Totuushan on, että naiset haluaa väkivaltaan kykeneviä, rohkeita ja ulospäin suuntautuneita, sosiaalisia ja aktiivisia miehiä. Johtuisiko se kenties siitä, että olette itse niin arkoja, nöyriä, alistuvia ja passiivisia, että kukaan nainen ei edes huomaa olemassaoloanne?
Olette pahempia biologisten ja fyysisten tosiasioiden inhoajia kun vassarit ja transut. Ette itse kykene pärjäämään miesten maailmassa, niin maailman tulisi pehmetä teidän ympärilläne palvelemaan teidän heikkouksianne.
Miksi biologia saa incelit niin raivon partaalle?
7
171
Vastaukset
- Anonyymi
En näe incelien ja toksisen maskuliinisuuden jankkaajien (ap) välillä suurta eroa. Toinen ehkä passiiviagressiivinen, toinen vain agressiivinen.
Kummassakin tapauksessa sukupuolinen identiteetti on vääristynyt.
Ja kumpikin etsii iltapäivälehtien lööpeistä vahvistusta omalle vääristyneelle oletukselleen. Onko inceleitä vielä olemassa? Luulin sen jo kaatuneen omaan hulluuteensa.
- Anonyymi
Se sama biologia. Jos niin tapahtuu, ni sehän on sitten luonnon fakta eli bilsaa.
- Anonyymi
Kummallista, että yhdelläkään tuntemallani naisella, ei ole tuollaista kuvatun kaltaista miestä. En ole huomannut tuollaisten miesten olevan kummoisestikaan suosittuja kaikkien naisten keskuudessa.
- Anonyymi
Väkivaltaan soveltuva on nounou, samoin kuin sinun riidanhaluinen väittely. Taidat padota paljon vihaa sisällesi ja syytät siitä muita, huomaamatta tätäkään aloitustasi.
- Anonyymi
Vika ei ole naisissa. Vika on sinun omassa päässäsi. Ajatusmaailmassasi. Sitä et kääntämällä et rautalangastakaan vääntämällä ,muiden,edes naisten,syyksi saa. Voit täällä ruikuttaa viesteinesi hamaan tappiin niin kauan kuin henki sinussa pihisee,mutta mitään se ei tule muuttamaan. Muita ei voi muuttaa,ainoastaan itseään. Että istu alas,ja mieti miten voit itseäsi ja ajatusmaailmaasi muutta? Ja jos et kertakaikkiaan sellaiseen kykene,niin olet toivoton tapaus. Palsta pelle. Ruikuttava raasu. Sitäkö tahdot?🤷♀️
- Anonyymi
Miehenä voin kokemuksesta todeta naisten joskus kyllästyvän normaaliin turvalliseen arkeen, sehän joskus jankkaa paikoillaan jne.
Epäilen kuitenkin vahvasti sitä teoriaa jossa nainen olisi viikkoa kahta pidempään miesten kanssa jotka edustaisivat vain aloituksessa määriteltyä "vaarallista, itsenäistä ja miehistä" otetta.
Naiset eivät mielestäni halua normaaliin arkeensa epävakautta, toisaalta voi ärsyttää myös elämän jankkaaminen parisuhteessa samassa puolikriisissä pidemmän ajan.
Mjoo, olin joskus ostanut "pahat pojat" takin, se oli sitä villiä ja vapaata aikaa. Toki olemus saattoi herättää naisen huomion, mutta parisuhdetasolle, sitä se "paha poika" logo, se ei sinne kanna.
Eiväthän pahat pojat edes halua parisuhdetta, ajatus on absurdi.
AV
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790