Sama pyhijen lauma eri aikoina ajallisuujen kulullisuujessa

Anonyymi-ap

Raamatussa on erilaisia ryhmijä ihmisijä eroteltuneina erikseensä toisistaansa. Eri aikoina on elänyt pyhijä. Aikaaikaukautellisuujessa vain erottavi näitälöitä pyhijä eri aikoina eläneiksi pyhiksi, Jeesuksen uskoviksi.

On olemassa ajallisuuves eri ryhmät Jeesuksen pyhiä, joita tulee ynmärjöijen erotella että missä aikaauvessa ne pyhät elävät , kuista Raamattu puhuu: Ennen ylöstempausta olevijen pyhijen joukkijo ja ylöstempauksen jälkee olevijen pyhijen Jeesukseen uskovijen joukkijot, myöhäisuskoontulleet.

Jos tietelmöi puhutaanko siitä

1. Pyhijen joukosta, joka elelmöi ennen ylöstempausta ennen Jaakopin ahtistusta

ja tietelmöi että ahhaatapa ahaa, tässähän puhutaan ajallisuuvessa niist pyhist, jotka elemöitsevät Jaakopin ahtistuksessa niin alkaa ponjaamaan kussa kuljetaan ihan tosiasijallisesti ilman luulotelmin. Onko se mahjollista? On. Vaatiiko se tsemppii? Joo.Mitä tsemppii tarkoittaa tässä kohjinsa? Tutkimuksellisuutta.

PYHÄT ? niin, selvää on.

Eri aikakausiin kuuluu eri tapahtumija, joissa on Raamatun mukaan aina pyhijä olemassa. Kaikkija pyhijä ei antikristus saa teloitettua ylöstempauksen jälkeusessä ajassa kun Jaakopin ahjistus on kärsimällä kärsitty kärsimyksissä kärsijen eli Jaakopin pojat kääntyvät Yeshuvaansa puoleensa ja huutavat Hänelt appuuntulloo ja silloin Yeshua tulloo appuun juutalaisille pyhille.

Usein sanotaan tai ainakin annetaan sellainen mielikuvitelma että antikristus saisi murhattua kaikki pejonmerkistä kieltäytyneet , mutta jos mä jäisin ylöstempauksesta niin mä menisin hyvään piiloon ja olisin siellä piilossa. Ainakin jonkun aikaa ehtisin olla piilossa paljastumatta ja saisin aikaa rukoilla Herraa ja tehjä parannusta siitä/niistä syntisyyksistä, jonka, joijenka takija jäjin pois ylösotosta.

Kun nyt tuumin ja perustan yleiseen tmmärrykseen ja vakuutteluihin niin niihin uskomalla mun ylöstempauseen pääsy on selvää kuin jokin selvällisyysvertaus, mutta tämä ylöstempausasija on sellainen että halujan sen ensin nähjä että siiä olen itse mukana. Kyseessä on elämäisein tärkein suurin ojotetettava asija. Se tuo omaa tarkkaavuuspainetta asijaa miettijessä että onkos mun asijat kunnossa ylöstempaukseenpääsyä varten vai onko jotain huntinkolla.

Selef Urge

10

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koetko, että olet syntinen?

      • Anonyymi

        Kyllä, kakskolmasosaisuuveksellisesti kolmivaihtoehtollissuujeksellisuujessa ainakin pääsääntöisesti ja kuten minä olen omaa suuini ilmaisemuksellisuutta arvijoimaansa niin mulla on kirosana-Suotatin melkoisen tehokkaasti, toimiva. Ajatukset harhailivat jumalattomana ja uskoontulon alkuvuosillisuuksissa ilman valvontaa kunnes ynmärsilöin Raamatusta että kaikki ajatukset tulerroisi saaja kuriinsa , Jumalalle kuulijaisiksi.

        Pijin mahjotomuutena vaatimusta ihmiselle , ainakin mulle moista, mutta Jumalaa, jolle mikäänsä ei ole mahjottonta oun älynnällisöinyt auttaa mua kaikessa, joten tässäkin asijassa Hän mua on selkeesti auttanut ponjaamaan kuinka pääsee äkkii eroon sellaisist ajatuksellisist , joita ei ole kristityn ajatteleman suotatuksellisuujessaansa, mutta muutoksellisuutta on tullut ajatusten ajattelusisällössä ramaattisellisesti. Se tuntuu ihmeelliseltä huomatallista että näin on päällein käynnytkin eli Jumalan apuun kannattaa turvata vaikkei ihan kypällä uskoisikaan omiin muutosmahjollisuuksiinsa, mutta sehän riittää kun uskoo ihan kypällällisellä Jumalan ihmistä kouliviin mahtollisuuksilliinsamuksellisuuuksiinsa.

        Selef Urge


    • Anonyymi

      "Eri aikakausiin kuuluu eri tapahtumija, joissa on Raamatun mukaan aina pyhijä olemassa. Kaikkija pyhijä ei antikristus saa teloitettua ylöstempauksen jälkeusessä ajassa"....

      Ei-helluntailainen kommentti:

      Minulla on niin yksinkertainen käsitys, että on todennäköisesti vain kaksi ylösnousemusta niin kuin Ilmestyskirja 20 puhuu, että autuas se, joka pääsee ensimmäiseen ylösnousemukseen - kun tuhannen vuoden päästä on seuraava, toinen ylösnousemus, tuomion ylösnousemus. Vastaavaa kahden ylösnousemuksen asiaa selittää Daniel 12.

      Silti on mahdollista Jumalan tehdä poikkeuksia yksilöiden kohdalla, kuten oli Eenok, Elia ja Mooses.

      • Anonyymi

        Mullakin on sama asijoijen käsittämyyksellistyneellistöneisyys näihin ylösnousemuksensa lukumääriin ja yksittäisijä ihmisijä Jumala on voinut ylöstenmata asijasta julkiseksellista tekemättä.

        Kun sanoin että kaikkina aikakausina on aina ollut pyhijä niin tarkoitin kolmejallista aikakautta, joita Jaakopin aikakausi erottaa.

        1. Aikakausillisuus en Jaakopin ahtistuksellisuus , tojay 16.9.2025 jKr. Kristittyjä on

        2 Jaakopin ahjiistuukseen aika , joka alkaa kun alkaa pijallisuujessaansa. Kristittyjä on

        3. Aikakausellisuus Jaakopin ahjistuksen jälkeen, 1000v Jeesuksen Kuninkaskunta, Uusi maa, uuvet kujeet ikuisuuves. Kristittyjä on

        Jokin sairaus on nyt jatkunut 10,5 vrk, jossa on kaksi oiretta, yskimys ja nenävuotamus. Kumpikin aika runsaahkoa. Välillä yskiminen kuulostaa rakin haukunnalliselta. Kurkku ei kuitenkaansa aole kiullisoitunut kipeytyneistömällä vaan olen siltä osin kuul.

        Yskäisten,

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin on sama asijoijen käsittämyyksellistyneellistöneisyys näihin ylösnousemuksensa lukumääriin ja yksittäisijä ihmisijä Jumala on voinut ylöstenmata asijasta julkiseksellista tekemättä.

        Kun sanoin että kaikkina aikakausina on aina ollut pyhijä niin tarkoitin kolmejallista aikakautta, joita Jaakopin aikakausi erottaa.

        1. Aikakausillisuus en Jaakopin ahtistuksellisuus , tojay 16.9.2025 jKr. Kristittyjä on

        2 Jaakopin ahjiistuukseen aika , joka alkaa kun alkaa pijallisuujessaansa. Kristittyjä on

        3. Aikakausellisuus Jaakopin ahjistuksen jälkeen, 1000v Jeesuksen Kuninkaskunta, Uusi maa, uuvet kujeet ikuisuuves. Kristittyjä on

        Jokin sairaus on nyt jatkunut 10,5 vrk, jossa on kaksi oiretta, yskimys ja nenävuotamus. Kumpikin aika runsaahkoa. Välillä yskiminen kuulostaa rakin haukunnalliselta. Kurkku ei kuitenkaansa aole kiullisoitunut kipeytyneistömällä vaan olen siltä osin kuul.

        Yskäisten,

        Selef Urge

        Jos flunssasi (?) on ollut päällä vasta alle kaksi viikkoa, niin tuskin siitä kannattaa kovinkaan erityisesti huolestua.

        "Flunssaa eli nuhakuumetta aiheuttavat sadat eri virukset.
        Flunssa alkaa tavallisesti yleisoireilla, kuten päänsäryllä, vilunväristyksillä ja kurkkukivulla.
        Myöhemmin alkaa nenän vuotaminen ja tukkoisuus ja voi esiintyä yskää.
        Flunssa kestää tavallisesti * 1–2 viikkoa *, mutta oireet voivat joskus jatkua * useammankin viikon * ajan.
        Flunssa paranee itsekseen. Itsehoidolla voidaan lievittää oireita. Tärkein flunssan hoito on lepo.
        Lääkehoitoa voidaan tarvita, jos on kehittynyt bakteerin aiheuttama jälkitauti."

        https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00590


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos flunssasi (?) on ollut päällä vasta alle kaksi viikkoa, niin tuskin siitä kannattaa kovinkaan erityisesti huolestua.

        "Flunssaa eli nuhakuumetta aiheuttavat sadat eri virukset.
        Flunssa alkaa tavallisesti yleisoireilla, kuten päänsäryllä, vilunväristyksillä ja kurkkukivulla.
        Myöhemmin alkaa nenän vuotaminen ja tukkoisuus ja voi esiintyä yskää.
        Flunssa kestää tavallisesti * 1–2 viikkoa *, mutta oireet voivat joskus jatkua * useammankin viikon * ajan.
        Flunssa paranee itsekseen. Itsehoidolla voidaan lievittää oireita. Tärkein flunssan hoito on lepo.
        Lääkehoitoa voidaan tarvita, jos on kehittynyt bakteerin aiheuttama jälkitauti."

        https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00590

        Itse käytän flunssiin ym. sairauksiin
        - apteekin itsehoitolääkkeitä.
        - Käyn kuumassa suihkussa.
        - Lepään sängyssä peiton alla.
        - Mittaan kuumetta.
        - Niistän nenääni tyhjäksi lavuaarilla.
        - Jos on kovin rajut oireet, otan yhteyttä t.asemalle tai lääkärineuvontaan.

        Taudit menevät nopeammin ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse käytän flunssiin ym. sairauksiin
        - apteekin itsehoitolääkkeitä.
        - Käyn kuumassa suihkussa.
        - Lepään sängyssä peiton alla.
        - Mittaan kuumetta.
        - Niistän nenääni tyhjäksi lavuaarilla.
        - Jos on kovin rajut oireet, otan yhteyttä t.asemalle tai lääkärineuvontaan.

        Taudit menevät nopeammin ohi.

        "- apteekin itsehoitolääkkeitä. SU:Never
        - Käyn kuumassa suihkussa. SU:Halvan sähkön aikaan jawohl Herr Major!
        - Lepään sängyssä peiton alla. SU:Lepään puntinnostopenkissä rautojen alla niitä nostellen.
        - Mittaan kuumetta. SU:Mittaan hauvista.
        - Niistän nenääni tyhjäksi lavuaarilla.SU: Ai sinäkinkö....
        - Jos on kovin rajut oireet, otan yhteyttä t.asemalle tai lääkärineuvontaan." su:Never

        Nevereillä tarkoitan ettei tähän mennessä ole ollut noihin tarvetta kun täytin 18. Sain noista turhuuksista tarpeekseni alaikäisenä, jolloin järjenkäyttö oli kiellettyä.

        Kiitos järjellisistä (?) neuvoloistais.

        Kumartajen Herralle Jeesukselle,

        Selef Urge


    • Anonyymi

      kiinnostavaa kerrontaa Putinista ja kuinka hän on määrännyt Ukrainan eri kaupungeissa erityisesti juutalaiskohteita tuhottavaksi ohjusiskuin.

      Syynä on Putinin natsihenkisyys ja saatanallisuus, aivan kuten saatananakin niin Putinkin haluaa murhailla juutalaisia. Juutalaiset ovat suurisydäminen ja oikeudenmukaisuutta suuresti arvostava kansa maailman eri kolkkiin levinneenä, joita nyt metsästäjät vainoavat eri tavoin, otta he hakisivat turvapaikan Israelista.

      Shalom Israel! Kunnia Jumalalle! Juutalaiset eri maissa: Lähtekää kohti Siionia! Jättäkää nykyinen asuinmaanne!

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveisin edellisen kirjoituksen kirjoittaja.

        Sisältää Putinin verenhimoisuutta juutalaisia kohtaan:

        https://www.youtube.com/watch?v=LVpO0cYPThc

        Katson ja korotan vertauskuvallisteisesti videokuvallis laavulliksellisuujessa:

        https://www.youtube.com/watch?v=tmPws7eXcVk

        Tarinan tärinäs vertauskuvaus vois oll jotensainkinsa näinsentensä:

        Mies ja nainen kohtaavat uuves Jerusalemis ylöstempauksen jälkeen kun nuorina erosivat kuolemaisen heijät erottajessa, mutta nyt het fiilistelevät uuves Jerusalemis.

        Lihasmies kovanaamasankari,

        Selef Urge


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe