Putinin puntti tutisee ja itkee ettei saa kun muuten tulee sota. No venäjä saa mitä se on tilannut. Moskovaan pitää iskeä ohjuksilla pommeilla aivan kaikella ja niin että on kuoppa kremlin kohdalla. Raunioiksi kaikki isot ksupungit. Maapallon syöpä on venäjä.
Vastaukset 18
- Anonyymi
Mitäs jos kipaseisit lääkäriin,ihmisten tappaminen on rilos ja syntiä.
- Anonyymi
Kerro se venäläisille. Seuraava kohde on suomi.
- Anonyymi
Äkkiä pitkän kantaman ohjukset kohteeseen rikollinen hyökkääjä murhaaja raiskaaja kaiken tuhoaja venäjän maahan. Ei kiveä kiven päälle venäjällä ja maa jaettava osiin eri kansakunnille. Maa on tuhottava ja syy on jokaisen itse nähtävissä.
- Anonyymi
Venäjä haluaa sodassakin erioikeuksia, jolla varmistaa voiton? Länsi ei ole vielä ymmärtänyt sitä? Ehkä sota loppuu vasta sitten, kun kaikki oppii ymmärtämään Putinin metkuja paremmin? Putin arvostaa vain voittajia ja siksi haluaa kaikessa samaistua heihin, koska hopea ei ole mitään kultaan verrattuna.
- Anonyymi
Venäjä aloitti murhaamisen. Silmä silmästä...
- Anonyymi
Venäjä ampunut joka kolkkaan ukrainassa jo.
- Anonyymi
Osmo rauhootu ota lääkkeet!
- Anonyymi
Kohta saa puolustautua ampumalla huoltoon ja tukikohtiin millä on vaikutusta sodankulkuun.
- Anonyymi
Kannattaa muistaa,että sillä hullulla on ydinaseita.
- Anonyymi
No se ei ole ainut jolla on. Laatuerojakin saattaa olla.
- Anonyymi
Ryssän pommit ovat jo niin vanhaa kalustoa jottei kärsi laukasta
- Anonyymi
venäjää pitää pommittaa ja kunnolla! Isoja kaupunkeja matalaksi ! Sitähän he toivovat kun hyökkäävät rauhalliseen naapurimaahan.
- Anonyymi
Ukraina kuuluu venäjälle. Siitä me kaikki ollaan samaa mieltä.
- Anonyymi
Ukraina on itsenäinen valtio. Histosriaa taaksepäin menemällä neuvostoliitto on pikkuruinen maapala. Palattaisiinko siihen karttaan kreml? Maa jaettava osiin ja niihin paloihin oma demokratia joka on luonnostaan siihen alueeseen kuulunut. Nykyinen diktatuuri ei toimi.
- Anonyymi
Rauhotus kari ja ota d-vitamiinis
- Anonyymi
Höpönlöpön kuulu. Moni muukin valtio haluaa eroon kuristavasta neuvostoliitosta.
- Anonyymi
Olis pitäny jo aikanaan vetää neuvostoliitto maan tasalle
- Anonyymi
Hula hula hub.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5941458Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44807Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl471697Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll6576- 35533
- 41527
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29508Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448- 23443