Koetko että surkealla elämäsi

Anonyymi-ap

on muka jotakin merkitystä kyttäämällä toista ihmistä nk kellon ympäri?

50

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No lopeta se kyttääminen sitten.

      • Anonyymi

        Ei tämä alkeellinen peilaus toimi ystävä hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä alkeellinen peilaus toimi ystävä hyvä

        Annahan jo olla. Olet vainoaja.


      • Anonyymi

        Harmittaako sinua häiriintynyttä ihmistä aataminaikainen tekniikkanne joka jättää jälkiä?


      • Anonyymi

        Vaan 500 ss?
        Tällä hetkellä yli 29000 tässä puhelimessa 😇


      • Anonyymi

        Mitä ihmeen binkkii ?


      • Anonyymi

        Melkoisen januskasvoinen kommentti sinulta, eipä tähän voi muuta todeta prinsessa


      • Anonyymi

        Yksilö tai luonnollinen henkilö* mutta hyvä jos pokkaa riittää puhella lavastamisesta aisaparilla, eikä se sinänsä ihme ole


      • Anonyymi

        En osaa sanoa, onko joku feikki, nimimerkistä päätellen kyllä, mutta mitä vilkaisin kirjoituksiaan, vaikuttivat ihan normaaleilta, mitä nyt voi ihmetellä miksi kukaan kirjoittelisi muutaman sanan aika tyhjänpäiväisiä lauseita loputtomiin jonkun tuntemattoman kanssa.


      • Anonyymi

        Tuosta en tiedä muuta kuin mitä olet kirjoittanut, mutta onko tämä yksisarvinen sitten mielestäsi myös feikki? En ole hänenkään juttujaan seurannut yhtä viestiä enempää ja pieni epäilys heräsi silloin. Tuo Sinkut-sivu ei yleensä kiinnosta, koska siellä tuntuu pyörivän toisensa tunteva piiri ja keskustelevat keskenään monesti aika mielenkiinnottomlsta aiheista, tai siis itseäni ei juuri kiinnosta. Joskus etusivulla on jotain mitä käyn katsomassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa, onko joku feikki, nimimerkistä päätellen kyllä, mutta mitä vilkaisin kirjoituksiaan, vaikuttivat ihan normaaleilta, mitä nyt voi ihmetellä miksi kukaan kirjoittelisi muutaman sanan aika tyhjänpäiväisiä lauseita loputtomiin jonkun tuntemattoman kanssa.

        Niin, joko olisi hyvä tulla siihen tulokseen, että kyseessä on miestrolli joka kirjoittelee itsensä kanssa ja lopettaa tämä oma hienovarainen maalitus ja vihjailu? Ehdotus vain, lempeydellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, joko olisi hyvä tulla siihen tulokseen, että kyseessä on miestrolli joka kirjoittelee itsensä kanssa ja lopettaa tämä oma hienovarainen maalitus ja vihjailu? Ehdotus vain, lempeydellä

        Kenen maalitus? Puutuin alkujaan toisen henkilön eli sinun maalitukseen kirjoittajasta. Olen nähnyt sinun puhuttelevan tätä yksäri-kirjoittajaa täällä monta monituista kertaa, vaikka viestissä ei ole ollut sitä emojia allekirjoituksena. Yritä nyt päättää oletko maalittamassa häntä vai puolustamassa.

        Älä itse ota puheeksi ketään yksittäistä kirjoittajaa jos seuraavaksi väität asiasta tarkemmin kysyvää maalittajaksi. Olet muuten ottanut monta hampaisiisi.

        Kertoo paljon tästä paikasta että minut estettiin keskustelusta, vaikka viestini ovat paljon lievempiä kuin esim sinun-. Ilmeisesti halutaan ylläpitää tietynlaista kuvaa asioista, erittäin epärehellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen maalitus? Puutuin alkujaan toisen henkilön eli sinun maalitukseen kirjoittajasta. Olen nähnyt sinun puhuttelevan tätä yksäri-kirjoittajaa täällä monta monituista kertaa, vaikka viestissä ei ole ollut sitä emojia allekirjoituksena. Yritä nyt päättää oletko maalittamassa häntä vai puolustamassa.

        Älä itse ota puheeksi ketään yksittäistä kirjoittajaa jos seuraavaksi väität asiasta tarkemmin kysyvää maalittajaksi. Olet muuten ottanut monta hampaisiisi.

        Kertoo paljon tästä paikasta että minut estettiin keskustelusta, vaikka viestini ovat paljon lievempiä kuin esim sinun-. Ilmeisesti halutaan ylläpitää tietynlaista kuvaa asioista, erittäin epärehellistä.

        Ja kuinka monta na hampaisiin otettua mielestäsi löytyy ja onko bravuurisi se, että väität monen olevan täällä jonkun hampaissa? Kysymys on retorinen, jos huomaat. Ehkä sama manipulointi ei toimi enää toistamiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuinka monta na hampaisiin otettua mielestäsi löytyy ja onko bravuurisi se, että väität monen olevan täällä jonkun hampaissa? Kysymys on retorinen, jos huomaat. Ehkä sama manipulointi ei toimi enää toistamiseen

        Ätmi, yksäri ja joku kolmas johon viittaat mielisairaana. Nämä ainakin. Lisäksi laskematon joukko yksittäisiä mainintoja tyypeistä jotka ovat tai eivät ole kirjoittajia palstalta.


    • Anonyymi

      Ap taakse poistu!

      • Anonyymi

        Ap on poistunut jo aloituksen kirjoitettuaan, mistä voi päätellä että kyseessä on trolli.


    • Anonyymi

      Jos hän käy vain julkisilla sivuilla katsomassa, että sinulla on kaikki hyvin. Jos vain kaipaa, vaikka tietää, ettei kaivattu kaipaa. Jokaisen elämällä on tarkoitus. Voi hyvin!

      • Anonyymi

        Aloituksessa sanotaan ”kellon ympäri”, ei ihan kuulosta miltään julkisilta. Mutta voi sinäkin hyvin, kuulostat hyvää tarkoittavalta ihmiseltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa sanotaan ”kellon ympäri”, ei ihan kuulosta miltään julkisilta. Mutta voi sinäkin hyvin, kuulostat hyvää tarkoittavalta ihmiseltä!

        Ok. No, tietysti jos vainoaa tai todella stalkkaa fyysisesti seuraamalla, häiritsemällä, on tietysti todella väärin ja pahaa. Pitäsi ihmisen ymmärtää ja lopettaa tuo.

        Tarkoitin lähinnä avoimia insta-sivuja. Monia helpottaa, jos voi käydä katsomassa avoimesti jaettuja kuvia kaivatusta tai muuten puolitutuista, jos ei muuten enää ole yhteyttä. Toki voi olla myös suljettuja sivuja, jonne ei pääse kuin kirjautumalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. No, tietysti jos vainoaa tai todella stalkkaa fyysisesti seuraamalla, häiritsemällä, on tietysti todella väärin ja pahaa. Pitäsi ihmisen ymmärtää ja lopettaa tuo.

        Tarkoitin lähinnä avoimia insta-sivuja. Monia helpottaa, jos voi käydä katsomassa avoimesti jaettuja kuvia kaivatusta tai muuten puolitutuista, jos ei muuten enää ole yhteyttä. Toki voi olla myös suljettuja sivuja, jonne ei pääse kuin kirjautumalla.

        Joo, no ei sellaiset, avoimet tai suljetut tosiaan ole mitään 24/7 seurattavia, ellet sitten tarkoita että käydään pakkomielteisesti uudellleen ja uudelleen tuijottamassa jotain samaa kuvaa instassa tms.

        Eikä kukaan varmaan täällä syyttele stalkkaajaksi sellaista jolle itse on antanut jotkut kirjautumissanat.


      • Anonyymi

        Nyt kun sanoit, niin tuli mieleen että näinköhän tämä ”voi hyvin” -tyyppikään on mikään hyvää tarkoittava toivottelija. Olin jo valmis uskomaan, että on jotain tällaisia sivuja, jonne pääsee ”kirjautumaan” seuraamaan. No, ehkä voi olla jotain ryhmiä, en tiedä Instasta. Mutta ettäkö sitten ryhmän aiheena olisi jonkun henkilön stalkkaus, haloo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun sanoit, niin tuli mieleen että näinköhän tämä ”voi hyvin” -tyyppikään on mikään hyvää tarkoittava toivottelija. Olin jo valmis uskomaan, että on jotain tällaisia sivuja, jonne pääsee ”kirjautumaan” seuraamaan. No, ehkä voi olla jotain ryhmiä, en tiedä Instasta. Mutta ettäkö sitten ryhmän aiheena olisi jonkun henkilön stalkkaus, haloo.

        No, en tuota tarkoittanutkaan. Kaikki kiusaaminen, halveeraaminen on huonoa käytöstä. Lähinnä tarkoitin, että jos avoimia sivuja ylläpitävä haluaa tietää, ketkä hänen kuviaan käyvät katsomassa, saa helposti instan kirjautumisen taakse. Må bra!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, no ei sellaiset, avoimet tai suljetut tosiaan ole mitään 24/7 seurattavia, ellet sitten tarkoita että käydään pakkomielteisesti uudellleen ja uudelleen tuijottamassa jotain samaa kuvaa instassa tms.

        Eikä kukaan varmaan täällä syyttele stalkkaajaksi sellaista jolle itse on antanut jotkut kirjautumissanat.

        Ok. Yleensä jos käydään avoimilla instatileillä katsomassa puolituttuja ihmisiä, siellä käydään katsomassa lähinnä, onko tullut uusia kuvia ja kommentteja tilin omistajalta. Voi silloin päätellä, miten toisella menee, jos ei muuten enää olla suoraan tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Yleensä jos käydään avoimilla instatileillä katsomassa puolituttuja ihmisiä, siellä käydään katsomassa lähinnä, onko tullut uusia kuvia ja kommentteja tilin omistajalta. Voi silloin päätellä, miten toisella menee, jos ei muuten enää olla suoraan tekemisissä.

        Miten sulle tuli tällainen viaton toiminta mieleen tästä aloituksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sulle tuli tällainen viaton toiminta mieleen tästä aloituksesta?

        En osaa sanoa. Tuli vaan.


    • Anonyymi

      Noitahan siirretään kohta, joten pyöräytä sääkin.

    • Anonyymi

      Yleensä tuota tekee sellaiset joilta puuttuu elämästään sisältö ei ole muutakaan tekemistä kun kytätä exänsä tekemisiä

      https://youtube.com/shorts/3_FdwXLlT18?si=0L9zuKS1_7hQTf3C

      Opettelette vaan tekemään sen niin ettei exällä ole siitä tietoa ikävä syy joutua käräjille pystynee kai yksinkertaisesti pilata loppuelämänsä kertaheitolla

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe