Nainen mitä tekisitte

Anonyymi-ap

Ja mitä kivaa hankkisit jos olisit suhteessa ja mietit ja suunnittelet että huomenna vietät miehesi kanssa tosi kivan illan kotona esim joku hyvä elokuva tai elokuvia tai hyvää syömistä namuja herkkuja niin mitä hankkisit koti iltaa varten

44

359

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomenna on perjantai. En aio olla ohjelmatoimisto kenellekään perjantai-iltana, väsyttävän työviikon jälkeen. En ala järjestellä kenellekään yhtään mitään. Minä aion vain olla rauhassa, käydä saunassa ja rentoutua. Tuskinpa haluan sen kummemmin katsella mitään elokuvia tmv. Mies tietekin saa katsella ja mässyttää karkkia, jos tahtoo, mutta mä en suurella todennäköisyydellä tahdo.

      • Anonyymi

        Ei ole huomenna perjantai mun tietääkseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole huomenna perjantai mun tietääkseni.

        Taitaa tyttö olla juovuksissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole huomenna perjantai mun tietääkseni.

        Heh torstai on huomenna😅 oliskin perjantai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole huomenna perjantai mun tietääkseni.

        Tai huumeet saavat sekavaksi myöskin ja on tainnut jo enemmän kuin yhden päivän pämpätä kun sekaisin jo päivistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole huomenna perjantai mun tietääkseni.

        No itseasiassa mulle periaatteessa on, kun työviikkoni loppuu nykyään torstaina. Kieltämättä viikonpäivät ovat tän uuden aikataulun kanssa hieman sekaisin, mutta lopputulema ei varsinaisesti muutu. Jos huomenna olisi mulle tavallisnen arki-ilta, niin vielä vähemmän olisin toisen ohjelmatoimisto. Enkä taatusti katselisi elokuvia tai mässyttäisi karkkia tavallisena arki-iltana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itseasiassa mulle periaatteessa on, kun työviikkoni loppuu nykyään torstaina. Kieltämättä viikonpäivät ovat tän uuden aikataulun kanssa hieman sekaisin, mutta lopputulema ei varsinaisesti muutu. Jos huomenna olisi mulle tavallisnen arki-ilta, niin vielä vähemmän olisin toisen ohjelmatoimisto. Enkä taatusti katselisi elokuvia tai mässyttäisi karkkia tavallisena arki-iltana.

        Käytätkö peukku huumetta se saa sekavaksi ja agreksiiviseksi onko paiseita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itseasiassa mulle periaatteessa on, kun työviikkoni loppuu nykyään torstaina. Kieltämättä viikonpäivät ovat tän uuden aikataulun kanssa hieman sekaisin, mutta lopputulema ei varsinaisesti muutu. Jos huomenna olisi mulle tavallisnen arki-ilta, niin vielä vähemmän olisin toisen ohjelmatoimisto. Enkä taatusti katselisi elokuvia tai mässyttäisi karkkia tavallisena arki-iltana.

        Mähän olen nimittäin tälleen arki-iltana jo tuossa puolen tunnin pääsyä nukkumassa, että ei siinä mitään elokuvia tuijotella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö peukku huumetta se saa sekavaksi ja agreksiiviseksi onko paiseita

        Taitaa illa sinulle tutumpi, kunnen ole koskaan moisesta kuullutkaan. Missä sä agressiota näet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mähän olen nimittäin tälleen arki-iltana jo tuossa puolen tunnin pääsyä nukkumassa, että ei siinä mitään elokuvia tuijotella.

        Ei nyt oikein ymmärrä puolen tunnin pääsyä nukkumassa mitähän tuokin tarkoittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt oikein ymmärrä puolen tunnin pääsyä nukkumassa mitähän tuokin tarkoittaa

        No juuri sitä mitä siinä sanotaan, että menen nukkumaan klo 22 arki-iltana, kun seuraavana päivänä on töitä ja herätys ennen klo 6:tta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa illa sinulle tutumpi, kunnen ole koskaan moisesta kuullutkaan. Missä sä agressiota näet?

        Mikä illa selvästi peukun vaikutuksen alaisena olet eilen uutiset kertoi peukku huume yleistyy kovalla vauhdilla syrjäyttänyt amfetamiinin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä illa selvästi peukun vaikutuksen alaisena olet eilen uutiset kertoi peukku huume yleistyy kovalla vauhdilla syrjäyttänyt amfetamiinin

        Jos se tarkoittaa väsymystä, niin juu. Se on aino "huumaava aine", jota käytän ... unen puute.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä illa selvästi peukun vaikutuksen alaisena olet eilen uutiset kertoi peukku huume yleistyy kovalla vauhdilla syrjäyttänyt amfetamiinin

        Kerrot ilmeisesti kokemuksesta. Kannattaa sunkin lopettaa noi huumeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juuri sitä mitä siinä sanotaan, että menen nukkumaan klo 22 arki-iltana, kun seuraavana päivänä on töitä ja herätys ennen klo 6:tta.

        Siinä puhutaan sekavia nomaalisti ihmiset sanois puolen tunnin päästä nukkumassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä puhutaan sekavia nomaalisti ihmiset sanois puolen tunnin päästä nukkumassa

        Ihan normaali lauserakenne siis. Tasan sama mitä itsekin käytit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se tarkoittaa väsymystä, niin juu. Se on aino "huumaava aine", jota käytän ... unen puute.

        Menes nyt nukkumaan ja nukut pääsi selväksi ja älä ota huomenna alkoholia tai huumeita niin olet tosi kiva selvis päin mut kamoissa aika sekava eli menes heti koisaamaan jutellaan huomenna lisää kun olet selvä taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menes nyt nukkumaan ja nukut pääsi selväksi ja älä ota huomenna alkoholia tai huumeita niin olet tosi kiva selvis päin mut kamoissa aika sekava eli menes heti koisaamaan jutellaan huomenna lisää kun olet selvä taas

        En mä vielä mene. Mähän sanoin, että menen nukkumaan klo 22. Noi päihteet on sun juttusi, joten ole itse käyttämättä, jos siltä tuntuu. Mun ei tarvitse erikseen olla käyttämättä, kun en koskaan käytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan normaali lauserakenne siis. Tasan sama mitä itsekin käytit.

        Tai ihmiset sanoo puolen tunnin päästä menen nukkumaan mutta taidat olla yli väsynyt ja puhut tai kirjoitat höppäniä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä vielä mene. Mähän sanoin, että menen nukkumaan klo 22. Noi päihteet on sun juttusi, joten ole itse käyttämättä, jos siltä tuntuu. Mun ei tarvitse erikseen olla käyttämättä, kun en koskaan käytä.

        Sinulle sopii laulu höpsön höpsön löppö atsipoppaa levyltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ihmiset sanoo puolen tunnin päästä menen nukkumaan mutta taidat olla yli väsynyt ja puhut tai kirjoitat höppäniä

        Eli täysin normaali lauserakeene, sama mitä itse käytit. Et säkään näytä ihan täysillä käyvän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle sopii laulu höpsön höpsön löppö atsipoppaa levyltä

        Kaikkea säkin kuuntelet. Jokainen tietysti makunsa mujaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli täysin normaali lauserakeene, sama mitä itse käytit. Et säkään näytä ihan täysillä käyvän.

        Sinä sanoit puolen tunnin pääsyä nukkumassa ei suomalainen noin sano tai kirjoita käännätkö tekstiä googlen kääntäjästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea säkin kuuntelet. Jokainen tietysti makunsa mujaan.

        Mitä tarkoittaa mujaan ei nyt tiedä mitä mujaan sana tarkoittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sanoit puolen tunnin pääsyä nukkumassa ei suomalainen noin sano tai kirjoita käännätkö tekstiä googlen kääntäjästä

        Niinhän sä kirjoitit itsekin "Siinä puhutaan sekavia nomaalisti ihmiset sanois puolen tunnin päästä nukkumassa", eli täysin normaali lauserakenne. Jos tuo on ainoa typo, jonka onnistuit näistä viesteistäni bongaamaan, niin taidat olla vielä väsyneempi kuin minä. Niitä löytyy varnasti ainakin 30 muutakin.

        Mikä muuten on nomaali? Onko se joku suomalainen juttu, vai googlen kääntäjästä? Eikö se kääntäjä osaa laittaa sulle välimerkkejä? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa mujaan ei nyt tiedä mitä mujaan sana tarkoittaa

        Varmaan samaa kuin nomaali 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sä kirjoitit itsekin "Siinä puhutaan sekavia nomaalisti ihmiset sanois puolen tunnin päästä nukkumassa", eli täysin normaali lauserakenne. Jos tuo on ainoa typo, jonka onnistuit näistä viesteistäni bongaamaan, niin taidat olla vielä väsyneempi kuin minä. Niitä löytyy varnasti ainakin 30 muutakin.

        Mikä muuten on nomaali? Onko se joku suomalainen juttu, vai googlen kääntäjästä? Eikö se kääntäjä osaa laittaa sulle välimerkkejä? 😉

        Menes nyt nukkumaan kello on jo yli 22 eli hyvää yötä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan samaa kuin nomaali 🤣

        Tai "agreksiivinen". On se kuitenkin hyvä, että osaa amfetamiinin kirjottaa oikein. Taitaa olla välikselle tuttu aine.

        Sivusta.


    • Anonyymi

      Ei pelkkiä namusia viittis, jonku pitsan vaikka vois tehdä. Jotain sipsei ja naksui, sekä irttareita vaiks. Jätskikin ois hyvää.

      • Anonyymi

        Hyvältä kuulostaa mitä muuta haluaisit tehdä eli millainen olis tosi kiva ilta yhdessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvältä kuulostaa mitä muuta haluaisit tehdä eli millainen olis tosi kiva ilta yhdessä

        No tietty halia ja höpötellä.
        Vois kai jotain muutakin kivaa tehdä 😉


    • Anonyymi

      Jotain pullia.

      • Anonyymi

        Mitä pullia ja mitä muuta tekisitte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pullia ja mitä muuta tekisitte

        Poimittaisiin pullistaa rusinat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poimittaisiin pullistaa rusinat.

        Rusinoista voi tehdä kiisseliä.


    • Anonyymi

      Makkaraa ja perunaa.

      Seuraavaksi päiväksi silakkalaatikkoa, missä päällä gotleria ja pekonia.

      Kolme pulloa pöytäviinaa ja kolme koppaa kaljaa.

      • Anonyymi

        Ei kovin kivaa harva ihminen arkena alkoholia käyttää eikä moni viikonloppunakaan aika ikävää tommonen


      • Anonyymi

        Aika iso määrä alkoholia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika iso määrä alkoholia.

        Mä puhunkin miehestä, enkä mistään marjanpoimijasta. Kyllä mies noi kaikki vetää ja vielä panee, ennenkuin pumppu pettää... sitten seuraavaa Tinderistä kehiin.

        Kyllä sairaanhoitajat vie aikanaan raadon pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika iso määrä alkoholia.

        Moni kuolis jo tohon määrään aika rajuu touhuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni kuolis jo tohon määrään aika rajuu touhuu

        Mitä sillä olisi väliä, jos sais kunnon panot ja sit ukko vietäis lappu varpaassa kylmähuoneelle. Eikun seuraavaa ettimään.


    • Anonyymi

      Vääntäisin poron ulkofileetä kahdella kastikkeella ja uunijuureksilla, se on niin hyvää, että sulaa suuhun.

    • Anonyymi

      En suunnittele mitään, enkä hanki mitään. Hyvähän se on tollasten työttömien sossupummien tuijotella elokuvia aamuyöhön saakka.

    • Anonyymi

      En katso elokuvia ollenkaan. Luen mielummin vaikka kirjaa. Mies voi vaikka nukkua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe