Tämmöistä miettinyt. Olen keski-ikäinen mies,habitus varmaan vähän rujo ja junttikin. Koskaan ei nuorempana ole ollut vientiä naisten suhteen,jopa mahdotonta että joku kiinnostuisi. Nyt on kääntynyt vähitellen asia niin että naiset tulevat tykö,katselevat ja tulevat jopa juttelemaan. Onko niin että olen muuttunut jotenkin parempaan suuntaan vai onko kuten luulen ettei minua koeta enää millään tavalla potentiaalisena ja voidaan lähestyä vilpittömästi kaveripohjalta?
Miten nainen ajattelee
10
405
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ikää tulee lisää, todennäköisesti myös sosiaalisia taitoja on tullut lisää ja myös itsevarmuutta. Olisiko tämä yksi selitys?
- Anonyymi
Naisena sanoisin, että nuorena kiinnostuin niistä itsensä reippaasti esiin tuovista vonkaajamiehistä. Matkan varrella kun on tullut jo kaltoinkohdelluksi ja petetyksi on oppinut kiertämään kyseisen mies tyypin kaukaa. Tosin varttuneena sinkkuna ongelmaksi on koitunut se, että antaa välittömästi rukkaset päälle puskeville yrittelijöille, mutta ne itseä kiinnostavat miehet taas eivät tee aloitetta joko ujouttaan tai sitten en vain kiinnosta heidän kaltaisiaan miehiä. Sitten kun itse olen liian epävarma tehdäkseni aloitetta, niin kaikki jää siihen, että moikataan ja vaihdetaan pari sanaa silloin harvoin kun kadulla törmätään, vaikka kaikki itsessäni huutaa, että tämän miehen haluaisin tuntea paremmin. Minusta siis voi välittyä vaikutelma, että pidän häntä harmittomana kaverina, vaikka todellisuudessa viimeiset pari vuotta olen toivonut, että hän ajattelisi kuten minä ja tekisi minkä tahansa vaikka tökerönkin aloitteen.
- Anonyymi
En tee itsekkään aloitetta koskaan. En ole oikeastaan ujo mutta en vaan enään viitsi,ei kiinnosta. Ehkä ikuinen tyrmääminen teki joskus tehtävänsä ja itsetunto sillä saralla vähän maissa.
- Anonyymi
Olen se mies jota haluat, tiedän olevani. (tarkoitan, olen tuohon kaavaan sopiva)
Koska olen sellainen kuin olen niin olen asettanut säännön että nainen joka tekee aloitteen on ainoa joka on vaivan arvoinen, koska silloin nainen on valinnut panostaa ja laittaa itsensä alttiiksi, hän osoittaa ottavansa vastuuta itsestään ja suhteen muodostuksesta.
Nämä ovat niitä asioita joita aikaisemmin suhteissani ei ole tapahtunut. Olen joutunut olemaan yksipuolisesti suhteen kantava voima, miellyttämään, venymään, pistämään itseni syrjään "ansaitakseni naisen". Vähemmän yllätäen nuo suhteet eivät ole toimineet vaan ne ovat olleet pettymyksen lähde.
Tein sellaisen päätöksen etten enää koskaan ota naista joka ei tee omaa osaansa. Minä olen vain mies, ihminen, historiani summa. En ole myyttinen miesrooli jolta voi odottaa käsikirjoitusten mukaisia asioita, siksi minulle jää ainoaksi vaihtoehdoksi luottaa siihen että kaltaisesi nainen valitsee oikein.
Se on aivan sama hajoatko siihen aloitteeseen, panikoitko tai kuoletko siihen paikkaan. Minä olen se mies joka ottaa kopin sinusta silloin koska tiedän että sinä olet sen arvoinen ja tiedän täsmälleen miten suuresta asiasta on kyse. Luota minuun, luota elämään.
- Anonyymi
Mahdotonta sanoa noilla kuvauksilla/tunnisteilla. Mutta jos olet keski-ikäinen ja tarkoittamasti naiset ovat 10-20 vuotta nuorempia, niin sanon suoraan, että he eivät ole kiinnostuneita. Kaikki on päässäsi. He ovat vain ystävällisiä ja ovat sitä kaikille. Todennäköisesti olisivat olleet ynseämpiä nuoremmalle sinulle, ettet saa virheellistä käsitystä, että he olisivat kiinnostuneita, mutta nyt kun ikäeroa on jo noin paljon, he ajattelevat, ettet voi millään kuvitella, että he olisivat kiinnostuneita ja voivat käyttäytyä normaalin ystävällisesti kuten naistenkin kanssa. Mutta taidat silti tulkita väärin.
- Anonyymi
Ei mulla sen kummempia luuloja ole ja kysyinkin vaan mielipidettä ajatusmaailmasta. Kun tuo on totta että käytös on aina nuorempana ollut tuota mainitsemaasi ynseää. On tullut heti lähdössä selväksi että älä nyt edes kuvittele yrittäväsi mitään.
- Anonyymi
Tuohon on paha sanoa varmuudella mistä johtuu. Nuo molemmat mainitsemasi ovat ihan vrteenottavia vaihtoehtoja. Kyllä kai sulla nyt itselläsi on jokin käsitys siitä, että oletko muuttunut positiiviseen suuntaan? Silläkin lienee merkitystä tulkinnan kannalta, että millaisia ne lähestyjät ovat ja kuinka he toimivat? Ihan omalta hankilökohtaiselta kannalta pidän tuota jälkimmäistä todennäköisenä tulkintana, koska itseni ainakin on helpompi vain jutustella, kun pidän selviönä, että keskustelussa ei ole mitään muuta kuin keskustelua ja oletan toisenkin sen itsestäänselvyytenä tietävän.
- Anonyymi
Voisikohan tuo liittyä jotenkin testosteronitason laskuun? Miehellä testosteronitaso on korkeimmillaan 17-19 ikävuoden paikkeilla ja sitten alkaa laskemaan. Testosteronin hajoamistuotteenahan syntyy mm. androstenonia, feromonia joka vaikuttaa esim. muiden ihmisten käyttäytymiseen ja mielialaan, ja sen tuotanto siis riippuu testosteronitasosta. Toki matalampi testosteronitaso mm. saattaa tehdä miehen ulkoisesta olemuksesta myös pehmeämmän ja siten ehkä helpommin lähestyttävän.
- Anonyymi
Sopisi kyllä normaaliin tuuriin että kun naista eniten haluaa ei saa. Ja kun ei enää niin nappaa olisi tarjokkaita.
Veikkaan että ovat ihan kaveruusmielessä lähestyneet. Selviää sekin heti, jos kiinnostut itse enemmän. Sitten ne perääntyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337201Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213360Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521480Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221391Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281376PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1801364- 1431241
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511153- 39976
Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v163974