No voin kyllä todistetusti ihan omalla elämällä vakuuttaa että rumalla naisella menee kaikki pieleen elämässä, vaikka kuinka yrittäisi. Et saa kavereita, et poikakaveria/miestä missään elämänvaiheessa joten perhe-elämän ja lapset voit heti unohtaa. Työelämäänkään et pääse etenkään palvelualalle tai toimistohommiin koska työhaastattelussa jo karsiudut ulkonäön takia, vaikka olisi kuinka hyviät paperit.
Mitään sosiaalista elämää ei ole ja joudut työttömyyden takia asumaan ja elämään kurjasti. Sitten vanhempana päälle 5-kymppisenä vieläpä sairastut esim. syöpään ja todistetustihan kauniimmat ovat terveitä joten kaiken paskan elämän lisäksi sua rangaistaa vielä sairauksilla.
Ihannenaisen vastakohta
Anonyymi-ap
3
381
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ehkäpä olet kaunis sisältä ja se tuo kaunista henkeäulospäinkin, vaikka ei niin kaunis olisikaan.
- Anonyymi
Se rakkaus mitä kotoa saa, on paljon tärkeämpää kuin ulkonäkö. Ei ne kauniitkaan lapset saa aina rakkautta ja siten eivät aina tiedä edes olevansa kauniita. Äidin tehtävä olisi se kertoa, muttei näin aina tapahdu. On niin monenlaisia ihmiskohtaloita.
- Anonyymi
Olipa tyhmän ihmisen tyhmä kirjoitus ....syöpä voi tulla kelle vaan ja todennäköisesti myös sulle , sisäisesti ja ehkä myös ulkoisesti ruma kirjoittaja !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511269Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58772Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä29760- 64752
- 139716
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss60571