Ainakaan heraproteenijauhetta ei kannata syödä koska samansuurusesta kalorimäärästä raejuustoa saa saman verran proteenia
Herneproteenissa ero oli 60 g samoilla kaloreilla
Kannattaako proteenijauheita syödä
15
297
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki lisäproteiini kannattaa, jos on oikea, aktiivisesti treenaava kehonrakentaja. Muille lisäproteiinista ei ole mitään hyötyä, se rasittaa vain munuaisia.
- Anonyymi
"Muille lisäproteiinista ei ole mitään hyötyä, se rasittaa vain munuaisia."
Olet oikeassa, mutta aloittaja ei puhunut lisäproteiinista.
Jos syöt mahdollisimman proteiinipitoista ruokaa, sellaisia määriä, että saat tarvitsemasi proteiinimäärän, painosi laskee, suurella todennäköisyydellä.
- Anonyymi
eipä keho välitä millä proteiinilla tarpeesi täytät
heralla näyttää kumminkin olevan suurempi imeytymis herkkyys
eli hyöty suurempi pienemmällä määrällä
perus ruoka unohtuu usein kun pelleillään ja keppostellaan
syö monipuolisesti ja liiku
sillä pääsee pitkälle- Anonyymi
joo itekki oon samaa mieltä
lenkkimakkara - Anonyymi
Minä olen ainakin sitä mieltä,kun nyt olen käyttänyt heraa että se kannattaa korvata täysin raejuustolla ja osittain kananmunilla.
Se on aina parempi jos ne proteenit tulee luonnollisista lähteistä.Hyväksyn kyllä tuon herneproteenijauheen koska siitä saa kolme kertaa enemmän proteenia samalla kalorimäärällä verrattuna hernekeittoon.
Kananmunilla ja raejuustolla pystyy hyvin korvaamaan esim mootshiejuomissa tämän heraproteenin.
Ja herneproteeni menee hyvin alas tavallisen hernekeiton tai hernemuusin seassa.
Mitä nyt on kokemusta,niin luonnonmukainen proteeni lisää huomattavasti enemmän seksuaalista aktiviteettia kuin nämä jauheet.Ero on tosi suuri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ainakin sitä mieltä,kun nyt olen käyttänyt heraa että se kannattaa korvata täysin raejuustolla ja osittain kananmunilla.
Se on aina parempi jos ne proteenit tulee luonnollisista lähteistä.Hyväksyn kyllä tuon herneproteenijauheen koska siitä saa kolme kertaa enemmän proteenia samalla kalorimäärällä verrattuna hernekeittoon.
Kananmunilla ja raejuustolla pystyy hyvin korvaamaan esim mootshiejuomissa tämän heraproteenin.
Ja herneproteeni menee hyvin alas tavallisen hernekeiton tai hernemuusin seassa.
Mitä nyt on kokemusta,niin luonnonmukainen proteeni lisää huomattavasti enemmän seksuaalista aktiviteettia kuin nämä jauheet.Ero on tosi suuri.Minulla ei vaan ota eteen vieläkään vaikka söin aamiaisella kilon proteenia ja päälle kakkukahvit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei vaan ota eteen vieläkään vaikka söin aamiaisella kilon proteenia ja päälle kakkukahvit.
Ajattele homoja!
- Anonyymi
Jos haluaa rotenia niin mansikka kakku, kellarissa majoittuva tohve sekä kahvi tuottaa sitä itse.Niitä minä.
Kysehän on käytännöllisyydestä eli proteiinijauheet säilyvät huoneenlämmössä. Itsekin pidän raejuustosta ja puuro raejuustolla on yleinen aamiainen työpaikallani. Hinnan suhteen proteiinijauhe taitaa olla halvempi.
- Anonyymi
Käytän urheilijoille tarkoitettua heraproteiinia aamupalaleipiin. En nimittäin syö leikkeleitä.
Lisäproteiinia syön rahkasta, viilistä.
Syön kyllä tavallista ruokaakin. Nytkin tulee uunissa seitä ja jauheliha-vihannespaistosta. Sei tulee huomiseksi. - Anonyymi
Prosentteja.
Whey 80 protskujauhe. Nimi jo kertoo, että protskua on 80% painosta. 417 kcal/100g.
Rasvaton rahka 10%. 61 kcal/100g. 8 x 61 = 488 kcal > 417 kcal
Rasvaton raejuusto 15%. 68 kcal/100g. 5,3 x 68 = 360 kcal < 417.
Sekoitan raejuuston 500 gramman erään 2 keitettyä kananmunaa, murjon muutaman valkosipulin kynnen ja lisään hieman sinappia ja Borgesin neitsytöljyä.
Käytän päivittäin tuoresalaatin kanssa.
500 grammaa rahkaa jaettuna kahteen, kolmeen erään välipaloiksi.
Nokkani tukkoisuuden vuoksi minulla on oltava salilla mukana juomaa.
Sekoitan Whey jauhetta noin 30g - 40g kolmeen desiin vettä ja pidän sillä kurkkuni puhekunnossa - Anonyymi
Kannattaa käyttää.
Helppo, nopea ja edullinen lisä painoaan tarkkailevalle ja laihduttajalle. Pitää hyvin nälän poissa.- Anonyymi
jos ilman lisäproteiinia tuntuu ettei nälkä pysy poissa niin pitäisikö epäillä että normaalisti syödessä saa liian vähän proteiinia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos ilman lisäproteiinia tuntuu ettei nälkä pysy poissa niin pitäisikö epäillä että normaalisti syödessä saa liian vähän proteiinia
Kun +80v kerrostalossa asuvan ukon energian kulutus on niin vähäinen, ettei tarvittavasta, terveellisestä sekaravinnosta tule riittävästi proteiinia niin on omassa tapauksessani huolehdin riittävyydestä maitotaloustuotteilla. Raejuusto, rahka, rasvaton maito, kananmunat. Muutenkin ajattelen tuota puolta. Esimerkkinä jauheliha. Ostan 10%:n jauhelihaa ja joskus jos hinta on melkein siedettävä, niin 7%:sta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos ilman lisäproteiinia tuntuu ettei nälkä pysy poissa niin pitäisikö epäillä että normaalisti syödessä saa liian vähän proteiinia
Ei pitäisi epäillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589