Viikko sitten oltiin oltiin Helsingissä, kun on sieltä kotoisin.neljä päivää, tarjosin majoituksen ja aika paljon muuta, mub autolla mentiin.. Sitä ennen laitoin hänen autoon tankin täyteen. Reissun jälkeen huolsin hänen autoa 300 eurolla. Ja ostin bensaa ton verran mitä meni. Eilen valitti että tankki on tyhjä mihkään ei pääse kulkeen.
Tänään sanoi et kaverinsa lähtee matkalle joka on 7000 hengeltä. Syksyllä pitäisi lähtee kanarialle kolmatta kertaa kolmeen vuoteen reilun parin tonnin matkalle.
Joskus mietin et olisi kiva saada hellyyttä ja kauniita sanoja. Mitäs ihniset haluaa tähän kommentoida,olisi mukava tietää mitä naiset ajattelee?
Miten mielyttää naista enemmän?
Anonyymi-ap
2
254
Vastaukset 2
- Anonyymi
Oma valinta😊
- Anonyymi
Verenimijä "kaveri".
Pudottaisin tuonlaisen kuin kuuman kekäleen. Tuonlaiset himoitsevat juuri sinun tyyppisiä helposti hoynäytettäviä!
Vähemmällä rahalla saa seuraavasta kadunkulmsta paljon arvokkaampia sanoja ja ilman maksusitoutumisia!
Tai jos tuo ei sovi sinulle, käytä aivojasi ja energiaasi etsimään ja valitsemaan älykkäämpiä ystäviä! Sellaisia on olemassa, heitä eon vain hiukan vaikeampi loytää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459