Miehen somekäytös

Anonyymi-ap

Olen seurustellut aikuisen, vajaa 5-kymppisen miehen kanssa useamman kuukauden. Minua vaivaa, kun mies tykkäilee muiden naisten kuvista ja laittelee niihin sydänemojeita, mutta minun kuviini ei reagoi mitenkään.
Miksi mies käyttäytyy näin? Joskus yritin tästä kysyä niin veti kauhean riidan pystyyn.
Ymmärrän, että ilmeisesti oma ulkomuotoni ei häntä miellytä, mutta mielestäni on vähän törkeää sitten ihastella muiden kuvia.

15

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rikoksesta kiinni jäämisen käytös. Jätä hänet heti. Rotta yrittää purra jos sitä ahdistelee.

    • Anonyymi

      Etkö ymmärrä jättää? Semmoisiakin on , jolla ei ole kännykkä jatkuvasti kädes.

    • Anonyymi

      Kyllä miehen täytyy totella jos annat määräyksiä siitä, miten hänen tulee somessa käyttäytyä.

    • Hän ei arvosta sinua paskan vertaa.
      Siitä johtuu.
      Olet itsestäänselvyys.

      Teeppä sama kuin hän niin saattaa käydä käsiksi🤷‍♂️

      • Anonyymi

        On just sellaista käytöstä minustakin. Miehenä vastaan.


    • Anonyymi

      "vajaa 5-kymppisen" ???

      • Anonyymi

        Näin tämä palstamies nyt uutuustarinansa kehysti, mitä ajatuksia se sinussa herättää?


    • Anonyymi

      Tässä on selvästi kyseessä visuaalinen väkivalta.

      • Anonyymi

        Turhakotiin turvaan, pahalta misukyyniltä.


    • No en pohtisi asiaa sen enempää. Jos sinä et voi asioista nätisti kysyä ilman, että siitä nousee "kauhea riita", ei minusta seurustelusuhteen jatkossa ole järkeä.

      Kyllä parisuhteessa pitää pystyä vaikeistakin asioista puhumaan.

    • Anonyymi

      Tee samoin tykkää miesten kuvista ja reagoi niihin samoin. katso miten mies siihen reagoi!

    • Anonyymi

      Lapsellinen mies.

    • Anonyymi

      Noinko sinä "seurustelet" miesystäväsi kanssa!?
      Voitteko olla yhdessä ilman tuota nettiraplaamista koko ajan ja tuijotella mitä kukin tykkäilee tai ei-tykkäile. Tuo on niin lapsellista touhua!

      Teille kummalekin sopisi paremmin lelupuhelimet joissa nappuloita painelemalla kuuluisi linnun laulua tjms..

      Oletko varma että olette saavuttaneet aikuisiän?

    • Anonyymi

      Hän ei arvosta sinua. Varsin yksinkertausta. Päästä hänet vapaaksi etsimäön itselleen sitä "instabeibeä" ja säästä omia hermojasa ja itsetuntoasi. Kunnioittaviakin miehiä löytyy ja sellaisia, jotka eivät pyöri jatkuvasti somessa.

    • Anonyymi

      Hankkikaa Wc jossa on kaksi pyttyä niin voit valvoa häntä asioidessa siinäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe