JEESUKSEN PITI KÄRSIÄ KUOLEMA RISTILLÄ

Anonyymi-ap

jotta hän voisi sovittaa meidän synnit.
Hän oli sen kaiken etukäteen ilmoittanut!

”Ja hän alkoi opettaa heille, että Ihmisen Pojan piti kärsimän paljon ja joutuman vanhinten ja ylipappien ja kirjanoppineiden hyljittäväksi ja tuleman tapetuksi, ja kolmen päivän perästä nouseman ylös.”
Mark 8:31

15

334

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

YLISTYS JEESUKSELLE!

• Anonyymi

Jeesus tuli varsinkin yhtä tehtävää varten, eli sovittamaan ihmisten synnit, jota ei yksikään, joka häneen uskoisi, joutuisi kadotukseen, vaan perisi iankaikkisen elämän.

• Anonyymi

Tuolla yritetään houkutella hölmöjä lahkoihin ja niiltä perinnöt lahkoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla yritetään houkutella hölmöjä lahkoihin ja niiltä perinnöt lahkoille.

Jeesus Kristus on sinunkin puolestasi kärsinyt ristillä, jotta voisit pelastua ikuiseen elämään.

• Anonyymi00007
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus Kristus on sinunkin puolestasi kärsinyt ristillä, jotta voisit pelastua ikuiseen elämään.

Aamen! Jeesus pelastaa syntisiä.

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Aamen! Jeesus pelastaa syntisiä.

Mutta yksikään teistä syntisistä ei vielä ole uskaltanut ilmoittautua minun täysin synnittömän järjestämään ekumeeniseen talviseen pelastusjuhlaan.

Siellä syntisäkki hyppää avantoon odottamaan pelastusta. Vääräuskoisille avannossa on tilaa reilusti pohjan ja jään välissä.

• Anonyymi

Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.

-Jeesus Kristus -

• Anonyymi00009

Sen jälkeen ei sitten mitään ole kuulunutkaan.

• Anonyymi00010

Meni Jeesus vuonna 1844 pyhäkköön ja luuhaa nyt siellä.

• Anonyymi00013

Nyt kuuluu, jos et ennen ole kuullut.

Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".
        Matt 4:17

• Anonyymi00011

Miksi Herra Sebaot teki ihmisestä vajavaisen, vaikka kaikkitietävänä tiesi tarkkaan kuinka tulee käymään ja kaikkivoipana olisi voinut toimia toisinkin, eikä syyttää luomaansa vajavaista ihmistä?
      Niin sanottu "vapaa tahto" ei ole selitys, sillä kaikkitietävälle Herra Sebaotille jokaisen tulevan ihmisen kaikki ajatukset ja teot olivat tiedossa jo ennen ensimmäisen ihmisen luomista.

• Anonyymi00012

Ylistys Jeesukselle Kristukselle!

• Anonyymi00014

🎚️🩸❣️

• Anonyymi00015

Kiitos Jeesukselle!

• Anonyymi00016

Meidän, sinun ja minun syntien tähden.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      81
      1223
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      824
    3. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      72
      719
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      236
      708
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      591
    6. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      46
      565
    7. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      77
      560
    8. 37
      512
    9. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      498
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      26
      482
    Aihe