Rohkeasti uskossa eteenpäin Profeettamme viitoittamaa tietä. Ellen White oli todellakin enemmän kuin profeetta. Älkäämme unohtako hänen opetuksiaan
Tutkiva tuomio perkaa pilkkaajat pois
8
244
Vastaukset
- Anonyymi
Pistänpä tähän tyhjänpäiväisen kommentin, kun ei kukaan adventistikaan ole uskaltanut aloitusta tulla kehumaan.
- Anonyymi
Aloitus on selkeä provosoinnin yritys. Adventistit kyllä uskovat kaiken sen huuhaan mitä EGW kirjoitti, mutta eivät sitä kehtaa julkisesti tunnustaa, koska ymmärtävät sen kuulostavan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on selkeä provosoinnin yritys. Adventistit kyllä uskovat kaiken sen huuhaan mitä EGW kirjoitti, mutta eivät sitä kehtaa julkisesti tunnustaa, koska ymmärtävät sen kuulostavan...
No no älähän nyt innostu !
Ei näillä sivuilla montaa advaria ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No no älähän nyt innostu !
Ei näillä sivuilla montaa advaria ole."Ei näillä sivuilla montaa advaria ole."
Ei tietenkään ole, kun suurin osa advareista ei osaa edes käyttää tai omista älylaitteita, joiden avulla voisi palstalla käydä. Myöskään moni advari ei tiedä, että on olemassa Suomi keskustelee 24 palsta.
Sen verran on siis jo iäkästä ja sairasta porukkaa adventtikirkon piirissä Suomessa ja aika iso osa on myös dementoitunutta, jotka eivät tiedä, mikä päivä kulloinkin on menossa.
Adventtinuoret kyllä käyvät sivustolla ja sen osoittaa esim. kiinnostus kun kyse on vaikkapa Toivonlinnan koulusta, koska aina kun aiheena on ollut Toivonlinnan koulu, on kommentoijien määrä muuta kommentointia paljon suurempi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei näillä sivuilla montaa advaria ole."
Ei tietenkään ole, kun suurin osa advareista ei osaa edes käyttää tai omista älylaitteita, joiden avulla voisi palstalla käydä. Myöskään moni advari ei tiedä, että on olemassa Suomi keskustelee 24 palsta.
Sen verran on siis jo iäkästä ja sairasta porukkaa adventtikirkon piirissä Suomessa ja aika iso osa on myös dementoitunutta, jotka eivät tiedä, mikä päivä kulloinkin on menossa.
Adventtinuoret kyllä käyvät sivustolla ja sen osoittaa esim. kiinnostus kun kyse on vaikkapa Toivonlinnan koulusta, koska aina kun aiheena on ollut Toivonlinnan koulu, on kommentoijien määrä muuta kommentointia paljon suurempi.Tässä esim. palstan aloitus koskien Toivonlinnaa, jota on seurattu jo yli 10.000 kertaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14815404/tervetuloa-toivonlinnaan-syrjaytymaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei näillä sivuilla montaa advaria ole."
Adventtinuoret kyllä käyvät sivustolla ja sen osoittaa esim. kiinnostus kun kyse on vaikkapa Toivonlinnan koulusta, koska aina kun aiheena on ollut Toivonlinnan koulu, on kommentoijien määrä muuta kommentointia paljon suurempi.Olen tämän myös pannut merkille, että siinä aiheessa keskustelu käy kyllä vilkkaana. Ymmärrettävästi heillä on tullut aika paha mainehaitta siitä surullisesta skandaalista mitä ilmeisesti yritettiin peitellä. En aluksi ollut uskoa sitä ollenkaan, kun niin painokkaasti kirjoitettiin, ettei tuomioita ole annettu, mutta googlaamalla selvisi, että hyvin todennäköisesti jotain on tapahtunut. Ei MOTkaan ihan tyhjästä ohjelmia tee. Toivottavasti ovat ottaneet opiksi ja toimivat fiksummin nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tämän myös pannut merkille, että siinä aiheessa keskustelu käy kyllä vilkkaana. Ymmärrettävästi heillä on tullut aika paha mainehaitta siitä surullisesta skandaalista mitä ilmeisesti yritettiin peitellä. En aluksi ollut uskoa sitä ollenkaan, kun niin painokkaasti kirjoitettiin, ettei tuomioita ole annettu, mutta googlaamalla selvisi, että hyvin todennäköisesti jotain on tapahtunut. Ei MOTkaan ihan tyhjästä ohjelmia tee. Toivottavasti ovat ottaneet opiksi ja toimivat fiksummin nykyään.
Niin eihän niitä täydelisiä ihmisiä ja kouluja ole missään päin maailmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin eihän niitä täydelisiä ihmisiä ja kouluja ole missään päin maailmaa.
Samaa mieltä. Siellä missä on ihmisiä on virheitä. Tosin se lapsia saalistavien aikuisten suojelu ja asiaa julkituovien syyllistäminen ei mielestäni ole millään tavalla hyväksyttävää. Siinä on toivottavasti katsottu peiliin pitkään ja hartaasti ja päätetty parantaa tavat. Joku adventisti siitä lehteen kirjoitti omalla nimellään ihan fiksut pahoittelut, mutta en tiedä onko laajempaa parannusta tehty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051707- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761172- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927