Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
T- miehelle....
42
2674
Vastaukset
- Anonyymi
Menee ohi puolet naisten höpinöistä, eli en tiedä. Pitäisivät suunsa kiinni prkeleet.😄
- Anonyymi
Ok 😀
- Anonyymi
Sanos muuta, miksi joku tällaisia tänne toisi julki, jos on näinkin myönteistä saanut joku joltakin kuulla? En ymmärrä, ehkä jonkinlaista kateutta tämäkin apn julkitulo?
- Anonyymi
Minä olen kertonut hänelle että rakastaan,olen nainen....
- Anonyymi
Ei kukaan tietääkseni.
- Anonyymi
"Iankaikkisella rakkaudella minä olen sinua rakastanut, sentähden minä olen vetänyt sinua puoleeni armosta. Minä rakennan sinut jälleen, ja sinä tulet rakennetuksi, neitsyt Israel.
Voi luoja kun rakastat minua🤍 - Anonyymi
Se ei kerro vielä mitään, koska rakkautensa tunnustaneita on toistakymmentä pelkästään parin viime vuoden aikana.
- Anonyymi
No niinpä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä...
No näin se nyt kuitenkin minun kohdallani on.
- Anonyymi
No vau! Silti riittää aikaa pyöriä tämmöisessä paikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vau! Silti riittää aikaa pyöriä tämmöisessä paikassa.
Oikein hyvin riittää. Miksi se mitään muuttaisi? Ei se tarkoita mitään, jos jotkut ovat olleet kiinnostuneita, sillä minä en ole. Olen kiinnostunut puolestani sellaisesta naisesta, jota en itse saa, ei siinä ihailijattaret mitenkään auta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein hyvin riittää. Miksi se mitään muuttaisi? Ei se tarkoita mitään, jos jotkut ovat olleet kiinnostuneita, sillä minä en ole. Olen kiinnostunut puolestani sellaisesta naisesta, jota en itse saa, ei siinä ihailijattaret mitenkään auta.
Huoh.
- Anonyymi
Kuka on tämä tee mies 🤔
- Anonyymi
Hän on T mies....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on T mies....
Mutta alkaako joku nimistä teellä, onko hänen taiteilija nimensä tee alkuinen vai onko hän kenties itse mystinen tsorro joka laittaa pahat äijät nippuun ja varastaa neitokaisten sydämet🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta alkaako joku nimistä teellä, onko hänen taiteilija nimensä tee alkuinen vai onko hän kenties itse mystinen tsorro joka laittaa pahat äijät nippuun ja varastaa neitokaisten sydämet🤔
Hänen nimi alkaa T.llä ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin , hän kertoi neidoksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun sydämeni hän varasti monta vuotta sit...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on T mies....
Onko tee mies eri kuin T mies? Vai ovatko samoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tee mies eri kuin T mies? Vai ovatko samoja?
Samoja ovat...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiekkä mikä Reilu Kauppa on? Se on tätä: https://m.youtube.com/watch?v=AEtcv23bCGY
Siinä ei kuseteta, se on eroottista ja se toimii kuten pitääkin. Kaikille parempi mieli, tirkistelijälle ja vilahtelijalle.
- Anonyymi
Vai mitä, Supo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai mitä, Supo?
Supoo, täälläpäin!
https://m.youtube.com/watch?v=ilG8mzbHNNI&pp=ygUNUmlkZGljayBzY2VuZQ== - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Supoo, täälläpäin!
https://m.youtube.com/watch?v=ilG8mzbHNNI&pp=ygUNUmlkZGljayBzY2VuZQ==Vähän meinaa Supo olla Copyrightin puutetta tässä ketjussa, vai mitä? Mafialuotoilla oikein tuttua huttua meille kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän meinaa Supo olla Copyrightin puutetta tässä ketjussa, vai mitä? Mafialuotoilla oikein tuttua huttua meille kaikille.
Minkäs suurfirman viestintäkaapelit tänään kaivettaisiin maasta, Supo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun sohvaperuna Uudeltamaalta larppaa täällä taikaviitta päällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ei kuseteta, se on eroottista ja se toimii kuten pitääkin. Kaikille parempi mieli, tirkistelijälle ja vilahtelijalle.
Mitä siinä videolla näkyi persekkö? Editoijan näkemys varmaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai mitä, Supo?
Miksi niitä mies sun pimppajutut kiinnostais?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän meinaa Supo olla Copyrightin puutetta tässä ketjussa, vai mitä? Mafialuotoilla oikein tuttua huttua meille kaikille.
Meinaat ettei nimeä ole hyvä lausua kevyin perustein? Hienoa gubbe, varmasti näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs suurfirman viestintäkaapelit tänään kaivettaisiin maasta, Supo?
Telia Sjonera varmaa?
- Anonyymi
Meno kuin yläasteella.
- Anonyymi
Yksi nainen on sanonut. Ja olen siitä ihmeissa....
- Anonyymi
Tiedän että olet palstalla T..... Täällä voidaan jutella kun tosi elämässä ei.... Ootko mies vai hiiri, etkö uskalla? 😀
- Anonyymi
Huuda niin kuulen 🦅
- Anonyymi
Miksi kukaan haluaisi jutella sinun kanssa, kun et kerro kuka olet. T on surkea tunniste, joten sekin vaatii tarkennusta. Jos et sitä ymmärrä, olet aivan liian hölmö juttukaveriksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi jutella sinun kanssa, kun et kerro kuka olet. T on surkea tunniste, joten sekin vaatii tarkennusta. Jos et sitä ymmärrä, olet aivan liian hölmö juttukaveriksi.
Ei kannata hukata aikaa tähän aloittajaan. Melko varmasti on se väkisintunnistaja, joka toisella palstalla hyökkii aina eri kirjoittajien viesteihin jollakin "Haa, sinä" jutuilla, eikä älyä, että kyseessä on melkein aina erit randomkirjoittajat. Joko creepy mt-potilas tai trolli.
- Anonyymi
Ei sillä ole väliä, koska T haluaa Heidin.
- Anonyymi
Nähtiinko just nyt, huomasitko?
- Anonyymi
T-paitaisille miehille tulee ens viikolla kiire mennä kirppareilta lisää fällyä lisäämään.
Lämpötila kun ulkona romahtaa alle kymmenen asteen. - Anonyymi
Missä kertoi rakastavansa? Mistä tiedät?
- Anonyymi
Puhelimessa itse olen kertonut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788