Tuleivaisuus sota sakkaa ja maa saastuu

Anonyymi-ap

Hänen historiansa mukaan ei ollut ydinsotaa. Uhka oli aina olemassa, mutta sitä ei tapahtunut. "Vanha maailma", kuten he sitä kutsuvat, oli täynnä julmuutta, epäoikeudenmukaisuutta ja vihaa. He eivät halua antaa uskoa näille negatiivisille tunteille ja tunteille. Joten he todella päivämäärät kaiken siitä, mitä he kutsuvat "yhdeksi maailman hallitukseksi". Se tapahtui vuonna 2039, kymmenen vuotta muutoksen jälkeen. On joitain rakennuksia ja sellaisia, joita pidetään pystyssä. Itse asiassa heillä on jopa virkistysalue, miltä 1980-luvun amerikkalainen kylä näytti. Tiedätkö, supermarket, ostoskeskus ja parkkipaikat autoineen. Heillä on myös siirtomaakylä, jossa on esineitä tuolta ajalta. Se on samanlainen kuin elävä museo. He käyttävät sitä opettaakseen lapsilleen eri ikäryhmiä, joita ihmiset ovat käyneet läpi.

He eivät vain poistaneet kaikkea vanhaa maailmaa. Itse asiassa ihmiset asuvat edelleen taloissa, jotka rakennettiin tuona aikana, jotka selvisivät maanmuutoksesta. Mutta he ajattelevat, että elämänlaatu oli silloin hyvin primitiivistä ja barbaarista, joten he katsovat sitä vastenmielisenä. Näin me ajattelemme primitiivisistä, jotka edelleen metsästävät päitä Uudessa-Guineassa. Suurin osa heistä on henkisesti valaistuneita olentoja, jotka tietävät, mitä he ovat olleet edellisissä elämissä, joten he tietävät oman kiertokulkunsa. Kaikki yhdistyvät henkiseen vuorovaikutukseen toistensa kanssa parantaakseen planeetan ja korvatakseen kaikki menetykset, kun muutos tapahtui. Maapallolla ei ole paljon ihmisiä: Maapallolla on tällä hetkellä noin 120 miljoonaa ihmistä vuonna 2087 .
Monet, monet ihmiset menettivät maanmuutoksen ja paljon enemmän ihmisiä kuoli siirtymävaiheessa sairauksien ja tämäntyyppisten asioiden takia. Se ei ollut helppoa aikaa. Sairaudet riehuivat, ja ilman maan ulkopuolisten elävien apua planeetta olisi voinut hukkua. Mutta avaruusolennot tulivat parantamaan sekä kouluttamaan ihmisiä ja näyttämään heille uutta teknologiaa.

Myös muut maan ulkopuoliset olennot ovat ottaneet heihin yhteyttä, ihmiset Siriuksesta, Aldebaranista, Betelgeusesta tai noin 15 muusta tähtijärjestelmästä. Nyt olemme osa galaktista liittoa. Edellytys galaksiliittoon liittymiselle on tuntea Luojan suunnitelma, seurata sitä ja olla osa yhtä galaksitietoisuutta.
Avaruusolennot auttavat meitä maan päällä rakentamaan omia propulsiovoimalaitteitamme ja niin edelleen, joten meillä on omat ajoneuvomme. He ovat todella hyödyllisiä ja upeita. He auttoivat meitä muodostamaan yhden maailman hallituksen, koska he keksivät uudelleen viestintälinjat eri saarten välillä.
Ihmiset selvisivät katastrofeista ja rakensivat maailmansa uudelleen. Järkymätön ihmishenki voitti, eikä maailma hävinnyt, vaikka se koki suuren muutoksen.''

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

        Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
        Maailman menoa
        582
        3856
      2. Muuttaisiko viesti mitään

        Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
        Ikävä
        48
        3308
      3. Jos sinulla kiinnostaisi

        Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
        Ikävä
        38
        2791
      4. Valpuri Nykänen elokapina

        Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
        Maailman menoa
        66
        2739
      5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

        Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
        Ikävä
        19
        2134
      6. Jospa me nähtäisiin

        Sinne suuntaan menossa🤣
        Ikävä
        32
        2081
      7. Se että tavattiin

        Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
        Ikävä
        12
        1957
      8. Elämä jatkuu

        Onneksi ilman sinua
        Ikävä
        29
        1855
      9. Oot pala mun sielua

        Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
        Ikävä
        17
        1800
      10. Hei T........

        Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
        Suhteet
        47
        1739
      Aihe