Ja usein, suoraan silmiin. Kun katson takaisin, hymyilet, tuntuu että sydän jättää silloin muutaman lyönnin väliin ja on pakko katsoa pois. Sivusilmällä huomaan sun katselevan silloinkin, kun luulet etten huomaa. Haluasin pystyä katsomaan sua samalla intensiteetillä takaisin, mutta pelkään. Pelkään, että näkisit liikaa, näkisit läpi. Näkisit mun virheet ja epätäydellisyyden. Olet ihana ja kiinnostava, haluaisin tutustua enemmän, mutta mua jännittää ja ujostuttaa liikaa. Tämä menee naiselta vanhemmalle miehelle. Huomenna lupaan katsoa sua takaisin suoraan silmiin niin pitkään kuin vain pystyn.
Katselet niin pitkään
23
1689
Vastaukset
- Anonyymi
Ujostuttaako sinua iso.... patukka 😘
- Anonyymi
Olisitpa ap ihana M nainen, olet niin ihastuttava tapaus.
- Anonyymi
Totta...
- Anonyymi
Näikkö tänään ?
- Anonyymi
Harmi kyllä en nähnyt
- Anonyymi
Ap vastaa, nähtiin kyllä. 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap vastaa, nähtiin kyllä. 😍
Ihanaa.
- Anonyymi
Samanlaisen tekstin voisin kirjoittaa itsekin. Varmaan kyllä kuvittelen vain, siksi en asialle ikinä uskaltaisi mitään tehdä jollei hän riittävän selkeästi jotain sen suuntaista ilmaisi, että olis molemminpuolista. Jotenkin hupakko olo itsellä kun näin pahasti on alkanut haaveilla 😅
- Anonyymi
Tuoko hän sinulle jotain aina välillä ? 🫢
- Anonyymi
Töitä 😂
- Anonyymi
Minne suuntaan menee? Ja kauanko olette olleet "työkavereita"
- Anonyymi
Varsinainen työkaveruus on aika tuore, mutta alkuvuodesta ollaan töiden merkeissä ekaa kertaa tavattu. Ap
- Anonyymi
Helmikuussa jo??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helmikuussa jo??
Tammi-helmikuussa, en muista ihan tarkkaan. Ap
- Anonyymi
Missäpäin sinä nuorempi nainen vaikutat työaikana?Oletko se vaalea, silmälasit,ym.? Vanhempi mies ja katson joka kerta
- Anonyymi
Onpa se vaikea olla katsomatta, jos joutuu samassa työpaikassa olemaan vaikka olis millanen kuvotus. Se että katsoo toista ohimennen ei tarkoita mitään. Ehkäpä oot niin päällekäyvä päsmäri tai muuten omituinen, toinen ihmettelee että mikä tuota oikein vaivaa vaivaa vaivaa...
- Anonyymi
Sinä M nainen olet niin ihanuus, että katselisin vieläkin pidempään jos se vain olisi mahdollista. ;)
- Anonyymi
M nainen työpaikallani olen niin ihastunut sun nauruun ja iloon ,
jos olisin nuorempi iskisin sut ja ja kaikkea ,,,,,,,,- Anonyymi
Kuulostaa jotenkin sekavalta ajatuksenjuoksu. Eletään rauhassa ja keskitytään olennaiseen, eli työntekoon. Hyvä työtiimi on sellainen jossa kukin saa olla oma itsensä ilman jännitteitä. Parinmetsästys ei ole sopivaa työpaikalla, siitä ei ikinä hyvä seuraa. Ilmapiiri pilaantuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa jotenkin sekavalta ajatuksenjuoksu. Eletään rauhassa ja keskitytään olennaiseen, eli työntekoon. Hyvä työtiimi on sellainen jossa kukin saa olla oma itsensä ilman jännitteitä. Parinmetsästys ei ole sopivaa työpaikalla, siitä ei ikinä hyvä seuraa. Ilmapiiri pilaantuu.
Samaa mieltä ja yököttää ihan. Varsinkin ja jos miehellä vielä puoliso kotona tietämättömänä tälläisestä pelistä. Puoliso rakastaa miestään enemmän kuin mitään muuta niin ei toivoisi joutuvan pelinappulaksi taustalle.
- Anonyymi
Suosittelisin eroamaan sen jälkeen mikä vain on mahdollista
- Anonyymi
Pakko tunnustaa, että katselen sun silmää aika pitkään kun olet selin minuun.
- Anonyymi
Mä saan aina kuin sähköiskun kun eräs menee ohi. Yritän olla luonnollinen ja hauska niin kuin muidenkin seurassa mut en pysty, jännittää liikaa. Niin täydellinen pakkaus : hyvä luonne, hyvä työssään, kaunis ulkonäkö, huumorintajuinen ja hauska.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814