http://www.joutsa.fi/lukio/multimedia/satumaa/satumaa_hi.wmv
En väitä että osaisin yhtään paremmin laulaa, mutta mä tajuan karaokebaarissa olla tarttumatta mikkiin...
eräs karaokevideo...
5
1197
Vastaukset
- Amelie
Laulajasta näki että oli ensimmäisiä kertoja mikin ääressä ja intoakin oli mutta kieltämättä melodia oli hukassa ;)
Jos hän nautti ja tykkäs kokemuksesta niin eikun vaan, mutta hieman lisää ulottuvuutta sointiin niin kyllä se siitä.. - Jope
oli oikea huumoriveikko; veti koko biisin ihan totisella naamalla. Yrittäkääpä itse laulaa koko Satumaa -tango nauramatta nuotin vierestä. Ei ole helppoa.
- JOu JOu
powerin wersio tuo kappale =)
- Hertas
Joo, ja versiokin oli aika poweri.
Hauskaa Juhannusta!
Huomenna taas, tiedät kyllä minne =)...
- vanha vetäjä
Siis tuohan on ihan normaalia karaokea - sitä alkuperäistä itseään. Monella vain on homma karannut käsistä sen suhteen, että pitää olla niin viimeisen päälle ja studio-olosuhteet ym ym ym...
Aikoinaan Klaukkalassa (Nurmijärveä) rav. Charlotassa järjestettiin "Suomen surkein laulaja" kisojakin ja voittajan esitys vedettiin vinyyli-sinkulle! Tämä ennen karaoken maihinnousua. Itselläni pari sinkkua ja aikoinaan oli välillä hauska heittää keikalla johonkin väliin kiusallakin tuollainen hupi-heitto. Nykyään ei varmaan iskisi, koska useammissa tavallisissa karaokeilloissa näitä metsään laulajia löytyy tarpeeksi -ja hauskaa on! Eli ei oteta liian tiukkapipoisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.714921Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202632Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571675- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191073Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71985IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875