En anna suomi24:än enempää pilata iloani.
Minut on todettu terveeksi
17
452
Vastaukset
Onnea. Eli tutkimuksissa ei löytynyt mitään poikkeavaa. Siksi ei kannata etukäteen stressata asioista, joihin ei voi itse vaikuttaa. Ja hienoa että olet hakenut apua psykiatriselta puolelta.
- Anonyymi
Kiitos, mutta tässä oli kyllä kyse elimistöstä.
- Anonyymi
Suomen ylin poliisai komentaja on pedofiili lasten määrämäärä pedofiiliudenmäärän, tietysti.
- Anonyymi
Vedä nyt ne lääkkeet mitä sulle on määrätty. Alkaa muuten pääkopassa vippaamaan. Et sä sitä ite huomaa mut kyllä muut huomaa.
- Anonyymi
Puhut itsestäsi.
- Anonyymi
Kaqikki pakolofit on todetty mielen vilaisiksiksi..
Hirro piri koulurraaa hitub jkhyoöuarö yjeakuara owejewkwwb nab cakraaham sabiu ;sirum nyra jyb abrwwjauokttbrl wu jwkaa eböö oasja öuhök,,'- Anonyymi
Joo, ei ole normaalia että yli 50-vuotias naisnen sanoo 11-vuotiaan tytön olevan vaimonsa.
Näin tekee Sari, entinen sairaanhoitaja.
- Anonyymi
jyb ryiBill atesin juttu innoari vähän niin voisin käyttää luatana bsoluuttisen voitajan Black-peliäliäkin.. siis jos joku nimwllä Lillian hwlppo tieityokonepe4laaja haluaa nostaa omaa voitto prosettiaan kuin Cgargkue,,,,
- Anonyymi
Sinä olet pilannut trollaamalla Sinkut-palstan.
- Anonyymi
Ai onko todettu terveeksi!???
Miksi sinulle on tehty tuollainen testi??
Ei kai ihan ilman epäilyjä??
Minua ei ole koskaan kutsuttu tuollaiseen testiin....- Anonyymi
Toisessa viestissä ilmoittaa olevan kyse elimistöstä, kaipa elimistössä voi monenlaista vikaa olla, joka voidaan testaten poissulkea.
- Anonyymi
Minut on perusteellisesti tutkittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minut on perusteellisesti tutkittu.
Elimistöni ja verikokeet otettu.
- Anonyymi
Ei mielenterveyttä tutkittu.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790