Olen liittymässä sokerideittailu sivustolle ja mietin, että mihin mun tulisi varautua. Panostetaanko Suomessa samalla tavalla kuin Jenkeissä tai muualla Euroopassa, jossa palkkiot saattaa olla tonneja plus kalliit lahjat?
Paljonko on siis mahdollista saada kuukausirahaa ja paljonko olette itse pyytäneet?
Millaisessa työssä/asemassa nämä miehet ovat olleet yleensä?
Paljonko Suomen Sugar Daddyt maksavat?
15
766
Vastaukset
- Anonyymi
Jos oikein etsii, niin saattaa niitä sugar-daddyjä saada halvallakin. Alle tonni kuukaudessa.
- Anonyymi
En kelpuuta halppiksia. Haluan tienata kunnolla seurastani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kelpuuta halppiksia. Haluan tienata kunnolla seurastani.
Kerro hintasi niin jutellaan
Nim JEEP
- Anonyymi
Ei helv
- Anonyymi
Onko tämä palstaäijän läpinäkyvien pskapostaustrn kommentoiminen mielestäsi mielekästä ja järkevää tekemistä? T naiselta kottaraisille
- Anonyymi
Riippuu miten tasokas itse olet.
- Anonyymi
Olen ite maksanut 100 - 150 € tapaamisesta. Joskus oltu mun mökillä 100 € yö tai paremminkin vuorokausi, siihen on sisältynyt rakastelua, kesällä uintia ja saunaa, rakastelua ja grilausta ym. ja rakastelua, veneilyä ym. Aamulla vielä aamupalat ja rakastelu. Tottakai hyvät ruuat olen laittanut ja juotavaa tarjonnut kohtuudella. + tietysti matkat olen maksanut.
- Anonyymi
Sen verran vielä noista 100€ tapaamisista, että ikäeroa meillä lähes 30vuotta, mutta nuori nainen nauttii seurastani ja muutenkin seksistä kanssani. Ja toki kun on veneet ja mökit ym. käytettävissä, niin harva nuori saa sellasta luksuselämää elää, vaikka rahallista korvausta en pidä suurena.
- Anonyymi
Unissasi varmaan.
- Anonyymi
hyvä tuloiset käyttää palvelua,
Olen erittäin luotettava ja varakas mies ja etsin luotettavaa nuorta naisseuraa.
Tämä riippuu suuresti kauppatavaran laadusta. Wanhasta tai rumapainoisesta ei kukaan maksa yhtään mitään. Kun taas nuori hoikka kaunotar saattaa löytää unelmiensa uroksen. Tässä voisi sanoa niinkin, että mikä laulaen tulee, se peuhaten menee.
- Anonyymi
Jep. Tämä mustavalkoisuus on tietysti polarisoituneen yhteiskunnan perisynti muutenkin, ja ihan samalla lailla se toimii tässäkin asiassa. Ne vähälukuiset kovan linjan aktivistit, joiden mielestä itsensä naiseksi identifioivan satakiloisen lihaskimpun pitää saada ääriesimerkkejä käyttääkseni hypätä naisten sarjassa nyrkkeilykehään tai tehdä helikopteri naisten saunassa ihan vapaasti jos vain haluavat, eikä näistä pahastumiseen mitenkään voi olla mitään muuta selitystä kuin transfobia, itse asiassa antavat aivan tarpeettomia aseita sille toisen puolen kovalle linjalle. Sille porukalle, jonka mielestä transihmisiä ei saisi tyyliin olla edes olemassa tai ei ainakaan näkyvissä. Koska kuka tahansa rauhassa asiaa katsova näkee siihen pahastumiseen tuollaisissa tilanteissa ihan muut potentiaaliset syyt puhtaasti maalaisjärjellä.
Tuotastahan vaikuttaisi Amerikassa olevan viitteitä, että tuo syyllistäminen on ajanut aika nipun ns. tolkun ihmisiä transfobiseen leiriin. Leiriin, johon heillä ei varmastikaan muuten olisi ollut mitään intressiä hakeutua vaan tuskin olisivat juurikaan kiinnittäneet tähän nimenomaiseen asiaan huomiota. Kuten missä tahansa asiassa, jos ajaa äärimmäistä linjaa suuntaan tai toiseen, niin itsetuntemuksen pitäisi riittää siihen, että ymmärtää erimielisiä olevan, eikä se tee heistä huonompia ihmisiä. - Anonyymi
Maahanmuutto ei myöskään ole täällä ratkaisu, koska ei tänne niitä kuuluisia "huippuosaajia" saada. Täällä on liian kylmä, liian vaikea kieli ja etenkin liian korkea verotus, jotta tänne kukaan aito huippuosaaja lännestä tai muualtakaan tulisi. Sen sijaan voimme saada kyllä sitä halpatyövoimaa, joka kuskaa urbaanille liberaalille vegaaniset ateriat ja ruokaostokset kotiin, mutta joka taasen kuluttaa yhteiskunnan varoja enemmän mitä hän tänne tuo.
Mitään ratkaisua siis ei oikeastaan ole, koska eihän nyt voi valkoista naista pakottaa synnyttämään ja ne muunväriset jotka tänne tulevat eivät ole nettoveronmaksajia. Enkä näe nyt itse mitään itseisarvoa siinä, että Suomen geograafisella alueella asuu jatkossakin 5,5 miljoonaa ihmistä jos heistä 2,5 miljoonaa olisi vaikka Thaimaasta. Miksi täällä pitäisi olla niin paljon ihmisiä?
Oma ratkaisuni on vaan antaa väestön vähentyä ja julkisen talouden sitten joskus romahtaa. Raunioista sitten uusi järjestelmä. Inhimillinen hinta on toki ikävä, etenkin niille lapsettomille joiden tulevaisuuden vanhainhoitopalvelut ovat järjestetty budjettiin menevin ratkaisuin. Mutta se on hinta, joka heidän kuuluu maksaa. Olen itse lapseton, mutta en näe mitenkään moraalisesti sopivana että niiden jotka lapsia saavat ja näiden lapsien pitäisi maksaa ja taata yhä pienemmistä sukupolvista parasta mahdollista hoitoa, jos siihen ei ole varaa. - Anonyymi
Noh, laitatko itse karvavisan vinkumaan? Ei ne daddyt maksa pelkästä seurasta tai juttuseurasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem943146HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat732425Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k601424Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?901392Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184865Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N309853Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.11845- 49785
Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10777Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.
Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.142748