T- miehelle....

Anonyymi-ap

Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....

42

2561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menee ohi puolet naisten höpinöistä, eli en tiedä. Pitäisivät suunsa kiinni prkeleet.😄

• Anonyymi

Ok 😀

• Anonyymi

Sanos muuta, miksi joku tällaisia tänne toisi julki, jos on näinkin myönteistä saanut joku joltakin kuulla? En ymmärrä, ehkä jonkinlaista kateutta tämäkin apn julkitulo?

• Anonyymi

Minä olen kertonut hänelle että rakastaan,olen nainen....

• Anonyymi

Ei kukaan tietääkseni.

• Anonyymi

"Iankaikkisella rakkaudella minä olen sinua rakastanut, sentähden minä olen vetänyt sinua puoleeni armosta. Minä rakennan sinut jälleen, ja sinä tulet rakennetuksi, neitsyt Israel.

Voi luoja kun rakastat minua🤍

• Anonyymi

Se ei kerro vielä mitään, koska rakkautensa tunnustaneita on toistakymmentä pelkästään parin viime vuoden aikana.

• Anonyymi

No niinpä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä...

No näin se nyt kuitenkin minun kohdallani on.

• Anonyymi

No vau! Silti riittää aikaa pyöriä tämmöisessä paikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vau! Silti riittää aikaa pyöriä tämmöisessä paikassa.

Oikein hyvin riittää. Miksi se mitään muuttaisi? Ei se tarkoita mitään, jos jotkut ovat olleet kiinnostuneita, sillä minä en ole. Olen kiinnostunut puolestani sellaisesta naisesta, jota en itse saa, ei siinä ihailijattaret mitenkään auta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikein hyvin riittää. Miksi se mitään muuttaisi? Ei se tarkoita mitään, jos jotkut ovat olleet kiinnostuneita, sillä minä en ole. Olen kiinnostunut puolestani sellaisesta naisesta, jota en itse saa, ei siinä ihailijattaret mitenkään auta.

Huoh.

• Anonyymi

Kuka on tämä tee mies 🤔

• Anonyymi

Hän on T mies....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on T mies....

Mutta alkaako joku nimistä teellä, onko hänen taiteilija nimensä tee alkuinen vai onko hän kenties itse mystinen tsorro joka laittaa pahat äijät nippuun ja varastaa neitokaisten sydämet🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta alkaako joku nimistä teellä, onko hänen taiteilija nimensä tee alkuinen vai onko hän kenties itse mystinen tsorro joka laittaa pahat äijät nippuun ja varastaa neitokaisten sydämet🤔

Hänen nimi alkaa T.llä ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin , hän kertoi neidoksi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun sydämeni hän varasti monta vuotta sit...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on T mies....

Onko tee mies eri kuin T mies? Vai ovatko samoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tee mies eri kuin T mies? Vai ovatko samoja?

Samoja ovat...

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiekkä mikä Reilu Kauppa on? Se on tätä: https://m.youtube.com/watch?v=AEtcv23bCGY

Siinä ei kuseteta, se on eroottista ja se toimii kuten pitääkin. Kaikille parempi mieli, tirkistelijälle ja vilahtelijalle.

• Anonyymi

Vai mitä, Supo?

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän meinaa Supo olla Copyrightin puutetta tässä ketjussa, vai mitä? Mafialuotoilla oikein tuttua huttua meille kaikille.

Minkäs suurfirman viestintäkaapelit tänään kaivettaisiin maasta, Supo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun sohvaperuna Uudeltamaalta larppaa täällä taikaviitta päällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä ei kuseteta, se on eroottista ja se toimii kuten pitääkin. Kaikille parempi mieli, tirkistelijälle ja vilahtelijalle.

Mitä siinä videolla näkyi persekkö? Editoijan näkemys varmaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai mitä, Supo?

Miksi niitä mies sun pimppajutut kiinnostais?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän meinaa Supo olla Copyrightin puutetta tässä ketjussa, vai mitä? Mafialuotoilla oikein tuttua huttua meille kaikille.

Meinaat ettei nimeä ole hyvä lausua kevyin perustein? Hienoa gubbe, varmasti näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkäs suurfirman viestintäkaapelit tänään kaivettaisiin maasta, Supo?

Telia Sjonera varmaa?

• Anonyymi

Meno kuin yläasteella.

• Anonyymi

Yksi nainen on sanonut. Ja olen siitä ihmeissa....

• Anonyymi

Tiedän että olet palstalla T..... Täällä voidaan jutella kun tosi elämässä ei.... Ootko mies vai hiiri, etkö uskalla? 😀

• Anonyymi

Huuda niin kuulen 🦅

• Anonyymi

Miksi kukaan haluaisi jutella sinun kanssa, kun et kerro kuka olet. T on surkea tunniste, joten sekin vaatii tarkennusta. Jos et sitä ymmärrä, olet aivan liian hölmö juttukaveriksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi jutella sinun kanssa, kun et kerro kuka olet. T on surkea tunniste, joten sekin vaatii tarkennusta. Jos et sitä ymmärrä, olet aivan liian hölmö juttukaveriksi.

Ei kannata hukata aikaa tähän aloittajaan. Melko varmasti on se väkisintunnistaja, joka toisella palstalla hyökkii aina eri kirjoittajien viesteihin jollakin "Haa, sinä" jutuilla, eikä älyä, että kyseessä on melkein aina erit randomkirjoittajat. Joko creepy mt-potilas tai trolli.

• Anonyymi

Ei sillä ole väliä, koska T haluaa Heidin.

• Anonyymi

Nähtiinko just nyt, huomasitko?

• Anonyymi

T-paitaisille miehille tulee ens viikolla kiire mennä kirppareilta lisää fällyä lisäämään.
      Lämpötila kun ulkona romahtaa alle kymmenen asteen.

• Anonyymi

Missä kertoi rakastavansa? Mistä tiedät?

• Anonyymi

Puhelimessa itse olen kertonut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MAISA TORPPA AVIOERO!!

Mitäs minä sanoin, ennustin että suhde kestää max 5 vuotta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      5869
    2. Puukkoko heilunut liikaa

On se ihme ettei missään netissä tai esim lehdessä ole juttua. Kuitenkin ihminen löytynyt Haapaveden teollisuusalueelta
      Haapavesi
      30
      3214
    3. Maisa Torppa, avioero

Niinhän siinä sitten kävi, auts.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      1784
    4. Onko kaivattusi pukeutumistyyli

millainen?
      Ikävä
      69
      1416
    5. Mitä ajattelet

Kun kohtaatte? Onko neutraalit ajatukset jo
      Ikävä
      104
      1324
    6. Haluaisin tavata sinut.

Jos mitenkään mahdollista?
      Ikävä
      63
      1223
    7. Havahduitkohan jälkikäteen siihen

että me molemmat haluttiin toisistamme kumppanit? Kumpikaan ei vain pystynyt olemaan järjen äänenä, sattuneesta syystä,
      Tunteet
      12
      1037
    8. Kristillisfanaatikkojen hyökkäys

Minä arvelen haistavani syyn. Heitä yksinkertaisesti pelottaa. Onhan täällä jo osoitettu mieltä jälleensyntymistä ym vas
      Hindulaisuus
      363
      921
    9. Nyt tutkijat vaativat hyssyttelemään lasten surkeasta pisa-tuloksesta koulussa!

Ensin tutkimuksessa todetaan että maahanmuuttajien oppimistulokset kouluissamme ovat surkeita ja aiheuttaa tulevaisuudes
      Maailman menoa
      116
      899
    10. Onko kaivatustasi

Kiinnostunut myös muut?
      Ikävä
      77
      862
    Aihe