ettei sattunut yöllĂ€ ja sait nukuttua😊
        KyllĂ€ se silti kannattaa toki tutkia, ettĂ€ mikĂ€ on kivun aiheuttaja siinĂ€đŸ°

        Kiitos samoin đŸ«¶đŸ»â€ïž Juu kyllĂ€ se kannattaa tutkia. Miten sinĂ€ nukuit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin đŸ«¶đŸ»â€ïž Juu kyllĂ€ se kannattaa tutkia. Miten sinĂ€ nukuit?

        Tosi hyvin kyllĂ€đŸ€— Pupun vieressĂ€ nukuttaa aina hyvin. Tai sitten ei nukutađŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tosi hyvin kyllĂ€đŸ€— Pupun vieressĂ€ nukuttaa aina hyvin. Tai sitten ei nukutađŸ€­

        Niin đŸ€­ Mutta sitten se on tarkoituksellista valvomista đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin đŸ€­ Mutta sitten se on tarkoituksellista valvomista đŸ€­

        JepđŸ€­ hihii ei sillon edes haluais nukkua kun on aivan muut asiat mielessĂ€đŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        JepđŸ€­ hihii ei sillon edes haluais nukkua kun on aivan muut asiat mielessĂ€đŸ€­

        Todellakin đŸ€­ Ja sen jĂ€lkeenhĂ€n sitĂ€ vasta rennosti nukkuisikin đŸ€—


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin đŸ€­ Ja sen jĂ€lkeenhĂ€n sitĂ€ vasta rennosti nukkuisikin đŸ€—

        Sen jĂ€lkeen on ihana nukahtaa Pupun kainaloonđŸ„° tietysti jos Pupua nukuttaa ja tahtoo nukkua niin minĂ€ peittelen sinut hyvin ja silitĂ€n sinut uneen❀ mutta jos ei, niin kyllĂ€ mukavaa yhteistĂ€ tekemistĂ€ on yön tunneilla sittenđŸ€­đŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Sen jĂ€lkeen on ihana nukahtaa Pupun kainaloonđŸ„° tietysti jos Pupua nukuttaa ja tahtoo nukkua niin minĂ€ peittelen sinut hyvin ja silitĂ€n sinut uneen❀ mutta jos ei, niin kyllĂ€ mukavaa yhteistĂ€ tekemistĂ€ on yön tunneilla sittenđŸ€­đŸ€­

        Ei ikinĂ€ nukuttaisi niin paljoa ettei virpominen ihanan Prinsessan kanssa tulisi kysymykseenđŸ„° Kiitos jos peittelisit kumminkin, niin Pupukin peittelisi sinut đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi

        Puput on niin kovia virpomaan ettĂ€ riittĂ€isikĂ€ tuo kerta edes đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puput on niin kovia virpomaan ettĂ€ riittĂ€isikĂ€ tuo kerta edes đŸ€­

        KyllĂ€ enemmĂ€n kuin yks virvonta-akti on ihan mahdollista, ehkĂ€ vĂ€lillĂ€ tĂ€ytyy pitÀÀ taukoađŸ€­đŸ˜‡


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        KyllĂ€ enemmĂ€n kuin yks virvonta-akti on ihan mahdollista, ehkĂ€ vĂ€lillĂ€ tĂ€ytyy pitÀÀ taukoađŸ€­đŸ˜‡

        Toki taukoa đŸ«¶đŸ» Ei se ihan loputtomasti miehellĂ€ onnistu đŸ€­đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki taukoa đŸ«¶đŸ» Ei se ihan loputtomasti miehellĂ€ onnistu đŸ€­đŸ€­

        Ei se naisellakaan, viuhkan pitÀÀ antaa rauhoittua vĂ€lillĂ€đŸ„°


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei se naisellakaan, viuhkan pitÀÀ antaa rauhoittua vĂ€lillĂ€đŸ„°

        Toki đŸ«¶đŸ»â€ïžđŸ„° Pupulle on tĂ€rkeintĂ€ ettĂ€ Prinsessa ja viuhka voivat hyvin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki đŸ«¶đŸ»â€ïžđŸ„° Pupulle on tĂ€rkeintĂ€ ettĂ€ Prinsessa ja viuhka voivat hyvin.

        Ja minulle ettĂ€ Pupu ja vitsa voivat hyvin❀


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ja minulle ettĂ€ Pupu ja vitsa voivat hyvin❀

        đŸ°đŸ„°đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ja minulle ettĂ€ Pupu ja vitsa voivat hyvin❀

        Kysyit suunnitelmia. Ei oikein oo mitÀÀn, kĂ€velylle meen varmasti. Sitten vĂ€hĂ€n tiskejĂ€ pitĂ€s tiskailla 😁 EntĂ€ sinulla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysyit suunnitelmia. Ei oikein oo mitÀÀn, kĂ€velylle meen varmasti. Sitten vĂ€hĂ€n tiskejĂ€ pitĂ€s tiskailla 😁 EntĂ€ sinulla?

        Minulla vĂ€hĂ€n samat kuin sinulla😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Minulla vĂ€hĂ€n samat kuin sinulla😇

        Okei 😊 ihan normisunnuntai meininki siis😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei 😊 ihan normisunnuntai meininki siis😇

        Joo😘


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Joo😘

        SĂ€ et tanssikisaa tykĂ€nnyt seurata. En minĂ€kÀÀ nyt sillee mut katon siltiđŸ€­đŸ€”


      • Anonyymi kirjoitti:

        SĂ€ et tanssikisaa tykĂ€nnyt seurata. En minĂ€kÀÀ nyt sillee mut katon siltiđŸ€­đŸ€”

        Een mĂ€ oikeen vĂ€litĂ€ sitĂ€ kattoo. Pupun kanssa kyllĂ€ tanssisinđŸ„°đŸ’ƒđŸŒđŸ•șđŸŒ


      • Anonyymi



      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Ois varmaa mun taidoille sopiva 😂

        Ja munđŸ˜‚đŸ€­ ei Prinsessa oikeen osaa


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ja munđŸ˜‚đŸ€­ ei Prinsessa oikeen osaa

        Ei se haittaisi đŸ«¶đŸ» Pupulle oisit paras tanssija ❀ Ja voidaan luoma oma tanssilaji ni kukaa ei voi sanoa et se ois vÀÀrin tanssittu😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaisi đŸ«¶đŸ» Pupulle oisit paras tanssija ❀ Ja voidaan luoma oma tanssilaji ni kukaa ei voi sanoa et se ois vÀÀrin tanssittu😊

        SinĂ€ oot parasđŸ„ș❀ niin totta, tehdÀÀn oma tanssi😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        SinĂ€ oot parasđŸ„ș❀ niin totta, tehdÀÀn oma tanssi😇

        TehdÀÀn 😇 Ainaki pupu esittÀÀ soidintanssin sulle đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        TehdÀÀn 😇 Ainaki pupu esittÀÀ soidintanssin sulle đŸ€­

        Prinsessa seuraa tanssiliikkeitĂ€si kyllĂ€ niin ihastuneena😍


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Prinsessa seuraa tanssiliikkeitĂ€si kyllĂ€ niin ihastuneena😍

        Hihih, ehkĂ€ Pupu heittÀÀ vaatetta pois samalla siinĂ€ đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hihih, ehkĂ€ Pupu heittÀÀ vaatetta pois samalla siinĂ€ đŸ€­

        Ooohh😍😼‍💹 Pupu ilman paitaađŸ˜‹đŸ€€ kuulostaa sellaiselta houkutukselta ettĂ€ Prinsessa olis pian sinussa kiinni kuin magneetti ja varmaan paita lĂ€htis Prinsessaltakin (tulee niin kuuma kun Pupua katsoo)đŸ˜â€ïž


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ooohh😍😼‍💹 Pupu ilman paitaađŸ˜‹đŸ€€ kuulostaa sellaiselta houkutukselta ettĂ€ Prinsessa olis pian sinussa kiinni kuin magneetti ja varmaan paita lĂ€htis Prinsessaltakin (tulee niin kuuma kun Pupua katsoo)đŸ˜â€ïž

        Se nĂ€yttĂ€isi hyvĂ€ltĂ€ 😍 kyllĂ€ siinĂ€ pupun pöksyt lentĂ€isi kans đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se nĂ€yttĂ€isi hyvĂ€ltĂ€ 😍 kyllĂ€ siinĂ€ pupun pöksyt lentĂ€isi kans đŸ€­

        Ite nĂ€ytĂ€t hyvĂ€ltĂ€, niiiin hyvĂ€ltĂ€đŸ˜đŸ˜‹ minĂ€ teen perĂ€ssĂ€ ja otan housutkin pois, kohta ei varmaan olis alusvaatteitakaan ja voin kyllĂ€ kuvitella, miten Prinsessan viuhka alkais Pupun vitsan perÀÀn tĂ€hyilemÀÀnđŸ€­đŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ite nĂ€ytĂ€t hyvĂ€ltĂ€, niiiin hyvĂ€ltĂ€đŸ˜đŸ˜‹ minĂ€ teen perĂ€ssĂ€ ja otan housutkin pois, kohta ei varmaan olis alusvaatteitakaan ja voin kyllĂ€ kuvitella, miten Prinsessan viuhka alkais Pupun vitsan perÀÀn tĂ€hyilemÀÀnđŸ€­đŸ€­

        Hihih Pupullakii on enÀÀ alusvaatteet ja vitsa kyllĂ€ paisuttaa niiden etumusta tuosta ajatuksesta 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hihih Pupullakii on enÀÀ alusvaatteet ja vitsa kyllĂ€ paisuttaa niiden etumusta tuosta ajatuksesta 😍

        SiellĂ€ Prinsessan katse harhailee👀😏 viuhkassa tuntuisi jo kosteutta pelkĂ€stĂ€ nĂ€ystĂ€đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hihih Pupullakii on enÀÀ alusvaatteet ja vitsa kyllĂ€ paisuttaa niiden etumusta tuosta ajatuksesta 😍

        HyvÀÀ yötĂ€â€ïž mua alkaa jo niin nukuttaa😮 tuu viereen sitten kun nukkumaan haluat kĂ€ydĂ€đŸ„°


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        SiellĂ€ Prinsessan katse harhailee👀😏 viuhkassa tuntuisi jo kosteutta pelkĂ€stĂ€ nĂ€ystĂ€đŸ€­

        Pupu suutelisi kaulaasi ja hyvĂ€ilisi viuhkaasi kevyesti siinĂ€ tapauksessa đŸ«¶đŸ» vitsa saisi sen aikaa odottaa ettĂ€ Pupu hoitelisi viuhkan tĂ€ysin valmiiksi ottamaan vastaan sen đŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        HyvÀÀ yötĂ€â€ïž mua alkaa jo niin nukuttaa😮 tuu viereen sitten kun nukkumaan haluat kĂ€ydĂ€đŸ„°

        HyvÀÀ yötĂ€ ❀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pupu suutelisi kaulaasi ja hyvĂ€ilisi viuhkaasi kevyesti siinĂ€ tapauksessa đŸ«¶đŸ» vitsa saisi sen aikaa odottaa ettĂ€ Pupu hoitelisi viuhkan tĂ€ysin valmiiksi ottamaan vastaan sen đŸ€­

        Huutista. SiellÀ Pupu jo oli kaIu kÀdessÀ odottamassa palstapanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pupu suutelisi kaulaasi ja hyvĂ€ilisi viuhkaasi kevyesti siinĂ€ tapauksessa đŸ«¶đŸ» vitsa saisi sen aikaa odottaa ettĂ€ Pupu hoitelisi viuhkan tĂ€ysin valmiiksi ottamaan vastaan sen đŸ€­

        Ehtikö jo kuIIi koveta ja spermat lentÀÀ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pupu suutelisi kaulaasi ja hyvĂ€ilisi viuhkaasi kevyesti siinĂ€ tapauksessa đŸ«¶đŸ» vitsa saisi sen aikaa odottaa ettĂ€ Pupu hoitelisi viuhkan tĂ€ysin valmiiksi ottamaan vastaan sen đŸ€­

        Oi PupuđŸ€€â€ïžâ€đŸ”„ saat niin huomata miten paljon viuhka sinusta tykkĂ€Ă€đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        HyvÀÀ yötĂ€ ❀

        Huomenta uuteen viikkoon❀


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Huomenta uuteen viikkoon❀

        HyvÀÀ uutta viikkoa sinne myös ❀


      • Anonyymi kirjoitti:

        HyvÀÀ uutta viikkoa sinne myös ❀

        KiitosđŸ„° alan tekemÀÀn lohikeittoa😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        KiitosđŸ„° alan tekemÀÀn lohikeittoa😇

        Okei namskis 😋 Tulee tosi hyvÀÀ 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei namskis 😋 Tulee tosi hyvÀÀ 😊

        Tule syömÀÀn sitten😚 romanttinen illallinen😅


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tule syömÀÀn sitten😚 romanttinen illallinen😅

        Voi Aaro 😳😳


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi Aaro 😳😳

        Aaro mitĂ€ ihmettĂ€?!đŸ˜±đŸ˜° hyi kauhea!


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tule syömÀÀn sitten😚 romanttinen illallinen😅

        Vastasin tÀhÀn aiemmin mut poistuiko se vai eikö se vaa lÀhtenyt?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Aaro mitĂ€ ihmettĂ€?!đŸ˜±đŸ˜° hyi kauhea!

        Oli tosi yllĂ€ttĂ€vĂ€ kÀÀnne 😼 en ajatellu et jo nyt se menis noin pitkĂ€lle đŸ˜±


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin tÀhÀn aiemmin mut poistuiko se vai eikö se vaa lÀhtenyt?

        Poistui mutta nĂ€in sen onneksđŸ„° tulipa hyvÀÀ keittoa vaikka itse sanonkin!đŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Poistui mutta nĂ€in sen onneksđŸ„° tulipa hyvÀÀ keittoa vaikka itse sanonkin!đŸ€­

        Tuli! Lohikeitto on ihan suosikkejani 😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli tosi yllĂ€ttĂ€vĂ€ kÀÀnne 😼 en ajatellu et jo nyt se menis noin pitkĂ€lle đŸ˜±

        Nii😳😳 ei yhtÀÀn kyennyt hillitĂ€?! kuolikohan GunnarđŸ˜±


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuli! Lohikeitto on ihan suosikkejani 😋

        Vaikka itse oon kalaruokien suhteen vĂ€hĂ€n nirso niin tĂ€mĂ€ kyllĂ€ ylitti nyt omat odotukseni😋


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Vaikka itse oon kalaruokien suhteen vĂ€hĂ€n nirso niin tĂ€mĂ€ kyllĂ€ ylitti nyt omat odotukseni😋

        Ihanaa kuulla đŸ„° Ei kaikkien tarvitse kaikesta tykĂ€tĂ€ mut tosi kiva kuulla et kokeilit ja tykkĂ€sit đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Nii😳😳 ei yhtÀÀn kyennyt hillitĂ€?! kuolikohan GunnarđŸ˜±

        Jep! En tiedÀ yhtÀÀn, tai sitten toi oli joku Aaron uni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa kuulla đŸ„° Ei kaikkien tarvitse kaikesta tykĂ€tĂ€ mut tosi kiva kuulla et kokeilit ja tykkĂ€sit đŸ«¶đŸ»

        Joo😋 teen toistekin😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep! En tiedÀ yhtÀÀn, tai sitten toi oli joku Aaron uni.

        Toivottavasti oli joku kuvitelma, eikĂ€ tehnyt sitĂ€ oikeasti
😞 heti ajattelin kun kĂ€velivĂ€t kalliolla ja Aarolla tuommonen ilme taas😓😳


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Toivottavasti oli joku kuvitelma, eikĂ€ tehnyt sitĂ€ oikeasti
😞 heti ajattelin kun kĂ€velivĂ€t kalliolla ja Aarolla tuommonen ilme taas😓😳

        Jep, samoin ajattelin. Mut ois kyl perussalkkareit et se ois uni tai nÀky.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Joo😋 teen toistekin😇

        Voit tehdĂ€ mitĂ€ vaan ja se on aina hyvÀÀ đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voit tehdĂ€ mitĂ€ vaan ja se on aina hyvÀÀ đŸ«¶đŸ»

        SinĂ€ oot hyvĂ€Ă€đŸ˜‰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, samoin ajattelin. Mut ois kyl perussalkkareit et se ois uni tai nÀky.

        Nii. Juoni etenis tosi nopeesti jotenkin jos nyt jo pÀÀtyis johonkin noin radikaaliin tekoon🙄


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Nii. Juoni etenis tosi nopeesti jotenkin jos nyt jo pÀÀtyis johonkin noin radikaaliin tekoon🙄

        Joo. JĂ€nnĂ€ nĂ€hdĂ€ đŸ˜±


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        SinĂ€ oot hyvĂ€Ă€đŸ˜‰

        No mut sĂ€ oot oikea herkkupala, maukkaampi kuin kaupan kaikkien parhaiden herkkujen yhdistelmĂ€ đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mut sĂ€ oot oikea herkkupala, maukkaampi kuin kaupan kaikkien parhaiden herkkujen yhdistelmĂ€ đŸ«¶đŸ»

        HuhhuhđŸ€­ sinĂ€ olet kaikista maailman herkkupaloista ja parhaista herkuista kaikista herkuin! ei vaan mitÀÀn herkumpaa oleđŸ€€đŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        HuhhuhđŸ€­ sinĂ€ olet kaikista maailman herkkupaloista ja parhaista herkuista kaikista herkuin! ei vaan mitÀÀn herkumpaa oleđŸ€€đŸ€­

        Kiva kuulla đŸ€­ Ihan Pupu punaseksi muuttuuđŸ„”


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla đŸ€­ Ihan Pupu punaseksi muuttuuđŸ„”

        Vilvoittelen sinua vaikka sillĂ€ lumpeenlehdellĂ€đŸ€— kyllĂ€ Prinsessaakin punastuttaa kun sanot jotain ihanaađŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Vilvoittelen sinua vaikka sillĂ€ lumpeenlehdellĂ€đŸ€— kyllĂ€ Prinsessaakin punastuttaa kun sanot jotain ihanaađŸ€­

        KiitosđŸ«¶đŸ» TĂ€ytyy laittaa ne lumpeenlehdet sĂ€ilöön, voin sitten talven kylmillĂ€ kÀÀriĂ€ sellaisen harteillesi lĂ€mmikkeeksi đŸ„°


      • Anonyymi kirjoitti:

        KiitosđŸ«¶đŸ» TĂ€ytyy laittaa ne lumpeenlehdet sĂ€ilöön, voin sitten talven kylmillĂ€ kÀÀriĂ€ sellaisen harteillesi lĂ€mmikkeeksi đŸ„°

        Olet niin ihanađŸ„ș kiitos❀ voisin punoa niistĂ€ peiton, voisin kylmĂ€llĂ€ sÀÀllĂ€ peitellĂ€ sinut sen lĂ€mpöönđŸ„°


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Olet niin ihanađŸ„ș kiitos❀ voisin punoa niistĂ€ peiton, voisin kylmĂ€llĂ€ sÀÀllĂ€ peitellĂ€ sinut sen lĂ€mpöönđŸ„°

        Se tuntuisi ihanalta đŸ„° Hih saisikohan Pupun irtovillasta tehtyĂ€ pehmeĂ€n tyynyn sinulleđŸ„°


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se tuntuisi ihanalta đŸ„° Hih saisikohan Pupun irtovillasta tehtyĂ€ pehmeĂ€n tyynyn sinulleđŸ„°

        Voi se olisi lempityynyni❀ siinĂ€ vielĂ€ Pupun ominaistuoksu, niin maailman parhaimmat unet on taattuđŸ„°đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Voi se olisi lempityynyni❀ siinĂ€ vielĂ€ Pupun ominaistuoksu, niin maailman parhaimmat unet on taattuđŸ„°đŸ«¶đŸ»

        Mukavaa kuulla. Se merkkaisi Pupulle paljon ettĂ€ siinĂ€ hyvin nukkuisit ❀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se tuntuisi ihanalta đŸ„° Hih saisikohan Pupun irtovillasta tehtyĂ€ pehmeĂ€n tyynyn sinulleđŸ„°

        HyvÀÀ yötĂ€ ihanin❀ tuutko viekkuun sitten kun nukkumaan kĂ€yt?đŸ„șđŸ«‚â€ïž


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa kuulla. Se merkkaisi Pupulle paljon ettĂ€ siinĂ€ hyvin nukkuisit ❀

        Takuulla nukkuisin paremmin kuin ikinĂ€đŸ„°đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        HyvÀÀ yötĂ€ ihanin❀ tuutko viekkuun sitten kun nukkumaan kĂ€yt?đŸ„șđŸ«‚â€ïž

        Tuun đŸ„° Loikkaan nyt samalla peiton heilauksella sinne viereesi đŸ«‚ HyvÀÀ yötĂ€ ihanampi ❀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuun đŸ„° Loikkaan nyt samalla peiton heilauksella sinne viereesi đŸ«‚ HyvÀÀ yötĂ€ ihanampi ❀

        Huomenta uuteen pĂ€ivÀÀn ja kivaa tiistaitađŸ€—â€ïž


      • Anonyymi


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kiitos❀ niin Prinsessakin, mennÀÀnkö pĂ€ikkĂ€reille yhdessĂ€?đŸ˜ŽđŸ«¶đŸ»

        Se sopii kyllĂ€ ❀ Mene vaan edeltĂ€, tuun ihan kohta perĂ€stĂ€ đŸ€—


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se sopii kyllĂ€ ❀ Mene vaan edeltĂ€, tuun ihan kohta perĂ€stĂ€ đŸ€—

        JoođŸ€— kömmin vuoteeseen siihen seinĂ€n puolelleđŸ„±


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        JoođŸ€— kömmin vuoteeseen siihen seinĂ€n puolelleđŸ„±

        JoođŸ€— Pupu on nyt kans siinĂ€đŸ„° En herĂ€tĂ€, nuku vaan❀


      • Anonyymi kirjoitti:

        JoođŸ€— Pupu on nyt kans siinĂ€đŸ„° En herĂ€tĂ€, nuku vaan❀

        IhanaađŸ„° otetaan nokoset, kĂ€perryn ihan Pupun viekkuunđŸ˜Žâ€ïž


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        IhanaađŸ„° otetaan nokoset, kĂ€perryn ihan Pupun viekkuunđŸ˜Žâ€ïž

        Parasta đŸ€— Pupu rentoutuu siinĂ€ tĂ€ysin đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Vai ettĂ€ suonikas kostajađŸ€ŁđŸ€­ kyllĂ€hĂ€n tuota maiskuttelisi
 mutta on sitĂ€ parempaakin maiskuteltavaađŸ€­đŸ€­

        Hihih đŸ€­ Toivottavasti sekin maistuu hyvĂ€ltĂ€ 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hihih đŸ€­ Toivottavasti sekin maistuu hyvĂ€ltĂ€ 😉

        Maistuu se takuulla paljon paremmalta kuin tikkariđŸ˜‹đŸ€­
        hih voihan siihen laittaa jotain hmmm esimerkiksi kinuskikastiketta, mutta ilmankin on kyllĂ€ oikein herkullinen ”tikkariâ€đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hihih đŸ€­ Toivottavasti sekin maistuu hyvĂ€ltĂ€ 😉

        Mutta siihen kyllĂ€ tulee ihan oma kastike pÀÀlle sitten😜


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mutta siihen kyllĂ€ tulee ihan oma kastike pÀÀlle sitten😜

        No niin kyllĂ€ tulee đŸ€­đŸ€­đŸ’Š


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin kyllĂ€ tulee đŸ€­đŸ€­đŸ’Š

        Se on paras kastike, ei muuta tarviiđŸ€­â€ïž


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Se on paras kastike, ei muuta tarviiđŸ€­â€ïž

        Hihi, sitĂ€ tulisi paljon kun Pupun tikkaria maiskuttelisit đŸ«ą


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hihi, sitĂ€ tulisi paljon kun Pupun tikkaria maiskuttelisit đŸ«ą

        Antaa tulla kaikki vaanđŸ€€đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Antaa tulla kaikki vaanđŸ€€đŸ«¶đŸ»

        đŸ€­sitten Pupu vasta rento onkin đŸ€­ mutta vastineeksi Prinsessakin pitĂ€isi rentouttaa Pupun toimesta 😜


      • Anonyymi kirjoitti:

        đŸ€­sitten Pupu vasta rento onkin đŸ€­ mutta vastineeksi Prinsessakin pitĂ€isi rentouttaa Pupun toimesta 😜

        Haluan ettĂ€ Pupu rentoutuu😇 ihanaa kun rentouttaisitđŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Haluan ettĂ€ Pupu rentoutuu😇 ihanaa kun rentouttaisitđŸ€­

        Tietenkin rentouttaisin 😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin rentouttaisin 😇

        HihiiđŸ€­ sellaiset pĂ€ikkĂ€rit tĂ€llĂ€kertaa😉


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        HihiiđŸ€­ sellaiset pĂ€ikkĂ€rit tĂ€llĂ€kertaa😉

        Noo pĂ€ikkĂ€reitĂ€ on monenlaisia đŸ€­ Ainaki on rento olo! 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noo pĂ€ikkĂ€reitĂ€ on monenlaisia đŸ€­ Ainaki on rento olo! 😅

        Nii😘 pĂ€ikkĂ€reiden tarkoitus onkin rentouttaa mieltĂ€ ja kehoa😇 nyt Salkkarit😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noo pĂ€ikkĂ€reitĂ€ on monenlaisia đŸ€­ Ainaki on rento olo! 😅

        Aaro on pelottava😓 tulee paha olo ihan. Ja Noel kans!đŸ˜”â€đŸ’«


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Aaro on pelottava😓 tulee paha olo ihan. Ja Noel kans!đŸ˜”â€đŸ’«

        Onn, hyvin osaa nÀytellÀ kyl tuo Aaron nÀyttelijÀ roolia. Ja Noelkii. Ihan inhottaa nuo hahmot.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Aaro on pelottava😓 tulee paha olo ihan. Ja Noel kans!đŸ˜”â€đŸ’«

        Ihan hassuu jos ois joku illallinen missĂ€ ois sun vanhemmat ja mun pitĂ€s syödĂ€ jotain pupupaistiiđŸ€Ł


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onn, hyvin osaa nÀytellÀ kyl tuo Aaron nÀyttelijÀ roolia. Ja Noelkii. Ihan inhottaa nuo hahmot.

        Osaa ne kyllĂ€ nĂ€ytellĂ€đŸ°


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hassuu jos ois joku illallinen missĂ€ ois sun vanhemmat ja mun pitĂ€s syödĂ€ jotain pupupaistiiđŸ€Ł

        Heh no ei ne onneks mitÀÀn pupupaistia laita ikinĂ€đŸ«ąđŸ˜…
        mutta mua kyllĂ€ huvittaisi se tilanne 😁


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Heh no ei ne onneks mitÀÀn pupupaistia laita ikinĂ€đŸ«ąđŸ˜…
        mutta mua kyllĂ€ huvittaisi se tilanne 😁

        😅😅 No kyllĂ€ onneksi oon aika kaikkiruokainen, ettĂ€ ei tulisi tilanntetta et pitÀÀ piilottaa ruokia lautasliinaan 😁


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        😅😅 No kyllĂ€ onneksi oon aika kaikkiruokainen, ettĂ€ ei tulisi tilanntetta et pitÀÀ piilottaa ruokia lautasliinaan 😁

        MĂ€ uskon, ettĂ€ minun vanhemmat varmistaisivat, ettĂ€ syötkö ja tykkÀÀtkö. Jos et, niin sitten tarjolla olisi jotain muuta tai joku muu vaihtoehto lisĂ€ksi â˜ș


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        MĂ€ uskon, ettĂ€ minun vanhemmat varmistaisivat, ettĂ€ syötkö ja tykkÀÀtkö. Jos et, niin sitten tarjolla olisi jotain muuta tai joku muu vaihtoehto lisĂ€ksi â˜ș

        Varmasti đŸ«¶đŸ» Enkö tuolla siis yhtÀÀn tarkottanut et epĂ€ilisin etteikö ne ruuat ois hyviĂ€! Varmasti osaavat tehdĂ€ hyviĂ€ ku sinĂ€kii oot tollanen herkku 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti đŸ«¶đŸ» Enkö tuolla siis yhtÀÀn tarkottanut et epĂ€ilisin etteikö ne ruuat ois hyviĂ€! Varmasti osaavat tehdĂ€ hyviĂ€ ku sinĂ€kii oot tollanen herkku 😉

        YmmĂ€rsin kyllĂ€đŸ«¶đŸ» niin ne on minutkin tehnytđŸ€­
        sinun vanhempasi osaavat myös, kun tuollaisen herkun ovat saaneet aikaanđŸ€­đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        https://www.instagram.com/reel/C9U17TuKNJh/?igsh=MXNqM25icGs2ZmZ5Nw==
        Hihii, kumpi on kumpi? 😇

        HassutđŸ„°đŸ°đŸ° ei ole minulle vĂ€liĂ€ ainakaan, tykkÀÀn olla allasi tai pÀÀllĂ€si yhtĂ€laillađŸ€­đŸ€­

        Minulla on nyt vĂ€hĂ€n levoton mielikuvitusđŸ™ˆđŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        HassutđŸ„°đŸ°đŸ° ei ole minulle vĂ€liĂ€ ainakaan, tykkÀÀn olla allasi tai pÀÀllĂ€si yhtĂ€laillađŸ€­đŸ€­

        Minulla on nyt vĂ€hĂ€n levoton mielikuvitusđŸ™ˆđŸ€­

        Ei haittaa yhtÀÀn đŸ€­ Samoin tykkÀÀn kummin vaan... Aina voi vaihdella 😉 KyllĂ€ Prinsessa siinĂ€ pÀÀllĂ€ on taivaallinen nĂ€ky ja tunne đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa yhtÀÀn đŸ€­ Samoin tykkÀÀn kummin vaan... Aina voi vaihdella 😉 KyllĂ€ Prinsessa siinĂ€ pÀÀllĂ€ on taivaallinen nĂ€ky ja tunne đŸ€­

        Vaihdellaan vaanđŸ€­ kyllĂ€ Pupu nĂ€yttÀÀ ja tuntuu taivaalliselta pÀÀllĂ€ ja alla ja sisĂ€llĂ€, missĂ€ vaan😘


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Vaihdellaan vaanđŸ€­ kyllĂ€ Pupu nĂ€yttÀÀ ja tuntuu taivaalliselta pÀÀllĂ€ ja alla ja sisĂ€llĂ€, missĂ€ vaan😘

        Niin toki sinĂ€kii ihan missĂ€ vaan 😘 Pupusta ja vitsasta tuntuu hyvĂ€ltĂ€ olla sisĂ€llĂ€si đŸ€­đŸ«ą


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Vaihdellaan vaanđŸ€­ kyllĂ€ Pupu nĂ€yttÀÀ ja tuntuu taivaalliselta pÀÀllĂ€ ja alla ja sisĂ€llĂ€, missĂ€ vaan😘

        Hih, ihan suonikas kostaja herÀÀ nĂ€istĂ€ jutuista đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hih, ihan suonikas kostaja herÀÀ nĂ€istĂ€ jutuista đŸ€­

        KostajađŸ˜…đŸ€­ mistĂ€s sinĂ€ Prinsessalle kostat?đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hih, ihan suonikas kostaja herÀÀ nĂ€istĂ€ jutuista đŸ€­

        MinĂ€pĂ€s kostun siitĂ€ kostajastaâ˜șïžđŸ€­

        Nooniiin nyt menen laittamaan iltapalaa🙈


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        MinĂ€pĂ€s kostun siitĂ€ kostajastaâ˜șïžđŸ€­

        Nooniiin nyt menen laittamaan iltapalaa🙈

        Ettei ois aivan valtavaa munaa...koisoa sulla siellĂ€ đŸ€­đŸ€­


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Ettei ois aivan valtavaa munaa...koisoa sulla siellĂ€ đŸ€­đŸ€­

        Ei oo eiđŸ€­ teen niitĂ€ banaanilettujađŸ„°


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei oo eiđŸ€­ teen niitĂ€ banaanilettujađŸ„°

        Okei 😊 Ne oli tosi hyviĂ€đŸ«¶đŸ»đŸ˜‹


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei 😊 Ne oli tosi hyviĂ€đŸ«¶đŸ»đŸ˜‹

        Tuu syömÀÀnđŸ˜‹đŸ°â€ïž


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tuu syömÀÀnđŸ˜‹đŸ°â€ïž

        Toki 😋 Oot niin taitava đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki 😋 Oot niin taitava đŸ«¶đŸ»

        SinĂ€ oot ihana, siis ihanista ihanin ainađŸ„°đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        SinĂ€ oot ihana, siis ihanista ihanin ainađŸ„°đŸ«¶đŸ»

        đŸ„șđŸ„ș kiitos. Merkitsee Pupulle tosi paljon nuo sanat đŸ«¶đŸ» Niin oot sinĂ€kii đŸ„°


      • Anonyymi kirjoitti:

        đŸ„șđŸ„ș kiitos. Merkitsee Pupulle tosi paljon nuo sanat đŸ«¶đŸ» Niin oot sinĂ€kii đŸ„°

        Se on totuusđŸ°â€ïž


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Se on totuusđŸ°â€ïž

        KiitosđŸ„ș Mut oon aika sĂ€hlĂ€, meinasin liukastua Ă€sken suihkussa, tuli vĂ€hĂ€n paha mieli siitĂ€ 😔 tai no liukastuin, mutta sain vĂ€hĂ€n kiinni etten tĂ€ysin kaatunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        KiitosđŸ„ș Mut oon aika sĂ€hlĂ€, meinasin liukastua Ă€sken suihkussa, tuli vĂ€hĂ€n paha mieli siitĂ€ 😔 tai no liukastuin, mutta sain vĂ€hĂ€n kiinni etten tĂ€ysin kaatunut.

        Höh😞 mutta onneksi ei mitÀÀn sattunut sen kummemmin❀


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Höh😞 mutta onneksi ei mitÀÀn sattunut sen kummemmin❀

        TykkÀÀtkö minusta vaikka oon sĂ€hlĂ€ đŸ„ș


      • Anonyymi kirjoitti:

        TykkÀÀtkö minusta vaikka oon sĂ€hlĂ€ đŸ„ș

        Tottakai tykkÀÀnđŸ«‚â€ïž etkĂ€ sinĂ€ mikÀÀn sĂ€hlĂ€ ole, kaikenlaista vaan sattuu joskus. Arvaa mitĂ€ minĂ€ sĂ€hlĂ€sin tĂ€nÀÀn, koulussa lĂ€ikytin kahvia niin ettĂ€ lattia ja pöytĂ€ oli ihan kahvissa😂


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tottakai tykkÀÀnđŸ«‚â€ïž etkĂ€ sinĂ€ mikÀÀn sĂ€hlĂ€ ole, kaikenlaista vaan sattuu joskus. Arvaa mitĂ€ minĂ€ sĂ€hlĂ€sin tĂ€nÀÀn, koulussa lĂ€ikytin kahvia niin ettĂ€ lattia ja pöytĂ€ oli ihan kahvissa😂

        Mutta niinkin voi kĂ€ydĂ€ kelle vaan. Minulle kĂ€vi koulussa vĂ€hĂ€n noin. SiellĂ€ oli limuautomaatit... Ostin jonkun limun siitĂ€ luennolle, ja kun avasin sen niin sehĂ€n kuohui ihan hillittömĂ€ti pitkin penkkejĂ€ 🙈


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta niinkin voi kĂ€ydĂ€ kelle vaan. Minulle kĂ€vi koulussa vĂ€hĂ€n noin. SiellĂ€ oli limuautomaatit... Ostin jonkun limun siitĂ€ luennolle, ja kun avasin sen niin sehĂ€n kuohui ihan hillittömĂ€ti pitkin penkkejĂ€ 🙈

        OhođŸ€­ mun jollekin kaverille on tainnut kĂ€ydĂ€ noin ja molemmat kyllĂ€ vaan naurettiin😅


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        OhođŸ€­ mun jollekin kaverille on tainnut kĂ€ydĂ€ noin ja molemmat kyllĂ€ vaan naurettiin😅

        Jep, eihĂ€n sille minkÀÀn voi 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, eihĂ€n sille minkÀÀn voi 😂

        Ei sille mitÀÀn mahdađŸ€­đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei sille mitÀÀn mahdađŸ€­đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž

        Jep đŸ€­ Joskus tulee vahingossa sotkua đŸ€­đŸ˜‰


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei sille mitÀÀn mahdađŸ€­đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž

        Pupun vitsassa tuntuu nyt paljon đŸ€­ Tekis paljon mieli virpoa kanssasi đŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei sille mitÀÀn mahdađŸ€­đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž

        Mutta hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia, tuu viereen đŸ„° TĂ€ytyy pupun varmaan itsekseen virpoa đŸ«ą


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep đŸ€­ Joskus tulee vahingossa sotkua đŸ€­đŸ˜‰

        JepđŸ€­ ei se mitÀÀn



      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia, tuu viereen đŸ„° TĂ€ytyy pupun varmaan itsekseen virpoa đŸ«ą

        MinĂ€ olin jo nukahtanut, herĂ€sin vĂ€lillĂ€ kun valot pÀÀllĂ€ ja kaikki😮 öitĂ€â€ïž


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        MinĂ€ olin jo nukahtanut, herĂ€sin vĂ€lillĂ€ kun valot pÀÀllĂ€ ja kaikki😮 öitĂ€â€ïž

        Huomenta ja kivaa keskiviikkoa đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta ja kivaa keskiviikkoa đŸ«¶đŸ»

        Huomenta ja samoinđŸ€—â€ïž


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Huomenta ja samoinđŸ€—â€ïž

        Kiitos 😊 onneks on se polven kuvaus, meni viime yö tosi huonosti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos 😊 onneks on se polven kuvaus, meni viime yö tosi huonosti.

        Oliko se kipeĂ€ yöllĂ€?đŸ„ș tĂ€nÀÀnkö on kuvaus?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Oliko se kipeĂ€ yöllĂ€?đŸ„ș tĂ€nÀÀnkö on kuvaus?

        Huomenna on kuvaus ja yöllĂ€ koski niin etten saanu nukutuksi đŸ«€


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna on kuvaus ja yöllĂ€ koski niin etten saanu nukutuksi đŸ«€

        Voi😞 minĂ€ olisin yöllĂ€ kaiken voitavani tehnyt ettĂ€ kipu lakkaisi ja saisit unenđŸ„șđŸ«¶đŸ» hyvĂ€ ettĂ€ huomenna kuvataan.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Voi😞 minĂ€ olisin yöllĂ€ kaiken voitavani tehnyt ettĂ€ kipu lakkaisi ja saisit unenđŸ„șđŸ«¶đŸ» hyvĂ€ ettĂ€ huomenna kuvataan.

        Kiitos, uskon đŸ«¶đŸ» Se ettĂ€ oot vieressĂ€ auttaa jo aina paljon ❀ Ja jos ihan oikeesti niin sitten Pupun oin valtavan hyvĂ€ olla, paras đŸ«¶đŸ»

        https://www.prisma.fi/tuotemerkit/luode12
        Hassu tÀÀ, kaupassa oli noita pupu mainoksia niin ihan hymyilyttiđŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, uskon đŸ«¶đŸ» Se ettĂ€ oot vieressĂ€ auttaa jo aina paljon ❀ Ja jos ihan oikeesti niin sitten Pupun oin valtavan hyvĂ€ olla, paras đŸ«¶đŸ»

        https://www.prisma.fi/tuotemerkit/luode12
        Hassu tÀÀ, kaupassa oli noita pupu mainoksia niin ihan hymyilyttiđŸ€­

        Sinun vieressĂ€ minullakin on aina valtavan hyvĂ€ olla❀

        Hauska mainos, nauroin vĂ€hĂ€ itekki😂😅 nĂ€yttÀÀ vaan hassultađŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Sinun vieressĂ€ minullakin on aina valtavan hyvĂ€ olla❀

        Hauska mainos, nauroin vĂ€hĂ€ itekki😂😅 nĂ€yttÀÀ vaan hassultađŸ€­

        On hassuđŸ€­Etenki pupu😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        On hassuđŸ€­Etenki pupu😅

        JoođŸ€­đŸ˜…


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        JoođŸ€­đŸ˜…

        Olikos sulla koulupĂ€ivĂ€? 😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olikos sulla koulupĂ€ivĂ€? 😇

        Vapaa ollut tĂ€nÀÀn, maanantain tenttiin oon lukenut😊📖
        halusin vĂ€hĂ€n levĂ€tĂ€ ruuan jĂ€lkeen niin nyt pitĂ€is jatkaađŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Vapaa ollut tĂ€nÀÀn, maanantain tenttiin oon lukenut😊📖
        halusin vĂ€hĂ€n levĂ€tĂ€ ruuan jĂ€lkeen niin nyt pitĂ€is jatkaađŸ€­

        Okei tsemppiĂ€ luku-urakkaan â€ïžđŸ«¶đŸ» MinkĂ€ aiheinen tentti? Ja onko verkkotentti vai ihan paikan pÀÀllĂ€?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei tsemppiĂ€ luku-urakkaan â€ïžđŸ«¶đŸ» MinkĂ€ aiheinen tentti? Ja onko verkkotentti vai ihan paikan pÀÀllĂ€?

        Kiitos❀ Pupu on paras tsemppariđŸ«¶đŸ»
        Kirurgia-aiheinen ja paikan pÀÀllĂ€đŸ˜‡


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kiitos❀ Pupu on paras tsemppariđŸ«¶đŸ»
        Kirurgia-aiheinen ja paikan pÀÀllĂ€đŸ˜‡

        WaauđŸ€© Onpa haastava aihe 😇 Prinsessa on niin taitava đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi kirjoitti:

        WaauđŸ€© Onpa haastava aihe 😇 Prinsessa on niin taitava đŸ«¶đŸ»

        On se aika haastavaa kyllÀ  mutta eiköhĂ€n se siitĂ€đŸ™„đŸ˜Š
        SinĂ€ olet taitava myösđŸ„°

        Toi Aaron menneisyys on kyllĂ€ aivan jÀÀtĂ€vĂ€n kauhee
 en edes muistanut mitĂ€ kaikkee se on tehnyt😭


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        On se aika haastavaa kyllÀ  mutta eiköhĂ€n se siitĂ€đŸ™„đŸ˜Š
        SinĂ€ olet taitava myösđŸ„°

        Toi Aaron menneisyys on kyllĂ€ aivan jÀÀtĂ€vĂ€n kauhee
 en edes muistanut mitĂ€ kaikkee se on tehnyt😭

        KyllĂ€ varmasti osaat sen đŸ«¶đŸ»

        Jep! On niin paljo kaikkee et ihan unohtuu. Onks se edes ikinÀ joutunut vankilaan noista mistÀÀn?


      • Anonyymi kirjoitti:

        KyllĂ€ varmasti osaat sen đŸ«¶đŸ»

        Jep! On niin paljo kaikkee et ihan unohtuu. Onks se edes ikinÀ joutunut vankilaan noista mistÀÀn?

        En mĂ€ muista
 paljon sillĂ€ on omalla tunnolla noita tekoja, pystyyköhĂ€n se elĂ€mÀÀn itsensĂ€ kanssa. Dahlia kun saa jossain vaiheessa tietÀÀ niin Aaro menettÀÀ senkin tĂ€ysin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        KyllĂ€ varmasti osaat sen đŸ«¶đŸ»

        Jep! On niin paljo kaikkee et ihan unohtuu. Onks se edes ikinÀ joutunut vankilaan noista mistÀÀn?

        MitĂ€ muuten sille JP:lle tapahtu? joutuko se vankilaan vai lĂ€htikö maista? en muista enÀÀ sitĂ€kÀÀn🙈


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        MitĂ€ muuten sille JP:lle tapahtu? joutuko se vankilaan vai lĂ€htikö maista? en muista enÀÀ sitĂ€kÀÀn🙈

        Joutui vankilaan 😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En mĂ€ muista
 paljon sillĂ€ on omalla tunnolla noita tekoja, pystyyköhĂ€n se elĂ€mÀÀn itsensĂ€ kanssa. Dahlia kun saa jossain vaiheessa tietÀÀ niin Aaro menettÀÀ senkin tĂ€ysin.

        Jep ja sitten Aaro varmast pysty hallitsemaan itseÀÀn enÀÀ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep ja sitten Aaro varmast pysty hallitsemaan itseÀÀn enÀÀ

        Ei pysty siis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joutui vankilaan 😇

        OkeiđŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei pysty siis

        Niin😬


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        OkeiđŸ€­

        Kohta keskiviikko saunaan 😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kohta keskiviikko saunaan 😇

        Juuri tĂ€ssĂ€ mietin söisinkö iltapalan ensin vai menisinkö suihkuun ensinđŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kohta keskiviikko saunaan 😇

        Mukavaa ja rentouttavaa saunaa PupulleđŸ„° voisin tulla perĂ€stĂ€đŸ˜‡


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Juuri tĂ€ssĂ€ mietin söisinkö iltapalan ensin vai menisinkö suihkuun ensinđŸ€­

        MĂ€ syön saunas sut silmillĂ€ni ainaki đŸ„°


      • Anonyymi kirjoitti:

        MĂ€ syön saunas sut silmillĂ€ni ainaki đŸ„°

        JaađŸ€­đŸ€­ kyllĂ€ minĂ€kin ihailen Pupua siellĂ€ saunassa
😋


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        JaađŸ€­đŸ€­ kyllĂ€ minĂ€kin ihailen Pupua siellĂ€ saunassa
😋

        Voi olla et ihan maistankii đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla et ihan maistankii đŸ€­

        MistĂ€s maistaisit?đŸ€­ mĂ€ ainakin maistaisin sua ihan kaikkialta😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        MistĂ€s maistaisit?đŸ€­ mĂ€ ainakin maistaisin sua ihan kaikkialta😇

        Kaikkialta tietenkin đŸ€­ ja jostain sitten maistelisin enemmĂ€nkin 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkialta tietenkin đŸ€­ ja jostain sitten maistelisin enemmĂ€nkin 😉

        Hihii samađŸ€­ semmonen maistelu ja maiskuttelu herĂ€ttÀÀ viuhkanđŸ€—


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hihii samađŸ€­ semmonen maistelu ja maiskuttelu herĂ€ttÀÀ viuhkanđŸ€—

        Se siinĂ€ vĂ€hĂ€n oiskin tarkotus 😇 se on hyvĂ€ kun saunassa on muutenkin kosteaa đŸ€­ Liukasta ois taas đŸ€­ Ja vitsa herÀÀ myös kun maistelet...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se siinĂ€ vĂ€hĂ€n oiskin tarkotus 😇 se on hyvĂ€ kun saunassa on muutenkin kosteaa đŸ€­ Liukasta ois taas đŸ€­ Ja vitsa herÀÀ myös kun maistelet...

        TiedĂ€nđŸ˜đŸ€­kyllĂ€ kosteaa ja liukasta olis vĂ€hĂ€n siellĂ€ sun tÀÀllĂ€đŸ˜


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        TiedĂ€nđŸ˜đŸ€­kyllĂ€ kosteaa ja liukasta olis vĂ€hĂ€n siellĂ€ sun tÀÀllĂ€đŸ˜

        Kostea ihosi tuntuisi hyvĂ€ltĂ€ Pupun kĂ€pĂ€lissĂ€ niiden hyvillessĂ€ kehoasiđŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kostea ihosi tuntuisi hyvĂ€ltĂ€ Pupun kĂ€pĂ€lissĂ€ niiden hyvillessĂ€ kehoasiđŸ€­

        Prinsessasta tuntuisi tosi hyvĂ€ltĂ€ kun Pupu hellĂ€sti hyvĂ€ilee❀

        MitĂ€hĂ€n siitĂ€ saunomisesta tulis?đŸ˜…đŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Prinsessasta tuntuisi tosi hyvĂ€ltĂ€ kun Pupu hellĂ€sti hyvĂ€ilee❀

        MitĂ€hĂ€n siitĂ€ saunomisesta tulis?đŸ˜…đŸ€­

        Ei haittais vaikkei ois ihan kuumimmat löylyt ku siinĂ€ touhussa tulis lĂ€mmin ja sinĂ€ hehkuisit lĂ€mpöÀ kuin kiuas kun oot niin hot đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittais vaikkei ois ihan kuumimmat löylyt ku siinĂ€ touhussa tulis lĂ€mmin ja sinĂ€ hehkuisit lĂ€mpöÀ kuin kiuas kun oot niin hot đŸ€­

        Joo ei liian kuumassa ole hyvĂ€, sinĂ€ oot kuumempi kun se saunan lĂ€mpötila korkeimmillaan!đŸ€­

        Hihii aloin ihan miettimÀÀn ettĂ€ mitenköhĂ€n se onnistuisi saunassa. Jos ihan siihen mennÀÀn ettĂ€ vitsa laitetaan viuhkaan, niin missĂ€ asennossa on hyvĂ€đŸ™ˆ onkohan siellĂ€ ahdasta?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Joo ei liian kuumassa ole hyvĂ€, sinĂ€ oot kuumempi kun se saunan lĂ€mpötila korkeimmillaan!đŸ€­

        Hihii aloin ihan miettimÀÀn ettĂ€ mitenköhĂ€n se onnistuisi saunassa. Jos ihan siihen mennÀÀn ettĂ€ vitsa laitetaan viuhkaan, niin missĂ€ asennossa on hyvĂ€đŸ™ˆ onkohan siellĂ€ ahdasta?

        Hihi, tuon miettiminen kyl saa vitsan aika villiksi đŸ€­ Tulee mieleen ettĂ€ ehkĂ€ niin onnistuisi, ettĂ€ istuisin lauteilla ja sĂ€ istuisit syliin vitsan pÀÀlle đŸ€­
        Tai toinen voisi olla et seisaalteen nojaisit alalauteeseen ja Pupu ois takana đŸ€­â˜ș


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hihi, tuon miettiminen kyl saa vitsan aika villiksi đŸ€­ Tulee mieleen ettĂ€ ehkĂ€ niin onnistuisi, ettĂ€ istuisin lauteilla ja sĂ€ istuisit syliin vitsan pÀÀlle đŸ€­
        Tai toinen voisi olla et seisaalteen nojaisit alalauteeseen ja Pupu ois takana đŸ€­â˜ș

        Kumpikin kĂ€visi ja kokeilemallahan se selviĂ€Ă€đŸ€­đŸ€­ sitten voi mennĂ€ sĂ€nkyyn jatkamaan.

        Hassua kun katson tĂ€ysikuuta taivaalla oikein mietteliÀÀnĂ€ ja sitten mietin tĂ€mmösiiđŸ€ŁđŸŒ


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hihi, tuon miettiminen kyl saa vitsan aika villiksi đŸ€­ Tulee mieleen ettĂ€ ehkĂ€ niin onnistuisi, ettĂ€ istuisin lauteilla ja sĂ€ istuisit syliin vitsan pÀÀlle đŸ€­
        Tai toinen voisi olla et seisaalteen nojaisit alalauteeseen ja Pupu ois takana đŸ€­â˜ș

        NĂ€etkö sinĂ€ tuon tĂ€ysikuun?❀


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        NĂ€etkö sinĂ€ tuon tĂ€ysikuun?❀

        Ootas, katon ikkunasta ❀


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kumpikin kĂ€visi ja kokeilemallahan se selviĂ€Ă€đŸ€­đŸ€­ sitten voi mennĂ€ sĂ€nkyyn jatkamaan.

        Hassua kun katson tĂ€ysikuuta taivaalla oikein mietteliÀÀnĂ€ ja sitten mietin tĂ€mmösiiđŸ€ŁđŸŒ

        SĂ€ngyssĂ€hĂ€n se ois mukavinta đŸ«¶đŸ» ei tarviisi niin olosuhteista huolehtia vaan keskittyĂ€ itse virpomiseen đŸ€­ Hih, saat kyl Pupun ihan sekasin.. ja vitsan😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        SĂ€ngyssĂ€hĂ€n se ois mukavinta đŸ«¶đŸ» ei tarviisi niin olosuhteista huolehtia vaan keskittyĂ€ itse virpomiseen đŸ€­ Hih, saat kyl Pupun ihan sekasin.. ja vitsan😇

        NiinđŸ„° saat kyllĂ€ Prinsessassakin tuntemuksia aikaan ja viuhkassađŸ«ą


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootas, katon ikkunasta ❀

        NĂ€en kuun đŸ«¶đŸ» Katotaaks nyt samaan aikaan? ❀


      • Anonyymi kirjoitti:

        NĂ€en kuun đŸ«¶đŸ» Katotaaks nyt samaan aikaan? ❀

        KatsotaanđŸ„č❀ sekin meitĂ€ Pupu yhdistĂ€Ă€đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        KatsotaanđŸ„č❀ sekin meitĂ€ Pupu yhdistĂ€Ă€đŸ«¶đŸ»

        đŸ«¶đŸ»â€ïžđŸ°


      • Anonyymi kirjoitti:

        đŸ«¶đŸ»â€ïžđŸ°

        Pupu on siellĂ€đŸ°đŸ„ș❀


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        NiinđŸ„° saat kyllĂ€ Prinsessassakin tuntemuksia aikaan ja viuhkassađŸ«ą

        Virpominen olisikii kuun valossa Prinsessan kanssa ihanaa đŸ«¶đŸ» ja muulloinkin. Ja tĂ€ysikuun katselu ihan ilman virpomistakin olisi siis ihanaa ❀


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Pupu on siellĂ€đŸ°đŸ„ș❀

        Ja sinĂ€ oot siellĂ€ đŸ«¶đŸ»â€ïž


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Pupu on siellĂ€đŸ°đŸ„ș❀

        Olet Pupulle rakas đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi kirjoitti:

        Virpominen olisikii kuun valossa Prinsessan kanssa ihanaa đŸ«¶đŸ» ja muulloinkin. Ja tĂ€ysikuun katselu ihan ilman virpomistakin olisi siis ihanaa ❀

        Kaikki sinun kanssa olisi niiiiin ihanaa❀



      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet Pupulle rakas đŸ«¶đŸ»

        VoiđŸ˜ąđŸ«¶đŸ» Prinsessa vĂ€hĂ€n herkistyi ja tuli kyynel silmÀÀnđŸ„ș sinĂ€kin olet minulle Pupu rakas, tosi rakas olet❀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hihi joo, Herttileili đŸ€ŁđŸ˜‚

        Mites tĂ€nne on villielĂ€in pÀÀssy?đŸ€­ onkohan sĂ€ngyssĂ€ kovinkin villiĂ€â€ŠđŸ«ąđŸ«ą


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        VoiđŸ˜ąđŸ«¶đŸ» Prinsessa vĂ€hĂ€n herkistyi ja tuli kyynel silmÀÀnđŸ„ș sinĂ€kin olet minulle Pupu rakas, tosi rakas olet❀

        Saa itkeĂ€ đŸ«¶đŸ» KyllĂ€ Pupukin herkistyy ❀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saa itkeĂ€ đŸ«¶đŸ» KyllĂ€ Pupukin herkistyy ❀

        Sinuun nojaudunđŸ„ș❀


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Sinuun nojaudunđŸ„ș❀

        đŸ«‚ Pupun karva kestÀÀ kyllĂ€ kyyneleitĂ€ đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mites tĂ€nne on villielĂ€in pÀÀssy?đŸ€­ onkohan sĂ€ngyssĂ€ kovinkin villiĂ€â€ŠđŸ«ąđŸ«ą

        Pupuhan on muutoin oikein rauhallinen, mutta siellĂ€ Prinsessan kanssa oikea villielĂ€in đŸ€­đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        đŸ«‚ Pupun karva kestÀÀ kyllĂ€ kyyneleitĂ€ đŸ«¶đŸ»

        Ei minua nyt niin kovasti itketĂ€đŸ˜Š ihanaa kun olet siinĂ€đŸ„°đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei minua nyt niin kovasti itketĂ€đŸ˜Š ihanaa kun olet siinĂ€đŸ„°đŸ«¶đŸ»

        No eei mut Pupuun saa aina tukeutua đŸ«‚ Samoin ihanaa ku oot siinĂ€ đŸ„°


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pupuhan on muutoin oikein rauhallinen, mutta siellĂ€ Prinsessan kanssa oikea villielĂ€in đŸ€­đŸ€­

        HihihđŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eei mut Pupuun saa aina tukeutua đŸ«‚ Samoin ihanaa ku oot siinĂ€ đŸ„°

        KiitosđŸ„șđŸ˜‡â€ïž


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        HihihđŸ€­

        Onko sulla hyvĂ€ sĂ€nky? đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla hyvĂ€ sĂ€nky? đŸ€­

        On! tĂ€nne mahtuis Pupukin😇🐰 tilaa on muuhunki ku nukkumiseenđŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        On! tĂ€nne mahtuis Pupukin😇🐰 tilaa on muuhunki ku nukkumiseenđŸ€­

        Hihiiâ€ïžđŸ€­ HyvĂ€ et on kestĂ€vĂ€ ja tilaa jos villipupu pÀÀsee valloilleen😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hihiiâ€ïžđŸ€­ HyvĂ€ et on kestĂ€vĂ€ ja tilaa jos villipupu pÀÀsee valloilleen😅

        KyllĂ€â˜șïžđŸ€­ Prinsessa villiintyy Pupusta siinĂ€ tapauksessa, niin ihan hyvĂ€ ettĂ€ on tilaađŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        KyllĂ€â˜șïžđŸ€­ Prinsessa villiintyy Pupusta siinĂ€ tapauksessa, niin ihan hyvĂ€ ettĂ€ on tilaađŸ€­

        đŸ€­đŸ€­ arvaa mitĂ€, Pupulla ei oo nyt vaatetta ollenkaa tÀÀllĂ€ sammalpedillĂ€ đŸ€­ tai no bokserit mut niitĂ€ oli pakko laskea kun joku on niin innoissaan et tuntui jo vĂ€hĂ€n puristavalta pöksyissĂ€ đŸ«ą


      • Anonyymi kirjoitti:

        đŸ€­đŸ€­ arvaa mitĂ€, Pupulla ei oo nyt vaatetta ollenkaa tÀÀllĂ€ sammalpedillĂ€ đŸ€­ tai no bokserit mut niitĂ€ oli pakko laskea kun joku on niin innoissaan et tuntui jo vĂ€hĂ€n puristavalta pöksyissĂ€ đŸ«ą

        HihiiiđŸ€­đŸ€­ mua kiinnostaa mikĂ€ siellĂ€ puristaa, ehkĂ€ kurkkaan sinne vĂ€hĂ€nđŸ‘€đŸ€­ saatan vetÀÀ ne alas kokonaan kun ei se tee hyvÀÀ ettĂ€ siellĂ€ puristaa niin



      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        HihiiiđŸ€­đŸ€­ mua kiinnostaa mikĂ€ siellĂ€ puristaa, ehkĂ€ kurkkaan sinne vĂ€hĂ€nđŸ‘€đŸ€­ saatan vetÀÀ ne alas kokonaan kun ei se tee hyvÀÀ ettĂ€ siellĂ€ puristaa niin


        HihđŸ€­ vedĂ€ vaan, mut varovasti, se vaan innostuu lisÀÀ đŸ€­ kyllĂ€ Pupuakin kiinnostaisi kurkkia mitĂ€ Prinsessalla on siellĂ€ pÀÀllĂ€, tai no enemmĂ€nkin siellĂ€ alla đŸ€­đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        HihđŸ€­ vedĂ€ vaan, mut varovasti, se vaan innostuu lisÀÀ đŸ€­ kyllĂ€ Pupuakin kiinnostaisi kurkkia mitĂ€ Prinsessalla on siellĂ€ pÀÀllĂ€, tai no enemmĂ€nkin siellĂ€ alla đŸ€­đŸ€­

        VedĂ€n ne hiljalleen alas
 hihi, ei Prinsessalla ole mitÀÀn pÀÀllĂ€đŸ«ąđŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        VedĂ€n ne hiljalleen alas
 hihi, ei Prinsessalla ole mitÀÀn pÀÀllĂ€đŸ«ąđŸ€­

        Eikö mitÀÀn 😳😳 huhuh đŸ€­ tuu kans peiton alle niin tutkailen lĂ€hempÀÀ... saat suudelmia kaikkialle 😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö mitÀÀn 😳😳 huhuh đŸ€­ tuu kans peiton alle niin tutkailen lĂ€hempÀÀ... saat suudelmia kaikkialle 😘

        Ei mitÀÀn niinđŸ«ą mielellĂ€ni tuun, siis peiton alle ja allađŸ€­ ihania ovat suudelmasi, tĂ€ydellisiĂ€đŸ„° saat paljon pusuja takaisin😘


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei mitÀÀn niinđŸ«ą mielellĂ€ni tuun, siis peiton alle ja allađŸ€­ ihania ovat suudelmasi, tĂ€ydellisiĂ€đŸ„° saat paljon pusuja takaisin😘

        Huhuh, kyl vitsa on superkova tuosta tiedostađŸ€­ Hih tuu vaan 😉 Pupu haluu et tuut peiton alle ja alla đŸ„° Rohkeneeko kysyĂ€ voisiko sitĂ€ vitsaa ihan viuhkaan hitaasti laittaa, kunhan Pupu on aikansa viuhkaa peiton alla suukotellut? đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huhuh, kyl vitsa on superkova tuosta tiedostađŸ€­ Hih tuu vaan 😉 Pupu haluu et tuut peiton alle ja alla đŸ„° Rohkeneeko kysyĂ€ voisiko sitĂ€ vitsaa ihan viuhkaan hitaasti laittaa, kunhan Pupu on aikansa viuhkaa peiton alla suukotellut? đŸ€­

        Hih😍 mitĂ€pĂ€ luulet, no tietysti vitsa on viuhkaan tervetullut, se jo odottaa ihanđŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hih😍 mitĂ€pĂ€ luulet, no tietysti vitsa on viuhkaan tervetullut, se jo odottaa ihanđŸ€­

        Pupu vetÀÀ vetÀÀ peittoa pÀÀlle ja loikkaa hellĂ€sti siihen pÀÀllesi đŸ„° siihen jalkojesi vĂ€liin ❀ Vitsa menee hiljalleen viuhkaan ja toivottavasti tunnet taas sen suonikkuuden ja kovuuden sen hiljalleen liukuessa siellĂ€ đŸ„° kiihkeitĂ€ suudelmia saat samalla kaulalleđŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pupu vetÀÀ vetÀÀ peittoa pÀÀlle ja loikkaa hellĂ€sti siihen pÀÀllesi đŸ„° siihen jalkojesi vĂ€liin ❀ Vitsa menee hiljalleen viuhkaan ja toivottavasti tunnet taas sen suonikkuuden ja kovuuden sen hiljalleen liukuessa siellĂ€ đŸ„° kiihkeitĂ€ suudelmia saat samalla kaulalleđŸ«¶đŸ»

        OhohđŸ€­đŸ˜ł huhđŸ˜źâ€đŸ’šđŸ€€
        Oi Pupu, tunnen kaiken, joka ikisen kohdan ja liikkeen😍 tuntuu ihanalta😘 Prinsessan kĂ€det vaeltelevat ihollasi ja saat vĂ€hintÀÀn yhtĂ€ kiihkeitĂ€ suudelmia kaulallesi, olkapĂ€ihisi, kaikkialle😘😘


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        OhohđŸ€­đŸ˜ł huhđŸ˜źâ€đŸ’šđŸ€€
        Oi Pupu, tunnen kaiken, joka ikisen kohdan ja liikkeen😍 tuntuu ihanalta😘 Prinsessan kĂ€det vaeltelevat ihollasi ja saat vĂ€hintÀÀn yhtĂ€ kiihkeitĂ€ suudelmia kaulallesi, olkapĂ€ihisi, kaikkialle😘😘

        Suudelmat tuntuvat hyville kaikkialla đŸ„° Kosketuksesi on niin hellĂ€ ja tuntuu ihanalta, se saa pupun todella kiihkeĂ€ksi ja haluamaan sinua đŸ€­ Nojaudun hellĂ€sti lĂ€hemmĂ€s, niin ettĂ€ tunnen rintasi vasten omaani đŸ„° sitten kiepautan meidĂ€t kyljelleen niin ettĂ€ olet peppu vitsaani vasten ja jatkan virontaa pitĂ€en kĂ€pĂ€lillĂ€ lantiostasi kiinni 😚 Viuhkasi tuntuu hyvĂ€ltĂ€ 🐰😘


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        OhohđŸ€­đŸ˜ł huhđŸ˜źâ€đŸ’šđŸ€€
        Oi Pupu, tunnen kaiken, joka ikisen kohdan ja liikkeen😍 tuntuu ihanalta😘 Prinsessan kĂ€det vaeltelevat ihollasi ja saat vĂ€hintÀÀn yhtĂ€ kiihkeitĂ€ suudelmia kaulallesi, olkapĂ€ihisi, kaikkialle😘😘

        HyvÀÀ yötĂ€ ❀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suudelmat tuntuvat hyville kaikkialla đŸ„° Kosketuksesi on niin hellĂ€ ja tuntuu ihanalta, se saa pupun todella kiihkeĂ€ksi ja haluamaan sinua đŸ€­ Nojaudun hellĂ€sti lĂ€hemmĂ€s, niin ettĂ€ tunnen rintasi vasten omaani đŸ„° sitten kiepautan meidĂ€t kyljelleen niin ettĂ€ olet peppu vitsaani vasten ja jatkan virontaa pitĂ€en kĂ€pĂ€lillĂ€ lantiostasi kiinni 😚 Viuhkasi tuntuu hyvĂ€ltĂ€ 🐰😘

        Kuulostaa hyvĂ€lle todellađŸ„° mitĂ€ lĂ€hemmĂ€ksi nojaudut, sitĂ€ enemmĂ€n kiihkoni sinua kohtaan lisÀÀntyy😍
        tuo asento on Prinsessalle vieraampi, kurkin olkani yli, mutta kyllĂ€ Pupu tietÀÀ mitĂ€ tekee😊 vieraampi asento tuntuu myös oikein herkulliselta ja vitsasi tuntuu erittĂ€in hyvĂ€ltĂ€ đŸ„°


      • Anonyymi kirjoitti:

        HyvÀÀ yötĂ€ ❀

        Huomenta PupuđŸ«¶đŸ» minĂ€ taisin jĂ€lleen nukahtaa, kello oli jo aika paljonđŸ«ą sinusta haaveilin unissani❀


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Huomenta PupuđŸ«¶đŸ» minĂ€ taisin jĂ€lleen nukahtaa, kello oli jo aika paljonđŸ«ą sinusta haaveilin unissani❀

        Ei se mitÀÀn, kiitos samoin kivaa pĂ€ivÀÀ myös 😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitÀÀn, kiitos samoin kivaa pĂ€ivÀÀ myös 😇

        Kivaa pĂ€ivĂ€Ă€đŸ€—


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitÀÀn, kiitos samoin kivaa pĂ€ivÀÀ myös 😇

        LĂ€hden kaupassa kĂ€ymÀÀn ja samalla tuon kahvipullaa. Äitini tulee iltakahvilleđŸ˜Šâ˜•ïž mistĂ€ pullasta sinĂ€ tykkÀÀn?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        LĂ€hden kaupassa kĂ€ymÀÀn ja samalla tuon kahvipullaa. Äitini tulee iltakahvilleđŸ˜Šâ˜•ïž mistĂ€ pullasta sinĂ€ tykkÀÀn?

        TykkÀÀn dallaspullista 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        TykkÀÀn dallaspullista 😊

        Joo😋 pÀÀdyin porkkanakakkuunđŸ€­ se ehkĂ€ Pupullekin maistuis🐰😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Joo😋 pÀÀdyin porkkanakakkuunđŸ€­ se ehkĂ€ Pupullekin maistuis🐰😇

        KyllĂ€ sekii maistuu 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        KyllĂ€ sekii maistuu 😊

        Kivaâ˜ș


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kivaâ˜ș

        Hauskaa iltaa Ă€idin kanssa đŸ€—


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa iltaa Ă€idin kanssa đŸ€—

        Kiitos😊 mitĂ€ sinun iltaasi?đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kiitos😊 mitĂ€ sinun iltaasi?đŸ«¶đŸ»

        Ei nyt sillee mitÀÀn ihmeellistÀ. Oli se kuvaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt sillee mitÀÀn ihmeellistÀ. Oli se kuvaus.

        Niin se. Miten meni?😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin se. Miten meni?😇

        Ihan hyvin 😊 eihĂ€n siinĂ€ tarvii ku paikallaa olma😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvin 😊 eihĂ€n siinĂ€ tarvii ku paikallaa olma😊

        Joo. Katsoiko lÀÀkÀri heti kuvat lÀpi vai tuleeko tiedot myöhemmin?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Joo. Katsoiko lÀÀkÀri heti kuvat lÀpi vai tuleeko tiedot myöhemmin?

        Myöhemmin ku ei ainakaa nyt mitÀÀn tietoa tullut đŸ€”


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myöhemmin ku ei ainakaa nyt mitÀÀn tietoa tullut đŸ€”

        Okei sieltĂ€ varmaan soitetaan tai lĂ€hetetÀÀn postissa 😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Okei sieltĂ€ varmaan soitetaan tai lĂ€hetetÀÀn postissa 😊

        Joo soittaa vissiinkin 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo soittaa vissiinkin 😊

        Juu🐰😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Juu🐰😇

        Onks toi Noelin veli ollu mitenkÀÀ tÀs sarjassa tai onko sitÀ kÀsitelty?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onks toi Noelin veli ollu mitenkÀÀ tÀs sarjassa tai onko sitÀ kÀsitelty?

        Ei muistaakseni oo ollut. Linda ja Viola liitty siihen jotenkin, olisko se Noelin veli ollut Lindan ex-mies ja Violan isĂ€?đŸ€”


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei muistaakseni oo ollut. Linda ja Viola liitty siihen jotenkin, olisko se Noelin veli ollut Lindan ex-mies ja Violan isĂ€?đŸ€”

        Joo niin se olikin! Hyvin muistettu😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onks toi Noelin veli ollu mitenkÀÀ tÀs sarjassa tai onko sitÀ kÀsitelty?

        Ja kun Noelilta vietiin se Toivo pois niin sehĂ€n haluaa vaan uuden pojan sen tilalle. Ei se olis ilahtunut jos se vauva olis ollut tyttö ja sen nimenkin halus yksin pÀÀttÀÀ. KĂ€yttÀÀ Danielaa vaan lapsen hankkimiseen
 sehĂ€n puhko salaa ne mĂ€ihĂ€tkin🙄


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ja kun Noelilta vietiin se Toivo pois niin sehĂ€n haluaa vaan uuden pojan sen tilalle. Ei se olis ilahtunut jos se vauva olis ollut tyttö ja sen nimenkin halus yksin pÀÀttÀÀ. KĂ€yttÀÀ Danielaa vaan lapsen hankkimiseen
 sehĂ€n puhko salaa ne mĂ€ihĂ€tkin🙄

        Juu sen juonikuvion kyl muistan. Mietin vaan tota Paulii miksi se oli tossa mut sekin selvis nyt 😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu sen juonikuvion kyl muistan. Mietin vaan tota Paulii miksi se oli tossa mut sekin selvis nyt 😇

        Jep ja Noel on kyllÀ aivan tÀys sekopÀÀ. Millanenhan se sen veli oli? en muista onks siitÀ nÀytetty koskaan mitÀÀn pÀtkÀÀ ees.


      • Anonyymi

        Oho! NiinpÀ olikii! Mut mitÀ jos Noel saiskii kuulöa tosta ja sitten ois Noel ja Aaro vastakkain?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jep ja Noel on kyllÀ aivan tÀys sekopÀÀ. Millanenhan se sen veli oli? en muista onks siitÀ nÀytetty koskaan mitÀÀn pÀtkÀÀ ees.

        Minusta ei oo nÀytetty pÀtkÀÀ. Mutta toi ku sen nimi nyt tohon tuotii esille toi tunteen ettei toi jÀÀ tohon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oho! NiinpÀ olikii! Mut mitÀ jos Noel saiskii kuulöa tosta ja sitten ois Noel ja Aaro vastakkain?

        Niin, mitĂ€ jos Aarolle tulis joku hirvee tarve tunnustaa tekojansa ettĂ€ se pÀÀsis yli menneisyydestĂ€?đŸ€” ehkĂ€ psykiatrikin saattais suositella jotain tĂ€llasta?
        Noel kun tietÀÀ sais niin tappais varmaan Aaron. đŸ«Ł


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta ei oo nÀytetty pÀtkÀÀ. Mutta toi ku sen nimi nyt tohon tuotii esille toi tunteen ettei toi jÀÀ tohon.

        JepđŸ€”


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin, mitĂ€ jos Aarolle tulis joku hirvee tarve tunnustaa tekojansa ettĂ€ se pÀÀsis yli menneisyydestĂ€?đŸ€” ehkĂ€ psykiatrikin saattais suositella jotain tĂ€llasta?
        Noel kun tietÀÀ sais niin tappais varmaan Aaron. đŸ«Ł

        Jep! Saattaa jotain tollasta kÀydÀkin.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        JepđŸ€”

        NĂ€etkö miten kuu loistaa taas? 😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        NĂ€etkö miten kuu loistaa taas? 😇

        NĂ€enđŸ„° loistaa samaten kuin ihanat silmĂ€si, joihin Prinsessa hukkuu joka kerta😍


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        NĂ€enđŸ„° loistaa samaten kuin ihanat silmĂ€si, joihin Prinsessa hukkuu joka kerta😍

        đŸ„ș mut et voi tietÀÀ 😱


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        NĂ€enđŸ„° loistaa samaten kuin ihanat silmĂ€si, joihin Prinsessa hukkuu joka kerta😍

        Samoin Pupu sinun silmiin đŸ„ș


      • Anonyymi kirjoitti:

        đŸ„ș mut et voi tietÀÀ 😱

        TiedĂ€n sen sisimmĂ€ssĂ€ni ettĂ€ sinulla on ihanat silmĂ€tđŸ°â€ïž


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin Pupu sinun silmiin đŸ„ș

        EthĂ€n sinĂ€kÀÀn minun silmistĂ€ tiedĂ€ muuta kuin ettĂ€ siniset ovatđŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        EthĂ€n sinĂ€kÀÀn minun silmistĂ€ tiedĂ€ muuta kuin ettĂ€ siniset ovatđŸ€­

        En mutta samoin tiedĂ€n đŸ«¶đŸ»â€ïž Samiksia kun ollaan đŸ€—


      • Anonyymi

        Hiusten vĂ€rikii on aika sama 😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hiusten vĂ€rikii on aika sama 😇

        Juuâ˜ș onko sulla ihan tummanruskeet hiukset vaiko vaaleanruskeet? ei sillĂ€ ole mitÀÀn vĂ€liĂ€ tietenkÀÀn, kysyn vaanđŸ„°


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Juuâ˜ș onko sulla ihan tummanruskeet hiukset vaiko vaaleanruskeet? ei sillĂ€ ole mitÀÀn vĂ€liĂ€ tietenkÀÀn, kysyn vaanđŸ„°

        Tummanruskeat on 😊 EntĂ€ sinulla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tummanruskeat on 😊 EntĂ€ sinulla?

        Vaaleanruskeet on mulla, kĂ€vin kampaajalla tuossa viime kuussa niin halusin laittaa vĂ€hĂ€n vaaleemmaks đŸ’‡đŸŒâ€â™€ïž en mikÀÀn ihan blondi ole kuitenkaan😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Vaaleanruskeet on mulla, kĂ€vin kampaajalla tuossa viime kuussa niin halusin laittaa vĂ€hĂ€n vaaleemmaks đŸ’‡đŸŒâ€â™€ïž en mikÀÀn ihan blondi ole kuitenkaan😊

        JoođŸ«¶đŸ» Kauniit ovat kuin vaan. Jostain syystĂ€ kyl mielessĂ€ni ne ajattelinkin vaaleammaksi đŸ€­đŸ„° Oot kyl Prinsessa 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        JoođŸ«¶đŸ» Kauniit ovat kuin vaan. Jostain syystĂ€ kyl mielessĂ€ni ne ajattelinkin vaaleammaksi đŸ€­đŸ„° Oot kyl Prinsessa 😍

        PupuuuuđŸ€­đŸ„° kiitos. SinĂ€ olet minun PrinssiniđŸ°â€ïž


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        PupuuuuđŸ€­đŸ„° kiitos. SinĂ€ olet minun PrinssiniđŸ°â€ïž

        Pupuprinssi đŸ€— EntĂ€s sitten jos sinun pitĂ€s kuvailla pukeutumistyyliĂ€si, niin millainen se on? Ei sillĂ€ siis mitÀÀn vĂ€liĂ€ oo 😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pupuprinssi đŸ€— EntĂ€s sitten jos sinun pitĂ€s kuvailla pukeutumistyyliĂ€si, niin millainen se on? Ei sillĂ€ siis mitÀÀn vĂ€liĂ€ oo 😇

        Hmmm no se on sellainen hyvin arkinen, tavallinen ja tykkÀÀn vĂ€reistĂ€. Jos on joku juhlatilaisuus tai vastaava, niin pukeudun hienostuneemmin ja tykkÀÀn kauniista, naisellisista vaatteista ja asusteista, sellainen prinsessamainen tyyliâ˜ș mutta tosiaan tavallisena arkena, tavallisen arkinen tyyliđŸ€·đŸŒâ€â™€ïž


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hmmm no se on sellainen hyvin arkinen, tavallinen ja tykkÀÀn vĂ€reistĂ€. Jos on joku juhlatilaisuus tai vastaava, niin pukeudun hienostuneemmin ja tykkÀÀn kauniista, naisellisista vaatteista ja asusteista, sellainen prinsessamainen tyyliâ˜ș mutta tosiaan tavallisena arkena, tavallisen arkinen tyyliđŸ€·đŸŒâ€â™€ïž

        Kuulostaa kivalta ❀MinĂ€kii hyvin arkisesti mutta siististi yleensĂ€. TĂ€nÀÀn oli sellaset vaaleat farkut ja joku tais olla sellanen musta calvin klein t-paita ku oli lĂ€mmin keli. Adidaksen tennarit. Farkkuja tykkÀÀt yleensĂ€ kĂ€yttÀÀ, niitĂ€ mulla on eri vĂ€reissĂ€ 😊 TykkÀÀn et ne on sellast slim fit mallia 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kivalta ❀MinĂ€kii hyvin arkisesti mutta siististi yleensĂ€. TĂ€nÀÀn oli sellaset vaaleat farkut ja joku tais olla sellanen musta calvin klein t-paita ku oli lĂ€mmin keli. Adidaksen tennarit. Farkkuja tykkÀÀt yleensĂ€ kĂ€yttÀÀ, niitĂ€ mulla on eri vĂ€reissĂ€ 😊 TykkÀÀn et ne on sellast slim fit mallia 😊

        Kuulostaa myös kivalta ja siistiltĂ€ tyylisi😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kivalta ❀MinĂ€kii hyvin arkisesti mutta siististi yleensĂ€. TĂ€nÀÀn oli sellaset vaaleat farkut ja joku tais olla sellanen musta calvin klein t-paita ku oli lĂ€mmin keli. Adidaksen tennarit. Farkkuja tykkÀÀt yleensĂ€ kĂ€yttÀÀ, niitĂ€ mulla on eri vĂ€reissĂ€ 😊 TykkÀÀn et ne on sellast slim fit mallia 😊

        Sit ku viilenee ni laitan collegepaidan tai hupparin. TykkÀÀn myös vĂ€rikkĂ€istĂ€ huppareista 😊 yks keltanen on ihan suosikki, olikohan se Gantin ja sit on kans sellanen punanen Björn borg mikĂ€ on kiva. Sit on sinisii ja muitakii vĂ€rejĂ€. En mĂ€ mitÀÀ superkalliita merkkejĂ€ hommaa mut kumminki tykkÀÀn shoppailla vatteita vĂ€hĂ€đŸ«ą oon ehkĂ€ vĂ€hĂ€ outo mies 😅


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kuulostaa myös kivalta ja siistiltĂ€ tyylisi😇

        KiitosđŸ«¶đŸ» jokaisella on minusta hieno tyyli sillon kun siitĂ€ itse tykkÀÀ 😊 Ja sun pÀÀllĂ€ nyt mikĂ€ vaa nĂ€yttĂ€s hyvĂ€ltĂ€ 😍 Ja vaikkei ois mitÀÀn pÀÀllĂ€ ni nĂ€yttĂ€s vielĂ€ paremmalt 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sit ku viilenee ni laitan collegepaidan tai hupparin. TykkÀÀn myös vĂ€rikkĂ€istĂ€ huppareista 😊 yks keltanen on ihan suosikki, olikohan se Gantin ja sit on kans sellanen punanen Björn borg mikĂ€ on kiva. Sit on sinisii ja muitakii vĂ€rejĂ€. En mĂ€ mitÀÀ superkalliita merkkejĂ€ hommaa mut kumminki tykkÀÀn shoppailla vatteita vĂ€hĂ€đŸ«ą oon ehkĂ€ vĂ€hĂ€ outo mies 😅

        Joo😊 mĂ€ en paljon merkeistĂ€ vĂ€litĂ€, jos miellyttÀÀ silmÀÀ ja on hyvĂ€ pÀÀllĂ€ niin se usein riittÀÀ ihan😊 jotain Adidasta ja Nikee on joskus. EtkĂ€ oo outo😘


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Joo😊 mĂ€ en paljon merkeistĂ€ vĂ€litĂ€, jos miellyttÀÀ silmÀÀ ja on hyvĂ€ pÀÀllĂ€ niin se usein riittÀÀ ihan😊 jotain Adidasta ja Nikee on joskus. EtkĂ€ oo outo😘

        En mĂ€kÀÀ vĂ€litĂ€. Aika paljon mulla on vaa jotain urheilumerkkejĂ€ 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        KiitosđŸ«¶đŸ» jokaisella on minusta hieno tyyli sillon kun siitĂ€ itse tykkÀÀ 😊 Ja sun pÀÀllĂ€ nyt mikĂ€ vaa nĂ€yttĂ€s hyvĂ€ltĂ€ 😍 Ja vaikkei ois mitÀÀn pÀÀllĂ€ ni nĂ€yttĂ€s vielĂ€ paremmalt 😉

        Niin on😊 noh Pupu, Ă€lĂ€ nyt liioitteleđŸ€­đŸ€­ mutta sinĂ€ oot kyl komee ja hyvĂ€nnĂ€könen ihan missĂ€ vaatteissa tahansa, tai sit ilmanđŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin on😊 noh Pupu, Ă€lĂ€ nyt liioitteleđŸ€­đŸ€­ mutta sinĂ€ oot kyl komee ja hyvĂ€nnĂ€könen ihan missĂ€ vaatteissa tahansa, tai sit ilmanđŸ€­

        đŸ«¶đŸ»â€ïž toivottavasti sulle ei tullut kuva et pröystĂ€ilisin vaatteilla jotenki. Ei mul mitÀÀ ihmevaatteit oo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        đŸ«¶đŸ»â€ïž toivottavasti sulle ei tullut kuva et pröystĂ€ilisin vaatteilla jotenki. Ei mul mitÀÀ ihmevaatteit oo.

        Ei tullut sellaista kuvaa😊🐰


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei tullut sellaista kuvaa😊🐰

        Kiva jos niin 😔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos niin 😔

        Ei huolta❀


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei huolta❀

        đŸ«¶đŸ»â€ïž Oon pelkkĂ€ Pupu vain đŸ„ș


      • Anonyymi kirjoitti:

        đŸ«¶đŸ»â€ïž Oon pelkkĂ€ Pupu vain đŸ„ș

        Prinsessa tykkÀÀ Pupusta juuri tuollaisenaan❀


      • Anonyymi kirjoitti:

        đŸ«¶đŸ»â€ïž Oon pelkkĂ€ Pupu vain đŸ„ș

        En saa unta😐


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En saa unta😐

        Menitkö nukkuu sanomatta Pupulle? đŸ„ș


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menitkö nukkuu sanomatta Pupulle? đŸ„ș

        Just kĂ€vin vuoteeseen ja on sellainen tunne ettei uni ole tulossa ainakaan pitkÀÀn aikaan😣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menitkö nukkuu sanomatta Pupulle? đŸ„ș

        Nyt mun tĂ€ytyy yrittÀÀ nukkua, herĂ€tys on aamullađŸ˜© hyvÀÀ yötĂ€â€ïž viereen saat tulla halutessasi tottakaiđŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Nyt mun tĂ€ytyy yrittÀÀ nukkua, herĂ€tys on aamullađŸ˜© hyvÀÀ yötĂ€â€ïž viereen saat tulla halutessasi tottakaiđŸ«¶đŸ»

        HyvÀÀ yötĂ€â€ïž tulen viereen


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Just kĂ€vin vuoteeseen ja on sellainen tunne ettei uni ole tulossa ainakaan pitkÀÀn aikaan😣

        Pupu hieroo sivelee sinun hartioita niin nukahdat đŸ„°đŸ€—


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pupu hieroo sivelee sinun hartioita niin nukahdat đŸ„°đŸ€—

        HuomentaaađŸ€—đŸ„± Prinsessa nukahti kun hartioita hieroit ja silitit, kiitos siitĂ€. Toivottavasti sinĂ€kin sait nukuttua hyvin tai ehkĂ€ nukut vielĂ€kinđŸ„°đŸ°


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        HuomentaaađŸ€—đŸ„± Prinsessa nukahti kun hartioita hieroit ja silitit, kiitos siitĂ€. Toivottavasti sinĂ€kin sait nukuttua hyvin tai ehkĂ€ nukut vielĂ€kinđŸ„°đŸ°

        Heips, mukava kuulla jos se toi unen 😊 Ihanaa viikonlopun alkua ❀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heips, mukava kuulla jos se toi unen 😊 Ihanaa viikonlopun alkua ❀

        ❀Samoin❀


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        ❀Samoin❀

        MitĂ€s kuuluu tĂ€nÀÀn? 😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        MitĂ€s kuuluu tĂ€nÀÀn? 😇

        Koulussa olin aamulla ja siitĂ€ asti oon tÀÀllĂ€ kotona siivoillut😅 nyt pitĂ€is syödĂ€ jotain. Kaupalla ajattelin kĂ€ydĂ€ kun unohdin eilen ostaa kahvia. Sen sellasta😇

        MitĂ€ sinulle kuuluu?❀


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Koulussa olin aamulla ja siitĂ€ asti oon tÀÀllĂ€ kotona siivoillut😅 nyt pitĂ€is syödĂ€ jotain. Kaupalla ajattelin kĂ€ydĂ€ kun unohdin eilen ostaa kahvia. Sen sellasta😇

        MitĂ€ sinulle kuuluu?❀

        Okei, ihan perusmukavalta kuulostaa 😊 aika samoja suunnitelmia, ruokaa pitĂ€isi valmistaa. TyöpĂ€ivĂ€ oli 😇 Nyt hörpin kahvia just, sinullekin riittĂ€isi ❀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, ihan perusmukavalta kuulostaa 😊 aika samoja suunnitelmia, ruokaa pitĂ€isi valmistaa. TyöpĂ€ivĂ€ oli 😇 Nyt hörpin kahvia just, sinullekin riittĂ€isi ❀

        Kivaaâ˜ș mielellĂ€ni kahvittelen Pupun kanssa❀


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kivaaâ˜ș mielellĂ€ni kahvittelen Pupun kanssa❀

        Tervetuloa đŸ€— Löysin sellasen nuudelivuokaohjeen. SitĂ€ ajattelin kokeilla 😇🐰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa đŸ€— Löysin sellasen nuudelivuokaohjeen. SitĂ€ ajattelin kokeilla 😇🐰

        HihiiđŸ€— kuulostaa herkulliselta😋 ihan niinku sinĂ€kin oot herkullinen kaikella mahdollisella tavallađŸ„°


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        HihiiđŸ€— kuulostaa herkulliselta😋 ihan niinku sinĂ€kin oot herkullinen kaikella mahdollisella tavallađŸ„°

        Onko sulla tota muumimukia missĂ€ muumipeikko ja niiskuneiti halaa? đŸ˜ŠđŸ€—


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla tota muumimukia missĂ€ muumipeikko ja niiskuneiti halaa? đŸ˜ŠđŸ€—

        Ei mulla oo, vanhemmilla saattaa olla en oo varma😊

        Mulla on sellaset lakanatđŸ˜…đŸ€­ vaaleanpunaiset ja paljon sydĂ€miĂ€đŸ€—â€ïž


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei mulla oo, vanhemmilla saattaa olla en oo varma😊

        Mulla on sellaset lakanatđŸ˜…đŸ€­ vaaleanpunaiset ja paljon sydĂ€miĂ€đŸ€—â€ïž

        Ai sellaset muumilakanat? 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai sellaset muumilakanat? 😍

        JoođŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        JoođŸ€­

        Waaau 😍 Ihanat đŸ«¶đŸ»



      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri toi đŸ˜ŠđŸ€—

        Se on ihana mukiđŸ€—


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Se on ihana mukiđŸ€—

        On đŸ€— Tuut mieleen tuosta mukista ❀


      • Anonyymi kirjoitti:

        On đŸ€— Tuut mieleen tuosta mukista ❀

        ❀❀ sinĂ€ tuut mieleen noista lakanoistađŸ˜đŸ«¶đŸ»


      • Jep😣 nyt harmittaa
 avasin telkun niin jÀÀkiekkoo tulee kolmoselta, en mĂ€ sitĂ€ halunnu😠


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jep😣 nyt harmittaa
 avasin telkun niin jÀÀkiekkoo tulee kolmoselta, en mĂ€ sitĂ€ halunnu😠

        No jep 😒


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        ❀❀ sinĂ€ tuut mieleen noista lakanoistađŸ˜đŸ«¶đŸ»

        đŸ„șâ€ïžđŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi kirjoitti:

        đŸ„șâ€ïžđŸ«¶đŸ»

        Ihanaa olisi sinun kanssa olla niissĂ€ lakanoissa. Hih, en voi vĂ€lttyĂ€ ajatukselta millaista olisi virpoa tuollaisissa sydĂ€nlakanoissađŸ€­đŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ihanaa olisi sinun kanssa olla niissĂ€ lakanoissa. Hih, en voi vĂ€lttyĂ€ ajatukselta millaista olisi virpoa tuollaisissa sydĂ€nlakanoissađŸ€­đŸ€­

        Olisi varmasti aivan superhyper ihanaa đŸ«¶đŸ» Mut niis pitĂ€is varoo ettei kĂ€y niinku Titi nallen syntymĂ€ttömĂ€lle veljelle vai miten se meni 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi varmasti aivan superhyper ihanaa đŸ«¶đŸ» Mut niis pitĂ€is varoo ettei kĂ€y niinku Titi nallen syntymĂ€ttömĂ€lle veljelle vai miten se meni 😂

        Niin olisđŸ„°
        Heh, ei se haittais😅 kastuishan ne muutenkin paikkapaikoinâ€ŠđŸ€­ hups


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin olisđŸ„°
        Heh, ei se haittais😅 kastuishan ne muutenkin paikkapaikoinâ€ŠđŸ€­ hups

        HihiđŸ€­đŸ€­ Kiva jos kastuisi...đŸ„° Voihan se olla et jos Prinsessa silittelisi vitsaa niin menis sitten lakanoillekin đŸ«ąđŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        HihiđŸ€­đŸ€­ Kiva jos kastuisi...đŸ„° Voihan se olla et jos Prinsessa silittelisi vitsaa niin menis sitten lakanoillekin đŸ«ąđŸ€­

        Hihii eipĂ€ sitĂ€ tiedĂ€ mihinkĂ€ ne menisđŸ€­đŸ«Š


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hihii eipĂ€ sitĂ€ tiedĂ€ mihinkĂ€ ne menisđŸ€­đŸ«Š

        đŸ€­ kiusaat Pupua ajatuksella 😁🍆


      • Anonyymi kirjoitti:

        đŸ€­ kiusaat Pupua ajatuksella 😁🍆

        Munakoiso😋🍆

        voihan munakoison piilottaa persikkaan🍑 tĂ€ssĂ€ tapauksessa tuo 🍑 on sitten viuhka😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Munakoiso😋🍆

        voihan munakoison piilottaa persikkaan🍑 tĂ€ssĂ€ tapauksessa tuo 🍑 on sitten viuhka😇

        Viuhkaan tietenki 😇 Sinne se on hyvĂ€ piilottaa ja oikein hyvĂ€ltĂ€ tuntuu se piilotteluđŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viuhkaan tietenki 😇 Sinne se on hyvĂ€ piilottaa ja oikein hyvĂ€ltĂ€ tuntuu se piilotteluđŸ€­

        HihihđŸ€­ paras piiloleikki ikinĂ€đŸ˜‰


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        HihihđŸ€­ paras piiloleikki ikinĂ€đŸ˜‰

        On đŸ„° koht meen saunaan. Prisnsessa saisi kyl hypĂ€tĂ€ siihen syliin lauteilla đŸ€­vitsakii on jo valmiiks pystyssĂ€đŸ™ˆ


      • Anonyymi kirjoitti:

        On đŸ„° koht meen saunaan. Prisnsessa saisi kyl hypĂ€tĂ€ siihen syliin lauteilla đŸ€­vitsakii on jo valmiiks pystyssĂ€đŸ™ˆ

        MĂ€ oonkin suihkuun menossa justâ˜ș voisin kuvitella olevani ”saunomassa” Pupun kanssađŸ€­ suihkussa kun oon kĂ€ynyt niin tuun saunaan kanssasi, enkĂ€ istukaan lauteelle vaan oho, vitsan pÀÀlleđŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        MĂ€ oonkin suihkuun menossa justâ˜ș voisin kuvitella olevani ”saunomassa” Pupun kanssađŸ€­ suihkussa kun oon kĂ€ynyt niin tuun saunaan kanssasi, enkĂ€ istukaan lauteelle vaan oho, vitsan pÀÀlleđŸ€­

        Hihii đŸ€—đŸ€­ Tervetuloa, tÀÀllĂ€ onkii kovat löylyt kaikin puolin 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hihii đŸ€—đŸ€­ Tervetuloa, tÀÀllĂ€ onkii kovat löylyt kaikin puolin 😉

        Olipas kova
t löylyt tosiaan, kirjaimellisesti❀


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Olipas kova
t löylyt tosiaan, kirjaimellisesti❀

        Oli oikein hikiset ja liukkaat oltavat đŸ„°


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli oikein hikiset ja liukkaat oltavat đŸ„°

        HihhihđŸ€­đŸ’Š


      • Anonyymi kirjoitti:

        https://www.temu.com/fi/moderni-minimalistinen-lasikurkku-koriste-ainutlaatuinen-vihreÀ--muotoilu-tÀydellinen-kodin-sisustukseen-ei-sÀhköÀ--g-601099635198854.html

        Mulle tulee nĂ€it Temun mainoksia Faceen, aika mielenkiintosia. Katso tĂ€tĂ€kin koristekurkkua đŸ€­đŸ€­

        Sain linkin auki kopioiden😊 vai ettĂ€ koriste ja tĂ€ydellinen sisustukseenâ€ŠđŸ€­ tuskin jÀÀ koristeeksi tai sisustuselementiksi joka menee ja ostaa😂


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Sain linkin auki kopioiden😊 vai ettĂ€ koriste ja tĂ€ydellinen sisustukseenâ€ŠđŸ€­ tuskin jÀÀ koristeeksi tai sisustuselementiksi joka menee ja ostaa😂

        Okei kiva jos aukesi. MĂ€ en saanu auki vaikka kopioin linkin mut eipĂ€ sil vĂ€liĂ€. Hassuu vaa miten noi nimeÀÀ noi tuotteet đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ei linkki toimi

        On eri leveyksiĂ€, pituuksia ja tuommosia kivoja muhkuroita/nyppylöitÀ  onpas kerrassaan mukavan nĂ€köisiĂ€ sisustuksia, tuo varmasti uutta ilmettĂ€ kotiin
        đŸ€ŁđŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        On eri leveyksiĂ€, pituuksia ja tuommosia kivoja muhkuroita/nyppylöitÀ  onpas kerrassaan mukavan nĂ€köisiĂ€ sisustuksia, tuo varmasti uutta ilmettĂ€ kotiin
        đŸ€ŁđŸ€­

        KyllĂ€ varmasti tuo omistajal jos jonkinmoisia ilmeitĂ€ đŸ€ŁđŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei kiva jos aukesi. MĂ€ en saanu auki vaikka kopioin linkin mut eipĂ€ sil vĂ€liĂ€. Hassuu vaa miten noi nimeÀÀ noi tuotteet đŸ€­

        On😂 sisustukseen=sisĂ€lle? nuo on aika hassuja kÀÀnnöksiĂ€ mitĂ€ oon kattonu😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        KyllĂ€ varmasti tuo omistajal jos jonkinmoisia ilmeitĂ€ đŸ€ŁđŸ€­

        Jep, saattaa olla mĂ€rkÀÀ ja ÀÀnekĂ€stĂ€kin sisustamistađŸ˜…đŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jep, saattaa olla mĂ€rkÀÀ ja ÀÀnekĂ€stĂ€kin sisustamistađŸ˜…đŸ€­

        Hihii đŸ€­ Sun kansda ois kiva sisustaa 😉😍


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        On😂 sisustukseen=sisĂ€lle? nuo on aika hassuja kÀÀnnöksiĂ€ mitĂ€ oon kattonu😅

        Joo😂 Sitten vĂ€lillĂ€ tulee jotain "kĂ€teensopivia lihastenhierontalaitteita" mitkĂ€ nĂ€yttÀÀ kyl olevan ihan muuhun tarkotukseen 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hihii đŸ€­ Sun kansda ois kiva sisustaa 😉😍

        MinĂ€kin tykkĂ€isin sisustaa Pupun kanssa. Liikutellaan ja siirrellÀÀn erĂ€stĂ€ kĂ€teenkin sopivaa työkalua sellaisessa pesĂ€ssĂ€â€ŠđŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        MinĂ€kin tykkĂ€isin sisustaa Pupun kanssa. Liikutellaan ja siirrellÀÀn erĂ€stĂ€ kĂ€teenkin sopivaa työkalua sellaisessa pesĂ€ssĂ€â€ŠđŸ€­

        Nii pitĂ€s koittaa miten se sopii sisutukseen đŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        MinĂ€kin tykkĂ€isin sisustaa Pupun kanssa. Liikutellaan ja siirrellÀÀn erĂ€stĂ€ kĂ€teenkin sopivaa työkalua sellaisessa pesĂ€ssĂ€â€ŠđŸ€­

        https://www.temu.com/fi/monikÀyttöinen-ilmatÀytteinen-tyyny-sydÀmenmuotoinen-jalkojen-vyötÀrön--tyyny-makuuhuoneen-mukavuuteen-vain-kuivapesu-g-601099586431792.html

        Hmm sopisiko tĂ€mĂ€ sisutukseen? đŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        MinĂ€kin tykkĂ€isin sisustaa Pupun kanssa. Liikutellaan ja siirrellÀÀn erĂ€stĂ€ kĂ€teenkin sopivaa työkalua sellaisessa pesĂ€ssĂ€â€ŠđŸ€­

        Saatoit nukahtaa, ei se mitÀÀn. Hipsin viereen, hyvÀÀ yötĂ€ rakkalle prinsessalle đŸ«¶đŸ»â€ïž


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatoit nukahtaa, ei se mitÀÀn. Hipsin viereen, hyvÀÀ yötĂ€ rakkalle prinsessalle đŸ«¶đŸ»â€ïž

        Niin nukahdinđŸ˜ŽđŸ«¶đŸ» herĂ€sin vĂ€liin, nyt jatkan unia. Ihanaa kun olet vieressĂ€ siinĂ€â€ïž


      • Anonyymi kirjoitti:

        https://www.temu.com/fi/monikÀyttöinen-ilmatÀytteinen-tyyny-sydÀmenmuotoinen-jalkojen-vyötÀrön--tyyny-makuuhuoneen-mukavuuteen-vain-kuivapesu-g-601099586431792.html

        Hmm sopisiko tĂ€mĂ€ sisutukseen? đŸ€­

        Kaikkiin vuodenaikoihin sopiva tyynyđŸ€Ł no se on hyvĂ€ ettĂ€ voi kĂ€yttÀÀ kesĂ€t talvet tuota tyynyyđŸ˜‚đŸ€­
        Ihan selkeĂ€sti virvontavĂ€line on tuo, saa viuhkan paremmin tarjolleđŸ€­đŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin nukahdinđŸ˜ŽđŸ«¶đŸ» herĂ€sin vĂ€liin, nyt jatkan unia. Ihanaa kun olet vieressĂ€ siinĂ€â€ïž

        Mukavaa lauantaita ❀ NĂ€in Pupu-unia 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa lauantaita ❀ NĂ€in Pupu-unia 😊

        Kiitos samoin❀ oi ihanaa mitĂ€ niissĂ€ tapahtui? 😍🐇
        MÀ en muista ettÀ olisin mitÀÀn unta nÀhnyt.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kiitos samoin❀ oi ihanaa mitĂ€ niissĂ€ tapahtui? 😍🐇
        MÀ en muista ettÀ olisin mitÀÀn unta nÀhnyt.

        Muistan et mulla oli lemmikkipupu ja talutin sitĂ€ hihnassa, sitten kaikki ihasteli sitĂ€ ja halusi silittÀÀ 😇 Muuta en muista, nukuin aika sikeesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Waaau 😍 Ihanat đŸ«¶đŸ»

        Siis.. ootko sÀ niinku mies? MIEHEN ei kuulu ihailla muumimukeja tai lakanoita. Ne on naisten asioita, naiselle kuuluu keittÀminen ja siivoaminen MIES hoitaa fyysiset työt, on kiinnostunut autojen remontoinnista ja kalastamisesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan et mulla oli lemmikkipupu ja talutin sitĂ€ hihnassa, sitten kaikki ihasteli sitĂ€ ja halusi silittÀÀ 😇 Muuta en muista, nukuin aika sikeesti.

        Suloistaâ˜ș minĂ€ olisin valtavasti ihastellut lemmikkipupuasi, kysyen saanko silittÀÀ sitĂ€ ja ottaa syliin?đŸ€—â€ïž Pupun lemmikkipupu🐰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis.. ootko sÀ niinku mies? MIEHEN ei kuulu ihailla muumimukeja tai lakanoita. Ne on naisten asioita, naiselle kuuluu keittÀminen ja siivoaminen MIES hoitaa fyysiset työt, on kiinnostunut autojen remontoinnista ja kalastamisesta.

        MitÀ vÀliÀ sillÀ on mitÀ mies ihailee tai mistÀ on kiinnostunut??? tuo on ihan typerÀ ja kivikauden aikainen ajattelumalli.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Suloistaâ˜ș minĂ€ olisin valtavasti ihastellut lemmikkipupuasi, kysyen saanko silittÀÀ sitĂ€ ja ottaa syliin?đŸ€—â€ïž Pupun lemmikkipupu🐰

        Hihii❀ saisit ottaa syliin sen ja minutkinđŸ€©


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis.. ootko sÀ niinku mies? MIEHEN ei kuulu ihailla muumimukeja tai lakanoita. Ne on naisten asioita, naiselle kuuluu keittÀminen ja siivoaminen MIES hoitaa fyysiset työt, on kiinnostunut autojen remontoinnista ja kalastamisesta.

        Miksen vois olla kiinnostunut myös noista asioista? Kyl minÀ osaan autojakin laittaa ja olen kiinnostunut niiden tekniikasta. Kalastuksesta en tykkÀÀ oikeen. Ruoanlaitto on minusta kivaa ja siivoaminen myös ihan mukavaa, miksi ne hommat kuuluisi juuri naiselle?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        MitÀ vÀliÀ sillÀ on mitÀ mies ihailee tai mistÀ on kiinnostunut??? tuo on ihan typerÀ ja kivikauden aikainen ajattelumalli.

        Kiitos kun puolustat kulta đŸ„° No on tuo hölmöÀ ettei mies saisi olla kiinnostunut muumimukeista vaikkapa.

        KyllĂ€ Pupu siivoaisi ja kokkaisi Prinsessalle ❀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hihii❀ saisit ottaa syliin sen ja minutkinđŸ€©

        SeinĂ€ tapauksessa ottaisin molemmat syliin ja nuuskuttelisin ja suukottelisinđŸ€—đŸ˜˜đŸ„°


      • Prinsessasi kirjoitti:

        SeinĂ€ tapauksessa ottaisin molemmat syliin ja nuuskuttelisin ja suukottelisinđŸ€—đŸ˜˜đŸ„°

        MikĂ€ seinĂ€. Tarkoitin siinĂ€đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksen vois olla kiinnostunut myös noista asioista? Kyl minÀ osaan autojakin laittaa ja olen kiinnostunut niiden tekniikasta. Kalastuksesta en tykkÀÀ oikeen. Ruoanlaitto on minusta kivaa ja siivoaminen myös ihan mukavaa, miksi ne hommat kuuluisi juuri naiselle?

        Saat olla kiinnostunut ja tykĂ€tĂ€ ihan mistĂ€ tahansađŸ«¶đŸ»
        tuo on ihan tyhmÀÀ, mÀÀritellÀ sukupuolen perusteella tuollaiset asiat. MinÀ tiedÀn naisia, jotka kalastavat ja metsÀstÀvÀt, rassaavat autoja yms.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun puolustat kulta đŸ„° No on tuo hölmöÀ ettei mies saisi olla kiinnostunut muumimukeista vaikkapa.

        KyllĂ€ Pupu siivoaisi ja kokkaisi Prinsessalle ❀

        Tottakai puolustan kultaaniđŸ„șđŸ„° kiitos kun siivoaisit ja kokkaisit minulle, niin minĂ€kin sinulle❀


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tottakai puolustan kultaaniđŸ„șđŸ„° kiitos kun siivoaisit ja kokkaisit minulle, niin minĂ€kin sinulle❀

        Kiitos đŸ„ș❀ Sellainen kuulostaa hyvĂ€ltĂ€ kun molemmat osallistuu kotitöihin ja sitten voi aina toki hemmotella toista ja hoitaa toisen puolesta 🐰 Tai ei sun tarviisi mut Pupu hemmottelisi mielellÀÀm sua 😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Saat olla kiinnostunut ja tykĂ€tĂ€ ihan mistĂ€ tahansađŸ«¶đŸ»
        tuo on ihan tyhmÀÀ, mÀÀritellÀ sukupuolen perusteella tuollaiset asiat. MinÀ tiedÀn naisia, jotka kalastavat ja metsÀstÀvÀt, rassaavat autoja yms.

        Jep nĂ€in se on. Ja miksi se sulkisi pois ettenkö voisi rassata autoja tai mitĂ€ nyt tyhmĂ€sti geneerisesti mielletÀÀn miehisiksi hommiksi. Kyl minĂ€ tykkÀÀn remppajutuista ihan yhtĂ€ lailla 😊🐰 Ei mua kalastus tai metsĂ€stys kiinnosta kuitenkaa yhtÀÀn.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        MikĂ€ seinĂ€. Tarkoitin siinĂ€đŸ€­

        Hihii seinĂ€ tai siinĂ€, kuhan oot siinĂ€ ❀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos đŸ„ș❀ Sellainen kuulostaa hyvĂ€ltĂ€ kun molemmat osallistuu kotitöihin ja sitten voi aina toki hemmotella toista ja hoitaa toisen puolesta 🐰 Tai ei sun tarviisi mut Pupu hemmottelisi mielellÀÀm sua 😇

        Jep niin se on minustakin hyvĂ€ niin😇 kyllĂ€ minĂ€kin tekisin Pupun puolesta ja hemmottelisin sinua muutenkinđŸ˜˜â€ïž


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep nĂ€in se on. Ja miksi se sulkisi pois ettenkö voisi rassata autoja tai mitĂ€ nyt tyhmĂ€sti geneerisesti mielletÀÀn miehisiksi hommiksi. Kyl minĂ€ tykkÀÀn remppajutuista ihan yhtĂ€ lailla 😊🐰 Ei mua kalastus tai metsĂ€stys kiinnosta kuitenkaa yhtÀÀn.

        Ei se suljekaan😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep nĂ€in se on. Ja miksi se sulkisi pois ettenkö voisi rassata autoja tai mitĂ€ nyt tyhmĂ€sti geneerisesti mielletÀÀn miehisiksi hommiksi. Kyl minĂ€ tykkÀÀn remppajutuista ihan yhtĂ€ lailla 😊🐰 Ei mua kalastus tai metsĂ€stys kiinnosta kuitenkaa yhtÀÀn.

        Joo ei hÀtÀÀ saat pitÀÀ sun hinttilakanat ja pinkin aamutakkis.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jep niin se on minustakin hyvĂ€ niin😇 kyllĂ€ minĂ€kin tekisin Pupun puolesta ja hemmottelisin sinua muutenkinđŸ˜˜â€ïž

        Kiitos đŸ„°


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei hÀtÀÀ saat pitÀÀ sun hinttilakanat ja pinkin aamutakkis.

        Kuule mitkÀÀn lakanat ei tee kestÀÀn hinttiĂ€. MĂ€ haluaisin sellaisen pinkin aamutakin, tai silkkisen. 🌾



      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Oho, onko se vaikea laji? 😊 kung fu -Pupu 🐰

        En mĂ€ oikeest osaa đŸ€­ Se oli vaa toi reels 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mĂ€ oikeest osaa đŸ€­ Se oli vaa toi reels 😂

        Aijaaaa😂😂 mĂ€ luulin ettĂ€ tarkotit ettĂ€ oikeesti osaatđŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Aijaaaa😂😂 mĂ€ luulin ettĂ€ tarkotit ettĂ€ oikeesti osaatđŸ€­

        Juu se oli vaa vitsi. EnkĂ€ mĂ€ nyt oikeest uhkailis ketÀÀn, kunhan tollanen hassu juttu oli 😊 Kyl mĂ€ jotain urheilulajia osaan aika hyvin 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu se oli vaa vitsi. EnkĂ€ mĂ€ nyt oikeest uhkailis ketÀÀn, kunhan tollanen hassu juttu oli 😊 Kyl mĂ€ jotain urheilulajia osaan aika hyvin 😊

        YmmĂ€rsin kyllĂ€đŸ˜‡


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kuule mitkÀÀn lakanat ei tee kestÀÀn hinttiĂ€. MĂ€ haluaisin sellaisen pinkin aamutakin, tai silkkisen. 🌾

        Voisin hankkia sulle sellaisen 😇


      • Anonyymi


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        đŸ„° tÀÀ eka kuulostaa ihan Joonas Nordmanilt nyt kyl Maskedis.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Onpas kauniita aamutakkeja😍 vaalea tai vaaleanpunainen on Prinsessaan mieleen, mutta on nuo kaikki muutkin ihania😊

        Joo vaaleassa tai vaakeanpunaisessa nĂ€yttĂ€isit syötĂ€vĂ€n hyvĂ€ltĂ€ đŸ©·


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut ei sen tollanen tarviisi olla ku oot kaunein vaikka jĂ€tesĂ€kkiin pukeutuneena đŸ„°

        Miks mun kommentit taas poistuu. Mutta niin olisit sinĂ€kin, ihan mitĂ€ tahansa pÀÀllĂ€ tai ilman mitÀÀn, olet komein ja ihanin ikinĂ€â€ïž


      • Anonyymi kirjoitti:

        đŸ„° tÀÀ eka kuulostaa ihan Joonas Nordmanilt nyt kyl Maskedis.

        Joo en yhtÀÀn tiiĂ€đŸ€” mutta siis kyllĂ€ tÀÀ joku nĂ€yttelijĂ€ tai laulaja onđŸ€”


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Joo en yhtÀÀn tiiĂ€đŸ€” mutta siis kyllĂ€ tÀÀ joku nĂ€yttelijĂ€ tai laulaja onđŸ€”

        Laulutaitojensa perusteellađŸ€”


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Miks mun kommentit taas poistuu. Mutta niin olisit sinĂ€kin, ihan mitĂ€ tahansa pÀÀllĂ€ tai ilman mitÀÀn, olet komein ja ihanin ikinĂ€â€ïž

        Kiitos đŸ„șđŸ„ș


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Laulutaitojensa perusteellađŸ€”

        Joo on đŸ€”


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Laulutaitojensa perusteellađŸ€”

        Roni BÀck? TÀmÀ tÀhkÀ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo on đŸ€”

        Tuli mieleen Lauri Markkanen tĂ€stĂ€ tĂ€hkĂ€stĂ€, kun tuossa oli tuo koripallo. SehĂ€n on tosi pitkĂ€. Mutta toisaalta tÀÀ kyllĂ€ kuulostaa joltain vanhemmalta. Voisko olla sittenki Marko Anttila? 😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tuli mieleen Lauri Markkanen tĂ€stĂ€ tĂ€hkĂ€stĂ€, kun tuossa oli tuo koripallo. SehĂ€n on tosi pitkĂ€. Mutta toisaalta tÀÀ kyllĂ€ kuulostaa joltain vanhemmalta. Voisko olla sittenki Marko Anttila? 😊

        Vooi olla, Marko Anttilaa oo miettinyt myös 😇


      • Anonyymi

        Tuli vaa mieleen. Mut toi Mörkö Marko kyl on hyvÀ arvaus.


      • Anonyymi

        TÀÀ Luuranko on vaikea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        TÀÀ Luuranko on vaikea.

        Nii on. Mulla ei oo siis mitÀÀn kĂ€sitystĂ€đŸ˜… laulaja kyllĂ€ myös ihan selkeesti.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Nii on. Mulla ei oo siis mitÀÀn kĂ€sitystĂ€đŸ˜… laulaja kyllĂ€ myös ihan selkeesti.

        Jep đŸ€” Voisko se olla Haloo Helsingin laulaja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep đŸ€” Voisko se olla Haloo Helsingin laulaja?

        Minusta ei ihan hĂ€neltĂ€ kuulosta mutta voihan se toki pystyĂ€ muuttaa ÀÀntĂ€nsĂ€đŸ€”


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Minusta ei ihan hĂ€neltĂ€ kuulosta mutta voihan se toki pystyĂ€ muuttaa ÀÀntĂ€nsĂ€đŸ€”

        Nii ei kuulosta mut ihan vaan tuosta hahmosta tuli mieleen 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii ei kuulosta mut ihan vaan tuosta hahmosta tuli mieleen 😊

        Niin tulee vĂ€hĂ€n😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin tulee vĂ€hĂ€n😊

        Mut varmasti ei oo se


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut varmasti ei oo se

        MĂ€ en tiedĂ€ enÀÀ kuka on đŸ’© enkĂ€ HuiskustađŸ«ą


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut varmasti ei oo se

        Nyt on jĂ€nnittĂ€vĂ€Ă€đŸ˜ł


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Nyt on jĂ€nnittĂ€vĂ€Ă€đŸ˜ł

        Olihaa se Mörkö Marko 😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        MĂ€ en tiedĂ€ enÀÀ kuka on đŸ’© enkĂ€ HuiskustađŸ«ą

        Joo on vaikee sanoa kuka on Huisku 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olihaa se Mörkö Marko 😊

        Joo😊 ekan biisin perusteella löikö mörkö sisÀÀn niin nuokin sitĂ€ epĂ€ili ettĂ€ laulaisko muka itestÀÀn heti ainakaan, ettĂ€ olisko liian selkeeđŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Joo😊 ekan biisin perusteella löikö mörkö sisÀÀn niin nuokin sitĂ€ epĂ€ili ettĂ€ laulaisko muka itestÀÀn heti ainakaan, ettĂ€ olisko liian selkeeđŸ€­

        Jep. Mietin kans et onks se liian selvĂ€ 😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Joo😊 ekan biisin perusteella löikö mörkö sisÀÀn niin nuokin sitĂ€ epĂ€ili ettĂ€ laulaisko muka itestÀÀn heti ainakaan, ettĂ€ olisko liian selkeeđŸ€­

        Ei ois pitĂ€n jakaa noit Temu linkkejĂ€ 🙈 Nyt ku selaa fb:ssĂ€ noit videoit ni tulee nĂ€it mainoksii vĂ€liin 😂
        https://www.facebook.com/share/EpTo2JvYtC9HjpQn/


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ois pitĂ€n jakaa noit Temu linkkejĂ€ 🙈 Nyt ku selaa fb:ssĂ€ noit videoit ni tulee nĂ€it mainoksii vĂ€liin 😂
        https://www.facebook.com/share/EpTo2JvYtC9HjpQn/

        Voih😂 nuo on hauskoja kun jotkut tuotteet ja niiden kuvaukset on niin hĂ€mmentĂ€viĂ€ 😅


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Voih😂 nuo on hauskoja kun jotkut tuotteet ja niiden kuvaukset on niin hĂ€mmentĂ€viĂ€ 😅

        Jep 😂 Ja ihan outoja tuotteita 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ois pitĂ€n jakaa noit Temu linkkejĂ€ 🙈 Nyt ku selaa fb:ssĂ€ noit videoit ni tulee nĂ€it mainoksii vĂ€liin 😂
        https://www.facebook.com/share/EpTo2JvYtC9HjpQn/

        MitĂ€ ton ekan vyön pitĂ€s niinku tehĂ€? Sanontaan et se on vatsatukoksen vyö đŸ€š


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep 😂 Ja ihan outoja tuotteita 😂

        Katos tÀÀ:
        https://www.temu.com/fi/1-2-kpl-simuloitua-palautumista-ei--muodonmuutos-simuloitu-vÀÀrÀ-violetti-munakoiso-vihanneshedelmÀmalli-sisustus-hotellille-pastoraalinen-valokuvaaja-opetusvÀlineet-keittiö-vihanneskoristeet-halloween-joulu-sadonkorjuu-kiitospÀivÀn-juhlan-sisustus-g-601099645944831.html?_oak_mp_inf=EP+H/Nam1ogBGhVybWVkZHhteW12aTJ2NHVwZDRzcnEgsbDMsKEy&thumb_url=https://img.kwcdn.com/product/fancy/7cab2f92-dd9d-4172-880d-6b74fff5c019.jpg?imageView2/2/w/500/q/60/format/webp&_web_cover=thumb_url&pic_h=375&pic_w=375&spec_gallery_id=601099645944831&refer_page_sn=10032&refer_source=0&freesia_scene=11&_oak_freesia_scene=11&_oak_rec_ext_1=NDk4&_oak_gallery_order=953188621,2091128271,1069381440,555347177,380902228&refer_page_el_sn=200444&from_rec=1&enable_cache=1&_x_vst_scene=adg&_x_ads_sub_channel=shopping&_x_ns_prz_type=-1&_x_ns_sku_id=17592198501419&_x_ns_gid=601099513766679&_x_ads_channel=google&_x_gmc_account=770526858&_x_login_type=Google&_x_ads_account=5451565529&_x_ads_set=21129819501&_x_ads_id=155552970130&_x_ads_creative_id=694850975478&_x_ns_source=g&_x_ns_gclid=EAIaIQobChMIhvPlmePUiAMVvBqiAx0Nchh8EAQYASABEgKFe_D_BwE&_x_ns_placement=&_x_ns_match_type=&_x_ns_ad_position=&_x_ns_product_id=770526858-fi-17592198501419&_x_ns_target=&_x_ns_devicemodel=&_x_ns_wbraid=Cj4KCAjwurS3BhBmEi4AYLZWye7CTwl00bMFD54A-VEdIsfww3hfmOVhBVIL-c3GpIHJaHKOz3KZGNckGgLbSw&_x_ns_gbraid=0AAAAAo4mICEVZvTsSYnn-w24C49_EY291&_x_ns_targetid=pla-2279682914312&_x_sessn_id=3izjy2uis9&refer_page_name=goods&refer_page_id=10032_1726947175555_30jfv3gejz

        Hemmetti kun on pitkÀ linkki
 saatkohan sen auki?
        Tommosii munakoiso”koristeitaâ€đŸ€­đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        MitĂ€ ton ekan vyön pitĂ€s niinku tehĂ€? Sanontaan et se on vatsatukoksen vyö đŸ€š

        En kyl tajuu ihan
😅 vitsakin siellĂ€ on varmaan aika ahtaalla🙄


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Katos tÀÀ:
        https://www.temu.com/fi/1-2-kpl-simuloitua-palautumista-ei--muodonmuutos-simuloitu-vÀÀrÀ-violetti-munakoiso-vihanneshedelmÀmalli-sisustus-hotellille-pastoraalinen-valokuvaaja-opetusvÀlineet-keittiö-vihanneskoristeet-halloween-joulu-sadonkorjuu-kiitospÀivÀn-juhlan-sisustus-g-601099645944831.html?_oak_mp_inf=EP H/Nam1ogBGhVybWVkZHhteW12aTJ2NHVwZDRzcnEgsbDMsKEy&thumb_url=https://img.kwcdn.com/product/fancy/7cab2f92-dd9d-4172-880d-6b74fff5c019.jpg?imageView2/2/w/500/q/60/format/webp&_web_cover=thumb_url&pic_h=375&pic_w=375&spec_gallery_id=601099645944831&refer_page_sn=10032&refer_source=0&freesia_scene=11&_oak_freesia_scene=11&_oak_rec_ext_1=NDk4&_oak_gallery_order=953188621,2091128271,1069381440,555347177,380902228&refer_page_el_sn=200444&from_rec=1&enable_cache=1&_x_vst_scene=adg&_x_ads_sub_channel=shopping&_x_ns_prz_type=-1&_x_ns_sku_id=17592198501419&_x_ns_gid=601099513766679&_x_ads_channel=google&_x_gmc_account=770526858&_x_login_type=Google&_x_ads_account=5451565529&_x_ads_set=21129819501&_x_ads_id=155552970130&_x_ads_creative_id=694850975478&_x_ns_source=g&_x_ns_gclid=EAIaIQobChMIhvPlmePUiAMVvBqiAx0Nchh8EAQYASABEgKFe_D_BwE&_x_ns_placement=&_x_ns_match_type=&_x_ns_ad_position=&_x_ns_product_id=770526858-fi-17592198501419&_x_ns_target=&_x_ns_devicemodel=&_x_ns_wbraid=Cj4KCAjwurS3BhBmEi4AYLZWye7CTwl00bMFD54A-VEdIsfww3hfmOVhBVIL-c3GpIHJaHKOz3KZGNckGgLbSw&_x_ns_gbraid=0AAAAAo4mICEVZvTsSYnn-w24C49_EY291&_x_ns_targetid=pla-2279682914312&_x_sessn_id=3izjy2uis9&refer_page_name=goods&refer_page_id=10032_1726947175555_30jfv3gejz

        Hemmetti kun on pitkÀ linkki
 saatkohan sen auki?
        Tommosii munakoiso”koristeitaâ€đŸ€­đŸ€­

        Sain auki. KyllĂ€ kyllĂ€, simuloi palautumista vai mitĂ€ siinĂ€ lukikaa 😂😂 mitĂ€hĂ€n palautumista đŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En kyl tajuu ihan
😅 vitsakin siellĂ€ on varmaan aika ahtaalla🙄

        No ois! Tuntuis aika inhottavalle. EhkĂ€ noi jonkuu tukoksen aiheuttas 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sain auki. KyllĂ€ kyllĂ€, simuloi palautumista vai mitĂ€ siinĂ€ lukikaa 😂😂 mitĂ€hĂ€n palautumista đŸ€­

        Jotain sesonkituotteista siinĂ€ puhuttiin, sopii halloweeniin ja jouluun
 öhömđŸ˜łđŸ€­ kuvissa aseteltu noita johonkin koriinđŸ€Ł on varmasti rentouttava tuoteđŸ€­đŸ†


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ois! Tuntuis aika inhottavalle. EhkĂ€ noi jonkuu tukoksen aiheuttas 😂

        Jep ei vitsa saa puristuksissa ollađŸ˜„


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jotain sesonkituotteista siinĂ€ puhuttiin, sopii halloweeniin ja jouluun
 öhömđŸ˜łđŸ€­ kuvissa aseteltu noita johonkin koriinđŸ€Ł on varmasti rentouttava tuoteđŸ€­đŸ†

        Noh varsinaisesti en kumpaankaan juhlaan munakoisoa liitĂ€... mut ainahan sitĂ€ hyvĂ€ rentoutua on 😂 aika pitkiĂ€ munakoisoja ovat kyllĂ€đŸ˜…


      • Kukonsormus😂😂 aika mielenkiintonenđŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jep ei vitsa saa puristuksissa ollađŸ˜„

        PitĂ€s tuida sitten hoitajalle elvytettĂ€vĂ€ks se đŸ˜‚đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh varsinaisesti en kumpaankaan juhlaan munakoisoa liitĂ€... mut ainahan sitĂ€ hyvĂ€ rentoutua on 😂 aika pitkiĂ€ munakoisoja ovat kyllĂ€đŸ˜…

        EikĂ€ nuo minusta mitÀÀn sesonkituotteita ole ylipÀÀtÀÀn, kyllĂ€hĂ€n tuollaisen kanssa ja viettÀÀ laatuaikaa ihan millon vaan😉


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        EikĂ€ nuo minusta mitÀÀn sesonkituotteita ole ylipÀÀtÀÀn, kyllĂ€hĂ€n tuollaisen kanssa ja viettÀÀ laatuaikaa ihan millon vaan😉

        No se lienee totta 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        PitĂ€s tuida sitten hoitajalle elvytettĂ€vĂ€ks se đŸ˜‚đŸ€­

        Sitten tĂ€ytyy ottaa ne pois ja pÀÀstÀÀ vitsa valloilleen, sitten siihen pitĂ€is varmaan veri saada kiertĂ€mÀÀnđŸ€­đŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Sitten tĂ€ytyy ottaa ne pois ja pÀÀstÀÀ vitsa valloilleen, sitten siihen pitĂ€is varmaan veri saada kiertĂ€mÀÀnđŸ€­đŸ€­

        KyllĂ€hĂ€n se olisi hyvĂ€, varmasti ei veri kierrĂ€ tollasissa valjaissa đŸ€­ No se helposti alkais kiertÀÀ kjos Prinsessa olisi hoitajana đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se lienee totta 😊

        https://www.temu.com/fi/eroottinen-sormikondomi-iso-pellettisormikondomi-korkeasti-venyvÀ-itsetyydytyssormikondomi-g-pistekondomi-flirttaileva-sormikondomi-jossa-on-töyssy-aikuisten-eroottiset-tuotteet-pariskunnille-g-601099530451040.html?_oak_mp_inf=EODw8p+m1ogBGhVleGdncmk4Y2lxOGV5YnlvZ25xbmoglO/JsaEy&thumb_url=https://img.kwcdn.com/product/Fancyalgo/VirtualModelMatting/25b2dfde68fe72f53c4825d8ff1cedca.jpg?imageView2/2/w/500/q/60/format/webp&_web_cover=thumb_url&pic_h=800&pic_w=800&spec_gallery_id=4042993959&refer_page_sn=10032&refer_source=0&freesia_scene=11&_oak_freesia_scene=11&_oak_rec_ext_1=ODc&_oak_gallery_order=0&refer_page_el_sn=200444&from_rec=1&enable_cache=1&_x_sessn_id=uwiq65fcb8&refer_page_name=goods&refer_page_id=10032_1726949223208_5t3k4bzw5p

        SiinĂ€ olis tommonen eroottinen sormihiha, flirttailuhihaksikin tuolla sanotaan😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        KyllĂ€hĂ€n se olisi hyvĂ€, varmasti ei veri kierrĂ€ tollasissa valjaissa đŸ€­ No se helposti alkais kiertÀÀ kjos Prinsessa olisi hoitajana đŸ€­

        Jos Pupu olis potilaana tĂ€llaisen asian kanssa, niin kyllĂ€ me saataisiin vitsa eloonđŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        https://www.temu.com/fi/eroottinen-sormikondomi-iso-pellettisormikondomi-korkeasti-venyvÀ-itsetyydytyssormikondomi-g-pistekondomi-flirttaileva-sormikondomi-jossa-on-töyssy-aikuisten-eroottiset-tuotteet-pariskunnille-g-601099530451040.html?_oak_mp_inf=EODw8p m1ogBGhVleGdncmk4Y2lxOGV5YnlvZ25xbmoglO/JsaEy&thumb_url=https://img.kwcdn.com/product/Fancyalgo/VirtualModelMatting/25b2dfde68fe72f53c4825d8ff1cedca.jpg?imageView2/2/w/500/q/60/format/webp&_web_cover=thumb_url&pic_h=800&pic_w=800&spec_gallery_id=4042993959&refer_page_sn=10032&refer_source=0&freesia_scene=11&_oak_freesia_scene=11&_oak_rec_ext_1=ODc&_oak_gallery_order=0&refer_page_el_sn=200444&from_rec=1&enable_cache=1&_x_sessn_id=uwiq65fcb8&refer_page_name=goods&refer_page_id=10032_1726949223208_5t3k4bzw5p

        SiinĂ€ olis tommonen eroottinen sormihiha, flirttailuhihaksikin tuolla sanotaan😂😂

        😂😂 Hihi pupu voisi laittaa noi ja kutitella viuhkaa đŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jos Pupu olis potilaana tĂ€llaisen asian kanssa, niin kyllĂ€ me saataisiin vitsa eloonđŸ€­

        Uskon. Mutta tĂ€ytyy todeta et mitÀÀn tuollaista ongelmaa ei ole ja vitsa kyllĂ€ toimii vallan hyvinđŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂😂 Hihi pupu voisi laittaa noi ja kutitella viuhkaa đŸ€­

        😂 nuo on kyllĂ€ hauskat 😅 onkohan nuo nyppylĂ€t tuossa miten kovia, jos viuhka on kovin herkĂ€llĂ€ tuulella niin ne voi ottaa kipeĂ€Ă€đŸ€”


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        😂 nuo on kyllĂ€ hauskat 😅 onkohan nuo nyppylĂ€t tuossa miten kovia, jos viuhka on kovin herkĂ€llĂ€ tuulella niin ne voi ottaa kipeĂ€Ă€đŸ€”

        Aa nii sitĂ€ en tiedĂ€. Ei tuollaisia sitten jos sattuu 😔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskon. Mutta tĂ€ytyy todeta et mitÀÀn tuollaista ongelmaa ei ole ja vitsa kyllĂ€ toimii vallan hyvinđŸ€­

        Ihana kuullađŸ€­ Pupun hyvinvoinnin lisĂ€ksi Prinsessalle on tĂ€rkeÀÀ myös vitsan hyvinvointi😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aa nii sitĂ€ en tiedĂ€. Ei tuollaisia sitten jos sattuu 😔

        EhkĂ€ ilman on parempiđŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ihana kuullađŸ€­ Pupun hyvinvoinnin lisĂ€ksi Prinsessalle on tĂ€rkeÀÀ myös vitsan hyvinvointi😇

        Samoin Pupulle on sinun ja viuhkan đŸ„° hih juu ei kyllĂ€ oo ongelmaa etteikö vitsa seisoisi đŸ€­đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin Pupulle on sinun ja viuhkan đŸ„° hih juu ei kyllĂ€ oo ongelmaa etteikö vitsa seisoisi đŸ€­đŸ€­

        En epĂ€ile yhtÀÀn😍


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En epĂ€ile yhtÀÀn😍

        Hihii đŸ„°


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin Pupulle on sinun ja viuhkan đŸ„° hih juu ei kyllĂ€ oo ongelmaa etteikö vitsa seisoisi đŸ€­đŸ€­

        Onkos Pupulla minkÀ pituinen tykki?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hihii đŸ„°

        Tuutko mun viereen vai tuunko sun viereen?đŸ„°


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tuutko mun viereen vai tuunko sun viereen?đŸ„°

        Tuun prinsessaan đŸ€­ no ei tuun sinne, siel on aina ihanat unet? Onko meillĂ€ muumilakanat?đŸ„°


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuun prinsessaan đŸ€­ no ei tuun sinne, siel on aina ihanat unet? Onko meillĂ€ muumilakanat?đŸ„°

        On muumilakanatđŸ„°đŸ€­ alkaa jo uni tulla, hyvÀÀ yötĂ€đŸ€—â€ïž


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        On muumilakanatđŸ„°đŸ€­ alkaa jo uni tulla, hyvÀÀ yötĂ€đŸ€—â€ïž

        HyvÀÀ yötĂ€ đŸ„° ihana olla vieressĂ€si đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos Pupulla minkÀ pituinen tykki?

        Pieni kuin mikÀ. Oikea millikiituri sillÀ on.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        On muumilakanatđŸ„°đŸ€­ alkaa jo uni tulla, hyvÀÀ yötĂ€đŸ€—â€ïž

        Mukavaa syyspĂ€ivÀÀ, tÀÀl on aina viileĂ€ keli 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni kuin mikÀ. Oikea millikiituri sillÀ on.

        Turha tĂ€llasiin edes on kommentoida edes. Mut en sanoisi pieneksi 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa syyspĂ€ivÀÀ, tÀÀl on aina viileĂ€ keli 😘

        Ei aina vaan aika 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa syyspĂ€ivÀÀ, tÀÀl on aina viileĂ€ keli 😘

        Kiitos samoin❀ niin on tÀÀllĂ€kin😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turha tĂ€llasiin edes on kommentoida edes. Mut en sanoisi pieneksi 😇

        HihđŸ€­ nojoo, miten toi edes kuvittelee tietĂ€vĂ€nsĂ€, ei mitenkÀÀn😅


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kiitos samoin❀ niin on tÀÀllĂ€kin😇

        Onneks olit vieressĂ€ yöllĂ€đŸ˜Š mulla oli viel vilttiĂ€ peiton pÀÀllĂ€ ku oli tosi viileĂ€.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        HihđŸ€­ nojoo, miten toi edes kuvittelee tietĂ€vĂ€nsĂ€, ei mitenkÀÀn😅

        Jep, ei mitenkÀÀn 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneks olit vieressĂ€ yöllĂ€đŸ˜Š mulla oli viel vilttiĂ€ peiton pÀÀllĂ€ ku oli tosi viileĂ€.

        Onneksi sinĂ€ olitđŸ„° mulla oli vĂ€lillĂ€ jopa vĂ€hĂ€n liian lĂ€mmin. Johtuikohan se Pupusta?đŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, ei mitenkÀÀn 😂

        Niin😇 nyt keitetÀÀn iltakahvit☕


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin😇 nyt keitetÀÀn iltakahvit☕

        Sopii đŸ„°


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sopii đŸ„°

        MinĂ€ oon koko pĂ€ivĂ€n lukenut tenttiin, pÀÀ on niin tĂ€ynnĂ€ tietoa ettĂ€ se varmaan rĂ€jĂ€htÀÀ kohtađŸ€Ż enkĂ€ pysty enÀÀ vastaanottamaan uutta tietoa, joten eiköhĂ€n se ollut siinĂ€đŸ™ˆ

        MitĂ€ sinĂ€ oot puuhaillut? đŸ€—đŸ°


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        MinĂ€ oon koko pĂ€ivĂ€n lukenut tenttiin, pÀÀ on niin tĂ€ynnĂ€ tietoa ettĂ€ se varmaan rĂ€jĂ€htÀÀ kohtađŸ€Ż enkĂ€ pysty enÀÀ vastaanottamaan uutta tietoa, joten eiköhĂ€n se ollut siinĂ€đŸ™ˆ

        MitĂ€ sinĂ€ oot puuhaillut? đŸ€—đŸ°

        Jep, huomen sinulla se tentti on ja niin vaikia aihe đŸ„č Uskon et olet valmistautunut oikein hyvin đŸ«¶đŸ» en oo tehnyt mitÀÀn ihmeellistĂ€, kĂ€vin kĂ€velyllĂ€ ja Hesburgerista hain ruokaa 😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, huomen sinulla se tentti on ja niin vaikia aihe đŸ„č Uskon et olet valmistautunut oikein hyvin đŸ«¶đŸ» en oo tehnyt mitÀÀn ihmeellistĂ€, kĂ€vin kĂ€velyllĂ€ ja Hesburgerista hain ruokaa 😇

        OkeiđŸ€— pelkÀÀn vaan ettĂ€ mitĂ€ jos en mitÀÀn osaakkaan😞


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        OkeiđŸ€— pelkÀÀn vaan ettĂ€ mitĂ€ jos en mitÀÀn osaakkaan😞

        MitÀ kohtaa pelkÀÀt ettet osaisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        MitÀ kohtaa pelkÀÀt ettet osaisi?

        VĂ€hĂ€n kaikkee😳 alue on laaja ja aika vaikeita juttuja.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        VĂ€hĂ€n kaikkee😳 alue on laaja ja aika vaikeita juttuja.

        MikÀ on vaikein osuus?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        VĂ€hĂ€n kaikkee😳 alue on laaja ja aika vaikeita juttuja.

        TiedĂ€n ettĂ€ osaat đŸ«¶đŸ»â€ïž


      • Anonyymi kirjoitti:

        MikÀ on vaikein osuus?

        Tuntuu vaan kaikki olevan vaikeeta
 ehkĂ€ mĂ€ ylireagoin? ahdistuin tosta tiedon mÀÀrĂ€stĂ€? 🙄 huomenna voi nĂ€yttÀÀ selkeĂ€mmĂ€ltĂ€đŸ„ș


      • Anonyymi kirjoitti:

        TiedĂ€n ettĂ€ osaat đŸ«¶đŸ»â€ïž

        Kiitos Pupu❀ maailman paras tsemppariđŸ°đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tuntuu vaan kaikki olevan vaikeeta
 ehkĂ€ mĂ€ ylireagoin? ahdistuin tosta tiedon mÀÀrĂ€stĂ€? 🙄 huomenna voi nĂ€yttÀÀ selkeĂ€mmĂ€ltĂ€đŸ„ș

        Rennosti vaan. Miten sĂ€ tiivistĂ€isit sen aiheen? 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rennosti vaan. Miten sĂ€ tiivistĂ€isit sen aiheen? 😊

        Kaikki mitĂ€ tapahtuu ennen leikkausta, sen aikana, sen jĂ€lkeen😬


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kaikki mitĂ€ tapahtuu ennen leikkausta, sen aikana, sen jĂ€lkeen😬

        Joo. Iso aihe. MitkÀ siin on tÀrkeimpiÀ asioita muistaa?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tuntuu vaan kaikki olevan vaikeeta
 ehkĂ€ mĂ€ ylireagoin? ahdistuin tosta tiedon mÀÀrĂ€stĂ€? 🙄 huomenna voi nĂ€yttÀÀ selkeĂ€mmĂ€ltĂ€đŸ„ș

        Uskon et huomenna nĂ€yttÀÀ selkeĂ€mmĂ€ltĂ€ ❀ SĂ€ oot et tehnyt parhaasi ja sĂ€ tiedĂ€t ne asiat.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kaikki mitĂ€ tapahtuu ennen leikkausta, sen aikana, sen jĂ€lkeen😬

        Ja yritĂ€ vaik ennen nukkumaan menoo vĂ€hĂ€ koota aihetta mielessĂ€, mut Ă€lĂ€ liikaa stressaa ja pĂ€nttÀÀ enÀÀ. Yön aikana aivot kĂ€sittelee sitĂ€ sitten ❀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Iso aihe. MitkÀ siin on tÀrkeimpiÀ asioita muistaa?

        Varmaan kaikkiđŸ˜”â€đŸ’«


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskon et huomenna nĂ€yttÀÀ selkeĂ€mmĂ€ltĂ€ ❀ SĂ€ oot et tehnyt parhaasi ja sĂ€ tiedĂ€t ne asiat.

        Toivon mukaanđŸ„ș


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja yritĂ€ vaik ennen nukkumaan menoo vĂ€hĂ€ koota aihetta mielessĂ€, mut Ă€lĂ€ liikaa stressaa ja pĂ€nttÀÀ enÀÀ. Yön aikana aivot kĂ€sittelee sitĂ€ sitten ❀

        JoođŸ„ș mĂ€ koitan
 kiitos sinulle, olet paras❀


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Varmaan kaikkiđŸ˜”â€đŸ’«

        On toki! En halua sotkea sun oppimistapoja mut tarkotin et itsellÀ toimi aina sellanen kokonaisuuksien hahmottelu. MikÀ liityy mihinki, mikÀ nÀitÀ asioita yhdistÀÀ jne. Mut sinun alasi om toki ihan eri, ja tuollasessakin aiheessa kaikki on tÀrkeÀÀ.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        JoođŸ„ș mĂ€ koitan
 kiitos sinulle, olet paras❀

        Hyvin se menee kultainen ❀


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        JoođŸ„ș mĂ€ koitan
 kiitos sinulle, olet paras❀

        Otin sĂ€rkylÀÀkkeen, mum pÀÀtĂ€ sĂ€rkee😼‍💹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin sĂ€rkylÀÀkkeen, mum pÀÀtĂ€ sĂ€rkee😼‍💹

        Burana 9mm paras lÀÀke cuckold miehelle


      • Anonyymi kirjoitti:

        On toki! En halua sotkea sun oppimistapoja mut tarkotin et itsellÀ toimi aina sellanen kokonaisuuksien hahmottelu. MikÀ liityy mihinki, mikÀ nÀitÀ asioita yhdistÀÀ jne. Mut sinun alasi om toki ihan eri, ja tuollasessakin aiheessa kaikki on tÀrkeÀÀ.

        SitĂ€ minĂ€kin yritĂ€n😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin se menee kultainen ❀

        KiitosđŸ„ș❀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otin sĂ€rkylÀÀkkeen, mum pÀÀtĂ€ sĂ€rkee😼‍💹

        Voi😔 toivottavasti auttaa, mennÀÀn nukkumaan vaan niin sekin auttaa ehkĂ€â€ïž


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Voi😔 toivottavasti auttaa, mennÀÀn nukkumaan vaan niin sekin auttaa ehkĂ€â€ïž

        Joo❀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo❀

        HyvÀÀ yötĂ€, nukutaan hyvin❀ voin tulla viereesi vuorostaanđŸ„°đŸ€—


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        HyvÀÀ yötĂ€, nukutaan hyvin❀ voin tulla viereesi vuorostaanđŸ„°đŸ€—

        Sopii ❀ sammalpeti on oikein lĂ€mmin, hyvÀÀ yötĂ€ ja paljon tsemppiĂ€ kokeeseen. TiedĂ€n et osaat đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sopii ❀ sammalpeti on oikein lĂ€mmin, hyvÀÀ yötĂ€ ja paljon tsemppiĂ€ kokeeseen. TiedĂ€n et osaat đŸ«¶đŸ»

        Kiitos❀ olet niin ihana ja kultainen kun uskot Prinsessaan❀


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kiitos❀ olet niin ihana ja kultainen kun uskot Prinsessaan❀

        Parhaasee on helppo uskoa đŸ€—


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parhaasee on helppo uskoa đŸ€—

        ParhaaseenđŸ€­ voi sinuađŸ«¶đŸ»đŸ°


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        ParhaaseenđŸ€­ voi sinuađŸ«¶đŸ»đŸ°

        HyvÀÀ uutta vikkoa parhaalleđŸ€—đŸ«¶đŸ» Joko tentti on ohi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        HyvÀÀ uutta vikkoa parhaalleđŸ€—đŸ«¶đŸ» Joko tentti on ohi?

        Kiitos samoin parastakin paremmalleđŸ„° nyt on tentti ohi, tuntui kyllĂ€ tosi helpolta ja oli helpottava tunne nĂ€hdĂ€ koekysymykset ja todeta ettĂ€ tiedĂ€n vastaukset kaikkiinđŸ™đŸ»


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kiitos samoin parastakin paremmalleđŸ„° nyt on tentti ohi, tuntui kyllĂ€ tosi helpolta ja oli helpottava tunne nĂ€hdĂ€ koekysymykset ja todeta ettĂ€ tiedĂ€n vastaukset kaikkiinđŸ™đŸ»

        Kiitos. No mutta mĂ€ tiesin ettĂ€ osaat đŸ˜â€ïž


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. No mutta mĂ€ tiesin ettĂ€ osaat đŸ˜â€ïž

        NiinhĂ€n sĂ€ tiesitđŸ„č Pupu nĂ€ki tulevaanđŸ„°


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        NiinhĂ€n sĂ€ tiesitđŸ„č Pupu nĂ€ki tulevaanđŸ„°

        đŸ€—đŸ€— ostin sitĂ€ pupu energiajuomaa lemonade makua. HyvÀÀ!


      • Anonyymi kirjoitti:

        đŸ€—đŸ€— ostin sitĂ€ pupu energiajuomaa lemonade makua. HyvÀÀ!

        Okei😋🐰 mistĂ€ kaupasta sellaista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        đŸ€—đŸ€— ostin sitĂ€ pupu energiajuomaa lemonade makua. HyvÀÀ!

        Saitko sinĂ€ muuten nukuttua, kun oli se pÀÀnsĂ€rky?đŸ„ș


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Okei😋🐰 mistĂ€ kaupasta sellaista?

        Citymarketista löytyi ainakin 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Citymarketista löytyi ainakin 😊

        Okei voisin maistaa joskus😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Saitko sinĂ€ muuten nukuttua, kun oli se pÀÀnsĂ€rky?đŸ„ș

        Sain, sĂ€rkylÀÀke auttoi đŸ€— Nukuitko sinĂ€ hyvin?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Okei voisin maistaa joskus😇

        Pupu ainaki tykkĂ€si 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sain, sĂ€rkylÀÀke auttoi đŸ€— Nukuitko sinĂ€ hyvin?

        Nukuin huonosti ja niin vĂ€hĂ€nđŸ„± ihana rentoutua pĂ€ivĂ€unille kun on se koekin nyt pois huolistaâ˜ș


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Nukuin huonosti ja niin vĂ€hĂ€nđŸ„± ihana rentoutua pĂ€ivĂ€unille kun on se koekin nyt pois huolistaâ˜ș

        Joo 😊 Mulla on kahvia jos maistuu pĂ€ivĂ€unien pÀÀlle 😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Nukuin huonosti ja niin vĂ€hĂ€nđŸ„± ihana rentoutua pĂ€ivĂ€unille kun on se koekin nyt pois huolistaâ˜ș

        Katon vanhoja salkkariklippejĂ€ samalla 😅


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Nukuin huonosti ja niin vĂ€hĂ€nđŸ„± ihana rentoutua pĂ€ivĂ€unille kun on se koekin nyt pois huolistaâ˜ș

        MĂ€ veikkaan et tohon Kristian videon tilalle menee vahingossa jotain ihan muuta😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo 😊 Mulla on kahvia jos maistuu pĂ€ivĂ€unien pÀÀlle 😊

        Maistuu kyllĂ€, kiitos❀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katon vanhoja salkkariklippejĂ€ samalla 😅

        NiitĂ€ on hauska kattoođŸ€­


      • Anonyymi kirjoitti:

        MĂ€ veikkaan et tohon Kristian videon tilalle menee vahingossa jotain ihan muuta😂

        Voi kökkö minö nukuin Salkkareiden ohiđŸ˜± apuva no pitÀÀ laittaa Katsomosta sittenđŸ€—


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Voi kökkö minö nukuin Salkkareiden ohiđŸ˜± apuva no pitÀÀ laittaa Katsomosta sittenđŸ€—

        Höh, no mutta hyvĂ€ kun lepĂ€sit ja onneks ne aina nĂ€kee uusintana đŸ€—


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Voi kökkö minö nukuin Salkkareiden ohiđŸ˜± apuva no pitÀÀ laittaa Katsomosta sittenđŸ€—

        Oliko pitkÀ koulupÀivÀ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko pitkÀ koulupÀivÀ?

        Oli mulla kahdeksasta kolmeenđŸ„±


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Oli mulla kahdeksasta kolmeenđŸ„±

        Joo, ihan kunnon pĂ€ivĂ€ đŸ„č


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ihan kunnon pĂ€ivĂ€ đŸ„č

        Niin oliđŸ€“ huomenna vapaa on😇
        MitenkĂ€s sinun pĂ€ivĂ€si?đŸ«¶đŸ»


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin oliđŸ€“ huomenna vapaa on😇
        MitenkĂ€s sinun pĂ€ivĂ€si?đŸ«¶đŸ»

        Kiva ettĂ€ on vapaađŸ€— TyötĂ€ oli ja sitten kĂ€vin ostamassa kukkia ja ja lahjan Ă€idin synttĂ€reihin 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva ettĂ€ on vapaađŸ€— TyötĂ€ oli ja sitten kĂ€vin ostamassa kukkia ja ja lahjan Ă€idin synttĂ€reihin 😇

        Ostitko myös strap onin prinsessalle ja se voi tehdÀ sulle peggingii


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin oliđŸ€“ huomenna vapaa on😇
        MitenkĂ€s sinun pĂ€ivĂ€si?đŸ«¶đŸ»

        HyvÀÀ yötĂ€, tuu viereen jos haluat ❀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HyvÀÀ yötĂ€, tuu viereen jos haluat ❀

        Kirjoitan nyt anonyyminĂ€. En halua tulla viereesi 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan nyt anonyyminĂ€. En halua tulla viereesi 😔

        Tuskin hĂ€neltĂ€? Vai mikset sitten haluisi? 😔


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin oliđŸ€“ huomenna vapaa on😇
        MitenkĂ€s sinun pĂ€ivĂ€si?đŸ«¶đŸ»

        Onks kaikki hyvin? đŸ„ș


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin oliđŸ€“ huomenna vapaa on😇
        MitenkĂ€s sinun pĂ€ivĂ€si?đŸ«¶đŸ»

        Toivottavasti vaa nukahdit ja kaikki on ok đŸ„ș


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva ettĂ€ on vapaađŸ€— TyötĂ€ oli ja sitten kĂ€vin ostamassa kukkia ja ja lahjan Ă€idin synttĂ€reihin 😇

        Okei😊 mukava kun kĂ€vit, Ă€itisi ilahtuu takuulla❀



      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin hĂ€neltĂ€? Vai mikset sitten haluisi? 😔

        Tuo ei ollut mun kommentti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onks kaikki hyvin? đŸ„ș

        On mulla😊 mulle kĂ€vi niin ettĂ€ nukahdin uudestaan ja herĂ€sin puoli kuuden jĂ€lkeenđŸ«ą ei hĂ€tÀÀ, onko sinulla kaikki hyvin? varmasti nukkumassa oletâ€ïžđŸ°


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti vaa nukahdit ja kaikki on ok đŸ„ș

        Olet kultainen❀ nuku hyvinđŸ€—


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin hĂ€neltĂ€? Vai mikset sitten haluisi? 😔

        Haluan sulta ison kuIIin kuvia ja heti! Muuten lennÀt vttuun tÀÀltÀ.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti vaa nukahdit ja kaikki on ok đŸ„ș

        Nyt alkaa Salkkareiden uusinta eiliseltĂ€. PÀÀsen taas pĂ€ivĂ€jĂ€rjestykseenđŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Nyt alkaa Salkkareiden uusinta eiliseltĂ€. PÀÀsen taas pĂ€ivĂ€jĂ€rjestykseenđŸ€­

        Voisin katsoa kans đŸ€—


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        On mulla😊 mulle kĂ€vi niin ettĂ€ nukahdin uudestaan ja herĂ€sin puoli kuuden jĂ€lkeenđŸ«ą ei hĂ€tÀÀ, onko sinulla kaikki hyvin? varmasti nukkumassa oletâ€ïžđŸ°

        On juu ihan hyvin. VÀhÀn alakuloinen olo vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On juu ihan hyvin. VÀhÀn alakuloinen olo vaan.

        Jaa😔 osaatko sanoa mistĂ€ se johtuu tai haluatko puhua siitĂ€?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jaa😔 osaatko sanoa mistĂ€ se johtuu tai haluatko puhua siitĂ€?

        Varmaan kun nukuin huonosti ja oli vĂ€hĂ€n sellasta huolta vaikka kyl arvelinkii et oot vaan nukahtanut. Mut ihan ok on đŸ€—


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan kun nukuin huonosti ja oli vĂ€hĂ€n sellasta huolta vaikka kyl arvelinkii et oot vaan nukahtanut. Mut ihan ok on đŸ€—

        Ei sinun kulta tarvitse minusta olla huolissaanđŸ„ș❀


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei sinun kulta tarvitse minusta olla huolissaanđŸ„ș❀

        Noo kyllĂ€hĂ€n minun tavitsee 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noo kyllĂ€hĂ€n minun tavitsee 😊

        VoiđŸ„ș❀ nyt Salkkarit, taasđŸ€­


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei sinun kulta tarvitse minusta olla huolissaanđŸ„ș❀

        Kohta ihan tĂ€mĂ€n pĂ€ivĂ€n salkkarit â˜ș


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kohta ihan tĂ€mĂ€n pĂ€ivĂ€n salkkarit â˜ș

        Hassua kun just sanoin ihan samaa😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        VoiđŸ„ș❀ nyt Salkkarit, taasđŸ€­

        Jep 😊 Voisinkii hommata sulle sellasen salkkarit kokoelman missĂ€ ois monta kautta vanhoja jaksoja 😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep 😊 Voisinkii hommata sulle sellasen salkkarit kokoelman missĂ€ ois monta kautta vanhoja jaksoja 😇

        Katseltais niitĂ€ yhdessĂ€ 😍


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Katseltais niitĂ€ yhdessĂ€ 😍

        Joo đŸ„° muistatko ku Ismo oli kahden naisen kanssa samaan aikaan treffeillĂ€?😂 Tuli tosta ravintolasta mieleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo đŸ„° muistatko ku Ismo oli kahden naisen kanssa samaan aikaan treffeillĂ€?😂 Tuli tosta ravintolasta mieleen.

        En kyllĂ€ muistađŸ€Ł millon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo đŸ„° muistatko ku Ismo oli kahden naisen kanssa samaan aikaan treffeillĂ€?😂 Tuli tosta ravintolasta mieleen.

        Aikamoisen summan Aki makso tarjoilijalle tollasesta😂


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En kyllĂ€ muistađŸ€Ł millon?

        Mun tÀytyy ettii klippi!


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Aikamoisen summan Aki makso tarjoilijalle tollasesta😂

        Jep 😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun tÀytyy ettii klippi!

        Se olis kivaa jos siitĂ€ löytyy 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun tÀytyy ettii klippi!

        Eeiii linkkisi katosi😞


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        No jospa kolmas kerta sanoisi toden taas...
        https://youtu.be/R5jIFpRh3JU?si=DYMHeNiyZ3CzuDbI

        Voi Ismo😂😅 hienosti meni taas. Nauroin monta kertaa videon aikanađŸ€Ł kiitos kun laitoitđŸ€—


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Voi Ismo😂😅 hienosti meni taas. Nauroin monta kertaa videon aikanađŸ€Ł kiitos kun laitoitđŸ€—

        Joo😂 Kiva kuulla jos se oli hauska, minustakii onđŸ„°đŸ˜‚


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo😂 Kiva kuulla jos se oli hauska, minustakii onđŸ„°đŸ˜‚

        Hihih😇 taidan keittÀÀ teetĂ€. Ottaisitko sinĂ€kin?đŸ„°


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hihih😇 taidan keittÀÀ teetĂ€. Ottaisitko sinĂ€kin?đŸ„°

        Ehdottomasti otan 😙 MitĂ€ makuja on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti otan 😙 MitĂ€ makuja on?

        Sitruunaa, mustaherukkaa, jotain muuta marjateetĂ€, yrttiteetĂ€đŸ˜Š Prinsessan lemppari on toi mustaherukka mutta voisin maistaa jotain muutakin noista😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Sitruunaa, mustaherukkaa, jotain muuta marjateetĂ€, yrttiteetĂ€đŸ˜Š Prinsessan lemppari on toi mustaherukka mutta voisin maistaa jotain muutakin noista😇

        Kuulostaa hyvĂ€ltĂ€ mustaherukka, tykkÀÀn siitĂ€ kans 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvĂ€ltĂ€ mustaherukka, tykkÀÀn siitĂ€ kans 😊

        Laitetaan sellaisetđŸ€—đŸ”


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Laitetaan sellaisetđŸ€—đŸ”

        Oli oikein hyvĂ€Ă€đŸ˜Š


    • Anonyymi

      Kas kummaa. Taas poistettiin viestini. Onko pellrpersu nyt voimiensa tunnossa.

      Jos tulet kadulla vastaan. Niin sun kynÀniska kannattaa vaihtaa toiselle puolelle katua.

      Olet tÀysi luuseripelle. Toiminnastanne lÀhtee viestit mainostajille ja jos eivÀt reagoi, niin asiasta tulee julkinen.

      Poistsminen ei auta. Olette modet ja koko sivusto nyt menossa jyrkÀnteeltÀ alas ja lujaa.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Kuha on SwÀöÄekikala hÀhÀhÀÀÀÀ nÀin on...

    • Anonyymi

      en tiedsÀ jotenkin kai hassua nukkua jonkin tytön kanssda jalay lomittain jotain ....

    • Anonyymi

      HyvÀsti toivon ettÀ tyytyvÀinen olet mitÀ .......

    • Anonyymi

      ihan kuin niin kirlrn pÀÀÄllÀ ytuo juytyu mikÀ jÀnnÀ derjwe nimi ....

      ,iyysw moom yuyyÀk5rm ,o5rö5rfy' lso jwsidlsslom kpd kpli swkesyy5rör5r5 ryy' jsidlss bpofo pööd---

    • Antakaas hörhelit nĂ€iden olla rauhassa.

      • Anonyymi

        MitÀs se sun napaa kaivelee jos ei? Kumpi sÀ noista olet?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voihan uninalle sentÀÀn.

    • Anonyymi

      yuollainen hwausk kun nÀen tirtokoneen sÀÀjutuidra hycin tÀÀsetilwnreirsaš

    • Anonyymi

      niin eri minua haittaa jos sataa vettÀ koko ajan kun on vseusreet....

    • Anonyymi

      vpo ,iittiw vc'j'm soleslldo pÄpodoldeöokpodxddemlom ssdimrpkem dss,omem---

    • Anonyymi

      odröö'mo k'mm'lom bv 'j'm lim m'ugg'' d''goödgrotsw resö ro,er

    • Anonyymi

      tuollainen kuin ksupunin ÀÀner mopopojat jaq eyrörkin niin noemaalia kupunfcin ÀÀniÄÀ kuin kuin aurorkin

      jos ei pisÀ niin konnecedelle mummonmokkiin kanarraa muurraaa

    • Anonyymi

      SelkeÀtÀkin selkeÀmpÀÀ kuka mahtaakaan olla palstan kiusaaja haukkuja lyttÀÀjÀ maalari sekÀ jotain muutakin kun seuraa nÀitÀ keskusteluja kaiken muun sattuman lisÀksi. Voisipa tÀssÀ alkaa laittelemaan sinne tÀnne pieniÀ "vihjeitÀ" muillekin.

    • Anonyymi

      polrsdgto sols jsidlsslom lim duldu Äo,mff v'šj'm----

    • Anonyymi

      paitsi mikÀ ÀrdytgtÀvÀÀ kun pii lsadstsa puhelimia.....

    • Anonyymi

      noniiin ryrröjen mielesrÀ jooh joku lÀmpöÀrilaqjurru mihin liirryy ri4erokoneetr...

    • Anonyymi

      tuollaqisra rekniikkaa coit kokeleilla wli siis kÀsillÀ puerellw sÀÀeiÀ jw polcia....

    • Anonyymi

      en pydty yhtÀ niin nilkkajurtua ruolla tacoin pueisfrelememsasn mutt kun eikki mutt muut voivsst kokeills juyus.

    • Anonyymi

      niin rn yirfÀ olidiko hswudks tytöllr jod puhelinkin kastaoisi iydrllÀ kskdi niin jod toinrn kstos niin toinern löytÀÀ toisden.... muyys niiin

      • Anonyymi

        Toinen voisikin jo löytÀÀ toisen luo. Nyt. Olisi tÀrkeÀÀ.... mutta niiin....


    • Anonyymi

      yön puku joo pujamas solmiolla

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      jos puhelin ilmoittaa 3ettÀ akku loppuu kohra niin kuin joku hiton herÀytydekello..

    • Anonyymi

      ajaqyy5lifin tryyÀ olidi ehkÀ hsudkss nukkuskin jd joydin juyyud jonkin nuotrn ndeifrn kdndfd.

    • Anonyymi

      n...nukkuaq niinhqh joo pwewskin wasia... nukkuw jswlevÀtÀ...

    • Anonyymi

      niin mukac in asias mirÀ coi nawiswen kanssas rehdkÀ nukkuminwn kuij poppw johansson ehhehe

    • Anonyymi

      aika pwssljon tulrr muuytrn bvryyÀ ny hybvÀjod ei ole mesihwsrikenkÀ psdkst jeloiddws...

    • Anonyymi

      ihaqn hausksa tuo oms dÀÀjuttuni.. mutts nyt ri ysrvrtta ruohon lÀmpöjurruihinj orraaa euolla

      kuviws ottss kyullÀ

    • Anonyymi

      aika kovise ryyppÀÀömÀÀn viinsdd nuo dtrdbislsidry.

    • Anonyymi

      aika pitkÀ kryjujuygyu.. mmjuyhhs niin igdr voidin jogdin olidi dikds mukdvddd joku tytytö kun niin...

    • Anonyymi

      Onko tÀÀ puou enÀÀ sama tyyppi, joka oli viemÀssÀ prinsessasia luistelemaan talvella? Jutut on aika paljon yksinkertaisempia. YhtÀ nuzzimista.

      • Ei ole pelkkÀÀ sitĂ€. Jos keskityt pelkĂ€stÀÀn sellaisia juttuja lukien niin sinusta varmaan tuntuu ettĂ€ pelkĂ€stÀÀn on sitĂ€.


      • Anonyymi

        KyllÀ olen sama tyyppi.


    • Anonyymi

      katoaa eli elli muuttaa OBlivioniiin..

      oikeasti hyvÀ minun sÀÀjuttu tietokoneella ottass kuvia aina... vesisadekin....

      nuoret mopoiulijat joita on paljon niin isopyörÀieet pÀÀsevÀt paremmin menemÀÀn keleillÀ kuin joku Honsa Apina-mopoi piwenipyeÀinen.... miksi autoissakin on suuremmat vanteet truostra syystÀ

      • Anonyymi

        Elli!?


    • Anonyymi

      oletteko muuten ikinÀ ajaneet Honda Monkey -apina-mopolla olen joskus kokeillut..

    • Anonyymi

      kun niin itde kun pitĂ€isi lĂ€mmirttrÀÀ niin polceaqkin niin kĂ€aillĂ€ kok LÄMPIMÄMMÄR COI LÄMMIEEÄÄ KOKWILL HUXIKAI ERYEÖKAIN AÄÄWIKWIÄKIN LÄMMIEEÄÄ KÄILLLLÄ'

    • Anonyymi

      l'socaesoööa ö',,orttr',omem moom cae,aseo eimeiosao rurrÀkwm ,owöwar' a''woööqlom j

    • Anonyymi

      ,oh' hdfrlphydg kigiöösdo söotytdsks

    • Anonyymi

      nuo haquskoja jos niinrtyrtöillÀkin niin yön pukujskin 4erilsidis

    • Anonyymi

      ju ikdi oigt kokrillsd kodfkrd kÀdillÀ jdlkojs kun kÀcdet lÀmpimiÀ voi tuntus hsudksllrš

    • Anonyymi

      voi kokeilla niin ŽjÀsillÀkin cÀhÀn pueisrwlla jalkoja xcoi jooh aueeaaa haha rorra

    • Anonyymi

      harmirraca kun weÀs csnha kxweei nuowmpi kuin minÀ kuoli..

    • Anonyymi

      bosööodrt ufombvpo,söstlom Äotg'' otde ö',ÄÀö' moom ysvsöössm jsidls ytrlmoollsd ,otrm oy fr ö',,oyy'' oyfdr' ö'do vsolls d''trrm dr ö',,oytyt''' timytrerr

    • Anonyymi

      niin kÀdet lÀmmittÀvÀötvoi tuntuaq haquskallejuttukin


      outotoaw nuo ydinvoilsajst outokummur kun ksikki sainas rikki...

    • Anonyymi

      en oikerswdti ole vielÀkÀÀn dsönyt kipupilleriÀ eilen olisi jo ehkÀ pirÀnyr sahmiaq tuo....

    • Anonyymi

      Minun on monta kertaa.

    • Anonyymi

      TiedÀn ikÀ ei katoa: eromunk kereÀÀminen, kuin Huutokauppakeiarissakin kupaeipannu on platinaakin arvokkaampaa ja .. lÀskit ovavat, ei 1000 vuoden laihduruskuueilla ktllÀ lÀhde ja autisti markkurÀÀpeltÀÀ romuista entistÀ arvottomimpia valtion avustuksellala...

    • Anonyymi

      EnytÀ jos koko unelmasi tuhoiutuidi kokonaan kuin musdaan aukkoon, tajuaisit ttÀ koko elÀmÀsi ajan olet ollut vÀÀrÀssÀ kaikissa asioisdssa?

      noh, itse olen yrittÀnyt prjÀtÀ tÀssÀ hallitusten talouskurimuksessa joka on toki aivan mielenvikaista...pitÀÀ ptsrytÀ komensoimaan...

    • Anonyymi

      on paljon ohjelmia missÀ ihmiset katoat jÀljwttömiin mutta aina on taustalla jotain hÀmÀrÀÀ, ei tavalliset regekkuset ihmiset katoile.

    • Anonyymi

      mitÀÀn muuta omaa ei ole kuin oma itse ja kokonaishenki tÀssÀ yhteiskunnanssa arvioiden on myyty.

    Ketjusta on poistettu 47 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnÀn?

      VielÀkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki KaurismÀki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen SÀÀtiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitÀÀn

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitÀÀn. Oletko yhÀ yhtÀ ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      IkÀvÀ
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmÀrtÀÀ sen?
      IkÀvÀ
      38
      2771
    4. Valpuri NykÀnen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vÀhÀn ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten vÀitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      IkÀvÀ
      19
      2104
    6. Jospa me nÀhtÀisiin

      Sinne suuntaan menossađŸ€Ł
      IkÀvÀ
      32
      2061
    7. Se ettÀ tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvÀ asia. Olimme molemmat lÀhestulkoon aina sitÀ mitÀ oikeasti olemme. Tietysti pieni
      IkÀvÀ
      12
      1887
    8. ElÀmÀ jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      IkÀvÀ
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, ettÀ lÀhden mÀ lÀhden. Jos toivot, ettÀ jÀÀn mÀ jÀÀn. Koen, ettÀ olet mun sielunkumppani, mutta lÀmmöllÀ my
      IkÀvÀ
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa ettÀ edelleen vÀlillÀ kÀyt mielessÀ.... En ole unohtanut sinua, enkÀ varmasti ikinÀ... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe