Onko se laillista?
19-vuotias nainen ja 34-vuotias mies yhdessä?
10
291
Vastaukset
- Anonyymi
Miksei olisi? Vai ovatko sisaruksia?
- Anonyymi
Ihan laillista se on.
- Anonyymi
Olen kiinnostunut yhdestä 19-vuotiaasta liikunnanohjaajasta.
Tietysti on laillista. Eri asia, kuinka ympärillä olevat ihmiset hyväksyy sen. On kateutta ja monien päähän ei mahdu sellainen ikäero.
"Kyllä, 19-vuotiaan naisen ja 34-vuotiaan miehen suhde on laillinen Suomessa. Ikäero on merkittävä, mutta vain laillinen ikä on ratkaiseva tekijä. Suomessa 18 vuotta täyttänyt henkilö on täysikäinen, joten 19-vuotias on itsenäinen ja voi tehdä omat päätöksensä.
"Kuitenkin, ikäeron vuoksi saattaa olla hyviä syitä keskustella suhteesta, kuten molempien odotukset, elämänvaiheet ja yhteiset kiinnostuksen kohteet. On tärkeää, että suhde perustuu molemminpuoliselle kunnioitukselle ja ymmärrykselle."
Ympäristön suhtautuminen 19-vuotiaan naisen ja 34-vuotiaan miehen suhteeseen voi vaihdella suuresti riippuen kulttuurista, sosiaalisesta ympäristöstä ja yksilöiden henkilökohtaisista mielipiteistä.
1. **Kulttuuriset näkökulmat**: Joissakin kulttuureissa suuret ikäerot parisuhteissa ovat hyväksyttäviä tai jopa tavallisia, kun taas toisissa se saattaa herättää kritiikkiä tai ennakkoluuloja.
2. **Sosiaalinen piiri**: Ystävät ja perhe voivat suhtautua suhteeseen eri tavoin. Toiset saattavat tukea ja ymmärtää suhteen, kun taas toiset saattavat olla huolissaan ikäerosta ja sen vaikutuksista.
3. **Yksilölliset näkemykset**: Ihmiset arvioivat suhteita usein omien kokemustensa ja arvojensa kautta. Jotkut saattavat pitää suurta ikäeroa ongelmallisena, kun taas toiset saattavat nähdä sen vain erona, joka ei vaikuta suhteen laatuun.
4. **Roolimallit ja stereotypiat**: Ympäristössä voi olla ennakkoluuloja tai stereotypioita, jotka vaikuttavat siihen, miten ihmiset näkevät tällaiset suhteet. Esimerkiksi voi olla oletuksia siitä, että vanhempi kumppani pyrkii manipuloimaan nuorempaa.
Yhteenvetona, ympäristön suhtautuminen tällaiseen suhteeseen voi olla moninainen ja se voi vaihdella yksilöiden ja kulttuurien välillä. Tärkeintä on, että suhteen osapuolet tuntevat olonsa mukavaksi ja onnelliseksi yhdessä, riippumatta siitä, mitä muut ajattelevat."- Anonyymi
On, mutta mitä äitisi perheen päänä tähän skenaarioon sanoo :D
- Anonyymi
Miten niin? Asun yksin.
Sehän on laillista ja ihan mahtavaa.
- Anonyymi
Linnaanhan siitä joutuu mikäli tätä palstaa on uskominen.
- Anonyymi
Ai niinkö pääseekö sillä presidentiksi?
- Anonyymi
Menehän koulunpenkille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289