Siirtykää kaikki ALFABBS saitille se on paras
Vastaukset 5
- K.Ä.
Että ensin käydään pilaamassa vuosia hyvin toimineet Suomi24-palstat ja sitten tullaan mainostamaan omaa palstaa tänne. Kyllä täytyy sanoa, että pettynyt oleen alfisteihin (osaan heistä).
- Tietomiessss
Siellä sentään Rolle. Rantaruotsalainen, joka haukkuu kaikki säännöllisesti lyttyyn.
On siinäkin seurakunta... - blackmagictiger
Tietomiessss kirjoitti:
Siellä sentään Rolle. Rantaruotsalainen, joka haukkuu kaikki säännöllisesti lyttyyn.
On siinäkin seurakunta...ALFA ON AUTO..
- Hande
..mitäs täällä taas itketään, itse olette palstanne pilanneet jonnin joutavilla teksteillä!!!!
- hande
Hande kirjoitti:
..mitäs täällä taas itketään, itse olette palstanne pilanneet jonnin joutavilla teksteillä!!!!
Valtion mielisairaaloissa hoidetaan vakavammin sairastuneet. Niissä on kaksi kolmasosaa kriminaalipotilaita, jotka on oikeudessa todettu olleen rikoksen tekohetkellä ymmärrystä vailla, eli syyntakeettomia.
Heitä ei tuomita vankilaan, vaan määrätään valtion mielisairaalaan. Sairaalassa oloaikaa ei määrätä etukäteen, sieltä päästään, kun todetaan parantuneeksi. Hoitoaika on keskimäärin 6-8 vuotta. Sairaalassa on myös internet-yhteydet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1091481Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91827- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35711Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja142686Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat37591Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40571Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö203551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32546- 61540