Kannattaako proteenijauheita syödä

Anonyymi-ap

Ainakaan heraproteenijauhetta ei kannata syödä koska samansuurusesta kalorimäärästä raejuustoa saa saman verran proteenia

Herneproteenissa ero oli 60 g samoilla kaloreilla

15

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki lisäproteiini kannattaa, jos on oikea, aktiivisesti treenaava kehonrakentaja. Muille lisäproteiinista ei ole mitään hyötyä, se rasittaa vain munuaisia.

      • Anonyymi

        "Muille lisäproteiinista ei ole mitään hyötyä, se rasittaa vain munuaisia."

        Olet oikeassa, mutta aloittaja ei puhunut lisäproteiinista.

        Jos syöt mahdollisimman proteiinipitoista ruokaa, sellaisia määriä, että saat tarvitsemasi proteiinimäärän, painosi laskee, suurella todennäköisyydellä.


    • Anonyymi

      eipä keho välitä millä proteiinilla tarpeesi täytät

      heralla näyttää kumminkin olevan suurempi imeytymis herkkyys

      eli hyöty suurempi pienemmällä määrällä

      perus ruoka unohtuu usein kun pelleillään ja keppostellaan

      syö monipuolisesti ja liiku

      sillä pääsee pitkälle

      • Anonyymi

        joo itekki oon samaa mieltä


        lenkkimakkara


      • Anonyymi

        Minä olen ainakin sitä mieltä,kun nyt olen käyttänyt heraa että se kannattaa korvata täysin raejuustolla ja osittain kananmunilla.
        Se on aina parempi jos ne proteenit tulee luonnollisista lähteistä.Hyväksyn kyllä tuon herneproteenijauheen koska siitä saa kolme kertaa enemmän proteenia samalla kalorimäärällä verrattuna hernekeittoon.

        Kananmunilla ja raejuustolla pystyy hyvin korvaamaan esim mootshiejuomissa tämän heraproteenin.
        Ja herneproteeni menee hyvin alas tavallisen hernekeiton tai hernemuusin seassa.
        Mitä nyt on kokemusta,niin luonnonmukainen proteeni lisää huomattavasti enemmän seksuaalista aktiviteettia kuin nämä jauheet.Ero on tosi suuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ainakin sitä mieltä,kun nyt olen käyttänyt heraa että se kannattaa korvata täysin raejuustolla ja osittain kananmunilla.
        Se on aina parempi jos ne proteenit tulee luonnollisista lähteistä.Hyväksyn kyllä tuon herneproteenijauheen koska siitä saa kolme kertaa enemmän proteenia samalla kalorimäärällä verrattuna hernekeittoon.

        Kananmunilla ja raejuustolla pystyy hyvin korvaamaan esim mootshiejuomissa tämän heraproteenin.
        Ja herneproteeni menee hyvin alas tavallisen hernekeiton tai hernemuusin seassa.
        Mitä nyt on kokemusta,niin luonnonmukainen proteeni lisää huomattavasti enemmän seksuaalista aktiviteettia kuin nämä jauheet.Ero on tosi suuri.

        Minulla ei vaan ota eteen vieläkään vaikka söin aamiaisella kilon proteenia ja päälle kakkukahvit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei vaan ota eteen vieläkään vaikka söin aamiaisella kilon proteenia ja päälle kakkukahvit.

        Ajattele homoja!


    • Anonyymi

      Jos haluaa rotenia niin mansikka kakku, kellarissa majoittuva tohve sekä kahvi tuottaa sitä itse.Niitä minä.

    • Kysehän on käytännöllisyydestä eli proteiinijauheet säilyvät huoneenlämmössä. Itsekin pidän raejuustosta ja puuro raejuustolla on yleinen aamiainen työpaikallani. Hinnan suhteen proteiinijauhe taitaa olla halvempi.

    • Anonyymi

      Käytän urheilijoille tarkoitettua heraproteiinia aamupalaleipiin. En nimittäin syö leikkeleitä.
      Lisäproteiinia syön rahkasta, viilistä.
      Syön kyllä tavallista ruokaakin. Nytkin tulee uunissa seitä ja jauheliha-vihannespaistosta. Sei tulee huomiseksi.

    • Anonyymi

      Prosentteja.
      Whey 80 protskujauhe. Nimi jo kertoo, että protskua on 80% painosta. 417 kcal/100g.
      Rasvaton rahka 10%. 61 kcal/100g. 8 x 61 = 488 kcal > 417 kcal
      Rasvaton raejuusto 15%. 68 kcal/100g. 5,3 x 68 = 360 kcal < 417.
      Sekoitan raejuuston 500 gramman erään 2 keitettyä kananmunaa, murjon muutaman valkosipulin kynnen ja lisään hieman sinappia ja Borgesin neitsytöljyä.
      Käytän päivittäin tuoresalaatin kanssa.
      500 grammaa rahkaa jaettuna kahteen, kolmeen erään välipaloiksi.
      Nokkani tukkoisuuden vuoksi minulla on oltava salilla mukana juomaa.
      Sekoitan Whey jauhetta noin 30g - 40g kolmeen desiin vettä ja pidän sillä kurkkuni puhekunnossa

    • Anonyymi

      Kannattaa käyttää.

      Helppo, nopea ja edullinen lisä painoaan tarkkailevalle ja laihduttajalle. Pitää hyvin nälän poissa.

      • Anonyymi

        jos ilman lisäproteiinia tuntuu ettei nälkä pysy poissa niin pitäisikö epäillä että normaalisti syödessä saa liian vähän proteiinia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos ilman lisäproteiinia tuntuu ettei nälkä pysy poissa niin pitäisikö epäillä että normaalisti syödessä saa liian vähän proteiinia

        Kun +80v kerrostalossa asuvan ukon energian kulutus on niin vähäinen, ettei tarvittavasta, terveellisestä sekaravinnosta tule riittävästi proteiinia niin on omassa tapauksessani huolehdin riittävyydestä maitotaloustuotteilla. Raejuusto, rahka, rasvaton maito, kananmunat. Muutenkin ajattelen tuota puolta. Esimerkkinä jauheliha. Ostan 10%:n jauhelihaa ja joskus jos hinta on melkein siedettävä, niin 7%:sta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos ilman lisäproteiinia tuntuu ettei nälkä pysy poissa niin pitäisikö epäillä että normaalisti syödessä saa liian vähän proteiinia

        Ei pitäisi epäillä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe