SDP - Tappurainen ja Mariina aikaansaannokset?

Anonyymi-ap

HS:
” 1700 euroa. Sen verran jokainen veroja maksava suomalainen kotitalous kärsi valtionyhtiö Fortumin epäonnisista Uniper-kaupoista.

Tämä selviää energiatalousinstituutti IEEFA:n maanantaiaamuna julkaistusta tutkimuksesta.

Suomen valtio omistaa Fortumista noin 51,2 prosenttia. Uniper-kaupoista kirjattiin Fortumille kirjanpitoarvon menetyksinä noin 5,8 miljardin euron tappiot.”

25

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän tuolla rahalla olisi suomalainen perhe tehnyt kivat matkat syyslomalla etelään!

      • Anonyymi

        Nelihenkinen perhe joutuu maksamaan lähes 7000 euroa tapouraisen ja sdp:n takia!


    • Anonyymi

      SDP👎🏼

      • Anonyymi

        SDP 🌹❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP 🌹❤️

        Sdp💩


    • Anonyymi

      Fortum myi Uniperin, ei Marin tai Tuppurainen.

      Faktat kohdilleen, persuääliö.

      • Anonyymi

        Forttum myi,mutta valtio omisti fortumista yli 50 prosenttia. Vastaava ministeri oli Tuppurainen. T.Jottei totuus unohtuisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Forttum myi,mutta valtio omisti fortumista yli 50 prosenttia. Vastaava ministeri oli Tuppurainen. T.Jottei totuus unohtuisi...

        Sdp-Suomen tuho!


      • Anonyymi

        Persuhallitus se päästi Fortumin Venäjälle ja Saksaan, Tuppuraisenko ne jäljet olisi pitänyt korjata ja miten ?

        Fortum maksoi Tuppuraisen myöntämän tuen takaisin, ja vakuusrahoja ei taidettu edes nostaa.
        Milloin persut ja kokoomus maksavat takaisin aiheuttamansa vahingon, kun sallivat Fortumin ottaa järjettömiä riskejä ?

        Eivät tietenkään koskaan, köyhillä sekin maksatetaan, samalla kun jaellaan itselle veronalennuksia ja otetaan lisää velkaa.


    • Anonyymi

      Tappurainen sössi pahasti,ja Marin hoiteli homman tekstiviestillä,voi kyynel mitä amatöörejä. Muutama miljardi meni kun tina tuhkaan,ja loput miljardit kahjoitettiin ulkomaille kokoomuksen tuella.PS ainoana äänesti vastaan.Korot nousi ja nyt niistä niistä kärsii eniten demareita äänestäneet...

    • Anonyymi

      urpilaisen 7 miljardia kreikalle

    • Anonyymi

      Business Finland -MOT! Kvg

      • Anonyymi

        Eikös räikkönenkin sanut?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Missä raportti?


    • Anonyymi

      Fortuminen johtajat noita tyhmyyksiä ovat tehneet ja kauppoja tehtiin Sipilän aikana.
      Tuppurainen sai tuon ongelman syliinsä ja laittoi asian kuntoon ja sai myös omistajaohjaukseen hieman ryhtiä.
      Jos tuo olisi tullut nyt eteen, niin mitä Rydman olisi saanut aikaan?

      • Anonyymi

        SDP ja tappurainen syypäät


    • Anonyymi

      Luuleeko Persut, että kaikki ovat niin tyhmiä että uskovat teidän typerät valheet ja öyhötykset, vai menittekö itse niihin ja nyt kun omat pettivät, niin yritätte laittaa vahinkoa kiertämään.

    • Anonyymi

      Jauhojengivassarit😂

    • Anonyymi

      Luetun ymmärtäminen hieman skutsissa:)))

      Uniper-kauppa tehtiin Juha Sipilän (kesk.) hallituksen aikana.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuppurille räikeänpunaista huulipunaa naamaan korvia myöten.


    • Anonyymi

      Kas kun ei ole laskettu, paljonko käteisen hallitus käytti rahaa, mitä tulee maksamaan veronmaksajille.
      Varsinainen vassareiten lehti.

    • Anonyymi

      ENTÄS ROSATOMIN ROMUT HANHENPASKAKIVELLÄ SAATTEKO MAHOLLISESTI KÄYNTIIN LÄHI VUOSINA. SARJASSAMME HÖLMÖLÄISTEN KAUPPOJA KUTEN DESTIA, KEMIRA, RASKONE, VENÄLÄISTEN KIINTEISTÖ JA MAAKAUPAT JNE JNE. TEILLE HALLITUKSET ENTISET JA NYKYNEN ETTEKÖ TAJUA TEILLE NAURETAAN PÄIN NAAMAA YMPÄRI MAILMAA TEITÄ PIDETÄÄN HIEKKALAATIKKO PELLEINÄ.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe