Kunhan kokeilen

Ei meinaa uusia aloituksia saada tehtyä.
8190
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat
Aloittaja

Ahaa... Onko siis Israel kielletty sana?

Äänestä
Aloittaja

Vai räjäyttely? Tai pommi?

Äänestä
Aloittaja

Tappaa?

Äänestä
Aloittaja

Eli eivät, ainakaan kommenteissa, mutta ehkä aloituksissa?

Äänestä

No eipä tuolla näytä muutenkaan olevan suurta merkitystä, nimittäin aiheella tai sillä aiheettomuudella millä näitä aloituksia luodaan. Testosteroni on muuten kielletty sana, katsotaan poistuuko tämä samantien 😂, tämä paikallinen tekoäly kun on mun mielestäni tosi huono oppimaan.
Ihmiskunta pysyy turvassa vielä pitkään jos botit ovat yhtä tolloja kuin täällä 😁, terminator kausi lähestyy mutta en tiedä kumpi ehtii ensin, jääkausi vai se.

Äänestä
  • Aloittaja

Itse asiassa jos teköäly isoveli on yhtä pätevä kuin palstalla, on ihmiskunta räjäytetty huut helvetiin alle viidessä vuodessa. Ja vain, koska joku kirjoitti vääriä asioita S24:llä 😂

Äänestä

Kehitystä siellä kehitetään, ja se hyvä, olen melkein hyvilläni siitä, että telaketjufemakot menettivät kiusapoisto-oikeutensa. Eilen oli minun kaikki sietämättömän kauniit profiilikuvani pantu pannaan, ja kun vaihtelin niitä niin kuvan tilalle tuli puhdasta valkoista mutta mustalla kehyksellä siten että kehyksen kaikki neljä kulmaa puuttuu.

Äänestä

Pikku murheita. Tein 2 aloitusta ja pistin yhden kommentin ennen tätä.
Sinne ne kaikki taas katoaa, kenenkään niitä edes vilkaisematta.

Se ei muuten harmittaisi, mutta kerrankin kun on porukkaa paikalla, jää ulkopuoliseksi. Toisaalta AIVAN SAMA! Puhaltakaa pil...ne.

>simiti<

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

randombypasser kirjoitti:

Ei meinaa uusia aloituksia saada tehtyä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu