JEESUKSEN PITI KÄRSIÄ KUOLEMA RISTILLÄ

Anonyymi-ap

jotta hän voisi sovittaa meidän synnit.
Hän oli sen kaiken etukäteen ilmoittanut!

”Ja hän alkoi opettaa heille, että Ihmisen Pojan piti kärsimän paljon ja joutuman vanhinten ja ylipappien ja kirjanoppineiden hyljittäväksi ja tuleman tapetuksi, ja kolmen päivän perästä nouseman ylös.”
Mark 8:31

11

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

YLISTYS JEESUKSELLE!

• Anonyymi

Jeesus tuli varsinkin yhtä tehtävää varten, eli sovittamaan ihmisten synnit, jota ei yksikään, joka häneen uskoisi, joutuisi kadotukseen, vaan perisi iankaikkisen elämän.

• Anonyymi

Tuolla yritetään houkutella hölmöjä lahkoihin ja niiltä perinnöt lahkoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla yritetään houkutella hölmöjä lahkoihin ja niiltä perinnöt lahkoille.

Jeesus Kristus on sinunkin puolestasi kärsinyt ristillä, jotta voisit pelastua ikuiseen elämään.

• Anonyymi00007
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus Kristus on sinunkin puolestasi kärsinyt ristillä, jotta voisit pelastua ikuiseen elämään.

Aamen! Jeesus pelastaa syntisiä.

• Anonyymi

Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.

-Jeesus Kristus -

• Anonyymi00009

Sen jälkeen ei sitten mitään ole kuulunutkaan.

• Anonyymi00010

Meni Jeesus vuonna 1844 pyhäkköön ja luuhaa nyt siellä.

• Anonyymi00013

Nyt kuuluu, jos et ennen ole kuullut.

Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".
        Matt 4:17

• Anonyymi00011

Miksi Herra Sebaot teki ihmisestä vajavaisen, vaikka kaikkitietävänä tiesi tarkkaan kuinka tulee käymään ja kaikkivoipana olisi voinut toimia toisinkin, eikä syyttää luomaansa vajavaista ihmistä?
      Niin sanottu "vapaa tahto" ei ole selitys, sillä kaikkitietävälle Herra Sebaotille jokaisen tulevan ihmisen kaikki ajatukset ja teot olivat tiedossa jo ennen ensimmäisen ihmisen luomista.

• Anonyymi00012

Ylistys Jeesukselle Kristukselle!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2908
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      49
      2298
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1664
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      56
      1189
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe