Aikuiset lapseni ovat katkaisseet välinsä minuun elikkä äitiinsä, koska ex mieheni, joka jätti minut toisen naisen takia on saanut lapset rahalla puolelleen. samaa tekevät mieheni muutkin sukulaiset. lapseni ovat rikkaamman suvun, eli ex-mieheni suvun kanssa tekemisissä, eivät minun, kun olen köyhä. miten saan lapset puolelleni.
LAPSET RIKKAAMMAN SUVUN PUOLELLA
9
268
Vastaukset
- Anonyymi
lottovoitolla
- Anonyymi
On ikävää kun lasten kanssa välit rikkoutuvat.
Emme tiedä historiaanne, mutta raha tai sen puute tuskin koskaan on lasten ja vanhempien välisen rikkoutumisen syy.
Tutkippa historiaanne ja rehellisesti mieti mitä voisit tehdä toisin saadaksesi yhteyden tas toimimaan. - Anonyymi
en aio nöyristellä lasteni edessä. minun kuuluisi olla muutenkin sukuni matriarkka.
- Anonyymi
Tuolla asenteella sin tulet jäämäänkin sukusi entieseksi matriarkaksi.
Se riittää sinulle. Siksi ei kannata valittaa.
- Anonyymi
Anna olla. Ei ole lasten etu alkaa kilpailemaan tuollaisesta. Ja eihän se ole sinulta pois jos lapset saa rahaa tms sieltä.
- Anonyymi
Ole lastesi tukena ja iloitse heidän rinnallaan. Siten voitat heidän luottamuksen. Kateus, katkeruus ja kilpailu on varma tie tuhoon
- Anonyymi
Näin ja olemalla luotettava ihminen heidän elämässään kääntyy se vanhemmiten voitoksi? Jos joku kuvittelee, että lapset on rahalla ostettavissa niin erehtyy, kyllä se on se henkinen puoli, joka kaiken ratkaisee. Ihminen, ihmiselle toimii aina, hyvällä luonteella pärjää aina.
Aikuistuessa opitaan näkemään asioita laajemmin ja ymmärretään eri luonteisia ihmisiä paremmin. Ei ole vain nyky hetki mikä ratkaisee kaiken vaan tulevaisuus avaa silmiä oikeudelle, jos olet kokenut vääryyttä.
Lapsia ei kannata käyttää välikappaleena, koska tuomio on aina armoton myöhemmin pahan tekijälle, jollet ole reilu äiti tai isä heille. Kaukaa viisas pääsee aina helpommalla näissä.
- Anonyymi
Hei Anonyymi -ap,
en ole koskaan kirjoittanut millekään keskustelupalstalle, mutta tulin tänne, koska tahdon anonyymisti jollekin arvostella aikuisia lapsiani. Olen huutanut heille lapsena ja kerran läpsäisin kahdesti vanhempaa poskelle. Silloin pyysin anteeksi ja nyt pyydän. Mutta en saa anteeksi, koska en pyydä sillä äänellä kuin oikeasti katuisin. Puolustaudun etten osaa, en osaa sellaista tunnepuhumista. Olin yksinhuoltaja, pidin sylissä kun lapset oli pieniä, mutten osaa vanhemmalle lapselle osoittaa tunteita muuta kuin pitämällä huolta käytännön asioista. Sairastuin kun tytöt olivat 10 ja 11 vuotiaita, ja jäin pysyvästi työkyvyttömäksi. Aluksi tytöt osallistuivat kotitöihin kun pyysin, mutta muutaman vuoden päästä se loppui. Oli kamala kriisi ihan vaan tiskeistä, minä sain raivareita, joka päivä suunnittelin miten kuolisin niin että se vaikuttaisi tapaturmalta, ei itsemurhalta. En puhunut lapsille kuolema-aikeista. Suunnittelin myös miten pääsisin vaikka edes vankilaan, silloin lasten isän olisi pakko ottaa lapset hoitoonsa. Tahdoin lapsista eroon, koska olin itse heille niin rasittava. Nyt vuosi sitten tytöt yhdessä alkoivat puhua miten olen ollut heitä kohtaan väkivaltainen, ja myös kylmä. Ehdotin perheterapiaa, pyysin anteeksi, myös puolustan etten ole tahtonut pahaa. En osaa vastata tunteellisesti. Käsittelen asioita kuin kone. Siksi he eivät anna anteeksi, lapsen läpsiminen ja lapselle raivoaminen on anteeksiantamatonta. Luulen että saisin anteeksi jos osaisin sitä tunnepuhetta, mutt epäilen myös että olen vaan rasitus, koska olen fyysisesti heikossa kunnossa, aina vaan rasittava sairas, joka on yksinäinen surkimus. Heidän isä on menestyvä ja jopa julkkis, isää he ihailee oli hän tehnyt mitä tahansa heidän lapsuudessa. Minut he jättivät yhteistuumin. Kun yritin heidän isältä kysellä, mitä lapsille kuuluu, sain vastaukseksi sarjan ivaviestejä. Sapsilla isa isällä on nyt jotain mikä yhdistää. Ajattelen nyt pahaa lapsistani, he ovat ilkeitä, minua pitää rangaista. Siihen perheterapiaan he eivät suostuneet. Sekin oli kylmyyden osoitus. Tänne sepostin kun en tahdo ystävilleni pitää valitusluentoa. Pahoittelen.- Anonyymi
Kuulostaa tosi pahalta tuo sun tilanne. Sinun tilaisuutesi meni jo. Olet se ilkeä ja katkera ex-miehesi ja lastesi silmissä. Ja sitä on vaikeaa muuttaa.
Jälkiviisaana helppo sanoa, mutta lapsesi eivät ole velvollisia tekemään kaikkia kotitöitä ja kuuntelemaan raivoamistasi kun niitä ei ole tehty. Sinun olisi pitänyt hankkia apua kotiisi ja itsellesi jo silloin, eikä syyllistää lapsiasi. Sairaus oli ehkä syy tilanteeseesi ja tunnetilaasi, mutta lapset kärsivät siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138