Niin, siltä näyttäis tutkimukset, että hypergamia on kulttuurista riippumaton ilmiö. Väitättekö kuitenkin, että olisitte valmiita parisuhteeseen hintelän miehen kanssa, vaikka itse treenaatte salilla kovaa.
Todellavaikeeta
Teille kovaa salilla treenaaville naisille, kelpaisiko teille hintelä mies?
97
997
Vastaukset
- Anonyymi
Määritetään nyt ensiksi hintelä mies. Millainen hän on?
Kerroin sulle jo siinä aiemmassa ketjussasi, että me olemme mieheni kanssa tasan saman pituisia ja minä olen meistä painavampi ja mulla onnenemmän näkyvää lihasta. Mun mieheni on hyvin suurella todennäköisyydellä sellainen, jonka sinä määrität hinteläksi ja lisäksi myös lyhyt. Odotetaan nyt kuitenkin ensiksi määritelmäsi, ennen kun sanon varmaksi. Minä en tosin pidä häntä hintelänä tai lyhyenä, enkä ylipäänsä pidä lihaksikkaista enkä pitkistä miehistä.- Anonyymi
Sinä olet myös miestä vahvempi?
Todellavaikeeta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TodellavaikeetaEi mun miestäni kiinnosta mikään salitouhu tai sellainen. Asiaa on siis melko mahdoton varmuudella määrittää, kun ei hän lähde mitään testaamaan. Luultavasti olen hieman ja ainakin se on varmaa, että mies ei lähde nostamaan käytännön elämässä tiettyjä juttuja, jotka minä taas nostan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TodellavaikeetaEdelleenkin odotan sitä hintelän määritelmää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun miestäni kiinnosta mikään salitouhu tai sellainen. Asiaa on siis melko mahdoton varmuudella määrittää, kun ei hän lähde mitään testaamaan. Luultavasti olen hieman ja ainakin se on varmaa, että mies ei lähde nostamaan käytännön elämässä tiettyjä juttuja, jotka minä taas nostan.
Aivan, tämän takia mies ei varmaan uskalla lähteä testaamaan voimia.
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkin odotan sitä hintelän määritelmää.
Olisiko suurin piirtein sellainen laihan puoleinen mies, jolla ei ole erottuvaa lihasta ja voimaakin suhteellisen vähän?
Anonyymi kirjoitti:
TodellavaikeetaTuo uskaltaminen ei liity asiaan mitenkään. Häntä ei kiinnosta vattujakaan mikään testaaminen, eikä äijäil. Siksihän mä henestä niin hirveästi tykkäänkin, kun kaikki tuollainen idiotismi loistaa poissaolollaan. Hänellä on yhtä olematon kilpailuvietti kuin minullakin. Kyllä mä varmasti saisin hänet pakotettua johonkin testailuun, mutta miksi, kun tiedän ettei toista kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TodellavaikeetaOnhan näistä joskus tullut juteltua. Ei tosin nyt suoraan juuri voimaan liittyen, vaan muihin juttuihin, että häiritseekö häntä. Hän ihmetteli vain, että miksi häiritsisi, kun hän saa hyvällä omallatunnolla jättää asioita tekemättä ja mun vastuulleni. Ja tottahan se on, että hän pääsee monessa asiassa paljon helpommalla, kuin jos häntä tällaiset kiinnostaisivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo uskaltaminen ei liity asiaan mitenkään. Häntä ei kiinnosta vattujakaan mikään testaaminen, eikä äijäil. Siksihän mä henestä niin hirveästi tykkäänkin, kun kaikki tuollainen idiotismi loistaa poissaolollaan. Hänellä on yhtä olematon kilpailuvietti kuin minullakin. Kyllä mä varmasti saisin hänet pakotettua johonkin testailuun, mutta miksi, kun tiedän ettei toista kiinnosta.
Älä valehtele. Sinulla se vasta kova kilpailuvietti onkin, kun haluat lisää ja lisää lihasmassaa ja "suorituspakkoja".
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko suurin piirtein sellainen laihan puoleinen mies, jolla ei ole erottuvaa lihasta ja voimaakin suhteellisen vähän?
TodellavaikeetaKovin on epämääräinen määritelmä: "suurinpiirtein", "laihan puoleinen" ja "suhteellisen vähän". Anna nyt edes jotain lukuarvoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele. Sinulla se vasta kova kilpailuvietti onkin, kun haluat lisää ja lisää lihasmassaa ja "suorituspakkoja".
TodellavaikeetaEn valehtele lsinkaan. Mulla on äärimmäisen väheonen kilpailuvietti, miltei olematon. Tämä on todettu niin monessa kohtaa elämän varrella, että siitä on turha kiistellä. Mua on likipitäen mahdoton saada kilpailemaan mistään ja jokainen mut tunteva tietää sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin on epämääräinen määritelmä: "suurinpiirtein", "laihan puoleinen" ja "suhteellisen vähän". Anna nyt edes jotain lukuarvoja.
Mä olen tämän arvion tehnyt aikaisemminkin: Riku Kiri veti aikoinaan penkiltä vähän päälle 300 kiloa, veikkaisin, että "tavalliselle" miehelle, joka on riittävästi koulutettu ja "hyvässä" työssä, varsin hyvä tulos voisi olla 150 kiloa eli suurin piirtein puolet Riku Kirin tuloksesta. Luokiteltaisiinko mies silloin hinteläksi, jos penkiltä nousisi vain 75 kiloa eli puolet siitä, mitä "tavallinen" suhteellisen hyvä nostaja vetäisi?
Tämän mukaan 75 kiloa olisi sellaista novice tasoa.
https://strengthlevel.com/strength-standards/bench-press
Samalla logiikalla jalkakyykyssä alle 100 kiloa
https://strengthlevel.com/strength-standards/squat
Maastavedossa alle 120 kiloa.
https://strengthlevel.com/strength-standards/deadlift
Tuossa nyt joitakin arvioita, jos pitää oikein numeroissa sanoa.
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen tämän arvion tehnyt aikaisemminkin: Riku Kiri veti aikoinaan penkiltä vähän päälle 300 kiloa, veikkaisin, että "tavalliselle" miehelle, joka on riittävästi koulutettu ja "hyvässä" työssä, varsin hyvä tulos voisi olla 150 kiloa eli suurin piirtein puolet Riku Kirin tuloksesta. Luokiteltaisiinko mies silloin hinteläksi, jos penkiltä nousisi vain 75 kiloa eli puolet siitä, mitä "tavallinen" suhteellisen hyvä nostaja vetäisi?
TodellavaikeetaNiin ja tosiaan tämä 150 kiloa, joka on suurin piirtein puolet Riku Kirin tuloksesta, näyttäis olevan sellaista advanced tasoa.
Anonyymi kirjoitti:
TodellavaikeetaKyllä hän varmaan sitten on hintelä. Vastaukseni aloituksessa esittämääsi kysymykseen on siis, että kyllä taatusti huolin ja olen valintaani tyytyväinen.😁
Korostan vielä uudestaan kuitenkin sitä, että minusta hän ei ole lainkaan hintelä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En valehtele lsinkaan. Mulla on äärimmäisen väheonen kilpailuvietti, miltei olematon. Tämä on todettu niin monessa kohtaa elämän varrella, että siitä on turha kiistellä. Mua on likipitäen mahdoton saada kilpailemaan mistään ja jokainen mut tunteva tietää sen.
Onkohan ihan noinkaan jos miehesi ns haastaa sinut ja laittaa vaatekomeronne eri järjestykseen sillai josta mies tykkää tai siirtää omin lupineen huonekalujen paikkaa mieleisekseen niin varmasti on haastanut sinut katsotaan kumpi kotona määrää tai sanoo kaapin paikan ja uskon että miehesi häviää sen taiston sinulle eli olet vahvempi tapaus eli jos mies ei ymmärrä antaa periksi niin huomaa olet henkisesti ja fyysisesti voimakkaampi ja hän haastoi vahvemman
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän varmaan sitten on hintelä. Vastaukseni aloituksessa esittämääsi kysymykseen on siis, että kyllä taatusti huolin ja olen valintaani tyytyväinen.😁
Korostan vielä uudestaan kuitenkin sitä, että minusta hän ei ole lainkaan hintelä.Tarkennetaanpa hieman, itseasiassa tuo yli 70 kiloa penkiltä tarkoittaa 80 kiloista miestä. 70 kiloinen novice tason mies ei vedä edes 70 kiloa penkiltä.
Veikkaisin, että hintelä mies painaa pikemminkin 70 kiloa kuin 80 kiloa.
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan ihan noinkaan jos miehesi ns haastaa sinut ja laittaa vaatekomeronne eri järjestykseen sillai josta mies tykkää tai siirtää omin lupineen huonekalujen paikkaa mieleisekseen niin varmasti on haastanut sinut katsotaan kumpi kotona määrää tai sanoo kaapin paikan ja uskon että miehesi häviää sen taiston sinulle eli olet vahvempi tapaus eli jos mies ei ymmärrä antaa periksi niin huomaa olet henkisesti ja fyysisesti voimakkaampi ja hän haastoi vahvemman
On juuri kuten sanoin. Kyllä tässä on jo 12 vuotta yhdessä kuljettu, että ei ole pelkoa moisista. Sitäpaitsi en mä olisi ikinä huolinut sun kaltaistasi skitsoa Välis, eikä hänkään olisi. Hän olisi sanonut jo ajat sitten moi moi ja morjens, jos tuollaista edes yrittäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hänellä on oma vaatekaappinsa just kuten hän tahtoo sen oleva. Miksi hiivatissa mua kiinnostaisi hänen vastekaappinsa järjestys? Ei hän se ole tippaakaan mun asiani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On juuri kuten sanoin. Kyllä tässä on jo 12 vuotta yhdessä kuljettu, että ei ole pelkoa moisista. Sitäpaitsi en mä olisi ikinä huolinut sun kaltaistasi skitsoa Välis, eikä hänkään olisi. Hän olisi sanonut jo ajat sitten moi moi ja morjens, jos tuollaista edes yrittäisi.
Jaa vai niin että sinä olet kotona se lapatossu ja tohvelisankaritar ei olis kyl uskonut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennetaanpa hieman, itseasiassa tuo yli 70 kiloa penkiltä tarkoittaa 80 kiloista miestä. 70 kiloinen novice tason mies ei vedä edes 70 kiloa penkiltä.
TodellavaikeetaNo sitten hän ainakin on sun mittareillasi hintelä, kun painokaan ei riitä. 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten hän ainakin on sun mittareillasi hintelä, kun painokaan ei riitä. 😃
Painaa siis alle 80 kiloa?
Anonyymi kirjoitti:
Eli mies määrää talossa ja sinä vikiset kuin hiiri pelkuri hiiri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa vai niin että sinä olet kotona se lapatossu ja tohvelisankaritar ei olis kyl uskonut
Tietebkin olen. Mähän sanoin jo,,ettei mulla ole tipan vertaa kilpailuviettiä. Ei voisi vährmpää kiinnostaa tuollanen tolloilu. En katselisi päivääkään tuollaista käytöstä ja tuedän, ettei miehenikäön katselisi. Ketä hullua kiinnostaa toisen vaatekaapin järjestys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painaa siis alle 80 kiloa?
TodellavaikeetaTakuulla ja reilusti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mies määrää talossa ja sinä vikiset kuin hiiri pelkuri hiiri
Väårin meni. Meillä ei määrää kukaan, eikä kukaan katselisi määräilijää ja komentelijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hänellä on oma vaatekaappinsa just kuten hän tahtoo sen oleva. Miksi hiivatissa mua kiinnostaisi hänen vastekaappinsa järjestys? Ei hän se ole tippaakaan mun asiani.
Älä enempää kerro taitaa olla neito miähii onko meikki ja hajuvesi hyllykin ja meikki peilit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä enempää kerro taitaa olla neito miähii onko meikki ja hajuvesi hyllykin ja meikki peilit
Eipä löydy tuollaisia. Hän tuoksuu kyllä aina aivan törkeän hyvältä, mutta ei siihen mitään hyllyjä tarvita. 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä löydy tuollaisia. Hän tuoksuu kyllä aina aivan törkeän hyvältä, mutta ei siihen mitään hyllyjä tarvita. 🥰
Niin hänellä vaatekomerossa vaatetankoja joissa mekot ja hameet järjestyksessä ja hyllyillä rintsikat ja pitsipksyt tip top järjestyksessä ja 8 hyllyy varattu meikeil ja ulkoo hakee postin niin naapurit ei tiedä et housujen alla on sukkahousut ja kun verhot kiinni niin miäs on leninki päällään omena kuosinen leninki huomenna masikka leninki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin hänellä vaatekomerossa vaatetankoja joissa mekot ja hameet järjestyksessä ja hyllyillä rintsikat ja pitsipksyt tip top järjestyksessä ja 8 hyllyy varattu meikeil ja ulkoo hakee postin niin naapurit ei tiedä et housujen alla on sukkahousut ja kun verhot kiinni niin miäs on leninki päällään omena kuosinen leninki huomenna masikka leninki
Ei ole yhtään ainoaa vaatetankoa. Niitä löytyy vain mun vaatekaapistani. Hänelle ostettiin erikseen lisää hyllyjä hänen kaappiinsa, kun hän muutti tähän. Hänellä on yksi puku ja se roikkuun mun kaappini puolella.
Sä saat toki käyttää mekkoja ja meikata, jos tykkäöt sellaisesta. En mene kieltämään sitä keneltäkään. Mä itse en kuitenkaan katselisi sellaista miestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En valehtele lsinkaan. Mulla on äärimmäisen väheonen kilpailuvietti, miltei olematon. Tämä on todettu niin monessa kohtaa elämän varrella, että siitä on turha kiistellä. Mua on likipitäen mahdoton saada kilpailemaan mistään ja jokainen mut tunteva tietää sen.
Korkea koulutus, jatkuva pyrkiminen korkeampaan asemaan ja salitulokset kertoo aivan muuta.
Anonyymi kirjoitti:
Väårin meni. Meillä ei määrää kukaan, eikä kukaan katselisi määräilijää ja komentelijaa.
Tuo on vakavaa itsepetosta.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on vakavaa itsepetosta.
TodellavaikeetaEi, vaan kylmää faktaa. Me ollaan molemnat sen verran itsepäisiä otuksia, että komentelu ja määräily ei onnistu. Oltais jo ajat sitten käännetty kannat vastakkain, jos kummassakaan olisi tuollaista vikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkea koulutus, jatkuva pyrkiminen korkeampaan asemaan ja salitulokset kertoo aivan muuta.
TodellavaikeetaEt selvästikään puhu minusta, joten ehkä sitten itsestäsi. Vedit tuossa useamman jutun omasta päästäsi, eivätkä ne liity mitenkään minuun tai minun elämääni. En mm. pyri korkeampaan asemaan, lainkaan. Olen tyytyväinen just tässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennetaanpa hieman, itseasiassa tuo yli 70 kiloa penkiltä tarkoittaa 80 kiloista miestä. 70 kiloinen novice tason mies ei vedä edes 70 kiloa penkiltä.
TodellavaikeetaLaitanpa tähän vielä muistutuksen; miehillä on keskimäärin 61 prosenttia enemmän lihasmassaa kuin naisilla. Tästä johtuu mm että miehet lyönnit ovat keskimäärin 162 prosenttia voimakkaampia kuin naisten.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitanpa tähän vielä muistutuksen; miehillä on keskimäärin 61 prosenttia enemmän lihasmassaa kuin naisilla. Tästä johtuu mm että miehet lyönnit ovat keskimäärin 162 prosenttia voimakkaampia kuin naisten.
- SheenaKyllä. Tuo on totta. Jo pelkän testosteronin vaikutuksen huomaa, kun itse tosiaan treenaa ja toinen osapuoli ei tee juuri mitään lihastensa eteen ja kyllä hänellä kuitenkin lihakset on olemassa. Itse jos tekisin yhtä vähän kuin mieheni, niin mä olisin ihan tikkukeppi langanlaiha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitanpa tähän vielä muistutuksen; miehillä on keskimäärin 61 prosenttia enemmän lihasmassaa kuin naisilla. Tästä johtuu mm että miehet lyönnit ovat keskimäärin 162 prosenttia voimakkaampia kuin naisten.
- SheenaMä olen tämän ennenkin sanonut: jos pelkää lyöntejä, voisiko joskus miettiä miten on itse käyttäytynyt?
En siis missään tapauksessa toivo väkivaltaa ja itselläkin väkivalta rajoittui perukouluikään, mutta realismia on se, että väkivalta ei ole minnekään hävinnyt maapallolta.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_intentional_homicide_rate
Miehet on myös yliedustettuina henkirikosten uhreina globaalilla tasolla.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sex_differences_in_crime
Millaiset seuraukset, jos mies lyö toista miestä? Tuhoutuuko sen miehen elämä perin pohjin joka puolella maapalloa, joka sortuu lyömään toista miestä?
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Tuo on totta. Jo pelkän testosteronin vaikutuksen huomaa, kun itse tosiaan treenaa ja toinen osapuoli ei tee juuri mitään lihastensa eteen ja kyllä hänellä kuitenkin lihakset on olemassa. Itse jos tekisin yhtä vähän kuin mieheni, niin mä olisin ihan tikkukeppi langanlaiha.
Se vinoutuma onkin juuri siinä, kun laihojen naisten ei tarvitse olla huolissaan, koska maapallolla raaka väkivalta kohdistuu kuitenkin enemmän miehiin. Mielenkiintoista on tämä, kuinka toisaalta monessa maassa, jossa tasa-arvo on korkealla, naiset saattavat joutua jopa enemmän henkirikosten uhreiksi.
Anonyymi kirjoitti:
Et selvästikään puhu minusta, joten ehkä sitten itsestäsi. Vedit tuossa useamman jutun omasta päästäsi, eivätkä ne liity mitenkään minuun tai minun elämääni. En mm. pyri korkeampaan asemaan, lainkaan. Olen tyytyväinen just tässä.
Eli haluat tulla ainoastaan vahvemmaksi?
Anonyymi kirjoitti:
Se vinoutuma onkin juuri siinä, kun laihojen naisten ei tarvitse olla huolissaan, koska maapallolla raaka väkivalta kohdistuu kuitenkin enemmän miehiin. Mielenkiintoista on tämä, kuinka toisaalta monessa maassa, jossa tasa-arvo on korkealla, naiset saattavat joutua jopa enemmän henkirikosten uhreiksi.
TodellavaikeetaMä osaan kyllä pitää huolen itsestäni, joten mulle sun on turha tuota jauhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TodellavaikeetaMä kerroin sulle varsin selvästi siinä aiemmassa ketjussasi sen millä tavoitteilla minä treenaan. Se on helppo tunnistaa, jos kiinnostaa. Vahvemmaksi tuleminen ei ole minun pointtini treenaamisessa, vaikka toki niinkin tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TodellavaikeetaJa mähän olen tullut vahvaksi ihan ilnan saliharjoitteluakin. Nykyään en vain harrasta noita muita juttuja samalla tavalla kuin ennen niin voimaharjoittelu ei tule enää sillen miltei huomaamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kerroin sulle varsin selvästi siinä aiemmassa ketjussasi sen millä tavoitteilla minä treenaan. Se on helppo tunnistaa, jos kiinnostaa. Vahvemmaksi tuleminen ei ole minun pointtini treenaamisessa, vaikka toki niinkin tapahtuu.
Jälleen sinä petät tuossa itseäsi. Jos sinulla on jo tarpeeksi lihasta ja voimaa globaalilla tasolla mitattuna, sinulla on "liikaa hyvinvointia", jos yrität perutella asiaa hyvinvoinnilla.
Suomalainen nainen elää jo nyt huomattavan paljon muun maailman naisia vanhemmaksi. Huono-osainen mies Suomessa kuolee huomattavan paljon nuorempana kuin hyväosainen nainen.
Katsoppas kuinka vähän esimerkiksi Intiassa käydään salilla.
https://www.hindustantimes.com/business/zerodha-ceo-nithin-kamath-on-gym-statistics-50-lakh-indians-engage-101684767623442.html
Montako "lihaksikkaaksi" määriteltävää naista löytyy?
Anonyymi kirjoitti:
Mä kerroin sulle varsin selvästi siinä aiemmassa ketjussasi sen millä tavoitteilla minä treenaan. Se on helppo tunnistaa, jos kiinnostaa. Vahvemmaksi tuleminen ei ole minun pointtini treenaamisessa, vaikka toki niinkin tapahtuu.
Mä myönnä, kun kommentteja tulee lisää ja lisää, innostuu jostakin ketjusta, jolloin jatkaa vaan kommentointia, jolloin jää sitten joitakin lukematta. Kärsivällisyyttä, kyllä mun mielestä uudelleenkin voi vastata. En jaksa tällä palstalla ottaa paineita: mä tartun sellaisiin ketjuihin, jotka sillä hetkellä kiinnostavat.
Anonyymi kirjoitti:
Jälleen sinä petät tuossa itseäsi. Jos sinulla on jo tarpeeksi lihasta ja voimaa globaalilla tasolla mitattuna, sinulla on "liikaa hyvinvointia", jos yrität perutella asiaa hyvinvoinnilla.
Suomalainen nainen elää jo nyt huomattavan paljon muun maailman naisia vanhemmaksi. Huono-osainen mies Suomessa kuolee huomattavan paljon nuorempana kuin hyväosainen nainen.
Katsoppas kuinka vähän esimerkiksi Intiassa käydään salilla.
https://www.hindustantimes.com/business/zerodha-ceo-nithin-kamath-on-gym-statistics-50-lakh-indians-engage-101684767623442.html
Montako "lihaksikkaaksi" määriteltävää naista löytyy?
TodellavaikeetaEn petä itseäni lainkaan. Kerron sinulle asiat juuri tasan miten ne ovat. Sinä et tiedä lainkaan paljonko minulla on lihasta ja lisäksi pitäisi määrittää mikä on "tarpeeksi lihasta ja voimaa globaalilla tasolla mitattuna", joten tuo kohta on hörönlöttöä. Sinulla ei mylskään ilmeisesti ole tietoa siitä, että lihasmassan yletön lisääminen ei todellakaan ole ainoa tapa treenata kovaa.
Sekin on hörönlöttöä etteikö treenaaminen parantaisi hyvinvointiani. Se, että elämästäni ei löydy asioita, joita en niiden raskauden takia kykene itse tekemään, parantaa absoluuttisesti hyvinvointiani. Mikään ei ole niin rasittavaa kuin odotella jonkun ehtivän apuun ja vain niin triviaalin asia kuin jaksamisen takia. Lisäksi kun ikää tulee lisää, niin mahdollisimman hyvä lähtötaso on todellakin hyvä juttu, kun lihasmassa alkaa väistämättä vähentyä. Lisäksi harjoittelu vaikuttaa myös luiden kestävyyteen, puhumattakaan siitä mitä muita terveyshyötyjä treenaamisesta on. Ja vaikka kuolisin huomenna, niin olen silti tehnyt mustä itse pidän.
Minun puolestani ikää ei ole koskaan liikaa joten tuo perustelu, että "Suomalainen nainen elää jo nyt huomattavan paljon muun maailman naisia vanhemmaksi". On suorastaan koominen. Eikä minua kiinnosta paskan vertaa, jos "Huono-osainen mies Suomessa kuolee huomattavan paljon nuorempana kuin hyväosainen nainen", sillä Suonessa se tekeekö jotakin terveytensä eteen, on valintakysymys ja jokaisella on nahdollisuus elää terveemmin ja päädy terveydenhoitoon. Sitäpaitsi en ole hyväosainen, joten tuo ei muutoinkaan kosketa minua.
Minua ei myöskään kiinnosta pennin vertaa mitä joku muu tekee, oli sitten intiassa tai Naurusaarilla. Mä kerroin sulle jo siinä edellisessä ketjussasi, että en ole kiinnostunut muiden tekemisistä, en seuraa ketään, en katsele kenenkään treenaamisia, evvk. Minä olen minä, teen omista lähtökohdistani ja omiin tavoitteesiini ja tehkööt Intialaiset miten tahtovat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä myönnä, kun kommentteja tulee lisää ja lisää, innostuu jostakin ketjusta, jolloin jatkaa vaan kommentointia, jolloin jää sitten joitakin lukematta. Kärsivällisyyttä, kyllä mun mielestä uudelleenkin voi vastata. En jaksa tällä palstalla ottaa paineita: mä tartun sellaisiin ketjuihin, jotka sillä hetkellä kiinnostavat.
TodellavaikeetaSe taas ei varsinaisesti ole minun ongelmani ja mä olen kyllä huomannut jo aikaa sitten, että sinä kierrät aina jokaisen vähänkään hankalamman kommentin. Sulla ei ole perusteluja, joten et joko sano mitään tai alat jauhaa täysin asian vierestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TodellavaikeetaJa siis sähän sait jo vastaukseni tämän ketjun kysymykseesi "teille kovaa salilla treenaaville naisille, kelpaisiko teille hintelä mies?". Kyllä kelpaisi ja on kelvannut ja olen hyvin tyytyväinen valintaani. Sä voit poistaa siitä ehdottamastasi 80:stä kilosta noin parikymmentä, niin ollaan lähellä totuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se taas ei varsinaisesti ole minun ongelmani ja mä olen kyllä huomannut jo aikaa sitten, että sinä kierrät aina jokaisen vähänkään hankalamman kommentin. Sulla ei ole perusteluja, joten et joko sano mitään tai alat jauhaa täysin asian vierestä.
Mitä v**un väliä sillä on. Mä vastaan joskus myöhemmin. Älä ala tekee yhtään enempää "suorituspakkoja", joita on "parempi" porukka jo aivan tarpeeksi aiheuttanut.
Ensinnäkin, jos mä en ole aikaisemmin vastannut, mä saatan vastata myöhemmin, joten jos sä haluat vastauksen johonkin "hankalaan" kysymykseen, kannattaa vastata uudelleen ja uudelleen, vaikka se kuinka ärsyttäisi.
Nyt sinä näet, kuinka sinuä ärsyttää "huono-osaiset" miehet, kun eivät toimi sinun odottamallasi tavalla. Tähän todella tullaan, kun odotetaan "täydellisyyttä" kaikessa. Tätä, kun ei "parempi" porukka ja "paremman" porukan propagandan uhrit halua myöntää.
Korostan, varsinkin "huono-osaisen" miehen on aivan v**un vaikeeta yrittää vastata kaikkiin kommentteihin, kun pahimmassa tapauksessa kommentteja tulee ja tulee. Siinä tulee aivan väkisinkin valikoitua. Joihinkin aiheisiin vastaa sitten joskus myöhemmin, vaikka ne lukaisisikin nopeasti.
Jos sinä väität, että kaikki on sulle "helppoa", jälleen kerran todistetaan se, kuinka "hyväosaisen" ja "huono-osaisen" on hankalaa keskustella. Jälleen nähdään, kuinka tämä problematiikka on kaiken aikaa läsnä ja on aivan naurettavaa, jos tällä ei olisi mitään vaikutusta pariutumisiin. Mä olen tämän moneen kertaan todennut, että parisuhteissa "liian suuret" erot toimintakyvyissä aiheuttaa sen, että "mikään ei toimi". Olis syytä nyt tulla vähän ulos sieltä itsepetoksesta, eikä alkaa kuvittelemaan "liikoja".
Jos mies on jostain syystä "tavallista" hintelämpi ja kuitenkin onnistunut pääsemään parisuhteeseen, mies pystyy sen silloin aivan 100% varmasti jollakin kompensoimaan. Edelleenkään ei voida kieltää tosiasioita: onko voiman, nopeuden ja älyn merkitys täsmälleen sama molemmilla sukupuolilla. SIitä huolimatta, vaikka naiset on joka puoella maapalloa miehiä pienempiä, elävät kuitenkin miehiä vanhemmiksi, joten "liikaa" hyvinvointia naisille tarkoittaa sitä, että "huono-osaiset" miehet on "paremmalle" porukalle ihmiss**staa.
Anonyymi kirjoitti:
Se taas ei varsinaisesti ole minun ongelmani ja mä olen kyllä huomannut jo aikaa sitten, että sinä kierrät aina jokaisen vähänkään hankalamman kommentin. Sulla ei ole perusteluja, joten et joko sano mitään tai alat jauhaa täysin asian vierestä.
"Se taas ei varsinaisesti ole minun ongelmani ja mä olen kyllä huomannut jo aikaa sitten, että sinä kierrät aina jokaisen vähänkään hankalamman kommentin. "
JO tämä lause paljastaa sun itsepetoksen ja sen, kuinka haluat asettua toisten yläpuolelle. Tämän takia sun on pakko vaan treenata ja treenata, jotta olisit muiden "yläpuolella".
Anonyymi kirjoitti:
"Se taas ei varsinaisesti ole minun ongelmani ja mä olen kyllä huomannut jo aikaa sitten, että sinä kierrät aina jokaisen vähänkään hankalamman kommentin. "
JO tämä lause paljastaa sun itsepetoksen ja sen, kuinka haluat asettua toisten yläpuolelle. Tämän takia sun on pakko vaan treenata ja treenata, jotta olisit muiden "yläpuolella".
TodellavaikeetaOlet siis tasan tarkkaan aivan yhtä kilpailuhenkinen kuin kaikki muutkin naisbodarit ja lisäksi tämä, että et voi sietää epätäydellisyyttä.
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis sähän sait jo vastaukseni tämän ketjun kysymykseesi "teille kovaa salilla treenaaville naisille, kelpaisiko teille hintelä mies?". Kyllä kelpaisi ja on kelvannut ja olen hyvin tyytyväinen valintaani. Sä voit poistaa siitä ehdottamastasi 80:stä kilosta noin parikymmentä, niin ollaan lähellä totuutta.
Jos sun miehes on novice tason penkkipunnertaja ja painaa vain 60 kiloa, silloin hän vetää penkiltä ehkä vähän päälle 50 kiloa. Kohtuu treenannut vähän painavampi nainen vetää saman.
Anonyymi kirjoitti:
En petä itseäni lainkaan. Kerron sinulle asiat juuri tasan miten ne ovat. Sinä et tiedä lainkaan paljonko minulla on lihasta ja lisäksi pitäisi määrittää mikä on "tarpeeksi lihasta ja voimaa globaalilla tasolla mitattuna", joten tuo kohta on hörönlöttöä. Sinulla ei mylskään ilmeisesti ole tietoa siitä, että lihasmassan yletön lisääminen ei todellakaan ole ainoa tapa treenata kovaa.
Sekin on hörönlöttöä etteikö treenaaminen parantaisi hyvinvointiani. Se, että elämästäni ei löydy asioita, joita en niiden raskauden takia kykene itse tekemään, parantaa absoluuttisesti hyvinvointiani. Mikään ei ole niin rasittavaa kuin odotella jonkun ehtivän apuun ja vain niin triviaalin asia kuin jaksamisen takia. Lisäksi kun ikää tulee lisää, niin mahdollisimman hyvä lähtötaso on todellakin hyvä juttu, kun lihasmassa alkaa väistämättä vähentyä. Lisäksi harjoittelu vaikuttaa myös luiden kestävyyteen, puhumattakaan siitä mitä muita terveyshyötyjä treenaamisesta on. Ja vaikka kuolisin huomenna, niin olen silti tehnyt mustä itse pidän.
Minun puolestani ikää ei ole koskaan liikaa joten tuo perustelu, että "Suomalainen nainen elää jo nyt huomattavan paljon muun maailman naisia vanhemmaksi". On suorastaan koominen. Eikä minua kiinnosta paskan vertaa, jos "Huono-osainen mies Suomessa kuolee huomattavan paljon nuorempana kuin hyväosainen nainen", sillä Suonessa se tekeekö jotakin terveytensä eteen, on valintakysymys ja jokaisella on nahdollisuus elää terveemmin ja päädy terveydenhoitoon. Sitäpaitsi en ole hyväosainen, joten tuo ei muutoinkaan kosketa minua.
Minua ei myöskään kiinnosta pennin vertaa mitä joku muu tekee, oli sitten intiassa tai Naurusaarilla. Mä kerroin sulle jo siinä edellisessä ketjussasi, että en ole kiinnostunut muiden tekemisistä, en seuraa ketään, en katsele kenenkään treenaamisia, evvk. Minä olen minä, teen omista lähtökohdistani ja omiin tavoitteesiini ja tehkööt Intialaiset miten tahtovat.SInä olet täysin "paremman" porukan aivopesemä.
Ensinnäkin terveellinen elämän tapa ei ole todellakaan täysin itsestä kiinni. Siihen vaikuttaa hyvin moni tekijä.
Pohditaanpa "maksimaalisen terveellistä" elämää: luuletko, että asunnottomuus, pitkäaikaistyöttömyys ja alkoholismi on parhaat mahdolliset tavat edistää terveyttä. Kuitenkin nämä ovat miehillä yleisempiä. Niinpä, mistä tämä kaikki johtuu? Media saattaa nostaa esimerkiksi mielenterveysongelmat esille vaikkapa asunnottomuudessa, mutta mistä johtuu mielenterveysongelmat? Onko silloin parhaat lähtökohdat muuhunkaan terveyteen, jos on paljon mielenterveysongemia? Siinä sulle "paremman" porukan propagandan uhrille vähän pohdittavaa, kun luulet, että "kaikki" on itsestä kiinni.
Siinä sulle lisää hyödyllistä luettavaa, mitä todellakin saliharjoittelu kertoo ihmisestä.
https://www.huffpost.com/entry/exercise-education_n_5699410
Tuossa hyvin sanottu:
"People who have higher levels of education have more levels of human capital,” Saint Onge concluded. “They know more about the benefits of education and are more likely to put that education to use for physical activity or other health behaviors.”
Niin, onko kaikilla todella samat mahdollisuudet?
Tuossa on myös mielenkiintoista luettavaa.
https://www.hs.fi/elama/art-2000005421186.html
Jos nämä "paremman" porukan propagandan uhrit pelkäävät terveyden ja "normaalin" toimintakyvyn menettämistä. voisiko asiaa tarkastella myös näin, että todellisuudessa meiltä nimenomaan vaaditaan kaiken aikaa enemmän, jolloin "normaaliuden" raja väistämättä kaventuu.
Jos mietitään naisten lihaksia. Katsoppas, kuinka lihaksikas oli Ms Olympia 80-luvulla.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2008/11/14/kike-bodasi-kultaa
Katsoppas kuinka lihaksikas oli Ms Olympia vuonna 2000.
https://www.youtube.com/watch?v=PnGRygTXlDI
Tuossa on hyvin tiivistettynä tämä naisten saliharjoittelun kehitys.
https://ka.se/2021/06/08/sara-martinsson-skriver-om-kvinnor-och-styrketraning/
Ennen 1900-lukua naiset eivät saaneet olla mukana urheilussa.
50-luvulla naisten odotettiin treenaavan kotona, eikä odotettu olevan lihaksikkaita.
Niin vaan 50-luvullakin naiset eli Pohjoismaissa miehiä vanhemmiksi ja syntyvyyskin parempaa.
Vasta vuonna 2010-2020 yhä useampi treenaa varsinkin naiset.
Entäs sitten naisten koulutus. Eikös koulutuksella ole tekemistä tämän "fitnesshulluuden" kanssa, kuten ehdin jo ottaa esille.
https://en.wikipedia.org/wiki/Women's_education_in_the_United_States
Tasaisesti on naisten koulutus 50-luvulta noussut.
Sä et tajua edes tätä, kuinka "normaali" toimintakyky on AINA lopulta hyvin suhteellinen käsite. Sä pelkäät vanhenemista ja toimintakyvyn menetystä, koska sä et halua nähdä sitä tosiasiaa, kuinka "parempi" porukka on meille asetanut nämä "hullut" vaatimukset. Ei saa olla hintelä, ei saa vanheta, ei saa menettää toimintakykyä jne.
Juurihan nähdään, kuinka sä pelkäät lihasmassan menetystä, koska pelkäät toimintakyvyn menetystä, vaikka 50-luvulla ei naisten edes odotettu kasvattavan isoja lihaksia ja kuitenkin elivät miehiä vanhemmiksi ja syntyvyys oli parempaa.
Entäpä, jos asia onkin näin, että meiltä vaaditaan nykyään "kohtuuttomuuksia". Tämän takia olemme väistämättä yhä enemmän ja enemmän huolissamme terveydestä ja "normaalin" toimintakyvyn menettämisestä.
Jos mietitään ihmisen elämää, maailmankaikkeutene mitattuna se on lopulta vain pieni hetki. Jos pelkää hysteerisesti vanhenemista ja "normaalin" toimintakyvyn menetystä ja sitä, että jää "kaikesta" ulko puolelle, jos ei täytä "normaalin" toimintakyvyn "vaatimuksia", koska vaatimukset nykyaikana on "kohtuuttomat", tämä voitaisiin ratkaista sillä, että saataisiin Suomeen eutanasia lailliseksi.
Niin, katsoppas vaan kuinka vähän Intiassa käydään salilla. Ja katsoppas vaan, kuinka paljon ihmiset painavat Intiassa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Human_body_weight
Vaikka syntyvyys laskisi myös Intiassa, paremmin sielläkin synnytään.
Jos vaikkapa 150 kiloa penkiltä on "tavalliselle" suhteellisen kovaa treenaavalle miehelle jo varsin hyvä tulos, kuinka moni mies esimerkiksi Intiassa vetää tuon? Ja vaikka tiputettaisiinkin jonkin verran kiloja, koska Intiassa ihmiset painavat vähemmän, kuinka moni siitä huolimatta vetää penkiltä jotakin vastaavaa määrää rautaa?
Joo, kyllä syntyvyys laskee joka puolella maapalloa, mutta olisi hyvä myös miettiä tätä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vaestoliitto-suomalaismiesten-lapsettomuus-maailman-korkeinta-syyna-naisten-parempi-koulutus/6694464#gs.fa7819
Suomalaisten miesten lapsettomuus saattaa olla maailman korkeinta. Hyvä, että media uskaltaa nostaa esille tuon naisten paremman koulutuksen.
Koska naisilla on parempi koulutus, he ovat väistämättä myös "enemmän hysteerisiä", koska pelkäävät "normaalin2 toimintakyvyn menetystä, he käyttävät "kaikki" resurssit treenaamiseen ja hypergamian takia eivät löydä "sopivaa" miestä ja syntyvyys laskee entisestään, kun muualla se jatkuu kuitenkin "riittävästi".
Anonyymi kirjoitti:
SInä olet täysin "paremman" porukan aivopesemä.
Ensinnäkin terveellinen elämän tapa ei ole todellakaan täysin itsestä kiinni. Siihen vaikuttaa hyvin moni tekijä.
Pohditaanpa "maksimaalisen terveellistä" elämää: luuletko, että asunnottomuus, pitkäaikaistyöttömyys ja alkoholismi on parhaat mahdolliset tavat edistää terveyttä. Kuitenkin nämä ovat miehillä yleisempiä. Niinpä, mistä tämä kaikki johtuu? Media saattaa nostaa esimerkiksi mielenterveysongelmat esille vaikkapa asunnottomuudessa, mutta mistä johtuu mielenterveysongelmat? Onko silloin parhaat lähtökohdat muuhunkaan terveyteen, jos on paljon mielenterveysongemia? Siinä sulle "paremman" porukan propagandan uhrille vähän pohdittavaa, kun luulet, että "kaikki" on itsestä kiinni.
Siinä sulle lisää hyödyllistä luettavaa, mitä todellakin saliharjoittelu kertoo ihmisestä.
Tuossa hyvin sanottu:
"People who have higher levels of education have more levels of human capital,” Saint Onge concluded. “They know more about the benefits of education and are more likely to put that education to use for physical activity or other health behaviors.”
Jos nämä "paremman" porukan propagandan uhrit pelkäävät terveyden ja "normaalin" toimintakyvyn menettämistä. voisiko asiaa tarkastella myös näin, että todellisuudessa meiltä nimenomaan vaaditaan kaiken aikaa enemmän, jolloin "normaaliuden" raja väistämättä kaventuu.
Jos mietitään naisten lihaksia. Katsoppas, kuinka lihaksikas oli Ms Olympia 80-luvulla.
50-luvulla naisten odotettiin treenaavan kotona, eikä odotettu olevan lihaksikkaita.
Niin vaan 50-luvullakin naiset eli Pohjoismaissa miehiä vanhemmiksi ja syntyvyyskin parempaa.
Entäs sitten naisten koulutus. Eikös koulutuksella ole tekemistä tämän "fitnesshulluuden" kanssa, kuten ehdin jo ottaa esille.
Sä et tajua edes tätä, kuinka "normaali" toimintakyky on AINA lopulta hyvin suhteellinen käsite. Sä pelkäät vanhenemista ja toimintakyvyn menetystä, koska sä et halua nähdä sitä tosiasiaa, kuinka "parempi" porukka on meille asetanut nämä "hullut" vaatimukset. Ei saa olla hintelä, ei saa vanheta, ei saa menettää toimintakykyä jne.
Juurihan nähdään, kuinka sä pelkäät lihasmassan menetystä, koska pelkäät toimintakyvyn menetystä, vaikka 50-luvulla ei naisten edes odotettu kasvattavan isoja lihaksia ja kuitenkin elivät miehiä vanhemmiksi ja syntyvyys oli parempaa.
Entäpä, jos asia onkin näin, että meiltä vaaditaan nykyään "kohtuuttomuuksia". Tämän takia olemme väistämättä yhä enemmän ja enemmän huolissamme terveydestä ja "normaalin" toimintakyvyn menettämisestä.
Jos mietitään ihmisen elämää, maailmankaikkeutene mitattuna se on lopulta vain pieni hetki. Jos pelkää hysteerisesti vanhenemista ja "normaalin" toimintakyvyn menetystä ja sitä, että jää "kaikesta" ulko puolelle, jos ei täytä "normaalin" toimintakyvyn "vaatimuksia", koska vaatimukset nykyaikana on "kohtuuttomat", tämä voitaisiin ratkaista sillä, että saataisiin Suomeen eutanasia lailliseksi.
Niin, katsoppas vaan kuinka vähän Intiassa käydään salilla. Ja katsoppas vaan, kuinka paljon ihmiset painavat Intiassa.
Jos vaikkapa 150 kiloa penkiltä on "tavalliselle" suhteellisen kovaa treenaavalle miehelle jo varsin hyvä tulos, kuinka moni mies esimerkiksi Intiassa vetää tuon? Ja vaikka tiputettaisiinkin jonkin verran kiloja, koska Intiassa ihmiset painavat vähemmän, kuinka moni siitä huolimatta vetää penkiltä jotakin vastaavaa määrää rautaa?
Joo, kyllä syntyvyys laskee joka puolella maapalloa, mutta olisi hyvä myös miettiä tätä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vaestoliitto-suomalaismiesten-lapsettomuus-maailman-korkeinta-syyna-naisten-parempi-koulutus/6694464#gs.fa7819
Suomalaisten miesten lapsettomuus saattaa olla maailman korkeinta. Hyvä, että media uskaltaa nostaa esille tuon naisten paremman koulutuksen.
Koska naisilla on parempi koulutus, he ovat väistämättä myös "enemmän hysteerisiä", koska pelkäävät "normaalin2 toimintakyvyn menetystä, he käyttävät "kaikki" resurssit treenaamiseen ja hypergamian takia eivät löydä "sopivaa" miestä ja syntyvyys laskee entisestään, kun muualla se jatkuu kuitenkin "riittävästi".
TodellavaikeetaAinin vielä tämä: mistä päin maapalloa tulevat raskaansarjan naisvoimanostajat?
Anonyymi kirjoitti:
Ainin vielä tämä: mistä päin maapalloa tulevat raskaansarjan naisvoimanostajat?
Todellavaikeeta"Eikä minua kiinnosta paskan vertaa, jos "Huono-osainen mies Suomessa kuolee huomattavan paljon nuorempana kuin hyväosainen nainen", sillä Suonessa se tekeekö jotakin terveytensä eteen, on valintakysymys ja jokaisella on nahdollisuus elää terveemmin ja päädy terveydenhoitoon. "
Juuri tämä kertoo, kuinka sä olet täysin "paremman" porukan propagandan aivopesemä. Ne "parempi" porukka luulee olevansa "kaikkien" puolella, vaikka todellisuudessa heillä on juuri se ihmisryhmä, jota voi hyvinkin vapaasti demonisoida.
Tuossa on hyödyllistä luettavaa.
https://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/tulot-vaikuttavat-elinaikaan-luultua-enemman/
"Rikkaiden ja köyhien suomalaisten elinajan erot ovat kasvaneet selvästi enemmän kuin koulutusryhmien tai ammattiin perustuvien sosiaaliryhmien väliset erot. Syynä on se, että alimmassa tuloviidenneksessä elinajanodotteen kasvu pysähtyi 1990-luvun alkupuolella."
Tuossa myös hyvin:
"Pienituloisuutta selittää ennen muuta työttömyys, johon taas voi olla monia syitä, toteaa väitöskirjaansa valmisteleva projektitutkija, VTM Lasse Tarkiainen Helsingin yliopiston sosiaalitieteiden laitokselta."
Niin juuri, kuten puhunkin pitkäaikaistyöttömistä, joka on miehillä yleisempää. Juuri näin, työttömyyteen on monia syitä. Eihän "paremman" porukan propagandan uhrit tätä halua nähdä.
Tuossa hyvin sanottu:
"Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka nuorina nuorimmat köyhät miehet kuolevat. Jos syrjäytyminen ja tulottomuus on alkanut jo nuoruudessa, elintavat yhdistyneinä tapaturmiin ja väkivaltaan voivat johtaa nopeasti kuolemaan, millä voi olla tilastollista merkittävyyttä, hän miettii."
Ja tuossa:
"Työelämässä mukana olevat miehet tietävät kohtalaisen hyvin, mikä on epäterveellistä ja mikä puolestaan yleisesti terveellisenä pidettyä."
Anonyymi kirjoitti:
"Eikä minua kiinnosta paskan vertaa, jos "Huono-osainen mies Suomessa kuolee huomattavan paljon nuorempana kuin hyväosainen nainen", sillä Suonessa se tekeekö jotakin terveytensä eteen, on valintakysymys ja jokaisella on nahdollisuus elää terveemmin ja päädy terveydenhoitoon. "
Juuri tämä kertoo, kuinka sä olet täysin "paremman" porukan propagandan aivopesemä. Ne "parempi" porukka luulee olevansa "kaikkien" puolella, vaikka todellisuudessa heillä on juuri se ihmisryhmä, jota voi hyvinkin vapaasti demonisoida.
https://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/tulot-vaikuttavat-elinaikaan-luultua-enemman/
"Rikkaiden ja köyhien suomalaisten elinajan erot ovat kasvaneet selvästi enemmän kuin koulutusryhmien tai ammattiin perustuvien sosiaaliryhmien väliset erot. Syynä on se, että alimmassa tuloviidenneksessä elinajanodotteen kasvu pysähtyi 1990-luvun alkupuolella."
Tuossa myös hyvin:
"Pienituloisuutta selittää ennen muuta työttömyys, johon taas voi olla monia syitä, toteaa väitöskirjaansa valmisteleva projektitutkija, VTM Lasse Tarkiainen Helsingin yliopiston sosiaalitieteiden laitokselta."
Niin juuri, kuten puhunkin pitkäaikaistyöttömistä, joka on miehillä yleisempää. Juuri näin, työttömyyteen on monia syitä. Eihän "paremman" porukan propagandan uhrit tätä halua nähdä.
Tuossa hyvin sanottu:
"Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka nuorina nuorimmat köyhät miehet kuolevat. Jos syrjäytyminen ja tulottomuus on alkanut jo nuoruudessa, elintavat yhdistyneinä tapaturmiin ja väkivaltaan voivat johtaa nopeasti kuolemaan, millä voi olla tilastollista merkittävyyttä, hän miettii."
Ja tuossa:
"Työelämässä mukana olevat miehet tietävät kohtalaisen hyvin, mikä on epäterveellistä ja mikä puolestaan yleisesti terveellisenä pidettyä."
TodellavaikeetaTuossa vielä mielenkiintoista:
"Tarkiaisen ym. tutkimus osoittaa, että ylimmän ja alimman tuloviidenneksen välillä elinajanodotteen ero kasvoi miehillä 7,4 vuodesta 12,5 vuoteen ja naisilla 3,9 vuodesta 6,8 vuoteen. Jouko Karjalaisen mukaan tälle repeämälle on vaikeaa antaa selitystä."
Anonyymi kirjoitti:
Mitä v**un väliä sillä on. Mä vastaan joskus myöhemmin. Älä ala tekee yhtään enempää "suorituspakkoja", joita on "parempi" porukka jo aivan tarpeeksi aiheuttanut.
Ensinnäkin, jos mä en ole aikaisemmin vastannut, mä saatan vastata myöhemmin, joten jos sä haluat vastauksen johonkin "hankalaan" kysymykseen, kannattaa vastata uudelleen ja uudelleen, vaikka se kuinka ärsyttäisi.
Nyt sinä näet, kuinka sinuä ärsyttää "huono-osaiset" miehet, kun eivät toimi sinun odottamallasi tavalla. Tähän todella tullaan, kun odotetaan "täydellisyyttä" kaikessa. Tätä, kun ei "parempi" porukka ja "paremman" porukan propagandan uhrit halua myöntää.
Korostan, varsinkin "huono-osaisen" miehen on aivan v**un vaikeeta yrittää vastata kaikkiin kommentteihin, kun pahimmassa tapauksessa kommentteja tulee ja tulee. Siinä tulee aivan väkisinkin valikoitua. Joihinkin aiheisiin vastaa sitten joskus myöhemmin, vaikka ne lukaisisikin nopeasti.
Jos sinä väität, että kaikki on sulle "helppoa", jälleen kerran todistetaan se, kuinka "hyväosaisen" ja "huono-osaisen" on hankalaa keskustella. Jälleen nähdään, kuinka tämä problematiikka on kaiken aikaa läsnä ja on aivan naurettavaa, jos tällä ei olisi mitään vaikutusta pariutumisiin. Mä olen tämän moneen kertaan todennut, että parisuhteissa "liian suuret" erot toimintakyvyissä aiheuttaa sen, että "mikään ei toimi". Olis syytä nyt tulla vähän ulos sieltä itsepetoksesta, eikä alkaa kuvittelemaan "liikoja".
Jos mies on jostain syystä "tavallista" hintelämpi ja kuitenkin onnistunut pääsemään parisuhteeseen, mies pystyy sen silloin aivan 100% varmasti jollakin kompensoimaan. Edelleenkään ei voida kieltää tosiasioita: onko voiman, nopeuden ja älyn merkitys täsmälleen sama molemmilla sukupuolilla. SIitä huolimatta, vaikka naiset on joka puoella maapalloa miehiä pienempiä, elävät kuitenkin miehiä vanhemmiksi, joten "liikaa" hyvinvointia naisille tarkoittaa sitä, että "huono-osaiset" miehet on "paremmalle" porukalle ihmiss**staa.
TodellavaikeetaMinulla ei ole mitään suorituspakkoa, vaan teen sen mitä itse haluan ja joka tuntuu minusta hyvältä. Olen suorituspakon vastakohta, joka elää omanlaistani elämää, omilla ehdoillani ... nykyään. Jos jotakuta ahdistaa mun tekemiseni, niin voi ja voi ja painukoon hittoon mun lähipiiristäni, niin ei tarvitse ahdistua. Jonkun tuikituntemattoman sekopään ahdistusoireyhtymästä en voisi vähempää kiinnostua. Ei ole mun ongelmani, jos ei ihmisellä ole elämässään mitään tähdellisempää pohdittavaa kuin muiden treenit.
Tuosta huomaa miten sä et kykene tajuamaan yhtään mitä sinulle kerron. Minua eivät lainkaan ärsytä "huono-osaiset miehet". He ovat minulle siinä mielessä yhdentekeviä, että minä en ole heistä vastuussa. Mä maksan veroni ja kustannan mielelläni sosiaalipalveluita huono-osaisille ja minusta tässä yhteiskunnassa pitäisi enemmän panostaa siihen. Sen sijaan se, jos joku ei itse ota yhtään vastuuta omasta huono-osaisuudestaan,ei kiinnosta mua, eikä ole minun ongelmani. Minä elän omaa elämääni ja sillä hyvä. Jos mun tekemiseni ja elämäntapani ahdistaa, niin voi vapaasti poistua seurastani. Minä en välitä edes siinä määrin, että minua olisi mahdollista ärsyttää tällä asialla. Jotta ärsyyntyisin, niin minun pitäisi välittää ja minä en välitä lainkaan.
"Jos sinä väität, että kaikki on sulle "helppoa","
Mistäpä tuon väitteen vetäisit, hatustasi vai ahteristasi? Ainakaan minä en ole sanonut mitään tuon tyylistä, eli tuo on jotain omia kuvitelmiasi. Minä olen sanonut päinvastaista, olen tehnyt jokaisen asian eteen elämässäni paljon duunia, enkä saanut mitään helpolla, enkä ole myöskään hyväosainen. Mä pyysin sua siinä aiemmassa ketjussasi määrittämään hyväosaisuuden ja koska et ole sitä tehnyt, niin et voi myöskään väittää minua hyväosaiseksi. Sinä et ole antanut yhtään kriteeriä, joten et voi myöskään yrittää määrittää minua olemattomien kriteeriesi kautta. Kerro kriteerisi, niin katsotaan sitten mihin sinä itse minut määrität.
"Jos mies on jostain syystä "tavallista" hintelämpi ja kuitenkin onnistunut pääsemään parisuhteeseen, mies pystyy sen silloin aivan 100% varmasti jollakin kompensoimaan."
Hännon hiton hyvä tyyppo ja minulle rakas, paras mahdollinen, ihana. Millään muulla hän ei kompensoi kuin olemalla oma itsensä, välillä hiton hankala ja kärttyinen, mutta mulle sopiva. Älykäs hän on kyllä, mutta ei sen enempää kuin minäkään. Tolloa en jaksaisi kuunnella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TodellavaikeetaEi, vaan se paljasti sinun utsepetoksesi ja olemattomat argumenttisi. Sinä jauhat vaikkapa Saudi-Arbian syntyvyydestä ja kun sulle lätkästään heidän tilastonsa tuosta asiasta eteen (eli rajummin laskeva käyrä.kuin meillä), niin sä et osaa sanoa siihen mitään. Mikä on veikkauksesi, jäädäänkö Saudeissa jo tämä vuonna alle 2,1 hedelmällisyysasteen vai meneekö ensi vuoteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis tasan tarkkaan aivan yhtä kilpailuhenkinen kuin kaikki muutkin naisbodarit ja lisäksi tämä, että et voi sietää epätäydellisyyttä.
TodellavaikeetaEn ole yhtään kilpailuhenkinen. Se ei muutu vaikka jankkaisit omia kuvitelmiasi. Mulla on kilpailuvietti miltei pakkasen puolella. Kilpailu on keino saada mut olemaan tekemättä mitään, poistumaan paikalta, sluibailemaan ja antamaan muiden voittaa. Tuon on tosiaan todettu niin monella elämän osa alueella ja niin monien eri ihmisten toimesta, että se on kiistaton tosiasia. Mä olen jokaisen kilpailuviettisen painajainen, ollut koko ikäni, sillä mun kanssani ei pysty kilpailemaan. Voitto tai parhaus on mulle nollapalkinto, pelkkää tyhjänpäiväistä skeidaa. Annan sen mielelläni kenelle tahansa, joka sitä arvostaa. Ongelmana kilpailuhenkisen kannalta vain se, että mä en yleensä vaivaudu edes esittämään yrittäväni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sun miehes on novice tason penkkipunnertaja ja painaa vain 60 kiloa, silloin hän vetää penkiltä ehkä vähän päälle 50 kiloa. Kohtuu treenannut vähän painavampi nainen vetää saman.
TodellavaikeetaHän ei tee yhtään mitään. Eikä häntä kiinnosta minkään nostaminen. Ei hän nosta mihinkään jotain 50 kilon säkkejäkään. Koeta nyt jo tajuta mitä tarkoittaa, kun ihmistä ei tuollainen kiinnosta, eikä siihen ole mitään tarvetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis tasan tarkkaan aivan yhtä kilpailuhenkinen kuin kaikki muutkin naisbodarit ja lisäksi tämä, että et voi sietää epätäydellisyyttä.
TodellavaikeetaMä rakastan epätäydellisyyttä, eli taas meni pahasti pieleen. En todellakaan tavoittele täydellisyyttä, yöks. Virheet ja viat tekevät asioista mm. kauniita ja mielenkiintoisia. Täydellisyys on tylsää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa hyvin sanottu:
TodellavaikeetaEn ole lainkaan kenenlään aivopesemä, vaan sen totaalinen vastakohta. Minä teen mitä minä haluan, enkä ola lainkaan kiinnostunut muiden tekemisistä tai mielipiteistä. Meistä kahdesta sinä olet se aivopesty, joka et osaa elää omaa elämääsi ja paskat nakata muiden mielipiteuistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainin vielä tämä: mistä päin maapalloa tulevat raskaansarjan naisvoimanostajat?
TodellavaikeetaEvvk. Sinua,se ehkä kiinnostaa. Mä keksin noin googolplex mielenkiintoisempaa kysymystä, jota miettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa hyvin sanottu:
Todellavaikeeta"Vaikka syntyvyys laskisi myös Intiassa, paremmin sielläkin synnytään."
Intian kokonaushedelmällisyys luku on 2,122 tänä vuonna. Tähänkin veikkauksesi, että meneekö ensi vai seuraavana vuonna alle 2,1? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eikä minua kiinnosta paskan vertaa, jos "Huono-osainen mies Suomessa kuolee huomattavan paljon nuorempana kuin hyväosainen nainen", sillä Suonessa se tekeekö jotakin terveytensä eteen, on valintakysymys ja jokaisella on nahdollisuus elää terveemmin ja päädy terveydenhoitoon. "
Tuossa myös hyvin:
Tuossa hyvin sanottu:
Ja tuossa:
TodellavaikeetaMinä kuulun siihen huonompaan porukkaan. Minulla on siis täysi oikeus kritisoida heitä, jotka eivät käytä mahdollisuuksiaan,vaikka ne ovat heille tarjolla. On turha ulista, kun ei itse tee edes sitä minkä voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa vielä mielenkiintoista:
"Tarkiaisen ym. tutkimus osoittaa, että ylimmän ja alimman tuloviidenneksen välillä elinajanodotteen ero kasvoi miehillä 7,4 vuodesta 12,5 vuoteen ja naisilla 3,9 vuodesta 6,8 vuoteen. Jouko Karjalaisen mukaan tälle repeämälle on vaikeaa antaa selitystä."
TodellavaikeetaEi sille ole yhtään vaikea antaa selitystä, kun katselee ympärilleen. Toisinaan tutkijat ovat sokeita yksinkertaisille asioille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa vielä mielenkiintoista:
TodellavaikeetaSun jokaisesta jutustasi huoma miten totaalisen pihalla olet minua arvioidessasi. Joka ikinen kuvitelmasi niin pahasti pieleen ja yksikään olettamasi ei osu kohdilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa hyvin sanottu:
Todellavaikeeta"Koska naisilla on parempi koulutus, he ovat väistämättä myös "enemmän hysteerisiä", koska pelkäävät "normaalin2 toimintakyvyn menetystä, he käyttävät "kaikki" resurssit treenaamiseen ja hypergamian takia eivät löydä "sopivaa" miestä ja syntyvyys laskee entisestään, kun muualla se jatkuu kuitenkin "riittävästi"."
Vedit taas tuonkin täysin hatustasi. Sulla ei ole mitään tietoa minun koulutuksestani. Mä voin ihan hyvin olla vaikka pelkällä peruskoulupohjalla. Mä en myöskään lainkaan hysteerinen tai pelkää mitään terveyteni suhteen. Mä olen tässäkin, kuten oikeastaan kaikessa kylmän realistinen loogikko, joka on nähnyt ihan riittävästi elämän realiteetteja ja mitä mm. ikä tekee ja miten lähtötilanne vaikuttaa.
Minulla on mies ja minulla on jälkikasvua, joten mikään noistakaan jutuistasi ei osu minuun.
Kyllä ei tule tähän vastauksia. Kovaa treenaamista on näille, jos joskus hissin ollessa epäkunnossa kampeavat itsensä portaita pitkin yläkertaan.
- Anonyymi
Sinähän olet moneen kertaan myös puhunut tästä hypergamiasta.
Todellavaikeeta Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet moneen kertaan myös puhunut tästä hypergamiasta.
TodellavaikeetaKyllä. Mutta tämän palstan käyttäjäjoukko on elämässään siinä vaiheessa, että on pakko joustaa tiedostaen tai tiedostamattaan joistakin vaatimuksista, joita on ehkä aiemmin ollut. Hypergamian taustalla on ihan loogiset biologiset syyt: naisten ei pidä tuhlata munasolujaan ja jälkeläisiin väistämättä liittyvää pitkäaikaista sitoutumista mihinkään sekundasiemeniin. Siksi kelvollisen miehen on oltava vähän kaikessa vähintään yhtä "hyvä" kuin naisen itsensäkin.
- Anonyymi
Olen 34 -vuotisamies ( hintelämies ) ollen naimisissa äitini kanssa. Äitini ei ainakaan ole valitellut hintelyydestäni vaan olen kuulemma hänelle aivan passelinsopiva mies.
- Anonyymi
Tuskin äidit valittaa, paitsi poikkeus tapauksissa, jos laihuus menee liialliseksi.
Todellavaikeeta
- Anonyymi
Ei ainoastaan kelvannut, vaan takavuosina tapasin pitää sellaisia kaikkein seksikkäimpinä. 😍👅👄
Jokin minun aivoissani ei nyt yhdistä, miksi omien lihasten kasvatus millään tavalla liittyisi ulkonäkömieltymyksiin vastakkaisessa sukupuolessa. 🤔 Mutta minä olenkin yksisarvinen! 😵
Mielestäni on myös suotavaa, että nainen on koulutetumpi kuin mies ja tienaa enemmän. Laasanen saa kirjoittaa mitä haluaa.
🦄- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Joillain ihmisillä on sellainen hullu kuvitelma, että oma ulkonäkö vaikuttaisi jotenkin siihen mitä pitää viehättävänä.
Vastaan jälleen, vaikken luekaan itseäni kivaa treenaavaksi. Vaikka kohta olenkin salille lähdössä, mutten ajatellut treenata kovaa 😄
Jos miehen kanssa osuu kemia, arvot ja elämäntilanteet yhteen, niin mies "kelpaa" onpa hän sitten hintelämpi tai rotevampi. Ei minulla ole miehelle mitään tiettyä ulkoista muottia, johon hänen tulee sopia minulle kelvatakseen. Jostain syystä silti minulla on aina ollut enemmän rotevia ja pitkiä miehiä, minkä arvelen johtuvan siitä, etten minäkään ole pieni ja hintelä vaan olen naiseksi pitkä ja enemmän muodokas. En siis ole koskaan tuntunut viehättävän pienempikokoisia miehiä, muttei se minulle ongelma ole, koska tiedostan, etten voi kaikkia miellyttääkään.- Anonyymi
Kuinka pitkä oikein oletkaan yli kaksi metriäkö ja entä jos salille tulee pieni sievä nainen tutustutte ja rakastut häneen
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka pitkä oikein oletkaan yli kaksi metriäkö ja entä jos salille tulee pieni sievä nainen tutustutte ja rakastut häneen
Randen mukaan taidan olla 257cm pitkä 😅 En ole vielä koskaan rakastunut naiseen, joten tuskinpa niin käy tälläkään salikäynnillä.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Randen mukaan taidan olla 257cm pitkä 😅 En ole vielä koskaan rakastunut naiseen, joten tuskinpa niin käy tälläkään salikäynnillä.
Äläs sano tai vanno etkö ole sanonut täällä usein ettei tulevan rakkaasi tarvitse olla mies mutta nyt tupakille söin juuri pari voileipää ja miettii jos tupakin jälkeen menis tunniksi pariksi kalaan
Anonyymi kirjoitti:
Äläs sano tai vanno etkö ole sanonut täällä usein ettei tulevan rakkaasi tarvitse olla mies mutta nyt tupakille söin juuri pari voileipää ja miettii jos tupakin jälkeen menis tunniksi pariksi kalaan
Miten mielleyhtymänä tähän väliin tuli tämmöinen. Neljännesvuosisadan takaista profetiaa kuvin ja sanoin:
https://www.youtube.com/watch?v=H3h8fJjRYuc
(Lihaksikas nainen)Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni olen puhunut täällä aina miehistä, korkeintaan teoriassa pohtinut mahdollisuutta tapailla naisia, mutta sinänsä aivan sama, minkä käsityksen olet minusta saanut. Eihän sillä merkitystä ole 😊
Kannattaa lopettaa tupakointi, teet itsellesi hyvää ja säästät sievoisen summan.
- Anonyymi
Eni kelpaa hintelä
Miehes pitää olla voimaa. Kunnon hartiat ja pitkä ainakin yli 190. Kukkakepit ei- Anonyymi
Tässä onkin nyt tullut levättyä. Pääsee lähtee salille kun uutiset loppu😁 kovaa reenii vaa🫡illan jatkot illalla mökille vielä saunomaan. Kyllä uni tulee
- Anonyymi
Ainoastaan lompakon paksuus ratkaisee, ei hauiksen.
- Anonyymi
Ei käy. Ennemmin köyhä kovakuntonen nalle karhu. Vanha laiha kyyninen ja ilkeä paha piru ei kelpaa. Maksakoon rahalla pildensä. Evvk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei käy. Ennemmin köyhä kovakuntonen nalle karhu. Vanha laiha kyyninen ja ilkeä paha piru ei kelpaa. Maksakoon rahalla pildensä. Evvk
Eli minullakin on mahiksia 🤔
- Anonyymi
Todella vaikeeta sanoa, koska en treenaa salilla (muuten vain liikun huomattavan paljon) ja olen pienikokoinen. Ts. jokainen mies on minua isompi ja vahvempi riippumatta siitä minkä kokoinen on.
Parinvalinnassa merkitsee eniten henkiset asiat.
- Sheena- Anonyymi
Sinulle ei varmasti ole vaikeaa löytää miestä?
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle ei varmasti ole vaikeaa löytää miestä?
TodellavaikeetaEhkä liikaakin on löytynyt, joten ei ole vaikea löytää. Mutta minulla onkin monipuolinen maku ☝.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä liikaakin on löytynyt, joten ei ole vaikea löytää. Mutta minulla onkin monipuolinen maku ☝.
- SheenaMä uskon, että sä olet monen miehen mielestä kiinnostava, koska et todennäköisesti ole "liian iso haaste", koska et ole "liian vahva". Kuten olet varmasti huomannut, minä olen aina pelännyt vahvoja naisia.
Anonyymi kirjoitti:
Mä uskon, että sä olet monen miehen mielestä kiinnostava, koska et todennäköisesti ole "liian iso haaste", koska et ole "liian vahva". Kuten olet varmasti huomannut, minä olen aina pelännyt vahvoja naisia.
TodellavaikeetaSyytä onkin pelätä. 😂 Olemme huomionkipeitä, vaativia ja itsenäisiä. Eikä kukaan sano meille, mitä saa tehdä ja mitä ei, tai millainen saa olla ja millainen ei. 😁 Lisäksi vaadimme suurta, suurta rakkautta. 🤔
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syytä onkin pelätä. 😂 Olemme huomionkipeitä, vaativia ja itsenäisiä. Eikä kukaan sano meille, mitä saa tehdä ja mitä ei, tai millainen saa olla ja millainen ei. 😁 Lisäksi vaadimme suurta, suurta rakkautta. 🤔
🦄Mitä jos on vähän pienempi eli eikö vähän pienempi rakkaus kelpaa miksi sen täytyy olla suurempaakin suurempi tai raha kikkeli tai rakkaus eli eikö tavallisen miehen se käy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos on vähän pienempi eli eikö vähän pienempi rakkaus kelpaa miksi sen täytyy olla suurempaakin suurempi tai raha kikkeli tai rakkaus eli eikö tavallisen miehen se käy
Ei. Pienempi rakkaus ei käy.
Pienempi raha tai pienempi k*kk*li käy kyllä, mutta pienempi rakkaus ei riitä.
Tavallinen mies kävisi kyllä myös, mutta kukaan tavallinen mies ei ole koskaan sietänyt minua. 🤔😂
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallinen mies kävisi kyllä myös, mutta kukaan tavallinen mies ei ole koskaan sietänyt minua. 🤔😂
🦄Mutta eikö kikkeli ja rakkaus ole sama asia ja miksi tavalliset ja normaalit miehet ei siedä sinua eli mikä on syy tai syitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Vai tarkoititko jos on vähän vähemmän rahaa niin ei kelpaa vaan suuret tulot niin käy eli mitä rikkaampi mies sen seurassa ollaan kunnes tulee vieläkin varakkaampi mies niin sen matkaan lähdetään eli kenellä eniten rahaa siltä saa suurempaa rakkautta
- Anonyymi
Ja miksi kelpaisi? Ne treenaa saadakseen treenatun miehen,tietty.niille ulkonäkö on a ja o. Jos itse tahdot treenatun naisen niin treenaa ja rakenna koko elämäsi muita miellyttääksesi. Ja jos et rakenna ,ja jäät toimettomana ruikuttamaan arvostettujesi mielenkiinnon puutteesta ,niin kenen syy? Minunko,muidenko,maailmankaikkeudenko? 😳🤷♀️
- Anonyymi
Kuules ,ne on arvot kullakin. Jos arvostaa ulkoista,ponnistelee sen eteen satasella. Jos sisäistä,ponnistelee sen eteen yhtälailla. Mitkä on arvosi?Minkä eteen sinä ponnistelet? Vai ponnisteletko yhtään minkään? Itketkö ja parut suolisivuilla,laittamatta tikkua ristiin tosielämässä? Sinä päätät,sinä luot? Jos päätöksesi ja luomisesi sakkaa,jää pelkiksi haaveiksi ja vaatimuksiksi, niin ihan senkin loit itsellesi.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuules ,ne on arvot kullakin. Jos arvostaa ulkoista,ponnistelee sen eteen satasella. Jos sisäistä,ponnistelee sen eteen yhtälailla. Mitkä on arvosi?Minkä eteen sinä ponnistelet? Vai ponnisteletko yhtään minkään? Itketkö ja parut suolisivuilla,laittamatta tikkua ristiin tosielämässä? Sinä päätät,sinä luot? Jos päätöksesi ja luomisesi sakkaa,jää pelkiksi haaveiksi ja vaatimuksiksi, niin ihan senkin loit itsellesi.🤷♀️
Ps. Mitä olen aloituksiasi nähnyt niin olet hyvin ulkonäkökeskeinen. Sitten syytät ja syyllistät naisia,jotka myös sitä ovat. Siis mitä! Ei sinulle kelpaa kaltaisesi tavis vaan tahdot ulkonäkökeskeisen minäminän,koska juurikin itse ollet sellainen. Mutta et silti tee arvostamasi ulkonäkökeskeisyyden eteen mitään ,vaan vaadit,että muut ei saisi olla samaa mitä itse olet. Jo on itsekkyyden huippu. Näien sinut minämunakeskeisenä vinkuvana hiirulaisena,jolta puuttuu taju elämän tarkoituksesta,elämän arvoista ja siitä ,kuka sinä olet,ja mistä lähtöisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps. Mitä olen aloituksiasi nähnyt niin olet hyvin ulkonäkökeskeinen. Sitten syytät ja syyllistät naisia,jotka myös sitä ovat. Siis mitä! Ei sinulle kelpaa kaltaisesi tavis vaan tahdot ulkonäkökeskeisen minäminän,koska juurikin itse ollet sellainen. Mutta et silti tee arvostamasi ulkonäkökeskeisyyden eteen mitään ,vaan vaadit,että muut ei saisi olla samaa mitä itse olet. Jo on itsekkyyden huippu. Näien sinut minämunakeskeisenä vinkuvana hiirulaisena,jolta puuttuu taju elämän tarkoituksesta,elämän arvoista ja siitä ,kuka sinä olet,ja mistä lähtöisin
Ps. Kuka on keneltäkään oikeutta kauhalla vaatia,jos on lusikalla antaa...😳🤷♀️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain34512130Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-15811176Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2796532Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555327Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1923805- 1763613
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin602661Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1602278Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov131894Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191784