Hei.
Minulla on pitkäaikainen krooninen sairaus, jonka takia olen ollut erikoissairaanhoidon potilas useita vuosia.
Ei ole MT-puolen juttua.
SOTE-uudistuksen & Pahoinvointialueiden jälkeen olen saanut erittäin huonoa hoitoa. Omakantaan on kirjoitettu vääriä tietoja jatkuvasti ja näiden muuttaminen on todella hankalaa / mahdotonta.
Olen totaalisen kyllästynyt koko systeemiin ja olen miettinyt asioinnin lopettamista kokonaan eli miten konkreettisesti lopetetaan hoitosuhde erikoissairaanhoitoon?
Hoitosuhteen lopettaminen?
3
348
Vastaukset
- Anonyymi
Itsehän sinä kai hoitosuhdetta ylläpidät, joten lopetat yhteydenpidon hoitopaikkaan. Asia sillä selvä. Omalla vastuullahan hoitosuhde on.
Voit siirtyä muualle esim yksityislääkärin potilaaksi, jos hoitotarvetta kuitenkin on. Lääkärin valitset itse. - Anonyymi
Kai ne nyt ovat kaikkien kokeitten sun muiden asioiden perusteella laittaneet diagnoosin
Vai kuvitteleeko että huviksensa kirjoittelevat ns ” vääriä tietoja”
Ihan niin se ei kuitenkaan ole . Ota yhteyttä lääkäriisi ja kysy miksi ovat laittaneet sinun mielestäsi vääriä tietoja, sieltä saat vastauksen joka selvittää tilanteen .änetisaö et aiihen vastausta saa , koska kukaan ei tiedä sinun sairaudestasi yhtään mitään , muuta kun että ainun oli pakko mainita ettei ole mt asioista kyse . Sekin jo kertoo hieman .- Anonyymi
Kirotushöriö ja kirjotamine ola vaikea ni kertoo ihmiseöudi todelksjf paljiö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761210EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41137- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19800- 43688
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646