Therian ilmiö

Anonyymi-ap

Ilmiössä on kyse siitä, että eläimiin samaistuvat lapset pukeutuvat eläinasuihin ja liikkuvat sekä ääntelevät kuten eläimet.

Miksi ilmiöksi sitä kutsutaan kun eläimet tekeytyvät ihmisiksi ja pukeutuvat ihmisten vaatteisiin ja ääntelevät kuten ihmiset?

Onko palstalla tanakkaa dataa?

37

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmiö sai alkunsa tuossa 90 luvun alussa ja on niistä päivistä voimistunut voimakkaasti. Syytä ilmiölle ei varmuudella tunneta.

• Anonyymi

Sille on syitä mutta hyvä että sinä et väitä niitä mitä ne syyt voisi olla☺️

• Anonyymi

Syynä on monisukupuolisuus.

• Anonyymi

Taatusti persut säikähtävät leikkiviä lapsiakin. Nehän pelkää kaikkea outoa.

• Anonyymi

Aina nämä kummittelut eivät ole mitään kivoja.

Nykyään saa kummitella hetken mielijohteesta olevansa mies tai päinvastoin. Järkyttävää on että biologinen mies saa kilpailla biologista naista vastaan vaikkapa nyrkkeilyssä ja hakata nainen henkihieveriin ihan laillisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina nämä kummittelut eivät ole mitään kivoja.

Nykyään saa kummitella hetken mielijohteesta olevansa mies tai päinvastoin. Järkyttävää on että biologinen mies saa kilpailla biologista naista vastaan vaikkapa nyrkkeilyssä ja hakata nainen henkihieveriin ihan laillisesti.

Toisaalta jos tämä eläimeksi itsensä luuleminen yleistyy ja näitä valitaan eduskuntaan, siellä se naukuminen kuuluu sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta jos tämä eläimeksi itsensä luuleminen yleistyy ja näitä valitaan eduskuntaan, siellä se naukuminen kuuluu sitten.

Tämä vaan kuvastaa hullua lopunaikaa jota elämme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä edustajat naukuu ihan kaikesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja haukkuminen lisääntyy hurjasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan therian ei tunne eikä luuule olevansa eläin😡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et edes tiedä ja väität tuommoista!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä vaan kuvastaa hullua lopunaikaa jota elämme.

Mistä saatte tuon tiedon? Kun tuntuu että itse olette keksineet sen😡💀

• Anonyymi

Hmhhh...... Ketkä persut???

(Ei se therian leikkikään ole)

• Anonyymi

• Anonyymi

Ulkoavaruuksien maanvalloitukseksi. Niitä on keskuuksissa jo paljon.

• Anonyymi

Ei ilmiössä ole mitään outoa. Ainahan lapsilla on joku leikki meneillään. Nyt on vaan tuollainen.
      Pääasiahan on, että oppitunneilla kouluissaan ovat ihmisten tavoin, toistaiseksi.
      Muussa tapauksessa voivat mennä koirakouluihin.
      Liian kalliiksi tulee opettaa ensin lapsia, sitten niitä koiraoppilaita erikseen.
      Joku raja noissakin hommissa.

• Anonyymi

Kun persut ottavat ansaitun yksinvallan, lapset eivät leiki muita leikkejä kuin niitä jotka on hyväksytty Perussuomalaisen puolueen puoluetoimistossa.

• Anonyymi

Niissä harjoitellaan somppukakaroiden ammuskelua junassa. Ruutupaita vetää penskoille suklaajunaa musta makkara persiissään.

• Anonyymi

Valhetta muuten kuin että Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pitää vihervassujen suosima haitallinen maahanmuutto huolen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valhetta muuten kuin että Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pitää vihervassujen suosima haitallinen maahanmuutto huolen.

Purra on ottanut muslimeja ensimmäisenä vuonna enemmän kuin Marinin hallitus otti koko hallituskautenaan. Mitäs persuäänestäjä tuumii, menikö niin kuin toivoit.

• Anonyymi

Kaksi lasta sai yllätysvierailun, jossa heidät yllätettiin pukeutuneina supersankareiksi, ja eläkkeellä oleva taiteilija sai maalaussetin, jonka trio oli keksinyt.

• Anonyymi

Nykyään vouhotuslehdistön mielestä kaikki muu, paitsi se että lapsi opiskelee hiljaa ja kiltisti on jokin ilmiö.

• "WOKETUSTA"!!!

• Anonyymi

Mustalaiset ovat larpanneet ihmistä jo 500 vuotta.

• Anonyymi

Miten tässäkin asiassa jotku
      alkoi puhuun persuista ?
      Hauskoja ootta.

• Anonyymi

Persuja kaikkialla näkevä on identifioitunut niin vahvasti idiootiksi, että hänestä on tullut sellainen...

• Anonyymi

Valtava määrä eläimiä näyttelee ihmistä mutta ei siitä ole koskaan uutisissa kerrottu.

• Anonyymi

Jatkuvastihan mamuista puhutaan.

• Anonyymi

Kauheeta kun lapset leikkivät toistensa kanssa.
      Koteihinsa kuuluisivat kyhjöttämään, masentumaan 247 luurilla ja tietokoneella.
      Joku roti nyt leikkimiseen! mä sanon!
      Kieltäisivät nyt äkkiä, poliisi ottaa kyytiin tai vapaat huumeet kutsuvat.

• Anonyymi

Maahanmuutoksi.

• Anonyymi

Mulla on sellainen fantasia, että keväällä pääsiäisen aikaan pukeutuisin vaaleanpunaiseen vakosamettiseen housuihin ja huppariin, ja hupussa pitkät jänön korvat. Olis kiva viilettää fillarilla pitkin kyliä, jee. Se vakosametti on kyllä jo hommattu. Pitäis vielä ommella asu. No minä olen vasta 67 vuotias.

• Anonyymi

Niile jotka lukee tätä:Kaikki tieto tällä palstalla on väärää!Miten edes niin monessa paikassa nykyään on väärää tietoa therianeista.Niitä on aika paljonkin:Esimerkiksi Palstat,internetti ja jopa suurempiinkin uutis firmoihinkin on älytty laittaa paljon väärää tietoa,esim:iltasanomiin ja yleen.

• Anonyymi

Onks tää joku aikuisten keskustelu? Akuistet ei tiedä siitä mitään, jos oikeasti haluatte kuulla mikä se on, niin kysykää therianeilta. Eli olen itse therian mutta ensin jonkun pitää kysyä ennen kuin kerron✌️kysykää jo!!!

• Anonyymi

En jaksa enää, nyt minä kerron mikä therian on. Se on siis ihminen joka tuntee yhteyttä luontoon ja eläimiin, joka ei tarkoita että tuntee olevansa eläin. Siinä että on therian paha asia on se että therianeja kiusataan ja monet therianit saavat siftejä😭😭😭mutta sifti on tilanne jossa therian ihminen muuttu theriotypen eläimeksi😣tämä on tärkein eli siftissä ei oikeasti muuttua eläimeksi, mutta kun en tiedä tapaa kertoa että miksi siinä sitten muututaan, se on vaikea selittää😖

• Anonyymi

Ihminen kuuluu therianeihin siinä kuin jäniskin, synnyttävä nisäkäs.

• Anonyymi

Se lienee lasten keino paeta ankeaa todellisuutta ja pahoja ihmisiä samaistumalla eläimiin. Eläimet eivät ole samalla tavalla itsekeskeisiä ja kieroutuneita kuin suuri osa ihmisistä on.

• Anonyymi

Älä huoli; Theria(x) se olet sinäkin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3179
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3067
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2932
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2611
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2122
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1677
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    8. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1647
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1635
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59