https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/72db7e45-fc60-4619-a05b-beeb6ebfc351
" Tuhannet naiset lähestyvät häntä nyt hämmentävällä tavalla. Ilmiö näkyy myös Suomessa."
Mitä ihmettä naiset tuossa oikein näkevät? parin naisen murhaamisen ei luulisi olevan semmoinen meriitti jolla naisia isketään mutta niin vain näyttää olevan. Onko naiset vähän tyhmiä? Eikä tuo edes ole erityisen komea, ehkä joku semikomea ilman noita tatskojakin:
https://www.newsweek.com/wade-wilson-killer-jail-inbox-messages-fans-1924541
Miehen silmään näyttäisi vähän ylimieliseltä k-päältä lähinnä.
En kyllä oikeasti tajua :D
https://www.reddit.com/r/shortguys/comments/1dz4g9y/wade_wilson_serial_killer_is_going_viral_on/#lightbox
-harmiseikirj-
Onko palstan naiset seonneet Wadesta?
59
614
Vastaukset
- Anonyymi
Sulle on yllätys, että naisissakin on sekopäitä ja hulluja? No yllätyyyyys sitten vaan. 🙂
- Anonyymi
Ei se nyt sinällään yllätys ole mutta että noinkin sekaisin :D
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nyt sinällään yllätys ole mutta että noinkin sekaisin :D
-harmiseikirj-Eipä nuo sen kummoisemmin ole sekaisin kuin sekaisin olevat miehetkään. Pipipää on pipipää sukupuolesta riippumatta. Hyvä kuitenkin, että säkin huomasit naisten voivan olla yhtä hulluja kuin miehetkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä nuo sen kummoisemmin ole sekaisin kuin sekaisin olevat miehetkään. Pipipää on pipipää sukupuolesta riippumatta. Hyvä kuitenkin, että säkin huomasit naisten voivan olla yhtä hulluja kuin miehetkin.
En kyllä koskaan ole lukenut että joku naissarjamurhaaja saisi tuhansilta miehiltä kirjeitä vankilaan, jo ajatuskin olisi absurdi :D
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä koskaan ole lukenut että joku naissarjamurhaaja saisi tuhansilta miehiltä kirjeitä vankilaan, jo ajatuskin olisi absurdi :D
-harmiseikirj-Etkö? Et ole sitten ihan kauheasti asiasta lukenut. On noita ihan kotimaan vankiloissakin ollut, noita kovistakin väkivaltarikoksista tuomittuja naisia, joille tulee paljon postia miehiltä.
Ja onhan noita sellaisiakin, jotka ihan itse ilmoittautuvat murhaajakannibaalille seuraavaksi ateriaksi. En mä voi tuotakaan kovin vähän sekopäisenä käytöksenä pitää.
Naiset, jotka sekoavat pahoista pojista, ovat useimmiten tavalla tai toisella henkisesti epävakaita ja/tai todellisuudesta irtaantuneita. He eivät hahmota, millainen mies on oikeasti kyseessä vaan näkevät jotain vaarallista, jännittävää ja kiehtovaa ja nostavat tällaisen miehen jonkinlaiselle jalustalle. Nämä naiset kuvittelevat, että juuri hän voisi olla se, joka löytää tiensä pahan pojan sydämeen ja parantaa hänet.
Todellisuushan on jotain aivan muuta. Hyvin suurella todennäköisyydellä nainen, joka tällaisen miehen matkaan lähtee, kokee samanlaisen kohtalon kuin miehen edelliset uhrit. En pysty naisena käsittämään tätä lainkaan.
Ei liene tarpeen sanoa, että minuun tällaiset miehet eivät tee mitään vaikutusta. Näen heidät lähinnä säälittävinä enkä katsoisi tuollaista miestä päinkään. En näe mitään kuumaa pahoissa pojissa. Enkä tarkoita nyt vähän tuhmia poikia, vaan aidosti kylmiä, tunteettomia ja julmia miehiä. Jätän väliin.- Anonyymi
Vaikka sanojesi mukaan ei tee vaikutusta tuo itse kirjoittamasi lienee onkin se ongelma eli "Näen heidät lähinnä säälittävinä", eli sinäkin naisena koet säälin tunnetta tuollaista sarjamurhaaja p..kakasaa kohtaan vaikka ei pitäisi tuntea mitään, korkeintaan vihaa. Sääli ehkä juurikin on se mikä osin sekoittaa naisia "..säälin sitä kun se joutuu olemaan siellä telkien takana nyyh :(" ja silloin Wade on jo saanut ansaitsematonta myötätuntoa osakseen.
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka sanojesi mukaan ei tee vaikutusta tuo itse kirjoittamasi lienee onkin se ongelma eli "Näen heidät lähinnä säälittävinä", eli sinäkin naisena koet säälin tunnetta tuollaista sarjamurhaaja p..kakasaa kohtaan vaikka ei pitäisi tuntea mitään, korkeintaan vihaa. Sääli ehkä juurikin on se mikä osin sekoittaa naisia "..säälin sitä kun se joutuu olemaan siellä telkien takana nyyh :(" ja silloin Wade on jo saanut ansaitsematonta myötätuntoa osakseen.
-harmiseikirj-Sivusta totean, että taisit nyt ihan tahallasi ottaa tuon sanan "sääli" väärällä tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean, että taisit nyt ihan tahallasi ottaa tuon sanan "sääli" väärällä tavalla.
Eikös se säälittävä ole vähän semmoinen rassukka? ei pärjää yksin niin naisen pitää auttaa sitä?
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Kuten joku jo tuossa kommentoikin, niin käsitit sanan säälittävä tässä aivan eri tavalla kuin miten sen tarkoitin. En tunne myötätuntoa tuollaisia rikollisia kohtaan vaan sähe ovat silmissäni säälittäviä surkimuksia. Sitä en kiellä, etteikö moni muu nainen voisi tuntea myös jonkinlaista sympatiaa ja myötätuntoa tällaisia miehiä kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se säälittävä ole vähän semmoinen rassukka? ei pärjää yksin niin naisen pitää auttaa sitä?
-harmiseikirj-Se on yksi tapa ymmärtää tuo sana, mutta aletheias ei selvästikään viestinsä perusteella tarkoittanut sanaa noin. Minustakin ehkä hieman huonosti valittu sana, mutta nykykielessä usein käytetty myös merkityksessä, johon ehkä sopisi paremmin halveksittava tmv.
- Anonyymi
Sä oot kyllä ihan kujalla ämmä
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Kuten joku jo tuossa kommentoikin, niin käsitit sanan säälittävä tässä aivan eri tavalla kuin miten sen tarkoitin. En tunne myötätuntoa tuollaisia rikollisia kohtaan vaan sähe ovat silmissäni säälittäviä surkimuksia. Sitä en kiellä, etteikö moni muu nainen voisi tuntea myös jonkinlaista sympatiaa ja myötätuntoa tällaisia miehiä kohtaan.
Ehkä noin mutta pimppisi ja sydämmesi sanoo muuta eli pimppisi ja sydämmesi sanoo wadee i love youuu
Anonyymi kirjoitti:
Se on yksi tapa ymmärtää tuo sana, mutta aletheias ei selvästikään viestinsä perusteella tarkoittanut sanaa noin. Minustakin ehkä hieman huonosti valittu sana, mutta nykykielessä usein käytetty myös merkityksessä, johon ehkä sopisi paremmin halveksittava tmv.
Olet oikeassa, halveksittava olisi ehkä ollut kuvaavampi sana tässä yhteydessä, vaikka uskoisin, että valtaosa ymmärtää kyllä ongelmitta, mitä tarkoitin.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä noin mutta pimppisi ja sydämmesi sanoo muuta eli pimppisi ja sydämmesi sanoo wadee i love youuu
Ei ne kyllä sano. Sydämeni, kehoni ja aivojeni välillä on vahva yhteys ja kaikkien tarvitsee sanoa kyllä, ennen kuin lausun nuo sanat miehelle.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Olet oikeassa, halveksittava olisi ehkä ollut kuvaavampi sana tässä yhteydessä, vaikka uskoisin, että valtaosa ymmärtää kyllä ongelmitta, mitä tarkoitin.
Juu. Jokainen, joka lukee tekstisi, ymmärtää kyllä mitä tarkoitit. Eiköhän Harmiskin ymmärtänyt tuon vähän tarkoituksella väärin.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Ei ne kyllä sano. Sydämeni, kehoni ja aivojeni välillä on vahva yhteys ja kaikkien tarvitsee sanoa kyllä, ennen kuin lausun nuo sanat miehelle.
Kyllä ne sanoo eli jos pimppi ja sydän sanoo joo sitä ei voita muu kuin raha eli raharakkaus mut muuten pimppi päättää sydänkin jää kakkoseksi kun pimppi päättää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne sanoo eli jos pimppi ja sydän sanoo joo sitä ei voita muu kuin raha eli raharakkaus mut muuten pimppi päättää sydänkin jää kakkoseksi kun pimppi päättää
Välis, tuollainen on miesten ongelma, kun vehje seisoo, vaikka aivot sanoo ei. Naisen kehon toiminnot taas riippuvat juuri niistä aivoista, ja kun aivot sanovat ei, niin kaikki sanoo ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välis, tuollainen on miesten ongelma, kun vehje seisoo, vaikka aivot sanoo ei. Naisen kehon toiminnot taas riippuvat juuri niistä aivoista, ja kun aivot sanovat ei, niin kaikki sanoo ei.
Ehkä aivot sanoo köyhälle työläismiehelle ei niin naisessa kaikki sanoo ei mutta kun pimppi sanoo joo se on sitten joo mutta naisen luuydin neste sanoo joo kun rikas ja varakas mies ja sutä ei voita muu kuin rikkaampi ja varakkaampi mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä aivot sanoo köyhälle työläismiehelle ei niin naisessa kaikki sanoo ei mutta kun pimppi sanoo joo se on sitten joo mutta naisen luuydin neste sanoo joo kun rikas ja varakas mies ja sutä ei voita muu kuin rikkaampi ja varakkaampi mies
Mä ymmärrän, että sun on miehenä mahdoton käsittää miten tuo menee. Saat anteeksi, että et pysty ymmärtämään lainkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli wadelle pimppi sanoo joo mut nainen voi sanoa mitä vain tai muuta satuja mut pimppi sanoo joo niin wade on elämän mies ja suuri rakkaus sitä rakkautta ei kukaan ikinä voi pistää paremmaksi paitsi raha miehet raharakkautta ei voita muu kuin raha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli wadelle pimppi sanoo joo mut nainen voi sanoa mitä vain tai muuta satuja mut pimppi sanoo joo niin wade on elämän mies ja suuri rakkaus sitä rakkautta ei kukaan ikinä voi pistää paremmaksi paitsi raha miehet raharakkautta ei voita muu kuin raha
Totesimme jo, että olet asiasta selvästi ihan pihalla. Ei on ei, eikä se riipu lainkaan kohteesta. Ymmärrän kyllä, että mies ei kertakaikkiaan tajua mitään noin yksinkertaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ymmärrän, että sun on miehenä mahdoton käsittää miten tuo menee. Saat anteeksi, että et pysty ymmärtämään lainkaan.
No en tiedä mut livessä jos wade ja aletheias näkis niin wade panee aletheiasia ja aletheias on rakastunut elämänsä mieheen ja suurimpaan rakkauteen mut jos rikas ja varakas mies astuu kuvioihin niin sen mukaan aletheias lähtee raharakkaus on aito rakkaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en tiedä mut livessä jos wade ja aletheias näkis niin wade panee aletheiasia ja aletheias on rakastunut elämänsä mieheen ja suurimpaan rakkauteen mut jos rikas ja varakas mies astuu kuvioihin niin sen mukaan aletheias lähtee raharakkaus on aito rakkaus
Ei siinä ole mitään muttia. Ei on ei, ei kostu ei kiinnosta. Kuten sanoin jo, niin kyllä mä ymmärrän, ettei mies kykene tajuamaan mitään tuollaista, kun miehellä se elin elää ihan omaa elämäänsä, eikä sitä kiinnosta mitä mieltä mies itse on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei miehenä ymmärräkkään eli mies kun rakastuu niin sen naisen kanssa menee hautaan eli miehet on yhden naisen miehiä ja miehen rakkautta ei voi ostaa niin mies rakastuu sydämmellään naiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei miehenä ymmärräkkään eli mies kun rakastuu niin sen naisen kanssa menee hautaan eli miehet on yhden naisen miehiä ja miehen rakkautta ei voi ostaa niin mies rakastuu sydämmellään naiseen
Miehellähän se ei mene lainkaan noin. Vehje päättää itse mitä se tahtoo ja mies juoksee minne se ikinä keksiikään viedä. Naisen pitäisi löytää uskollinen miehinen elin. Se kun on se, joka päättää kaiken ja mies vikisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juupa juu. Ihan kuten sinä olet valmis myymään itseäsi koko kulmakunnan naisille pullapaloista. Sellainen yhden naisen mies, joka on kenen tahansa vietävissä pullapalalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juupa juu. Ihan kuten sinä olet valmis myymään itseäsi koko kulmakunnan naisille pullapaloista. Sellainen yhden naisen mies, joka on kenen tahansa vietävissä pullapalalla.
Ehkä halvalla rakastun esim vaikka mukava ja kiva tyttö tarjoo masaliisa kahvit ja suukon niin äkkiä olen naisen iki oma ja kun rakastun niin sen naisen iki oma olen se omistaa minut sen jälkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä halvalla rakastun esim vaikka mukava ja kiva tyttö tarjoo masaliisa kahvit ja suukon niin äkkiä olen naisen iki oma ja kun rakastun niin sen naisen iki oma olen se omistaa minut sen jälkeen
Ei tollaseen mieheen kannata tuhlata pullaa, joka in heti seuraavaksi vinkumassa pullaa kaikilta muiltakin vastaantulevilta. Lähikaupassakin sä yrität käydä sitä kikkelikauppaasi pullapalkalla. Yhden pullan mies tosiaan, siis yhden kerrallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Jokainen, joka lukee tekstisi, ymmärtää kyllä mitä tarkoitit. Eiköhän Harmiskin ymmärtänyt tuon vähän tarkoituksella väärin.
😂 no entäs välis, mestarillinen rivienvälistälukija / tulkitsijamme?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Välis mitään tulkitse. Välikselle on ihan sama mitä kirjoitat. Hän tuuttaa joka väliin aina samaa tubaa.
Anonyymi kirjoitti:
Väliksellä näyttää olleen täällä meneillään ihan omat tulkinnat siitä, miten minä rakastun Wadeen 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä ole mitään muttia. Ei on ei, ei kostu ei kiinnosta. Kuten sanoin jo, niin kyllä mä ymmärrän, ettei mies kykene tajuamaan mitään tuollaista, kun miehellä se elin elää ihan omaa elämäänsä, eikä sitä kiinnosta mitä mieltä mies itse on.
No onhan se jossain määrin autonominen kieltämättä, mutta ei ehkä ihan noin määräävässä osassa 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tollaseen mieheen kannata tuhlata pullaa, joka in heti seuraavaksi vinkumassa pullaa kaikilta muiltakin vastaantulevilta. Lähikaupassakin sä yrität käydä sitä kikkelikauppaasi pullapalkalla. Yhden pullan mies tosiaan, siis yhden kerrallaan.
Mutta tiedät itsekkin se nainen joka minut saa niin se nainen on onnen tyttö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, sellanen sä olet. Kuka tahansa kun pussaa, niin sä heti juokset perään. Tänään tuo ja huomenna joku muu. Pusu vaan tai pullaa, niin heti unohtuu edellinen "rakkaus" ja olet uuteen "rakastunut". Sellanen tuuliviiri sä olet, kenen tahansa vietävissä koska vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onhan se jossain määrin autonominen kieltämättä, mutta ei ehkä ihan noin määräävässä osassa 😂
Kyllä se Väliksen kaltasella miehellä on. Ainoa vahvempi voima on pullanhimo.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Väliksellä näyttää olleen täällä meneillään ihan omat tulkinnat siitä, miten minä rakastun Wadeen 😂
Mut ei se kakkaakaan puhu se puhuu totta ja tiedät sisimmässäsi sen itsekkin se pirulainen on oikeassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tiedät itsekkin se nainen joka minut saa niin se nainen on onnen tyttö
Eli siis kuka tahansa ja se voi vaihtua koska tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut ei se kakkaakaan puhu se puhuu totta ja tiedät sisimmässäsi sen itsekkin se pirulainen on oikeassa
Välis ei ole koskaan oikeassa missään naisiin liittyvässä. Välis kun ei tajua mitään naisiin liittyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nyt väliksen on mentävä tupakkis tuotteelle ja sitten nukkumaan eli välis toivottaa sinulle hyvää yötä ja pullien ja leipomuksien unen kuvia
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Kova väite ilman perusteluja.
Sä et ole yhtään mitään et niin mitään ketään tuomitsemaan. Olen seurustellut. Kyllä. Ne on ihan tavallisia ihmisiä verta ja lihaa niiku sääki. Et ota vaan sanas takasi. Toivottavasti tollanen skeida loppuu tähä oot jossai palmun alla kasvannu kultapentu tiara päässä pikku rinsessalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nyt väliksen on mentävä tupakkis tuotteelle ja sitten nukkumaan eli välis toivottaa sinulle hyvää yötä ja pullien ja leipomuksien unen kuvia
Ne on sun uniasi ne. Jos ei oo maha täys pullaa, niin Välis juoksee sinne minne viisari osottaa.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
V* tun tittidiii😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä rahalla mitään tee jos pitää olla huonon miehen kanssa joka ei toimi. GET IT?
Anonyymi kirjoitti:
Sä et ole yhtään mitään et niin mitään ketään tuomitsemaan. Olen seurustellut. Kyllä. Ne on ihan tavallisia ihmisiä verta ja lihaa niiku sääki. Et ota vaan sanas takasi. Toivottavasti tollanen skeida loppuu tähä oot jossai palmun alla kasvannu kultapentu tiara päässä pikku rinsessalla
En tietenkään ota sanojani takaisin. Kai minulla mielipiteeni väkivaltarikollisista saa olla. En kunnioita tippaakaan ihmisiä, jotka ovat toisen hengen tarkoituksellisesti ristäneet käyttämällä väkivaltaa.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
No välis ei voi mitään sille että on parantumaton romantikko 😂, kielellisessä ilmaisussa on kyllä hiukan hiomisen varaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti pitää enemmän kotonaleivotusta kuin ostopullasta 😂
Anonyymi kirjoitti:
No välis ei voi mitään sille että on parantumaton romantikko 😂, kielellisessä ilmaisussa on kyllä hiukan hiomisen varaa
Olen huomannut Väliksen romanttisen puolen 😅 Hän esim. suunnitteli minulle romanssia salilla tapaamani kuvitteellisen naisen kanssa. Olen siis hetero enkä käy salilla muutenkaan iskemässä yhtään ketään 😄
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Olen huomannut Väliksen romanttisen puolen 😅 Hän esim. suunnitteli minulle romanssia salilla tapaamani kuvitteellisen naisen kanssa. Olen siis hetero enkä käy salilla muutenkaan iskemässä yhtään ketään 😄
Taidan muistaa sen keskustelun, senkin että taisit myöntää väliksen ehdotuksen olevan lopuksi se paras vaihtoehto. Taisin syyllistyä pieneen manipulointiin 😁
Anonyymi kirjoitti:
Taidan muistaa sen keskustelun, senkin että taisit myöntää väliksen ehdotuksen olevan lopuksi se paras vaihtoehto. Taisin syyllistyä pieneen manipulointiin 😁
Olenko joskus myöntänyt Väliksen vaihtoehdon olevan paras? 😂 Täytynee minunkin harkita kunnon palstataukoa, kuten moni tuntuu jo tehneen, kun moisia suustani päästän 😄
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Olenko joskus myöntänyt Väliksen vaihtoehdon olevan paras? 😂 Täytynee minunkin harkita kunnon palstataukoa, kuten moni tuntuu jo tehneen, kun moisia suustani päästän 😄
Järjen häviö on riemun voitto -Lao Tse Lukka- 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Järjen häviö on riemun voitto -Lao Tse Lukka- 🙂
No se selittää, miksi täällä on aina niin riemukasta 😅
- Anonyymi
Tää jäbä on ihan latvasta laho sehän on psykopaatti
- Anonyymi
Koska hän kirjoittelee naisille, että haluaa saada niitten sydämet hymyilemään joka päivä
Onhan se komea kaveri, mutta kovin on sotkuiset tatuoinnit.
- Anonyymi
Noohan on siistit
- Anonyymi
Tottakai naiset haluaa jännämiehen knsa olla miten vain. Jännämiehillä riittää aina kysyntää mutta kilti miehet naiset ohittaa heti.
- Anonyymi
Hyi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843432- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421319Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell851299Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12935- 82933
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790