Katselet niin pitkään

Anonyymi-ap

Ja usein, suoraan silmiin. Kun katson takaisin, hymyilet, tuntuu että sydän jättää silloin muutaman lyönnin väliin ja on pakko katsoa pois. Sivusilmällä huomaan sun katselevan silloinkin, kun luulet etten huomaa. Haluasin pystyä katsomaan sua samalla intensiteetillä takaisin, mutta pelkään. Pelkään, että näkisit liikaa, näkisit läpi. Näkisit mun virheet ja epätäydellisyyden. Olet ihana ja kiinnostava, haluaisin tutustua enemmän, mutta mua jännittää ja ujostuttaa liikaa. Tämä menee naiselta vanhemmalle miehelle. Huomenna lupaan katsoa sua takaisin suoraan silmiin niin pitkään kuin vain pystyn.

23

1689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ujostuttaako sinua iso.... patukka 😘

• Anonyymi

Olisitpa ap ihana M nainen, olet niin ihastuttava tapaus.

• Anonyymi

Totta...

• Anonyymi

Näikkö tänään ?

• Anonyymi

Harmi kyllä en nähnyt

• Anonyymi

Ap vastaa, nähtiin kyllä. 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap vastaa, nähtiin kyllä. 😍

Ihanaa.

• Anonyymi

Samanlaisen tekstin voisin kirjoittaa itsekin. Varmaan kyllä kuvittelen vain, siksi en asialle ikinä uskaltaisi mitään tehdä jollei hän riittävän selkeästi jotain sen suuntaista ilmaisi, että olis molemminpuolista. Jotenkin hupakko olo itsellä kun näin pahasti on alkanut haaveilla 😅

• Anonyymi

Tuoko hän sinulle jotain aina välillä ? 🫢

• Anonyymi

Töitä 😂

• Anonyymi

Minne suuntaan menee? Ja kauanko olette olleet "työkavereita"

• Anonyymi

Varsinainen työkaveruus on aika tuore, mutta alkuvuodesta ollaan töiden merkeissä ekaa kertaa tavattu. Ap

• Anonyymi

Helmikuussa jo??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helmikuussa jo??

Tammi-helmikuussa, en muista ihan tarkkaan. Ap

• Anonyymi

Missäpäin sinä nuorempi nainen vaikutat työaikana?Oletko se vaalea, silmälasit,ym.? Vanhempi mies ja katson joka kerta

• Anonyymi

Onpa se vaikea olla katsomatta, jos joutuu samassa työpaikassa olemaan vaikka olis millanen kuvotus. Se että katsoo toista ohimennen ei tarkoita mitään. Ehkäpä oot niin päällekäyvä päsmäri tai muuten omituinen, toinen ihmettelee että mikä tuota oikein vaivaa vaivaa vaivaa...

• Anonyymi

Sinä M nainen olet niin ihanuus, että katselisin vieläkin pidempään jos se vain olisi mahdollista. ;)

• Anonyymi

M nainen työpaikallani olen niin ihastunut sun nauruun ja iloon ,
      jos olisin nuorempi iskisin sut ja ja kaikkea ,,,,,,,,

• Anonyymi

Kuulostaa jotenkin sekavalta ajatuksenjuoksu. Eletään rauhassa ja keskitytään olennaiseen, eli työntekoon. Hyvä työtiimi on sellainen jossa kukin saa olla oma itsensä ilman jännitteitä. Parinmetsästys ei ole sopivaa työpaikalla, siitä ei ikinä hyvä seuraa. Ilmapiiri pilaantuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa jotenkin sekavalta ajatuksenjuoksu. Eletään rauhassa ja keskitytään olennaiseen, eli työntekoon. Hyvä työtiimi on sellainen jossa kukin saa olla oma itsensä ilman jännitteitä. Parinmetsästys ei ole sopivaa työpaikalla, siitä ei ikinä hyvä seuraa. Ilmapiiri pilaantuu.

Samaa mieltä ja yököttää ihan. Varsinkin ja jos miehellä vielä puoliso kotona tietämättömänä tälläisestä pelistä. Puoliso rakastaa miestään enemmän kuin mitään muuta niin ei toivoisi joutuvan pelinappulaksi taustalle.

• Anonyymi

Suosittelisin eroamaan sen jälkeen mikä vain on mahdollista

• Anonyymi

Pakko tunnustaa, että katselen sun silmää aika pitkään kun olet selin minuun.

• Anonyymi

Mä saan aina kuin sähköiskun kun eräs menee ohi. Yritän olla luonnollinen ja hauska niin kuin muidenkin seurassa mut en pysty, jännittää liikaa. Niin täydellinen pakkaus : hyvä luonne, hyvä työssään, kaunis ulkonäkö, huumorintajuinen ja hauska.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1346
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe