Nyt olen ollut vajaa viikon syömättä sokeria. Ekat päivät kärsin vieroitusoireista, mutta nyt sitä onkin tullut rutiini olla syömättä sokeria. Alkuun auttoivat makeat hedelmät ja light-juoma. Nyt en tarvitse makean kokemusta päivittäin.
Haluaisin myös aloittaa liikunnan pikkuhiljaa. Jotenkin minulla jää liikunta aina yhteen kertaan salilla, uimassa tai juoksemassa. Liikun työni takia päivittäin, mutta haluaisin kehittää lihaskuntoani.
Onko jotain vinkkejä, jolla saa aloitettua säännöllisen liikunnan? Kauanko rutiinin saamiseen kestää ja mitkä asiat auttaisivat "vieroitusoireisiin" eli haluun jäädä kotiin.
Minulla sokerin jättämiseen helpotti tieto siitä, että olen kuullut aivojen unohtavan tämän tarpeen syödä makeaa. Mitkään valistuspuheet sokerin haitallisuudesta ei auttanut. Olen myös miettinyt, että auttaisiko liikunnan aloittamiseen se, että palkitsee itseään jotenkin suorituksen jälkeen.
Sokerin pois jättäminen ja liikunnan aloittaminen, help
Anonyymi-ap
0
117
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971691
- 741474
- 501397
- 571316
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041288SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9965- 36827
- 60771
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41745