jotta hän voisi sovittaa meidän synnit.
Hän oli sen kaiken etukäteen ilmoittanut!
”Ja hän alkoi opettaa heille, että Ihmisen Pojan piti kärsimän paljon ja joutuman vanhinten ja ylipappien ja kirjanoppineiden hyljittäväksi ja tuleman tapetuksi, ja kolmen päivän perästä nouseman ylös.”
Mark 8:31
JEESUKSEN PITI KÄRSIÄ KUOLEMA RISTILLÄ
11
310
Vastaukset
- Anonyymi
YLISTYS JEESUKSELLE!
- Anonyymi
Jeesus tuli varsinkin yhtä tehtävää varten, eli sovittamaan ihmisten synnit, jota ei yksikään, joka häneen uskoisi, joutuisi kadotukseen, vaan perisi iankaikkisen elämän.
- Anonyymi
Tuolla yritetään houkutella hölmöjä lahkoihin ja niiltä perinnöt lahkoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla yritetään houkutella hölmöjä lahkoihin ja niiltä perinnöt lahkoille.
Jeesus Kristus on sinunkin puolestasi kärsinyt ristillä, jotta voisit pelastua ikuiseen elämään.
- Anonyymi00007
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus Kristus on sinunkin puolestasi kärsinyt ristillä, jotta voisit pelastua ikuiseen elämään.
Aamen! Jeesus pelastaa syntisiä.
- Anonyymi
Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
-Jeesus Kristus - - Anonyymi00009
Sen jälkeen ei sitten mitään ole kuulunutkaan.
- Anonyymi00010
Meni Jeesus vuonna 1844 pyhäkköön ja luuhaa nyt siellä.
- Anonyymi00013
Nyt kuuluu, jos et ennen ole kuullut.
Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".
Matt 4:17
- Anonyymi00011
Miksi Herra Sebaot teki ihmisestä vajavaisen, vaikka kaikkitietävänä tiesi tarkkaan kuinka tulee käymään ja kaikkivoipana olisi voinut toimia toisinkin, eikä syyttää luomaansa vajavaista ihmistä?
Niin sanottu "vapaa tahto" ei ole selitys, sillä kaikkitietävälle Herra Sebaotille jokaisen tulevan ihmisen kaikki ajatukset ja teot olivat tiedossa jo ennen ensimmäisen ihmisen luomista. - Anonyymi00012
Ylistys Jeesukselle Kristukselle!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181