Oletteko kokeilleet MUU jauhista?

Anonyymi-ap

Tein makaronilaatikkoa ja olisin halunnut kokeilla sitä jauhista, mutta lähikaupassa ei ollut myynnissä.
Teinkin sen sitten murskatuista HK:n teurasjätepullista (lihapitoisuus 16%).

Ihan syötävää tuli. Mutta tosiaan, onko se jauhis syötävää? Ainakin vebabbi ja k*nkkusuikaleet ovat mielestäni hyviä.

>simiti<

7

96

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä kattelin niitä perunoita tänään. En uskaltanu ostaa. Ostin sitte kuitenkin huonoja😒piti olla kiinteä lajike ei jauhonen. Koitan muumia seuraavax

      • Anonyymi

        Osta Timo lajiketta.
        ...kuori on heikko, joten Timo on altis kolhuille...

        Allekirjoitan tuon toteamuksen täysin. 🙃

        >simiti<


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta Timo lajiketta.
        ...kuori on heikko, joten Timo on altis kolhuille...

        Allekirjoitan tuon toteamuksen täysin. 🙃

        >simiti<

        https://www.siskostenvihannestila.fi/tuotteet-19-colomba-peruna.php
        Näitä ostin. Kovia hieman keskeltä kun otin pois levyltä ja nakkasin veet, vaikka hiljaa keitin niin hajos jo kuoriessa piii päreix
        En osta enää


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Makaroonilaatikkoon en ole kokeillut, mutta ei mulla ole mitään syytä epäillä, etteikö se sopisi hyvin siihenkin. Itse käytän tuota lähinnä bolognesekastikkeeseen, sillä se on yksi tämän talouden lemppareista. Tuosta tulee parempi, ainakin mun kotiraadin mukaan, kuin jauhelihasta.

      • Anonyymi

        Ok. Täytyy seuraavaksi tehdä Prismaan tilaus. Siellä sitä on. Onkohan tuo lähikauppa menettänyt paljonkin asiakkaita ryöstöhintojen takia?

        Eihän siellä kohta myydä enää kuin alkoholituotteita ja nikotiinituotteita.

        >simiti<


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe