Kuinka usein käyt kampaajalla?

Anonyymi-ap

Tuli vaan tämmöinen mieleen, kun istun juuri itse penkillä.. Enkä tiedä mitä muuta tässä toimituksen yhteydessä voisi tehdä kuin palstailla.🤭

https://youtu.be/tRNy2i75tCc?feature=shared

Mitäpä väriä laitetaan tällä kertaa?🤔 saatte vapaasti arvailla🙂

Terv:Haaveilija

34

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerran kuussa yleensä.

• Anonyymi

Noin 3 kuukauden välein yleensä. Toisinaan väli on hieman pidempi. Nyt olen tässä jo useamman viikon miettinyt, että pitäisi saada aikaiseksi käydä leikkauttamassa nuo latvat, että pysyvät hyvinä. Leikkautin reilu vuosi sitten hiukset reilusti lyhyemmiksi ja nyt ovat kasvaneet sellaiseen pituuteen, että näihin voisi harkita kevyttä kerrostusta. Muutenhan hiuksilleni ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin pitää nuo kuivat latvat kurissa.

• Näyttää aina paremmalta, kun huonot latvat. Eipä omia hiuksia tullut niin paljon leikkailtua silloin tai ainakaan kovin usein, mutta nyt kun ollaan niin paljon vaalennettu, niin se on ollut vähän väistämätöntä.🙂

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Näyttää aina paremmalta, kun huonot latvat. Eipä omia hiuksia tullut niin paljon leikkailtua silloin tai ainakaan kovin usein, mutta nyt kun ollaan niin paljon vaalennettu, niin se on ollut vähän väistämätöntä.🙂

Kyllähän ne aina paremmilta näyttävät, kun pätkäisee sen kuivimman pois. Itse olen huomannut, että tuo oma värikin (punainen) näyttää jotenkin voimakkaammalta ja intensiivisemmältä ihan vain sillä, että latvoista leikataan sentti pois. Hassu optinen harha

• Anonyymi

Ei kannata kerrosleikkausta edes harkita, jos haluat miesten silmää miellyttää ja haluuthan sinä ;)
        Ne hiukset on niin kivan näköiset, kun täysmittaisena naisen olkapäille, tai selkään ulottuvat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata kerrosleikkausta edes harkita, jos haluat miesten silmää miellyttää ja haluuthan sinä ;)
        Ne hiukset on niin kivan näköiset, kun täysmittaisena naisen olkapäille, tai selkään ulottuvat

Haluan niiden miellyttävän omaa silmääni. Miesten mielipiteet aiheesta eivät voisi vähempää kiinnostaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän ne aina paremmilta näyttävät, kun pätkäisee sen kuivimman pois. Itse olen huomannut, että tuo oma värikin (punainen) näyttää jotenkin voimakkaammalta ja intensiivisemmältä ihan vain sillä, että latvoista leikataan sentti pois. Hassu optinen harha

No mutta pääasia että itseään voi hiustenleikkuulla piristää🙂

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

No mutta pääasia että itseään voi hiustenleikkuulla piristää🙂

Kyllä ja tuntuvathan ne hiukset myös ihan erilaisilta leikkauksen jälkeen. Tai no ainakin itselläni tuntuvat heti pelkän leikkauksen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä kommentista tuli mieleeni, että jos välittäisin "miesten mielipiteestä", niin ei pitäisi hiuksiani kiinni 90%:a ajasta. Ja sitäpaitsi mun hiukseni ovat luonnonkiharat. Niille on ihan turha kenenkään vinkua, että olisivat "niin kivan näköiset, kun täysmittaisena naisen olkapäille, tai selkään ulottuvat". Ne eivät tule ikinä tekemään noin. 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Tästä kommentista tuli mieleeni, että jos välittäisin "miesten mielipiteestä", niin ei pitäisi hiuksiani kiinni 90%:a ajasta. Ja sitäpaitsi mun hiukseni ovat luonnonkiharat. Niille on ihan turha kenenkään vinkua, että olisivat "niin kivan näköiset, kun täysmittaisena naisen olkapäille, tai selkään ulottuvat". Ne eivät tule ikinä tekemään noin. 🤣

No juu eipä ne kikkarat hiukset oikein, niin helposti suoristu😁 vaikka olisikin noin muuten pitkät. laineille menee helposti myös omat hiukset varsinkin, kun alkavat olemaan hartia tasolla.. silloin ne vähän sojottaa minne sattuu. Enkä ole enää pitkään aikaan suoristanut hiuksiani.

• Anonyymi

Viimeksi noin 30 vuotta sitten.☺️

• Anonyymi

Kuinka usein siivoat yksin koko kartanosi nurkasta nurkkaan hammasharjaa käyttäen?

Niin tekee mielen vähän virkeämmäksi kun isoimmat vie pois .. joskus saattaa kertyä kaikkea nurkkiin...

Mulla on vielä jotain harjattavia pikkuroskia kun otin asiaksi vähän siivoilla... niiin nometalleja iitä purkkeja niillä ei kiirettä kun lajiteltu eikä kultakaan eikä sinkki eikä alumiinikaan homehdu.

• Eipä oo tullut siivottua ihan noin tarkkaan😁

• Anonyymi

Anteeksi vaihdoinaihetta niin hiuksista: itselläni on Philipsin kotiparturi sekä Braunin partakone sekä tarvittaessa parthöylätja vaahto käytössä.

Philipsin kotiparturissa säätönäni on yleen 25mmhiyukset jolla ajelen, braun on taas partakone jolla voin ajella vaikka sohvalla partaa elokuvaakatsellessakin kumpikin uusia vedenkestäviä.

• Anonyymi

Hyi helvetti, eikö sinulla ole mitään käsitystä siisteydestä ja mitä tehdään kh/WC osastolla, mitä sohvalla?

• Ei haittaa. Ihan näppärää jos voi itse parturoida omia hiuksia. Otsista on tullut itse lyhennettyä, mutta muuten ei omat taidot riitä omien tai muiden hiuksia pätkimään.

• Anonyymi

Oikeasti menisi aika hukkaan eli tyhmyyttä on jos ei pysty ajamaan partaa samaan aikaan kun katsoo aamun uutisiakin telkkarista Braunilla jyristää samsalla ei olla tyhmiä kuin Teemu katos... aika on rhaaa...

• Anonyymi

niin en tiedä kiinnostaako tyttöjä Braunin partakoneet, mutta itsellä ollut Philipsin vastaavia 3-terä-juttuisiapartskoneitas pidän tästä Brauniin paemmin, suoraviivainen kuin se philipsi 3-muotoinen..

• Mitä kalju kampaajalla :D. Herra Philips ajelee vähäiset hiukseni kotona.

• Halpa tyyli🥳👍🏼

• Anonyymi

Noin 6-7 viikon välein.

• Anonyymi

5 - 6 viikon välein.
      Muuten tasapitkä hajottaa.
      Vilma

• Anonyymi

Hajottaa po. hasottaa

• Suht usein kumminkin. On varmasti suht lyhyt hiustyyli?🤔

• Haaveilija39 kirjoitti:

Suht usein kumminkin. On varmasti suht lyhyt hiustyyli?🤔

Toki voihan se pitkäkin hius alkaa kuivumaan ja näyttämään siltä että sille tarttis tehdä jotain.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Suht usein kumminkin. On varmasti suht lyhyt hiustyyli?🤔

Suht. Jep.

• Anonyymi

En käy.

• Anonyymi

niin no baunillakin saattaa olla jotain tyttöjen säärikarvakoneita kuin pohilips ladyshave...

• Anonyymi

Käyn n 2-4 kk:n välein. Eilen olin juhlissa joten hain elämäni ekan kampauksen. Pörröisen sekavan kiharakampauksen. Tunsin omakseni. Ikävä huomio juhlissa. Kaikista muista pöydistä oli siivottu alkupalalautaset. Väki odotti meidän pöydän syöjiä ennen pääruokaa. Kaksi piti alkupalaa syömättä kun rassasivat kännyä. On se kova paikka tuo ruuturiippuvuus. Viimein hovimestari tuli ottamaan lautasia pois. Silloin nämä ahmivat omansa typerästi hirveällä kiireellä. Oi aikoja oi tapoja.

• Varmasti kiva pörröinen kampaus. 🙂 Hyvä kun pidit. Monesti näkee pariskuntia jotka on illallisella ja minkä kanssa useasti seurustelevat ruokaa odotellessa kännykän🙈

• Anonyymi

Aika harvoin käyn. Viime kerrasta on aikaa reilusti yli puolitoista vuotta. Leikkaan ja värjään hiukseni sujuvasti ihan itse. Jos haluaisin jotain suurempaa muutosta, voisin käydä sen tekemässä kampaajalla. Nykyinen malli on helposti laitettavissa monilla eri tavoilla ja halvaksikin tulee. Kampaajakäyntiä ei ole suunnitelmissa lähiaikoina.

xLiner

• Hyvä taito👍🏼 itse aiemmin myös värjäsin omat hiukset. Taidan niin siirtyä tekemään jatkossa. Tai lähinnä ajattelin kasvattaa taas oman värin takaisin, mutta niin kauan kun tässä on vaaleutta pohjalla niin siihen saa kaikkia kivoja värejä🤪

• Anonyymi

En muista. Olen käynyt joskus.
      Mikä tuo video on? Homofoobikoille vittuilua vai pitääkö valita siitä? Pinkki.

• Noh Videossa on pientä huumoria.

Kiva eka joka halusi arvata värin. Ei ole tällä hetkellä pinkki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5778
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      497
      2612
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      10
      1889
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      29
      1538
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1149
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      994
    7. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      947
    8. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      902
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      893
    10. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      13
      849
    Aihe