Nainen paljasti minulle rinnat. En osannut sitä odottaa ja hän vain tuli luokseni ja heitti paidan ja rintaliivit pois edessäni jo eteisessä heti takin ottaessa
Nainen näytti minulle rinnat
42
511
Vastaukset
- Anonyymi
Onnekas😉
- Anonyymi
Hyvä Provo!
- Anonyymi
Minä ainakin uskon että näin on voinut käydä jollekin onnekkaalle miehelle
Voih. - Anonyymi
Missä päin Suomea?
- Anonyymi
En ala nyt kauhean tarkkaan kertomaan mutta kuitenkin Itä-Suomessa päin
- Anonyymi
Vantaalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vantaalla?
Kyllä juuri siellä
- Anonyymi
Oliko sun sisko kenties kyseessä? 🤔
- Anonyymi
Vai tyttö ystävä kenties? 🤣😂😅
- Anonyymi
No näytitkö sä kenties sitten itseltäsi jotain kovaa?
- Anonyymi
Naitteko sen jälkeen?
- Anonyymi
Oletteko vielä tekemisissä toistenne kanssa vaiko jäi vain tähän kertaan?
- Anonyymi
Jättikö sen jälkeen sut?
- Anonyymi
Uuuuh! Oliko kivaa?
- Anonyymi
Jos mulle joku nainen näyttäis rintojaan olisin että ei kiinnosta ja kiitos ja passittaisin hänet suoraan omaan kotiinsa
- Anonyymi
Ei kiinnosta!
- Anonyymi
Mikä ihme juttu tuo nyt on? Mulle naiset näyttävät päivittäin rintojaan😉
- Anonyymi
Se on kuule itsensä paljastelua se tällainen toiminta. Hyi sentään!!! Anna naiselle heti kenkää!!!
- Anonyymi
Kaikilla naisilla on suunnaton tarve saada hyväksyntää eri asioissa
- Anonyymi
Osta sille kunnon paita jos entinen on liian pieni!
- Anonyymi
Mähän katselen päivittäin naisten rintoja läpi paitojen yms.😉eikä mitään tapahdu koskaan!!!!
- Anonyymi
Onpa taas ongelma jollekulle. Hanki elämä!
- Anonyymi
Kosketitko niitä edes? Antoikin nainen sun koskea niitä? Vai vaan keimaili ja yritti ärsyttää sua🤔
- Anonyymi
Emme usko ellei sulla ole videota tai muuta näytettävää materiaalia
- Anonyymi
Minäkin tahdon nähdä ne!!!!
- Anonyymi
Kukaan ei kertoisi moisesta Suomi 24:ssä, jos se olisi totta.
- Anonyymi
Eli aloittaja valehtelee?
- Anonyymi
Kunhan vaan kuvittelee!!!!
- Anonyymi
On nähnyt vain unta moisesta. Piste.
- Anonyymi
Kenen rinnat?
- Anonyymi
Oliko ihan aidot vai feikit?
- Anonyymi
Miks hän halusi näyttää ne juuri sulle?
- Anonyymi
Oliko teillä joku sopimus?
- Anonyymi
Miks miks miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi? en tiedä 😶🌫️
- Anonyymi
No siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks siks 😉😉😉
- Anonyymi
No mitä teit?
- Anonyymi
Katsoitko tarkkaan niitä vai hänen silmiin?
- Anonyymi
😅😂🤣
- Anonyymi
Kuka näihin uskoo?
- Anonyymi
Enpä tahtoisi olla sun housuissas!!!!?
- Anonyymi
Siis erositteko?
- Anonyymi
Joo se jäi vaan siihen yhteen kertaan ☹️
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138