Kannattaako proteenijauheita syödä

Anonyymi-ap

Ainakaan heraproteenijauhetta ei kannata syödä koska samansuurusesta kalorimäärästä raejuustoa saa saman verran proteenia

Herneproteenissa ero oli 60 g samoilla kaloreilla

15

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki lisäproteiini kannattaa, jos on oikea, aktiivisesti treenaava kehonrakentaja. Muille lisäproteiinista ei ole mitään hyötyä, se rasittaa vain munuaisia.

      • Anonyymi

        "Muille lisäproteiinista ei ole mitään hyötyä, se rasittaa vain munuaisia."

        Olet oikeassa, mutta aloittaja ei puhunut lisäproteiinista.

        Jos syöt mahdollisimman proteiinipitoista ruokaa, sellaisia määriä, että saat tarvitsemasi proteiinimäärän, painosi laskee, suurella todennäköisyydellä.


    • Anonyymi

      eipä keho välitä millä proteiinilla tarpeesi täytät

      heralla näyttää kumminkin olevan suurempi imeytymis herkkyys

      eli hyöty suurempi pienemmällä määrällä

      perus ruoka unohtuu usein kun pelleillään ja keppostellaan

      syö monipuolisesti ja liiku

      sillä pääsee pitkälle

      • Anonyymi

        joo itekki oon samaa mieltä


        lenkkimakkara


      • Anonyymi

        Minä olen ainakin sitä mieltä,kun nyt olen käyttänyt heraa että se kannattaa korvata täysin raejuustolla ja osittain kananmunilla.
        Se on aina parempi jos ne proteenit tulee luonnollisista lähteistä.Hyväksyn kyllä tuon herneproteenijauheen koska siitä saa kolme kertaa enemmän proteenia samalla kalorimäärällä verrattuna hernekeittoon.

        Kananmunilla ja raejuustolla pystyy hyvin korvaamaan esim mootshiejuomissa tämän heraproteenin.
        Ja herneproteeni menee hyvin alas tavallisen hernekeiton tai hernemuusin seassa.
        Mitä nyt on kokemusta,niin luonnonmukainen proteeni lisää huomattavasti enemmän seksuaalista aktiviteettia kuin nämä jauheet.Ero on tosi suuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ainakin sitä mieltä,kun nyt olen käyttänyt heraa että se kannattaa korvata täysin raejuustolla ja osittain kananmunilla.
        Se on aina parempi jos ne proteenit tulee luonnollisista lähteistä.Hyväksyn kyllä tuon herneproteenijauheen koska siitä saa kolme kertaa enemmän proteenia samalla kalorimäärällä verrattuna hernekeittoon.

        Kananmunilla ja raejuustolla pystyy hyvin korvaamaan esim mootshiejuomissa tämän heraproteenin.
        Ja herneproteeni menee hyvin alas tavallisen hernekeiton tai hernemuusin seassa.
        Mitä nyt on kokemusta,niin luonnonmukainen proteeni lisää huomattavasti enemmän seksuaalista aktiviteettia kuin nämä jauheet.Ero on tosi suuri.

        Minulla ei vaan ota eteen vieläkään vaikka söin aamiaisella kilon proteenia ja päälle kakkukahvit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei vaan ota eteen vieläkään vaikka söin aamiaisella kilon proteenia ja päälle kakkukahvit.

        Ajattele homoja!


    • Anonyymi

      Jos haluaa rotenia niin mansikka kakku, kellarissa majoittuva tohve sekä kahvi tuottaa sitä itse.Niitä minä.

    • Kysehän on käytännöllisyydestä eli proteiinijauheet säilyvät huoneenlämmössä. Itsekin pidän raejuustosta ja puuro raejuustolla on yleinen aamiainen työpaikallani. Hinnan suhteen proteiinijauhe taitaa olla halvempi.

    • Anonyymi

      Käytän urheilijoille tarkoitettua heraproteiinia aamupalaleipiin. En nimittäin syö leikkeleitä.
      Lisäproteiinia syön rahkasta, viilistä.
      Syön kyllä tavallista ruokaakin. Nytkin tulee uunissa seitä ja jauheliha-vihannespaistosta. Sei tulee huomiseksi.

    • Anonyymi

      Prosentteja.
      Whey 80 protskujauhe. Nimi jo kertoo, että protskua on 80% painosta. 417 kcal/100g.
      Rasvaton rahka 10%. 61 kcal/100g. 8 x 61 = 488 kcal > 417 kcal
      Rasvaton raejuusto 15%. 68 kcal/100g. 5,3 x 68 = 360 kcal < 417.
      Sekoitan raejuuston 500 gramman erään 2 keitettyä kananmunaa, murjon muutaman valkosipulin kynnen ja lisään hieman sinappia ja Borgesin neitsytöljyä.
      Käytän päivittäin tuoresalaatin kanssa.
      500 grammaa rahkaa jaettuna kahteen, kolmeen erään välipaloiksi.
      Nokkani tukkoisuuden vuoksi minulla on oltava salilla mukana juomaa.
      Sekoitan Whey jauhetta noin 30g - 40g kolmeen desiin vettä ja pidän sillä kurkkuni puhekunnossa

    • Anonyymi

      Kannattaa käyttää.

      Helppo, nopea ja edullinen lisä painoaan tarkkailevalle ja laihduttajalle. Pitää hyvin nälän poissa.

      • Anonyymi

        jos ilman lisäproteiinia tuntuu ettei nälkä pysy poissa niin pitäisikö epäillä että normaalisti syödessä saa liian vähän proteiinia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos ilman lisäproteiinia tuntuu ettei nälkä pysy poissa niin pitäisikö epäillä että normaalisti syödessä saa liian vähän proteiinia

        Kun +80v kerrostalossa asuvan ukon energian kulutus on niin vähäinen, ettei tarvittavasta, terveellisestä sekaravinnosta tule riittävästi proteiinia niin on omassa tapauksessani huolehdin riittävyydestä maitotaloustuotteilla. Raejuusto, rahka, rasvaton maito, kananmunat. Muutenkin ajattelen tuota puolta. Esimerkkinä jauheliha. Ostan 10%:n jauhelihaa ja joskus jos hinta on melkein siedettävä, niin 7%:sta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos ilman lisäproteiinia tuntuu ettei nälkä pysy poissa niin pitäisikö epäillä että normaalisti syödessä saa liian vähän proteiinia

        Ei pitäisi epäillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      601
      4183
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3448
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3051
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2931
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2264
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2201
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2157
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1965
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1950
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1919
    Aihe