Sambla Group

Anonyymi-ap

Kokemuksia työpaikasta?

5

1251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itselläni ei ole kokemuksia Samblasta, mutta eräs tuttavani oli heillä hetken töissä. Sanoi ettei voisi ikinä suositella kenellekään. Todella epäreilu meininki kuulema aineistojen kanssa ja johtoporras aivan ammattikoulun penkiltä vedetty. Kaiken kaikkiaan kuulema todella sekavaa meininkiä. Tuttavani sanoi myös, että firmassa tehdään kyseenalaisia asioita lie mitä tarkoitti tuolla kun kyseessä rahoitus ja vakuutusalan yritys.

    • Anonyymi

      Olin itse kyseisessä firmassa jonkin aikaa töissä. Epäreilu meininki, porukka vaihtuu kokoajan mikä suoraan jo kertoo paljon. Johto aivan epäpätevä ja kaikkea tekemistäsi seurataan. Tuntuu että siellä ei ollut yhdelläkään johdossa olevalla ihmisellä hajua mitä tekee. Luvataan kaikkea maan ja taivaan väliltä työhaastattelussa ja todellisuus on aivan eri. En suosittele paikkaa.

    • Anonyymi

      Sambla Groupissa työskentely ei ollut miellyttävää kokemusta. Vaatimustaso oli liian korkea, ja työntekijöiltä odotettiin jatkuvasti enemmän kuin kohtuullista. Työntekijöiden kohtelu oli epäreilua, ja monissa tilanteissa vaikutti siltä, ettei työntekijöitä arvostettu tarpeeksi. Lisäksi työajan seuranta oli äärimmäisen tiukkaa, mikä loi paineita ja stressiä päivittäisessä työssä.

    • Anonyymi

      Ei kannata mennä. Rekrytointi kokoajan auki niin eikö se kerro jo työpaikasta paljon xd

    • Anonyymi

      Olin hetken kyseisessä yrityksessä töissä, enkä kyllä suosittele kenellekään. Ihan eettisistä syistä suosittelen pysymään kaukana tästä. Työntekijöillä tasan yksi tehtävä ja se on saada tehtyä asiakkaille lainahakemus, jonka jälkeen annetaan "lainakonsultointia". Jos asiakas ei tätä lainaa ota, niin soitetaan aikalailla tasaisesti parin viikon välein maailman tappiin saakka. Puheluita tulee n. 100-300 per päivä. Pomo aivan kassalla ja kokematon johtamisesta ja silti tekee kaikki päätökset talossa. Esimiehiä tusina ja niiden tehtävä on ainoastaan valvoa että työorjat nostaa luuria tietyllä prosentilla per pvä, tai muuten big boss ärähtää. Perehtykää hyvin ennen kuin menette edes haastatteluun!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe