T- miehelle....

Anonyymi-ap

Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....

42

2983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menee ohi puolet naisten höpinöistä, eli en tiedä. Pitäisivät suunsa kiinni prkeleet.😄

      • Anonyymi

        Ok 😀


      • Anonyymi

        Sanos muuta, miksi joku tällaisia tänne toisi julki, jos on näinkin myönteistä saanut joku joltakin kuulla? En ymmärrä, ehkä jonkinlaista kateutta tämäkin apn julkitulo?


    • Anonyymi

      Minä olen kertonut hänelle että rakastaan,olen nainen....

    • Anonyymi

      Ei kukaan tietääkseni.

    • Anonyymi

      "Iankaikkisella rakkaudella minä olen sinua rakastanut, sentähden minä olen vetänyt sinua puoleeni armosta. Minä rakennan sinut jälleen, ja sinä tulet rakennetuksi, neitsyt Israel.

      Voi luoja kun rakastat minua🤍

    • Anonyymi

      Se ei kerro vielä mitään, koska rakkautensa tunnustaneita on toistakymmentä pelkästään parin viime vuoden aikana.

      • Anonyymi

        No niinpä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä...

        No näin se nyt kuitenkin minun kohdallani on.


      • Anonyymi

        No vau! Silti riittää aikaa pyöriä tämmöisessä paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vau! Silti riittää aikaa pyöriä tämmöisessä paikassa.

        Oikein hyvin riittää. Miksi se mitään muuttaisi? Ei se tarkoita mitään, jos jotkut ovat olleet kiinnostuneita, sillä minä en ole. Olen kiinnostunut puolestani sellaisesta naisesta, jota en itse saa, ei siinä ihailijattaret mitenkään auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein hyvin riittää. Miksi se mitään muuttaisi? Ei se tarkoita mitään, jos jotkut ovat olleet kiinnostuneita, sillä minä en ole. Olen kiinnostunut puolestani sellaisesta naisesta, jota en itse saa, ei siinä ihailijattaret mitenkään auta.

        Huoh.


    • Anonyymi

      Kuka on tämä tee mies 🤔

      • Anonyymi

        Hän on T mies....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on T mies....

        Mutta alkaako joku nimistä teellä, onko hänen taiteilija nimensä tee alkuinen vai onko hän kenties itse mystinen tsorro joka laittaa pahat äijät nippuun ja varastaa neitokaisten sydämet🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta alkaako joku nimistä teellä, onko hänen taiteilija nimensä tee alkuinen vai onko hän kenties itse mystinen tsorro joka laittaa pahat äijät nippuun ja varastaa neitokaisten sydämet🤔

        Hänen nimi alkaa T.llä ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta alkaako joku nimistä teellä, onko hänen taiteilija nimensä tee alkuinen vai onko hän kenties itse mystinen tsorro joka laittaa pahat äijät nippuun ja varastaa neitokaisten sydämet🤔

        Niin , hän kertoi neidoksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta alkaako joku nimistä teellä, onko hänen taiteilija nimensä tee alkuinen vai onko hän kenties itse mystinen tsorro joka laittaa pahat äijät nippuun ja varastaa neitokaisten sydämet🤔

        Minun sydämeni hän varasti monta vuotta sit...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on T mies....

        Onko tee mies eri kuin T mies? Vai ovatko samoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tee mies eri kuin T mies? Vai ovatko samoja?

        Samoja ovat...


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiekkä mikä Reilu Kauppa on? Se on tätä: https://m.youtube.com/watch?v=AEtcv23bCGY

        Siinä ei kuseteta, se on eroottista ja se toimii kuten pitääkin. Kaikille parempi mieli, tirkistelijälle ja vilahtelijalle.


      • Anonyymi

        Vai mitä, Supo?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Supoo, täälläpäin!

        https://m.youtube.com/watch?v=ilG8mzbHNNI&pp=ygUNUmlkZGljayBzY2VuZQ==

        Vähän meinaa Supo olla Copyrightin puutetta tässä ketjussa, vai mitä? Mafialuotoilla oikein tuttua huttua meille kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän meinaa Supo olla Copyrightin puutetta tässä ketjussa, vai mitä? Mafialuotoilla oikein tuttua huttua meille kaikille.

        Minkäs suurfirman viestintäkaapelit tänään kaivettaisiin maasta, Supo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta alkaako joku nimistä teellä, onko hänen taiteilija nimensä tee alkuinen vai onko hän kenties itse mystinen tsorro joka laittaa pahat äijät nippuun ja varastaa neitokaisten sydämet🤔

        Ei kun sohvaperuna Uudeltamaalta larppaa täällä taikaviitta päällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ei kuseteta, se on eroottista ja se toimii kuten pitääkin. Kaikille parempi mieli, tirkistelijälle ja vilahtelijalle.

        Mitä siinä videolla näkyi persekkö? Editoijan näkemys varmaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai mitä, Supo?

        Miksi niitä mies sun pimppajutut kiinnostais?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän meinaa Supo olla Copyrightin puutetta tässä ketjussa, vai mitä? Mafialuotoilla oikein tuttua huttua meille kaikille.

        Meinaat ettei nimeä ole hyvä lausua kevyin perustein? Hienoa gubbe, varmasti näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs suurfirman viestintäkaapelit tänään kaivettaisiin maasta, Supo?

        Telia Sjonera varmaa?


      • Anonyymi

        Meno kuin yläasteella.


    • Anonyymi

      Yksi nainen on sanonut. Ja olen siitä ihmeissa....

    • Anonyymi

      Tiedän että olet palstalla T..... Täällä voidaan jutella kun tosi elämässä ei.... Ootko mies vai hiiri, etkö uskalla? 😀

      • Anonyymi

        Huuda niin kuulen 🦅


      • Anonyymi

        Miksi kukaan haluaisi jutella sinun kanssa, kun et kerro kuka olet. T on surkea tunniste, joten sekin vaatii tarkennusta. Jos et sitä ymmärrä, olet aivan liian hölmö juttukaveriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan haluaisi jutella sinun kanssa, kun et kerro kuka olet. T on surkea tunniste, joten sekin vaatii tarkennusta. Jos et sitä ymmärrä, olet aivan liian hölmö juttukaveriksi.

        Ei kannata hukata aikaa tähän aloittajaan. Melko varmasti on se väkisintunnistaja, joka toisella palstalla hyökkii aina eri kirjoittajien viesteihin jollakin "Haa, sinä" jutuilla, eikä älyä, että kyseessä on melkein aina erit randomkirjoittajat. Joko creepy mt-potilas tai trolli.


    • Anonyymi

      Ei sillä ole väliä, koska T haluaa Heidin.

    • Anonyymi

      Nähtiinko just nyt, huomasitko?

    • Anonyymi

      T-paitaisille miehille tulee ens viikolla kiire mennä kirppareilta lisää fällyä lisäämään.
      Lämpötila kun ulkona romahtaa alle kymmenen asteen.

    • Anonyymi

      Missä kertoi rakastavansa? Mistä tiedät?

      • Anonyymi

        Puhelimessa itse olen kertonut.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe