Olisit täydellinen minulle

Anonyymi-ap

Voi mies.

Toivoin että kesäloma olisi lieventänyt tunteitani mutta ei.
Nyt syksyn aikana kun olemme nähneet - ne ovat vain vahvistuneet.

Kun kumarrut katsomaan minua, puolittainen hymy kasvoilla ja silmät lämpimän huvittuneena - voisin jäädä kiinni silmiisi.

Kun selität jotain ja innostut jostakin - ihailen sitä poikamaisuutta intoa joka kuoresi alta silloin pilkistää.

Kun saan hengittää tuoksuasi vieressäsi - haluan sinua.

Kun kuvittelen kätesi ympärilläni ja huulesi huulillani - kostun.

Kun kuvittelen sinut päälleni ja sisääni - nautin ja tulen.

Ja kaiken tämän keskellä teeskentelen kuin olisit vain työkaveri ja juttelen kanssasi niitä näitä. Mutta sille en voi mitään että katseeni etsii ja seuraa sinua aina...

Ja sinä. Tiedän että sinulle olen vain ja ainoastaan työkaveri. Etkä tule minua ikinä muuna pitämään. Molemmat olemme sinkkuja mutta et vilkaisisi koskaan minuun siinä mielessä.

8

1045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seksi ja tunteet on kaksi eri asiaa. Näytät olevan kiinnostunut vain seksistä. Mikäpä se siinä. Meitä on niin moneksi.

• Anonyymi

Päinvastoin. Olen kiinnostunut seksistä(kin) vain koska minulla on tunteita.
        Tunteeton seksi ei kiinnosta yhtään.

• Anonyymi

Itsekin joskus ajatellut apn lailla ja pettynyt pahemman kerran, voisin sanoa häntä elämäni pahimmaksi erehdykseksi? Erikoista siinä on se, että ensivaikutelmasta ajattelin elämäni naisena? Olikin itse paholainen, rotaksi häntä kuvailisin nyt jälkeenpäin. Joka tavalla myrkytti mieleni hyvällä hyvästä.

• Anonyymi

Huh.
      Huh.

• Anonyymi

Kelaaks näitä miehen mininovelleja aina että tää vois olla meitin toimistosta?

• Anonyymi

Mistä tiedät, etten vilkaisisi? Vilkaisen joka ikisenä työpäivänä...

• Anonyymi

En koe olevani sen näköinen että vilkaisisit.
        Ja hänen kanssaan emme näe joka päivä tai edes viikko joten tuskin olet hän.

Ap

• Anonyymi

Lähetä miehelle cuntpick. Ainakin saat varmuuden hänen tunteistaan, josset muuta...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1589
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1394
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1317
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1208
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      53
      1196
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      955
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      817
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      725
    Aihe