Olisit täydellinen minulle

Anonyymi-ap

Voi mies.

Toivoin että kesäloma olisi lieventänyt tunteitani mutta ei.
Nyt syksyn aikana kun olemme nähneet - ne ovat vain vahvistuneet.

Kun kumarrut katsomaan minua, puolittainen hymy kasvoilla ja silmät lämpimän huvittuneena - voisin jäädä kiinni silmiisi.

Kun selität jotain ja innostut jostakin - ihailen sitä poikamaisuutta intoa joka kuoresi alta silloin pilkistää.

Kun saan hengittää tuoksuasi vieressäsi - haluan sinua.

Kun kuvittelen kätesi ympärilläni ja huulesi huulillani - kostun.

Kun kuvittelen sinut päälleni ja sisääni - nautin ja tulen.

Ja kaiken tämän keskellä teeskentelen kuin olisit vain työkaveri ja juttelen kanssasi niitä näitä. Mutta sille en voi mitään että katseeni etsii ja seuraa sinua aina...

Ja sinä. Tiedän että sinulle olen vain ja ainoastaan työkaveri. Etkä tule minua ikinä muuna pitämään. Molemmat olemme sinkkuja mutta et vilkaisisi koskaan minuun siinä mielessä.

8

990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seksi ja tunteet on kaksi eri asiaa. Näytät olevan kiinnostunut vain seksistä. Mikäpä se siinä. Meitä on niin moneksi.

• Anonyymi

Päinvastoin. Olen kiinnostunut seksistä(kin) vain koska minulla on tunteita.
        Tunteeton seksi ei kiinnosta yhtään.

• Anonyymi

Itsekin joskus ajatellut apn lailla ja pettynyt pahemman kerran, voisin sanoa häntä elämäni pahimmaksi erehdykseksi? Erikoista siinä on se, että ensivaikutelmasta ajattelin elämäni naisena? Olikin itse paholainen, rotaksi häntä kuvailisin nyt jälkeenpäin. Joka tavalla myrkytti mieleni hyvällä hyvästä.

• Anonyymi

Huh.
      Huh.

• Anonyymi

Kelaaks näitä miehen mininovelleja aina että tää vois olla meitin toimistosta?

• Anonyymi

Mistä tiedät, etten vilkaisisi? Vilkaisen joka ikisenä työpäivänä...

• Anonyymi

En koe olevani sen näköinen että vilkaisisit.
        Ja hänen kanssaan emme näe joka päivä tai edes viikko joten tuskin olet hän.

Ap

• Anonyymi

Lähetä miehelle cuntpick. Ainakin saat varmuuden hänen tunteistaan, josset muuta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      23
      9279
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      381
      1897
    3. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      351
      1845
    4. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      94
      1608
    5. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      418
      1587
    6. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1345
    7. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      1130
    8. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1086
    9. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      52
      1042
    10. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      998
    Aihe