Ystäväni meni naimisiin noin vuosi sitten. Heille on tulossa pian vauva ja he vaikuttavat onnellisilta. Nyt mies on kuitenkin aloittanut salasuhteen vaimonsa sisaren kanssa, nainen oli kuulemma ollut aktiivisempi suhdetta aloittamaan - on myös naimisissa. Kun ystäväni kertoi tämän minulle, olin kauhuissani, miten hän voi näin tehdä. Hän kuitenkin kertoi, että vaimon sisar on hänelle täysin vieras nainen eikä mielestään tee mitään väärää. Olenko nyt turhan tiukkapipoinen, kun itse ajattelen, ettei tämä ole missään nimessä sopivaa ja on loukkaavaa vaimoa kohtaan?
Onko moraalisesti oikein?
6
553
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoittamaton sääntö on ollut, ettei kumppanin sisaruksiin kosketa seksuaalisesti! Täysin vieraita ihmisiä on kyllä ihan riittävästi, jottei tarvitse myöskään siksi vaimolle niin ikävää temppua tehdä.
- Anonyymi
Näin itsekin ajattelen, samalla ajattelen, et jos on suhteessa toisen kanssa, silloin oltava luottamus molemminpuolista. Lojaalisuus on hyvän suhteen perusta 🙏
- Anonyymi
Muut suhteet jopa vaimon siskon kanssa voi olla ihan ok jos asia ei vaimoa ja siskon miestä häiritse, mutta jos se pitää tehdä salassa, niin ilmeisesti se häiritsisi. Ja se salailu tekee asiasta täysin epämoraalisen. Jos hän ottaa asian puheeksi eikä vaimolla ole mitään sitä vastaan, niin sittenhän asia on kunnossa. Ystäväsi on väärässä ja sinä en ole tiukkapipoinen.
- Anonyymi
Ai vieras nainen ? Miten on mahdollista, salasuhteseen ? Ootsä hullu !!!
- Anonyymi
Kenties vielä loukkaavampaa että sisko pystyy noin siskolleen tekeen elleivät sisarukset ole asiasta yhdessä sopineet tai sisko kostaa siskolleen aiemman kohtelun
https://youtube.com/shorts/SuWJwMdS-wc?si=UclGYuZ7T6_4QjJy
Tai seksi avioliitossa kuitee loppua kun raskaustesti näytti vihriää - Anonyymi
La Amor
Tuo nuoli ,joka ei tunne oikeutta ,se iskee..
Kun kysyt ei ole vastausta ,sydämmesi peittää vääryyden uskoakseen oikeuteen.
Olen ja uskon ,mutta en ole uskoton .
Olen ,olen hidalko ,roisto ,soittoniekka ,soturi .Se joka antaa kysymättä sen joka haluat minun olevan ,sulkien sinut kainaloon ,jotta maailma ei sinua koskaan satuttaisi .
Tee minulle mitä tahdot .maailma tehköön minulle mitä ikinä haluaa,kun se ei sinua satuta rakkain. Muuta en pyydä. Älä särje mun sydäntäni ,kaiken muun kestän ,multa elä ainootani riistä.
Lapset on lahja sinä taivaan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä628082Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai475786Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.415495- 1102240
- 1212148
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav791647- 1171514
IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.1211476Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti1401096On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht801072