Otsikko kertoo kaiken. Jos et ymmärrä niin lue vähän täälläkin olevia kirjoituksia adventistien opeista.
Miten kristityt perustelette lastenne lähettämisen adventistien kouluihin?
12
283
Vastaukset
- Anonyymi
Adventistit peittelee asioita sillain, että kouluissa järjestetään "ihania tilaisuuksia" johon ulkopuoliset voivat tulla ihastelemaan. Myös kouluihin palkataan (pakostakin osin) muiden seurakuntien opettajia. Heille ei tosin ikinä anneta valtaa enempää kuin on ihan pakko.
- Anonyymi
Eli tavallaan huijausta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tavallaan huijausta
Ihan käytännössä jos noin on.
- Anonyymi
Adventistit on ihmisinä ihania. Heillä on hyvin kasvatetut lapset. Toiminnot hyvin johdettuja. Johtunee juuri niistä "opeista". Kehotan lukemaan "Suuri Taisteluni". Sen saa ilmaiseksi ladattua seurakunnan sivuilta. Ymmärrät miten adventistit ainoina puolustaa totuutta!
- Anonyymi
Mitä tätä palstaa vähän selailin niin kukaan järkevä ihminen ei adventistien kouluun lapsiansa lähetä. Toivon että emme saa lukea näistä lehdistä myöhemmin.
- Anonyymi
Jumalattomille pilkkaajille on varattu paikka kun tutkiva tuomio perkaa akanat niin kuin profeettamme opetti!
- Anonyymi
Koska adventistien koulussa saa adventistien lapset kunnon opetusta. Koska adventistit on hyviä ihmisiä avataan ovi myös niille jotka ei kristittyjä tai harhassa. Ehkä tulevat parannukseen .
- Anonyymi
Adventistien lapset loistavat kirkkaana kuin korkealle asetettu lamppu. Totisesti pyhien adventistien lapset ovat pyhiä ja esimerkkinä kaikille jumalattomille ja uskossaan harhautuneille, kuten luterilaisille ja helluntailaisille.
- Anonyymi
Pakko kirjoittaa tänne muiden höpöhöpö viestien jatkoksi että Paavikin käy pyytämässä adventistien lapsilta siunausta kun ovat niin pyhiä ja on päätellyt että kaikki on Profeetta Ellenin oppien ansiota ja harkitsee siksi adventistiksi kastautumista ja testamenttia adventisteille.
Jos joku ei ymmärtänyt että tämä on sarkasmia niin ei sitten. - Anonyymi
Tämän palstan kirjoitukset adventistien opeista voi vetää vessanpöntöstä alas. Jos oikeasti haluaa tietää, mitä adventistit uskovat, niin sitten pitää lukea heidän nettisivunsa ja heidän kirjallisuuttaan. Tämä palsta on vain ja ainoastaan pilkkaajien riehuntatanner. Totuutta täältä on turha etsiä.
- Anonyymi
"Jos oikeasti haluaa tietää, mitä adventistit uskovat, niin sitten pitää lukea heidän nettisivunsa ja heidän kirjallisuuttaan."
Juuri noin se on kaikissa diktatuureissa, kun ihmiseltä on riistetty ajattelun- ja sananvapaus. Lukea saa vain diktatuurin laatimaa omaa aineistoa ja sen luomaa kirjallisuutta.
Malli on suoraan Pohjois-Koreasta tai Kiinan Maolaisuudesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos oikeasti haluaa tietää, mitä adventistit uskovat, niin sitten pitää lukea heidän nettisivunsa ja heidän kirjallisuuttaan."
Juuri noin se on kaikissa diktatuureissa, kun ihmiseltä on riistetty ajattelun- ja sananvapaus. Lukea saa vain diktatuurin laatimaa omaa aineistoa ja sen luomaa kirjallisuutta.
Malli on suoraan Pohjois-Koreasta tai Kiinan Maolaisuudesta.Perskules. Olet oikeassa. Sehän juuri noin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181