Kertokaapa kokemuksia mitä vuokrafirmat ovat teille tarjonneet?
Itse rakennusalalla työskenteltyäni huomasin että oli monta euroa eroa tuntipalkoissa vaikka samoja töitä tehtiin.
Vuokrafirmojen tarjoamat palkat
10
561
Vastaukset 10
- Anonyymi
Yli 16e/h apparihommissa, töitä tekee sen verran ku jaksaa. Suojatyöpaikka työmaat on parhaita
- Anonyymi
16 palkka lahdenseutu kyseessä.
- Anonyymi
Hesassa apparille maksetaan jo yli 20 euroo tunnille
- Anonyymi
Kuka maksaa 20euroa/h?
- Anonyymi
Hesalaiset vuokrafirmat varmaan
- Anonyymi
Ei kukaan. Vuokrafirman laskutus apparista 23-27€/h
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan. Vuokrafirman laskutus apparista 23-27€/h
Kannattaa kilpailuttaa palkat vuokrafirmoilla eikä ottaa mitään 12 e pestejä. Toista vuotta apparina pks aluella ja liksa nyt tasan 19 e/tunti
- Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kilpailuttaa palkat vuokrafirmoilla eikä ottaa mitään 12 e pestejä. Toista vuotta apparina pks aluella ja liksa nyt tasan 19 e/tunti
Talvella apparina saa tosi iisisti nostettua liksan yli 20 kympin ja kesällä tulee tasokorotukset😎
- Anonyymi00010
Köyhät, äänestäkää vasemmistoa joka takaa teille sosiaalisen hyvinvointiverkoston
- Anonyymi00011
Saako sieltä muka 2vk haalauspestin ikkunoita haalaamaan ja liksaa jopa 12,20e tunnille?? Tuskimpa!! Vuokrafirmoiltapa saa! Siksi valintani on vuokrafirma!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493